Dankquote:
Gewoon slowchatten in de AKQ magmoet ook hoor!quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:19 schreef BwennieBren het volgende:
Heeeeeeeeeeeeey wat leuk.Ik schrijf me hier ook maar eens in want ik maak me ook wel eens schuldig hier aan dus...
Heb me zojuist doorgelezen in de vorige AKQ SC en goed nieuws, mijn melktanden komen door!
Ik heb zojuist Jayhawk en jojoortje hierheen gestuurd (poging).quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:26 schreef Supersheep het volgende:
Gewoon slowchatten in de AKQ magmoet ook hoor!
Je neemt de scheiding tussen de 2 topics wel erg serieus hèquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:46 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Yep lekker je ijskouwe nest in [afbeelding]dus toedels
quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je neemt de scheiding tussen de 2 topics wel erg serieus hè
Maar wat is een kutstop dan?quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:03 schreef Yurithemaster het volgende:
Als in engels voor stoppen?
Waarover zou je je schuldig moeten voelen dan?quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:58 schreef wyccie het volgende:
Ach we hebben gewoon twee slowchattopics, maar hier hoef ik me niet zo schuldig te voelen.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Waarover zou je je schuldig moeten voelen dan?
ah ik zie het alquote:
Is t te laat voor je?quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:12 schreef wyccie het volgende:
Ik snap er niks meer van!
Jagshemash?!quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:32 schreef wyccie het volgende:
Sheep!!! Ik wilde vannacht nog wel gewoon gaan slapen, hoor
Dat is Borat'squote:Op dinsdag 14 november 2006 01:39 schreef wyccie het volgende:
Ik spreek geen Schaaps.
Ik ook niet..maar shoarma spreekt wel tot mij....en ik versta dat donders goedquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:39 schreef wyccie het volgende:
Ik spreek geen Schaaps.
Omdat ik goeiemorgen zeg? daar is ook nie veel voor nodigquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:46 schreef wyccie het volgende:
Nou heb ik honger gekregen.
Van mij krijg je geen hapje hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:46 schreef wyccie het volgende:
Nou heb ik honger gekregen.
doe mij maar 2 big tasty's met bacon!quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:50 schreef Nembrionic het volgende:
Kant-en-klare shoarma met speciale saus
Argh! Zeg dat nou nietquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:52 schreef B00STER het volgende:
doe mij maar 2 big tasty's met bacon!![]()
En dat zal wel even zo blijven want ik heb de hele middag en vooravond geslapenquote:
Niet echt, heb zelf ook honger!quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:55 schreef wyccie het volgende:
Wat ben jij een sadist.
Oh ok, ik heb geen reden, mag ik toch blijven?quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:55 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
En dat zal wel even zo blijven want ik heb de hele middag en vooravond geslapen![]()
Ik heb hier nog zelfgemaakte Marokkaanse gehaktballetjes met kouskous saladequote:Op dinsdag 14 november 2006 01:51 schreef wyccie het volgende:
Ja, dat is echt k*t. Ik wil eten.
Kom er aan!quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:57 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik heb hier nog zelfgemaakte Marokkaanse gehaktballetjes met kouskous salade![]()
Tuurlijkquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:56 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh ok, ik heb geen reden, mag ik toch blijven?![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:59 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Tuurlijkwe maken t gewoon gezellig met zijn allen!
Dat klinkt érg fijnquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:57 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik heb hier nog zelfgemaakte Marokkaanse gehaktballetjes met kouskous salade![]()
Zoals ik net al zei: ik heb zojuist gegeten omdat ik dat eerder op de avond nog niet had gedaanquote:Op dinsdag 14 november 2006 02:00 schreef B00STER het volgende:
[..]
Heb jij niets dat je mist? en echt zwaar zou willen nu? en roep nou niet een vrouw he.
oh...quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoals ik net al zei: ik heb zojuist gegeten omdat ik dat eerder op de avond nog niet had gedaan
Kip Tandori
Maar een uitstekende filet mignon zou wel lekker zijn
dan had je écht honger! bikkel!quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:02 schreef Yurithemaster het volgende:
* yuri heeft net een paar lepels koude nasi gegeten
ik moest het met een plakkie kaas doenquote:Op dinsdag 14 november 2006 02:03 schreef wyccie het volgende:
God, wat zijn jullie erg!
Ik zou allang de keukenkastjes in gedoken zijn...quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:03 schreef wyccie het volgende:
God, wat zijn jullie erg!
Ik be te lui om twee keer mijn tanden te poetsen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:04 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zou allang de keukenkastjes in gedoken zijn...
nitequote:Op dinsdag 14 november 2006 02:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik be te lui om twee keer mijn tanden te poetsen.
Welterusten
Dan sla je een keertje overquote:Op dinsdag 14 november 2006 02:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Welterusten
Misschien zit er nog wat tussen om de honger te stillenquote:Op dinsdag 14 november 2006 02:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Welterusten
Paprikaquote:Op dinsdag 14 november 2006 02:07 schreef erkel het volgende:
* erkel trekt een zak Croky Paprika Chips open![]()
Klopt. Maar wel een perfecte midnight snack.quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:08 schreef B00STER het volgende:
[..]
Chipsdat is toch geen voedsel mensen!
Dat bevredigt mij nietquote:Op dinsdag 14 november 2006 02:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopt. Maar wel een perfecte midnight snack.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopt. Maar wel een perfecte midnight snack.
*snel randomly Triviant vraag pakt en stelt in AKQ. Welke kleur wil je?quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:08 schreef Nembrionic het volgende:
ik ga ook niet al te lang meer opblijven denk ik...
oranje!!quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:10 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
*snel randomly Triviant vraag pakt en stelt in AKQ. Welke kleur wil je?
Ow, sorry niet gelezenquote:Op dinsdag 14 november 2006 02:10 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
*snel randomly Triviant vraag pakt en stelt in AKQ. Welke kleur wil je?
Ik schrok al! ben ik es actief 's nachts sinds eeuwen...quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nee hoor, we zijn allemaal bij je
Kwiz je ook of ben je hier alleen voor de slowchatquote:Op dinsdag 14 november 2006 02:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik schrok al! ben ik es actief 's nachts sinds eeuwen...
Ehm ik ben aktief en in voor alles, klinkt dat ook goed?quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kwiz je ook of ben je hier alleen voor de slowchat![]()
Was een tankuur?quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:30 schreef BwennieBren het volgende:
Zal ik jullie intussen goed nieuws (voor mij dan) brengen?
Ik heb nog maar 1 "tankkuur" te gaan!and today I am a happy person!
Ja maar alles gaat goed hoor!quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:38 schreef B00STER het volgende:
Nee ik wens je gewoon sterkte, ik ben mijn moeder 2 jaar geleden verloren aan die rotziekte, daarom schrok ik er even van.
Sterkte!! Denk aan Armstrong 1 van mijn heldenquote:Op dinsdag 14 november 2006 02:36 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ja maar alles gaat goed hoor!Ik ben door die troep heen iig. Ik wil cker geen domper geven hoor op deez SC maar ik ben zelf zo blij en dat wilde ik met jullie delen.
dankjewel.quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:40 schreef BwennieBren het volgende:
[..]Dank je wel en wel laat maar alsnog gecondoleerd met je mam
Ik ga trouwens een trivia vraag stellen, welke kleur willen jullie?
Check mijn livestrong armbandje. Omgedaan 2 weken voor 'r overlijden en ze zullen mijn hand eraf moeten hakken wil ik 'm ooit afdoen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:41 schreef erkel het volgende:
[..]
Sterkte!! Denk aan Armstrong 1 van mijn helden![]()
Ook aan jou een dikkequote:Op dinsdag 14 november 2006 02:41 schreef erkel het volgende:
[..]
Sterkte!! Denk aan Armstrong 1 van mijn helden![]()
Ja ikke alleen hoor, want heb weinig inspiratie vandaag helaas en Trivia is zo leuk, heb gisteren en eergisteren nog gespeeld en alle keren gewonnenquote:Op dinsdag 14 november 2006 02:52 schreef B00STER het volgende:
trivia?
met andere woorden ik moet nu vragen gaan stellen? hahaquote:Op dinsdag 14 november 2006 02:55 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ja ikke alleen hoor, want heb weinig inspiratie vandaag helaas en Trivia is zo leuk, heb gisteren en eergisteren nog gespeeld en alle keren gewonnenGelukkig had ik lekker gekookt voor mijn gasten dus ze vonden het niet heel erg
Algemene Kennis Quiz 422quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:00 schreef B00STER het volgende:
[..]
met andere woorden ik moet nu vragen gaan stellen? haha
had u goed, al volg ik het nog niet helemaal, maar komt goed.quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik zag je daar maar niet langskomen dus kreeg langzaam aan het idee dat je het niet doorhad
Neem iig de openingspost even door, dan is het vrij snel duidelijkquote:Op dinsdag 14 november 2006 03:08 schreef B00STER het volgende:
[..]
had u goed, al volg ik het nog niet helemaal, maar komt goed.
Ah dank je again.quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Neem iig de openingspost even door, dan is het vrij snel duidelijk
Echt? Wat heerlijk meis! Geniet ervan met volle teugenquote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:32 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Echt? Wat heerlijk meis! Geniet ervan met volle teugen![]()
Wie dan?quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:35 schreef MaJo het volgende:
[..]Moet wel eerlijk bekennen dat het een celebrity crush is
![]()
Dus ook niet helemaal serieus, maar Lienelien en ik hebben vandaag de perfecte man zien optreden en later ontmoet
![]()
![]()
![]()
Ik wilde je net feliciteren totdat ikquote:
lasquote:Op dinsdag 14 november 2006 03:35 schreef MaJo het volgende:
[..]Moet wel eerlijk bekennen dat het een celebrity crush is
![]()
Dus ook niet helemaal serieus, maar Lienelien en ik hebben vandaag de perfecte man zien optreden en later ontmoet
![]()
![]()
![]()
Desondanks mag je me best feliciteren met het feit dat ik de mooiste en perfectste man ter wereld ontmoet heb vandaagquote:Op dinsdag 14 november 2006 03:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik wilde je net feliciteren totdat ik
[..]
las
Ja goed hequote:Op dinsdag 14 november 2006 03:44 schreef BwennieBren het volgende:
En nog een foto ook!. Lekker ding hoor! Ik heb alleen geen idee wie het is
Keith?
Jij bent ook snel overdondertquote:Op dinsdag 14 november 2006 03:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Desondanks mag je me best feliciteren met het feit dat ik de mooiste en perfectste man ter wereld ontmoet heb vandaag![]()
Je bedoelt dat ik op elke zanger val? Daar zit wel wat inquote:Op dinsdag 14 november 2006 03:46 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jij bent ook snel overdondert
Maar gefeli met Keith Murray hoor
Ach, dat stapelgek zijn op onbereikbare mensen die je helemaal niet kent gaat vast wel een keer overquote:Op dinsdag 14 november 2006 03:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik op elke zanger val? Daar zit wel wat inMaar Keith is écht perfect, daar wil ik best Alexander, Ricky, Paul, Gary en Alex voor inwisselen
quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ach, dat stapelgek zijn op onbereikbare mensen die je helemaal niet kent gaat vast wel een keer over
Had ik toen ik 12 was vast ook wel last van![]()
![]()
Gelukkig!quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ach, dat stapelgek zijn op onbereikbare mensen apparatus die je helemaal niet kent weet waar het te verkrijgen is gaat vast wel een keer over
Jij zult vast goed slapen straksquote:Op dinsdag 14 november 2006 03:53 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik dacht dat ik er ook wel overheen was maar voor Keith maak ik graag een uitzondering
![]()
quote:
Ja dat slapen gaat wel goedkomenquote:Op dinsdag 14 november 2006 04:02 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jij zult vast goed slapen straks
Anders kun je nog altijd een obsessieve stalker worden natuurlijk!![]()
[..]
Die had ik, maar dat duurde altijd zo kort in bed.quote:Op dinsdag 14 november 2006 04:02 schreef Supersheep het volgende:![]()
![]()
![]()
Volgens mij heb jij gewoon een lieve man nodig
Best wel jaquote:Op dinsdag 14 november 2006 04:07 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Die had ik, maar dat duurde altijd zo kort in bed.Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh schrijf ik dat hardop?
Dat was niet eens zozeer wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 14 november 2006 04:07 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Die had ik, maar dat duurde altijd zo kort in bed.Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh schrijf ik dat hardop?
quote:
Je zou hem bewaren?quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:45 schreef BwennieBren het volgende:
Geel dan maar
Welk land met veel Lappen en weinig Finnen vierde in 1905 met veel aquavit de scheiding van Noorwegen?
[..]
Ben jij nou zo'n groupie die zichzelf op de bank van de kleedkamer installeert met een zwoel parfum?quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja goed heWe zijn via de artiesteningang naar binnen gesneaked
Hij is de zanger van een band, We are Scientists
![]()
Nee dat niet, maar voor Keith had ik graag een uitzondering gemaaktquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ben jij nou zo'n groupie die zichzelf op de bank van de kleedkamer installeert met een zwoel parfum?![]()
Ik lees nét dat 'ie homo is...vette pech!quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar voor Keith had ik graag een uitzondering gemaakt![]()
Leuk geprobeerdquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik lees nét dat 'ie homo is...vette pech!
Ook net wakker?quote:
ik wel ik welquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ben jij nou zo'n groupie die zichzelf op de bank van de kleedkamer installeert met een zwoel parfum?![]()
En levert het ook nog wat op? Want anders heeft het geen zin natuurlijkquote:
Ik heb Keith aangeraaktquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En levert het ook nog wat op? Want anders heeft het geen zin natuurlijk
Overigens..is die tekening in je fobo een Fafinette?
Grantedquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:27 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb Keith aangeraakt
en de setlist is gesigneerd, en ik sta ook op de foto met 'm.
Da's tich iets
Oh...dan moet je deze even checken. http://www.fafi.net/quote:Een fafinette? Geen idee, ik heb het gewoon van last.fm
oh, lijkt er wel op ja! Mooie tekeningetjesquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
Oh...dan moet je deze even checken. http://www.fafi.net/
HIer ook goedemorgenquote:
Maar deze wist ik en misschien weet ik die andere nietquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:51 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
HIer ook goedemorgen
Maar Yuri ik heb nog een heel veel kaartjes met gele vraagjes hoor!
Ach als je wel eens Triva speelt zullen er zeker en vast nog wel vraagjes tussen mijn kaartjes zitten die je kent hoor! Bovendien trek ik t kaartje er gewoon tussenuit en ga niet zoeken welke is zal vragen en zitten heel veel keuzevragen en 50/50 vragen tussen vind ik. Of ze zeggen t antwoord bijna al en dan speel ik niet eens met de kinderkaartenquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar deze wist ik en misschien weet ik die andere niet![]()
wat is dat toch steeds met trivia?quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb een fout gevonden in triva![]()
quote:
Wat dan?quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb de fout ook gevonden, je bent een i vergetenquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:36 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik heb de fout ook gevonden, je bent een i vergeten
Zit je nou je triviantkaartjes allemaal te lezen?quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:39 schreef Yurithemaster het volgende:
de Vraag: "Welk kolosaal amphitheater bouwden de romeinen in de eerste eeuw v.C in rome?"
Atwoord: Het colosseum
Maar het colosseum is in de eerste eeuw NA christus gebouwd
Ik had het zo van BB over genomenquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:57 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ach als je wel eens Triva speelt zullen er ze...
quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik had het zo van BB over genomen
Nee Een paar maarquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:40 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
[..]
Zit je nou je triviantkaartjes allemaal te lezen?Bij mijn spel staan er ook wel vouten in hoor, heb ik laatst gemerkt
Ok, jij hebt duidelijk de fout als eerste gezienquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik had het zo van BB over genomen
Krijg ik nu een punt?quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:48 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ok, jij hebt duidelijk de fout als eerste gezien
een hengeldekhengsthangerquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:51 schreef Supersheep het volgende:
een hengelhengst
Wegquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:12 schreef BwennieBren het volgende:
He? Waar is iedereen in AKQ?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:43 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Er was net een Majo vraag (Beatles) !
wat is er op dan?quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:00 schreef Jojoortje het volgende:
Hey Jayhawk!
Moet je geen voetbal kijken?
Mn roots liggen nog steeds in Twente, maar ben stiekem ook wel een klein beetje voor Groningen. Maar als ze tegen elkaar spelen dan ben ik voor Twente! Ben je elk weekend nog in Twente? Zonder OV is reizen zo duur en mis mn vriendjes daar welquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:06 schreef Jojoortje het volgende:
Jong Oranje op Talpa!
Ja erg jammer! Ik was echt voor Groningen!![]()
Jij wordt mijn FOK! GroningenTwente vriendinnetjequote:Op dinsdag 14 november 2006 20:11 schreef Jojoortje het volgende:
Ja ik ben elk weekend in Twente! Ik ga meestal donderdags naar Groningen en dan mooi wat leuke kroegjes pakken! En dan vrijdagochtend ben ik weer thuis. Dan nemen wij gewoon de eerste trein terug! Wel vermoeiend hoor poeh!![]()
Ik heb gelukkig ook een OV anders wordt het idd wel beetje duur!![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:29 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zou ook geen eens weten hoe dat moet, een nieuwe XP er op zettenGelukkig heb ik een broer die dat wel kan!
Ik ga maar weer eens Jong Oranje kijken (0-1 achter). Na de wedstrijd kom ik weer terug!
![]()
Tot later meisquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:29 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zou ook geen eens weten hoe dat moet, een nieuwe XP er op zettenGelukkig heb ik een broer die dat wel kan!
Ik ga maar weer eens Jong Oranje kijken (0-1 achter). Na de wedstrijd kom ik weer terug!
![]()
Ik denk utquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:43 schreef MaJo het volgende:
Bloeit daar iets moois op tussen Jojoortje en Jayhawk?![]()
![]()
Oh en wat is er opeens gebeurd dat Jayhawk niet meer wordt genegeerd?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:32 schreef Jayhawk het volgende:
nieuwe vraag?
Dartje!quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:39 schreef dartfanaat het volgende:
Ik hier? Nou ja, even gedag zeggen dan maar
Las zojuist hier iets over fouten bij triviakaartjes. Kan me herinneren dat wij eens een serie foute kaartjes naar "Ook Dat Nog" hebben gestuurd.
HA BBquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:41 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Dartje!![]()
gezellig hoor dat je er bent
quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:29 schreef Jojoortje het volgende:
![]()
Kom je niet even spelen in AKQ?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:45 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
HA BB![]()
![]()
Ja, ik dacht..kom ga eens even kijken.
Jawel, ben even aan het wachten op een vraag waar ik wel iets mee kan. Veel voetbal voorbij geweest.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:00 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Kom je niet even spelen in AKQ?
Tot later BBquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:39 schreef BwennieBren het volgende:
Doei dears ik ga even in de knuffel met mijn dochter, nu echt
quote:Op woensdag 15 november 2006 01:44 schreef wyccie het volgende:
Hee Nem, in je signature staat st ringray. Wist je dat al?
quote:Op woensdag 15 november 2006 01:44 schreef wyccie het volgende:
Hee Nem, in je signature staat st ringray. Wist je dat al?
Ik ookquote:Op woensdag 15 november 2006 01:47 schreef wyccie het volgende:
Ik zie het nu pas.
Thanksquote:Op woensdag 15 november 2006 02:44 schreef wyccie het volgende:
Hee, ik heb weer geklikt hoor.
Je verhuist dit weekend toch?
Nog niet gezien?quote:Op woensdag 15 november 2006 02:43 schreef MaJo het volgende:
HeyIk moet eigenlijk inpakken maar ik heb geen zin
Dogville staat hoog op mijn 'must see' lijstje
The Village vond ik dan weer een baggerfilmquote:Op woensdag 15 november 2006 02:32 schreef wyccie het volgende:
Ik vind Bryce Dallas Howard erg goed in Lady in the water en The Village.
Dertien euro is niet duur.
quote:Op woensdag 15 november 2006 02:47 schreef Nembrionic het volgende:
The Village vond ik dan weer een baggerfilm
Oh, je ondertitel!quote:Op woensdag 15 november 2006 02:49 schreef BwennieBren het volgende:
Maakt niet uit Wyc ik ben altijd spuit 11 toch?
Er zijn nog een paar van die films die iedereen gezien heeft en waar iedereen van zegt dat ze geweldig zijn maar die heb ik ook niet gezienquote:Op woensdag 15 november 2006 02:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nog niet gezien?![]()
Daar zou ik gewoon tijd voor maken. Vergeet het verhuizen.
Ik neem aan deel 3 episode 5 toch?quote:Op woensdag 15 november 2006 02:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor de mensen die het interesseert: Ik heb Lost gezienViel alleen wel wat tegen...
En nu 3 maanden wachten
![]()
Ik snap hem niet?quote:
welterusten Wyc, slaap lekkerquote:Op woensdag 15 november 2006 02:51 schreef wyccie het volgende:
Ik ga slapen. Moet er elke dag weer vroeg uit.
Welterusten allemaal
Ep6quote:Op woensdag 15 november 2006 02:52 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik neem aan deel 3 episode 5 toch?
Die heb ik allemaal hier en bekeken, goede serie idd, zeer duister, mooi gefilmd een verhaal over goed en kwaad. Jammer dat ie gecancelled is iddquote:Op woensdag 15 november 2006 03:00 schreef Nembrionic het volgende:
En over goede series gesproken: Carnivale. Maar die is gecancelled
Ik heb nix gekochtquote:Op woensdag 15 november 2006 03:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb seizoen 2 helaas maar voor de helft gezien dus die moet ik nog even kopen
deel 1 2003quote:Op woensdag 15 november 2006 03:12 schreef MaJo het volgende:
Carnivale is toch al wat ouder? Dat volgde mijn vader dacht ik een jaar of twee geleden
Ah vandaarquote:Op woensdag 15 november 2006 03:13 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
deel 1 2003
deel 2 2005
Ik ga morgen maar alles downloaden denk ik....
Waar gaat dat over? Ken ik niet.quote:Op woensdag 15 november 2006 03:12 schreef MaJo het volgende:
The Nine loop ik ook nog 2 afleveringen achter
Ja...dat kan wel ja. Maar dit jaar is seizoen 2 uitgezonden...quote:Carnivale is toch al wat ouder? Dat volgde mijn vader dacht ik een jaar of twee geleden
The Nine gaat over een bankoverval waarbij negen mensen gegijzeld worden (hence the name). Elke aflevering krijg je een stukje te zien van wat er tijdens de gijzeling is gebeurd (het begint dus op het moment dat de gijzeling is afgelopen) en het gaat ook vooral om het psychologische aspect ervan. Zie ook The Nine (USA)quote:Op woensdag 15 november 2006 03:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar gaat dat over? Ken ik niet.
[..]
Ja...dat kan wel ja. Maar dit jaar is seizoen 2 uitgezonden...
quote:Op woensdag 15 november 2006 03:26 schreef BwennieBren het volgende:
En die Six Degrees kennen jullie die?
Van The Nine?quote:Op woensdag 15 november 2006 03:27 schreef Nembrionic het volgende:
Verdorie...ik kan alleen aflevering 3,4,5,6 vinden
Yupquote:Op woensdag 15 november 2006 03:29 schreef BwennieBren het volgende:
Ik ga denk ik zo maar even downloaden want dan heb ik morgen wat te kijken![]()
Dus ik kan nu nog:
Heroes - episode 8 - Seven Minutes to Midnight
Jericho - Episode 8 - Rogue River (die komt nu 2x per week toch?)
Lost - Season 3 - Episode 6 - I Do (en dan 3 maanden wachten)
kijken?
Ja, van The Nine.quote:
Hebbesquote:Op woensdag 15 november 2006 03:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Laat even weten wanneer je ze hebt dan haal ik het weg
Nee nog steeds nietquote:Op woensdag 15 november 2006 03:37 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens MaJo..heb je de BBC Extra's serie gezien?
Je zit in het SC topicquote:Op woensdag 15 november 2006 03:41 schreef Nembrionic het volgende:
-edit--foute topic
Moet je nagaan....werk ik nog met tabbed browsing ookquote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 03:45 schreef BwennieBren het volgende:
En ik hier maar kijken of jullie me al een antwoord hadden gegeven op mijn vraagen heb zo mijn bidsprinkhaan gemist...
quote:Op woensdag 15 november 2006 03:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Ja sorry..maar ik moet je het antwoord schuldig blijven
Welke vraag?quote:Op woensdag 15 november 2006 03:45 schreef BwennieBren het volgende:
En ik hier maar kijken of jullie me al een antwoord hadden gegeven op mijn vraagen heb zo mijn bidsprinkhaan gemist...
dezequote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 03:36 schreef BwennieBren het volgende:
Weet je, ik begrijp die Torrents linkjes niet zo zal wel dom zijn weer, ik gebruik altijd bearshare om te downloaden of doe ik nu iets doms?
quote:Op woensdag 15 november 2006 03:56 schreef MaJo het volgende:
...
Herkenbaarquote:Op woensdag 15 november 2006 03:57 schreef Jayhawk het volgende:
even 1 biertje drinken in de stad blijft niet werken bij mij![]()
Ook dat is herkenbaarquote:Op woensdag 15 november 2006 04:02 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
en toch had ik weer een mooie avond
ik ben niet zo oppervlakkig dat ik altijd een vrouw nodig heb voor een mooie avondquote:Op woensdag 15 november 2006 04:04 schreef MaJo het volgende:
Ik moet toch maar eens mijn bedje gaan opzoeken ben ik bang![]()
Voor die nieuwsgroepen van jou moet je betalen toch?quote:Op woensdag 15 november 2006 20:14 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet sinds gisteren weer waarom ik nooit meer torrents download.
Wat een retetrage bende
Ik heb een abo bij XS4All dus dat hoeft niet. Die hebben ook alles staan.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:36 schreef macondo het volgende:
[..]
Voor die nieuwsgroepen van jou moet je betalen toch?
ja goede cast hequote:Op woensdag 15 november 2006 21:29 schreef Nembrionic het volgende:
Zo...even deel 1 opgezet van The Nine. In de eerste 3 minuten al een complete cast aan bekende mensen
Zeker! Dr. Phlox, Kitty uit Dharma and Greg en Scofieldquote:Op woensdag 15 november 2006 22:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
ja goede cast heWat vond je van de eerste?
Absoluut intens ja. Asmo heeft ook wel eens gezegd dat het één van de weinige series is waarbij je meteen sympathie hebt voor alle karaktersquote:Op woensdag 15 november 2006 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zeker! Dr. Phlox, Kitty uit Dharma and Greg en Scofield
Ik vond 'm vrij intens!
Daar kan ik alleen maar knikkend mee instemmenquote:Op woensdag 15 november 2006 22:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Absoluut intens ja. Asmo heeft ook wel eens gezegd dat het één van de weinige series is waarbij je meteen sympathie hebt voor alle karaktersIk ga zo ep5 kijken. Maar eerst Jericho
En virusvrij?quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:21 schreef Jojoortje het volgende:Zal ik doen... Doe ik morgen wel, want ik zit nu op een andere pc dan normaal. Op de mijne zit een virus ofzo!
![]()
Echt? Leuk. Hopelijk is het deze keer op een leuke locatie, niet te ver weg.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:42 schreef Jojoortje het volgende:
Wat hoorde ik? Komt er binnenkort weer een meet?
Heb je die van gisteravond gezien? Want hierna worden ze alleen nog maar leuker!quote:Op woensdag 15 november 2006 23:38 schreef MaJo het volgende:
Nem, heb net trouwens extras gezien. Ga ik zeker volgen, echt leuk!Net ook de nieuwste Jericho gezien, een stuk beter dan de laatste 2 afleveringen. Het wordt weer wat spannender! Nu ga ik dan echt The Nine ep5 zien
Volgens mij zijn er geen conkrete plannen, Alleen noemde groningen en januariquote:Op donderdag 16 november 2006 11:21 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Echt? Leuk. Hopelijk is het deze keer op een leuke locatie, niet te ver weg.
Valt meequote:Op donderdag 16 november 2006 14:17 schreef erkel het volgende:
[..]
Damn heej, volgens mij heb je een stalker aan je broek hangen![]()
Pas op jij!quote:Op donderdag 16 november 2006 14:17 schreef erkel het volgende:
[..]
Damn heej, volgens mij heb je een stalker aan je broek hangen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |