BwennieBren +1quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:14 schreef BwennieBren het volgende:
Hugh Jackman
Nu zie ik het ookquote:Op dinsdag 14 november 2006 02:14 schreef BwennieBren het volgende:
Hugh Jackman
En een Triviant voor Nembrionic +1quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:17 schreef Nembrionic het volgende:
Rob Verlinden
quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:16 schreef BwennieBren het volgende:
Op Erkel's verzoek oranje vraag
Welke klussende Rob van Eigen Huis & Tuinklust bij door 3 avonden per week tuincursussen te geven?
Steenberg?quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet alleen Nico's achternaam niet
Ja vond ik ook raar, maar hij staat er echt hoor!quote:
Zwinkels, die weet ik dan weer welquote:Op dinsdag 14 november 2006 02:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet alleen Nico's achternaam niet
Zune?quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:19 schreef Nembrionic het volgende:
Met welk nieuw product is Apple niet blij?
Ook niet..maar niet goedquote:Op dinsdag 14 november 2006 02:20 schreef erkel het volgende:
Zune van Microsoft ?
Dat mag hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 02:26 schreef BwennieBren het volgende:
Ik weet m! Maar ik weet de naam nieten dan zal ik m maar niet beschrijven toch?
Of wel?
Dat weet jij dan weer hèquote:Op dinsdag 14 november 2006 02:29 schreef BwennieBren het volgende:
Okay het is een apparatus die je kan aansluiten op dingen die vibreren (voor t genot), Japans meen ik?
De vraag is echter WAAR kan ik het hier kopen?quote:
Zo ongeveer ja. En je weet niet hoe het heet?quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:29 schreef BwennieBren het volgende:
Okay het is een apparatus die je kan aansluiten op dingen die vibreren (voor t genot), Japans meen ik?
Vipod?quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo ongeveer ja. En je weet niet hoe het heet?
Nee heb t ergens gelezen op een forum en het had te maken met je G-Spot dus dan maar G-pod doen dan?quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo ongeveer ja. En je weet niet hoe het heet?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:33 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nee heb t ergens gelezen op een forum en het had te maken met je G-Spot dus dan maar G-pod doen dan?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:31 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
De vraag is echter WAAR kan ik het hier kopen?
rood is zó gisteren..quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
Rood
Dat is echt heel dom.quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kutzat ik toch eerst goed. Ja ik heb ge-edit
Boontje komt om zijn loontjequote:Op dinsdag 14 november 2006 02:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kutzat ik toch eerst goed. Ja ik heb ge-edit
Ik snap de hele vraag niet eigenlijk...quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:44 schreef BwennieBren het volgende:
2 stemmen want schapen zijn ook blauw, dus blauw it is!
Welk land op het Koreaans schiereiland heet officieel Tsjosen Mintsju tjsui inmin Konghwa-guk?
Dat heb ik weer dat ik juist die kaart moet trekken
quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:48 schreef Gatalin het volgende:
Ik zat al te kijken of ik nou zo scheel was, maar dat valt dus best mee
"Koreaanse" stond er, sorry, hoop dat het nu duidelijker is maar ik schrok zo dat ik die ene lange naam moest typen dat ik de "e" ben vergetenquote:Op dinsdag 14 november 2006 02:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik snap de hele vraag niet eigenlijk...![]()
Welk land op het Koreaans schiereiland...?
Ja dus Noord of Zuidquote:Op dinsdag 14 november 2006 02:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik snap de hele vraag niet eigenlijk...![]()
Welk land op het Koreaans schiereiland...?
Daar zijn de meningen sterk over verdeeldquote:Op dinsdag 14 november 2006 02:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]Ja, je hebt niet teveel gezopen.
Ah, heb het al door. Niet jouw fout. Zat te denken aan schiereiland als in eb/vloed eiland wat ik een beetje vreemd vond bij Koreaquote:Op dinsdag 14 november 2006 02:52 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
"Koreaanse" stond er, sorry, hoop dat het nu duidelijker is maar ik schrok zo dat ik die ene lange naam moest typen dat ik de "e" ben vergeten
Neus is te kleinquote:Op dinsdag 14 november 2006 03:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
Jean Reno?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:02 schreef BwennieBren het volgende:
Gollum Andy Serkis
JA en nou nog doorhebben hahaquote:Op dinsdag 14 november 2006 03:08 schreef Supersheep het volgende:
Booster heeft nu ook dit topic gevonden
Ga ik ALS ik een vraag goed heb de volgende keer doen okay?quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:08 schreef Yurithemaster het volgende:
Ge-eeel
Bolkesteijn +1quote:
Sportiefquote:Op dinsdag 14 november 2006 03:10 schreef erkel het volgende:
ik ga mee met Gatalin: oranje
Is goedquote:Op dinsdag 14 november 2006 03:11 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ga ik ALS ik een vraag goed heb de volgende keer doen okay?
Mcnroe?quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:11 schreef Supersheep het volgende:
Hij kuste zijn racket waarmee hij een kangoeroe mepte die vervolgens zijn vrouw in elkaar trapte
Jeejquote:Op dinsdag 14 november 2006 03:11 schreef BwennieBren het volgende:
Bolkesteijn +1
Ja juist. SP haalde vandaag volgens een RTL-peiling 28 zetels, en er staan er dus maar 30 op de lijst waarvan een aantal lijstduwer is.quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:18 schreef Supersheep het volgende:
30?
30quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:18 schreef Gatalin het volgende:
Kut, welk nummer had Oosterhuis ook weer?
absoluut! slaap lekker Yuriquote:Op dinsdag 14 november 2006 03:18 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik ga naar bed slaap lekker iedereen
Bwen krijg ik die gele vraag dan nog een andere keer tegoed?
pure gokquote:Op dinsdag 14 november 2006 03:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja juist. SP haalde vandaag volgens een RTL-peiling 28 zetels, en er staan er dus maar 30 op de lijst waarvan een aantal lijstduwer is.
Supersheep +1
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 14 november 2006 03:22 schreef Gatalin het volgende:
Ik ga ook zo maar eens mijn bedje opzoeken, 9 uur gaat het wekkertje weer en ik ben dan hoogstwaarschijnlijk zeer brak
Dat mag niet volgens de kieswet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:22 schreef Supersheep het volgende:
Maar als ze echt zoveel zetels halen trommelen ze echt nog wel wat goede mensen op hoor
ey!quote:
Maar een aantal lege stoelen mag toch ook niet lijkt me?quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat mag niet volgens de kieswet.
Nee, daarom worden de zetels over de andere partijen verdeeld bij een onderbezetting op de kieslijst. Als eerste gaan de zetels naar de partij waarmee de SP een lijstverbintenis heeft, GroenLinks.quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:30 schreef Supersheep het volgende:
Maar een aantal lege stoelen mag toch ook niet lijkt me?
Volgens mij wordt het dan over de andere partijen verdeeld. In Heiloo was er met de gemeenteraadsverkiezingen ook zo'n akkefietje, de communistische partij kreeg 2 zetels, maar er was maar 1 persoon die op de kieslijst stondquote:Op dinsdag 14 november 2006 03:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
ey!
[..]
Maar een aantal lege stoelen mag toch ook niet lijkt me?
trusten erkel!
Kijk, weer wat geleerdquote:Op dinsdag 14 november 2006 03:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, daarom worden de zetels over de andere partijen verdeeld bij een onderbezetting op de kieslijst. Als eerste gaan de zetels naar de partij waarmee de SP een lijstverbintenis heeft, GroenLinks.
SP meer dan 30 zetels, en dan?
Nietquote:Op dinsdag 14 november 2006 03:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
![]()
Hoe staat het ervoor met de verhuizing?
Lafferquote:Op dinsdag 14 november 2006 03:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
Vergeten jullie mijn vraag niet?
Ik zal een tip geven, de uitvinder van deze curve draagt dezelfde naam als die van een soms zeer irritante Fok!-user. Hij is ook mod.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja het is de Laffer-curve.
BwennieBren +1
quote:
Sorry meis, ik ben lui vandaag. Ik zit dus gewoon triviant vragen uit mijn spel te trekkenquote:
Ging jij niet naar bedje toe?quote:
Dat dacht ik wel, maar ik ging nog ff 1 liedje luisteren en toen moest ik nog ff een filmpje bekijken en een mailtje lezen en, en, en ja toen was ik nog steeds opquote:Op dinsdag 14 november 2006 03:48 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ging jij niet naar bedje toe?![]()
Tis je vergeven hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 03:50 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel, maar ik ging nog ff 1 liedje luisteren en toen moest ik nog ff een filmpje bekijken en een mailtje lezen en, en, en ja toen was ik nog steeds op
en we gaan nog niet naar bed, nog lange niet, nog lange nietquote:Op dinsdag 14 november 2006 03:53 schreef Gatalin het volgende:
Zweden?
neuhquote:Op dinsdag 14 november 2006 03:56 schreef Gatalin het volgende:
Ai, dan moet ik nog een vraag verzinnen ook. Of gaan we allemaal gezellig slapen?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:57 schreef MaJo het volgende:
Ik ben nog wel even wakkerHoewel ik ook erg graag Lost wil zien
Bij welke aflevering zit je?quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:57 schreef MaJo het volgende:
Ik ben nog wel even wakkerHoewel ik ook erg graag Lost wil zien
Seizoen 3 Aflevering 6. Hoewel ik het ook wel even uit kan stellen, moet toch 3 maanden wachtenquote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Seizoen 3 Aflevering 6. Hoewel ik het ook wel even uit kan stellen, moet toch 3 maanden wachten
Nee, februari pas weerquote:Op dinsdag 14 november 2006 04:01 schreef BwennieBren het volgende:
[..]3 maanden? Wrom? Volgende week toch? Hoop ik, bid ik?
![]()
Nope, winterstop van 3 maandenquote:Op dinsdag 14 november 2006 04:01 schreef BwennieBren het volgende:
[..]3 maanden? Wrom? Volgende week toch? Hoop ik, bid ik?
![]()
Oeh je bent gemeenquote:Op dinsdag 14 november 2006 04:01 schreef Gatalin het volgende:
Ja, maar dan weet je niet of Jack nu wel of niet gaat opereren![]()
Nee, maar mijn wereld stort nu inquote:Op dinsdag 14 november 2006 04:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, winterstop van 3 maandenLees je niet mee in het LOST topic?
BwennieBren +1quote:Op dinsdag 14 november 2006 04:02 schreef BwennieBren het volgende:
water gist hop en gerst?
Om nog maar niet te spreken van Kate en Sawyer. Maar goed, je moet het zelf weten...quote:Op dinsdag 14 november 2006 04:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh je bent gemeenMaar ik stel het toch maar even uit tot morgen
![]()
En daarom heb ik het kijken van seizoen 3 maar even uitgesteldquote:
Volg je Jericho? Dan kan ik je opvrolijken door te vertellen dat ze twee seizoenen in 1 seizoen gaan uitzendenquote:Op dinsdag 14 november 2006 04:03 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nee, maar mijn wereld stort nu in
Vond er niks aan. Nu las ik in dat topic dat er de laatste aflevering eindelijk iets gebeurde maar dat heeft me nog niet overgehaald om weer te gaan kijken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 04:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volg je Jericho? Dan kan ik je opvrolijken door te vertellen dat ze twee seizoenen in 1 seizoen gaan uitzendenDe komende maanden dus telkens nieuwe afleveringen
quote:Op dinsdag 14 november 2006 04:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volg je Jericho? Dan kan ik je opvrolijken door te vertellen dat ze twee seizoenen in 1 seizoen gaan uitzendenDe komende maanden dus telkens nieuwe afleveringen
Ik ben blij dat ik je weer een beetje op heb kunnen vrolijkenquote:Op dinsdag 14 november 2006 04:09 schreef BwennieBren het volgende:
[..]en Carnaval (gaat helaas niet meer verder) en The 4400 inmiddels helemaal gezien en Heroes
![]()
Maar dat is iig goed nieuws, nu slaap ik weer wat beter.
Heroes ben ik echt weg vanquote:Op dinsdag 14 november 2006 04:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik je weer een beetje op heb kunnen vrolijkenVolg je ook Grey's Anatomy? Geweldige serie
Heroes alleen de pilot van gezien en het is denk ik niet echt mijn serie
Maar geef het nog wel een kans
Ik volg verder nog The Nine, en probeer bij te komen met Veronica Mars maar dat schiet niet echt op
Yeah!quote:Op dinsdag 14 november 2006 04:12 schreef Gatalin het volgende:
Mao
Ik heb totaal niets met bovennatuurlijke krachten en superheroes maar omdat iedereen het zo geweldig vindt ga ik het wel een kans geven. Grey's Anatomy zul je denk ik geweldig vinden. Ik ken weinig series die per aflevering alleen maar sterker worden. GA is er één vanquote:Op dinsdag 14 november 2006 04:13 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Heroes ben ik echt weg van
Grey Anatomy nog niet nee maar The Nine wil ik wel heel graag nog zien. Veronica Mars doesn't ring a bell... yet
Het zijn ook Tiviant vragen hoor dan hoef ik niet zo na te denken op dit uurquote:Op dinsdag 14 november 2006 04:16 schreef MaJo het volgende:
Ik zat nog aan Mao te denken maar dacht "dat is wel heel dom"![]()
Westers (blank) klopt, maar je moet het iets donkerder zoekenquote:Op dinsdag 14 november 2006 04:18 schreef MaJo het volgende:
Iets met halfbloedjes maar weet niet meer preciesKind van indische en westerse ouders?
Afro-Amerikaans?quote:Op dinsdag 14 november 2006 04:21 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Westers (blank) klopt, maar je moet het iets donkerder zoeken
Rub it in!quote:
We hebben een MaJo fan gevondenquote:Op dinsdag 14 november 2006 04:31 schreef Supersheep het volgende:
Lilly Allen, We Are Scientists, Kaiser Chiefs, The Killers
Een MaJo fanquote:Op dinsdag 14 november 2006 04:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
We hebben een MaJo fan gevonden
Schapie + 1
Ik denk dat ik zo toch maar eens mijn bedje op ga zoeken (kan ik mooi gaan dromen)
Door de spelfout in Lily? Zou ik nooit doenquote:Op dinsdag 14 november 2006 04:32 schreef Supersheep het volgende:
En als je mijn antwoord foutkeurt ga ik je slaan!
Nee, je vroeg om 3 vd 4quote:Op dinsdag 14 november 2006 04:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Door de spelfout in Lily? Zou ik nooit doen
Kijk nog even of er een vervolgvraag komt () en anders ga ik slapen
Oh zoquote:Op dinsdag 14 november 2006 04:36 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nee, je vroeg om 3 vd 4
En ik wist niet eens dat ik de naam van die slechte make-updoos fout had
nieuwe vraag, daarna bedje opzoeken. deal?quote:Op dinsdag 14 november 2006 04:37 schreef Gatalin het volgende:
Nieuwe vraag of bedje opzoeken?
kruising tussen een paard en een ezel toch?quote:Op dinsdag 14 november 2006 04:39 schreef Gatalin het volgende:
Ok, een makkelijke dan:
Wat is een muilezel?
Ach, houd je...quote:Op dinsdag 14 november 2006 04:40 schreef MaJo het volgende:
Een ezel met een muil.
Vrouwtjesezel en een mannetjespaard iddquote:Op dinsdag 14 november 2006 04:40 schreef Supersheep het volgende:
[..]
kruising tussen een paard en een ezel toch?
en nu ga ik plat![]()
Trusten MaJo en Gatalin (en eventueel anderen)!
Goed gegokt!quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:27 schreef RoofingBurner het volgende:
Gokje op 'goedemorgen'
quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:04 schreef Flitspaal het volgende:
Wasmachines Televisies Of Radio?
+1 Lienekienquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:10 schreef Lienekien het volgende:
Stofzuigers
Wat moet staan op de plaats van dequote:In het werk van J.R.R. Tolkien vormen deeen lagere klasse van hoge geestelijke wezens, die samen met de hogere Valar de Ainur vormen. Men kan Valar en
vergelijken met hogere en lagere engelen. De Istari zoals Gandalf en Saruman waren
, net als Sauron en de balrogs.
Nee, maar het woord lijkt er wel wat op. Op zijn Tolkiaans dan maar?quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:50 schreef cafca het volgende:
Magiërs?
Ik heb de boeken nog nooit gelezenquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:53 schreef cafca het volgende:
Sja. weer veel te lang geleden dat ik die boeken gelezen heb...
+1 SaskiaRquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:53 schreef SaskiaR het volgende:
Maiar
Nee, Melchior is een van de drie wijzen uit het Oosten.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:13 schreef Lienekien het volgende:
Melchior en Mordreth.
SaskiaR +1quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:25 schreef SaskiaR het volgende:
Inzamelen van geld voor kinderen met taaislijmziekte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |