Jawel, ben even aan het wachten op een vraag waar ik wel iets mee kan. Veel voetbal voorbij geweest.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:00 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Kom je niet even spelen in AKQ?
Tot later BBquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:39 schreef BwennieBren het volgende:
Doei dears ik ga even in de knuffel met mijn dochter, nu echt
quote:Op woensdag 15 november 2006 01:44 schreef wyccie het volgende:
Hee Nem, in je signature staat st ringray. Wist je dat al?
quote:Op woensdag 15 november 2006 01:44 schreef wyccie het volgende:
Hee Nem, in je signature staat st ringray. Wist je dat al?
Ik ookquote:Op woensdag 15 november 2006 01:47 schreef wyccie het volgende:
Ik zie het nu pas.
Thanksquote:Op woensdag 15 november 2006 02:44 schreef wyccie het volgende:
Hee, ik heb weer geklikt hoor.
Je verhuist dit weekend toch?
Nog niet gezien?quote:Op woensdag 15 november 2006 02:43 schreef MaJo het volgende:
HeyIk moet eigenlijk inpakken maar ik heb geen zin
Dogville staat hoog op mijn 'must see' lijstje
The Village vond ik dan weer een baggerfilmquote:Op woensdag 15 november 2006 02:32 schreef wyccie het volgende:
Ik vind Bryce Dallas Howard erg goed in Lady in the water en The Village.
Dertien euro is niet duur.
quote:Op woensdag 15 november 2006 02:47 schreef Nembrionic het volgende:
The Village vond ik dan weer een baggerfilm
Oh, je ondertitel!quote:Op woensdag 15 november 2006 02:49 schreef BwennieBren het volgende:
Maakt niet uit Wyc ik ben altijd spuit 11 toch?
Er zijn nog een paar van die films die iedereen gezien heeft en waar iedereen van zegt dat ze geweldig zijn maar die heb ik ook niet gezienquote:Op woensdag 15 november 2006 02:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nog niet gezien?![]()
Daar zou ik gewoon tijd voor maken. Vergeet het verhuizen.
Ik neem aan deel 3 episode 5 toch?quote:Op woensdag 15 november 2006 02:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor de mensen die het interesseert: Ik heb Lost gezienViel alleen wel wat tegen...
En nu 3 maanden wachten
![]()
Ik snap hem niet?quote:
welterusten Wyc, slaap lekkerquote:Op woensdag 15 november 2006 02:51 schreef wyccie het volgende:
Ik ga slapen. Moet er elke dag weer vroeg uit.
Welterusten allemaal
Ep6quote:Op woensdag 15 november 2006 02:52 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik neem aan deel 3 episode 5 toch?
Die heb ik allemaal hier en bekeken, goede serie idd, zeer duister, mooi gefilmd een verhaal over goed en kwaad. Jammer dat ie gecancelled is iddquote:Op woensdag 15 november 2006 03:00 schreef Nembrionic het volgende:
En over goede series gesproken: Carnivale. Maar die is gecancelled
Ik heb nix gekochtquote:Op woensdag 15 november 2006 03:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb seizoen 2 helaas maar voor de helft gezien dus die moet ik nog even kopen
deel 1 2003quote:Op woensdag 15 november 2006 03:12 schreef MaJo het volgende:
Carnivale is toch al wat ouder? Dat volgde mijn vader dacht ik een jaar of twee geleden
Ah vandaarquote:Op woensdag 15 november 2006 03:13 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
deel 1 2003
deel 2 2005
Ik ga morgen maar alles downloaden denk ik....
Waar gaat dat over? Ken ik niet.quote:Op woensdag 15 november 2006 03:12 schreef MaJo het volgende:
The Nine loop ik ook nog 2 afleveringen achter
Ja...dat kan wel ja. Maar dit jaar is seizoen 2 uitgezonden...quote:Carnivale is toch al wat ouder? Dat volgde mijn vader dacht ik een jaar of twee geleden
The Nine gaat over een bankoverval waarbij negen mensen gegijzeld worden (hence the name). Elke aflevering krijg je een stukje te zien van wat er tijdens de gijzeling is gebeurd (het begint dus op het moment dat de gijzeling is afgelopen) en het gaat ook vooral om het psychologische aspect ervan. Zie ook The Nine (USA)quote:Op woensdag 15 november 2006 03:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar gaat dat over? Ken ik niet.
[..]
Ja...dat kan wel ja. Maar dit jaar is seizoen 2 uitgezonden...
quote:Op woensdag 15 november 2006 03:26 schreef BwennieBren het volgende:
En die Six Degrees kennen jullie die?
Van The Nine?quote:Op woensdag 15 november 2006 03:27 schreef Nembrionic het volgende:
Verdorie...ik kan alleen aflevering 3,4,5,6 vinden
Yupquote:Op woensdag 15 november 2006 03:29 schreef BwennieBren het volgende:
Ik ga denk ik zo maar even downloaden want dan heb ik morgen wat te kijken![]()
Dus ik kan nu nog:
Heroes - episode 8 - Seven Minutes to Midnight
Jericho - Episode 8 - Rogue River (die komt nu 2x per week toch?)
Lost - Season 3 - Episode 6 - I Do (en dan 3 maanden wachten)
kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |