Gek ja...ik ookquote:Op woensdag 15 november 2006 02:16 schreef wyccie het volgende:
Ik heb altijd Nieuw Amsterdams Peil geleerd, maar als ik google, vind ik dat niet terug.
quote:Vanaf dat moment is het Nieuw Amsterdams Peil zijn eigen leven gaan leiden. Zelfs tot in de dikke van Dale, maar ook in allerlei schoolboeken. Want de enige juiste betekenis van NAP is: Normaal Amsterdams Peil.
Je moet wel alle mythologie/geschiedenisvragen + antwoorden die hier langskomen onthouden!quote:Op woensdag 15 november 2006 02:20 schreef Nembrionic het volgende:
Dit is een leuke 125.000 euro vraag bij Weekend Miljonairs(NAP)
Uhh, wat een gek antwoord. 't Is niet goed. Maar je kent het wel, geloof ik.quote:Op woensdag 15 november 2006 02:41 schreef Nembrionic het volgende:
Aikapura
Inderdaad. Braziliaans. Wordt vaak op het styrand gedaan.quote:Op woensdag 15 november 2006 02:45 schreef tummeke het volgende:
echt geen id van de naam bij deze.. T is dat dans-vechten zeker?
Ah, jammer. Jij zit er nog iets dichter bij, maar Nem heeft het punt al.quote:Op woensdag 15 november 2006 02:45 schreef BwennieBren het volgende:
Kapoeira?
Maakt niet uit Wyc ik ben altijd spuit 11 toch?quote:Op woensdag 15 november 2006 02:47 schreef wyccie het volgende:
Ah, jammer. Jij zit er nog iets dichter bij, maar Nem heeft het punt al.
Is dat een hoi of een doei?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |