ik kon het niet latenquote:Edgar Davids heeft tegenover Voetbal International verklaard dat hij het bankzitten bij zijn club Tottenham Hotspur, meer dan zat is. De middenvelder startte dit seizoen slechts vijf keer vanaf de aftrap. Hossam Ghaly en Didier Zokora krijgen de voorkeur boven de Nederlander.
"Het is frustrerend niet te spelen als je je zo goed voelt als ik nu. Ik denk dat ik zeker nog van waarde kan zijn voor deze ploeg", aldus de 33-jarige Davids in de VI. Toch wil hij ten koste van alles in Engeland blijven, en vechten voor zijn plaats. "Ik heb mijn contract altijd gerespecteerd en dat doe ik nu ook. Ik wil vechten voor mijn plek bij Tottenham. De manager weet wat hij aan mij heeft"
Een mof bij Ajax is uberhaupt niet echt waar ik op zit te wachtenquote:Op donderdag 16 november 2006 08:32 schreef the_hunter het volgende:
Kiessling? Die speelt pas sinds juli voor Bayer Leverkusen. En is voor ruim 5 miljoen euro gehaald. Wat mag die jongen dan wel niet gaan kosten? Lijkt me een waardeloos gerucht dit.
Uhm.quote:'Van Basten passeerde Sneijder voor Seedorf'
16/11/2006 10:01
Clarence Seedorf heeft zijn rentree in Oranje niet te danken aan de afmelding van Wesley Sneijder. Volgens het Algemeen Dagblad heeft bondscoach Marco van Basten zelf besloten de Ajacied te passeren ten faveure van de routinier van AC Milan. Die lezing werd bevestigd door Ajax, aldus het AD.
Sneijder zou zondagavond vol verbazing hebben gereageerd toen bleek dat hij niet in de selectie zat en Seedorf wel. De spelmaker van Ajax kampte met knieklachten, maar dacht met rust op maandag op tijd speelklaar te zijn voor het duel met Engeland op woensdag. Sneijder had dat Van Basten ook verteld.
Van Basten hakte vervolgens zelf de knoop door met een smachtende Seedorf achter de hand. En wekte daarmee de indruk dat Seedorfs charmeoffensief nog succesvoller is geweest dan hij zelf schoorvoetend al had bekend.
Laat hem maar komen, de Spurs zullen toch niet al teveel voor hem vragen?quote:
Goed planquote:Op donderdag 16 november 2006 10:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Who cares, alleen maar mooi toch. Wat mij betreft halen we alle Ajacieden uit Oranje terug.
We kunnen 'm gewoon een half jaartje huren, lijkt me goedkoper. Als het dan niks is, kan 'ie in de zomer met pensioen.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:58 schreef M0NTANA het volgende:
Laat hem maar komen, de Spurs zullen toch niet al teveel voor hem vragen?
Zou echt een Jodenstreek zijn!
Leg uit.......quote:Op donderdag 16 november 2006 11:38 schreef rubbereend het volgende:jullie kapen nu ook al bestuurders weg voor de neus van feyenoord
quote:Op donderdag 16 november 2006 11:38 schreef rubbereend het volgende:jullie kapen nu ook al bestuurders weg voor de neus van feyenoord
enquote:15/11/2006 - Nieuw bloed in ledenraad Ajax
(Gepost door P.)
BRON: Ajax.nl
Gisteren heeft Ajax op de Algemene ledenvergadering drie nieuwe leden voor de ledenraad benoemd en zes leden herkozen. De ledenraad van Ajax bestaat thans uit: Herman Bosschieter, Mark Geestman, Tijn Middendorp, Ernst Ligthart, Cees van Oevelen, en Kees Timman, Rob Been Jr. , Theo van Duivenbode en Marc Stuut. De laatste drie namen zijn nieuw. Dick Schoenaker heeft zich niet herkiesbaar gesteld voor de ledenraad. Aron Winter had zijn positie beschikbaar gesteld in verband met zijn aanstelling bij Ajax. Winter is trainer van Jong Ajax.
Ajax Netwerk
De betrekkelijk jonge Marc Stuut is met Mark Geestman de tweede afgevaardigde van Ajax zaterdag.
quote:15/11/2006 - Streep kan door naam Van Duivenbode als optie voor nieuwe voorzitter
(Gepost door K)
Anderhalve maand geleden werd bij Radio Rijnmond nog gemeld dat Theo van Duivenbode door supporters zou zijn gepolst om eventueel Jorien van den Herik op te volgen als nieuwe voorzitter. Feyenoord reageerde vervolgens boos richting Radio Rijnmond vanwege het lanceren van zo'n naam.
Feyenoord Netwerk
Inmiddels lijkt door de naam van Van Duivenbode inmiddels een streep te kunnen voor wat betreft de positie van Van den Herik. De oud-voetballer van zowel Feyenoord als Ajax nam gisteren officieel plaats in de Ledenraad van Ajax.
Las het vanochtend. Mooi stuk. Gelijk over laten komen zodra het mogelijk is, zo'n jeugdspeler kost toch niks.quote:
Nou van spelen tegen spelers als Gerrard en Lampard word je niet slechter lijkt mij.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:45 schreef Tvduijn het volgende:
Precies...alsof je van dit soort drama wedstrijden veel leert.
Heb hem nog nooit zien spelen, maar van mij mag hij spelen in plaats van Mauro Rosales.quote:
Htc zelf mag van mij spelen ipv Rosalesquote:Op donderdag 16 november 2006 12:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb hem nog nooit zien spelen, maar van mij mag hij spelen in plaats van Mauro Rosales.![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 12:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb hem nog nooit zien spelen, maar van mij mag hij spelen in plaats van Mauro Rosales.![]()
Daar dacht van Gaal anders over.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:25 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou van spelen tegen spelers als Gerrard en Lampard word je niet slechter lijkt mij.
ff oftopic. Hoe vond je het zaterdag?quote:Op donderdag 16 november 2006 13:09 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik vond dat Van Gaal zich gisteren compleet belachelijk maakte.
Daar heeft hij zo af en toe een handje van inderdaad ja.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:09 schreef the_hunter het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 november 2006 12:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij had gewoon gelijk. Het was erg zwak, en spelen tegen Gerrard of Lampard in deze vorm in zo'n team is gewoon niks waard. Kun je beter tegen een stel amateurs trainen.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:09 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Hehe hij is er weer als de kippen bij hoor.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Htc zelf mag van mij spelen ipv Rosales.
Was tofquote:Op donderdag 16 november 2006 13:21 schreef F1Bas het volgende:
[..]
ff oftopic. Hoe vond je het zaterdag?
quote:Franse arbitrage in Praag
Amsterdam, 16 nov 2006
De wedstrijd tussen Ajax en Sparta Praag, volgende week donderdag in Tsjechië, werpt zijn schaduw al vooruit. De UEFA heeft de arbitrage bekend bemaakt.
Hervé Piccirillo uit Frankrijk is de leidsman bij Sparta Praag - Ajax. Hij krijgt assistentie van de vrouwelijke grensrechter Nelly Viennot en haar mannelijke collega Christian Thoison. Vierde official is Said Ennjimi.
Dit weekeinde staat Ajax - FC Twente onder leiding van Kevin Blom. Nicky Siebert en Berry Simons. Vierde official is Tom van Sichem.
bron: ajax.nl
Een vrouw als grens, damn het moet niet veel gekker wordenquote:
als ze ook maar één keer verkeerd vlagt voor buitenspel gaan we het krijgen hoorquote:Op donderdag 16 november 2006 14:20 schreef Vom het volgende:
[..]
Een vrouw als grens, damn het moet niet veel gekker worden![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 14:29 schreef Erwtensoep het volgende:
En steek die vlag maar in je... enz
Dan gaat het losquote:Op donderdag 16 november 2006 14:26 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
als ze ook maar één keer verkeerd vlagt voor buitenspel gaan we het krijgen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |