abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43548172
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:02 schreef du_ke het volgende:

[..]

MBO ?
Valt dat niet onder LBO/VMBO?
Nee, zal wel niet.
Wel vreemd dat ze die dan niet noemen.
  dinsdag 14 november 2006 @ 17:07:53 #153
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_43548257
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:02 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Wat heeft de resterende 55% dan voor opleiding?
45%
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_43548286
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:07 schreef kingmob het volgende:

[..]

45%
idd.
pi_43548514
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:05 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Valt dat niet onder LBO/VMBO?
Nee, zal wel niet.
Wel vreemd dat ze die dan niet noemen.
Het onderzoek is verricht door de SP via enquetes. De Elsevier heeft gewoon willekeurig een aantal punten overgenomen. Het echte onderzoek zal wel veel uitgebreider zijn.
  dinsdag 14 november 2006 @ 17:24:38 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_43548854
Damn, nog ff en ze zijn het CDA voorbij..
Zie je de headlines op CNN al:
"President Bush had a lunchmeeting with Prime Minister Marijnissen of the Netherlands"
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_43548913
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:24 schreef Leandra het volgende:
Damn, nog ff en ze zijn het CDA voorbij..
Zie je de headlines op CNN al:
"President Bush had a lunchmeeting with Prime Minister Marijnissen of the Netherlands"
Hehe, het zou wel legendarische televisie worden.
pi_43550455
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:26 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Hehe, het zou wel legendarische televisie worden.
Chavez achterna, goedkope boerenkool en aardgas verkopen aan Cuba.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_43550916
http://www.sp.nl/partij/leden/profiel.stm staat het onderzoek over de sp leden in z'n geheel.
pi_43551121
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:06 schreef pberends het volgende:

[..]

120 kandidaten.
75. (een aantal "kieskringen" delen dezelfde namen)
  dinsdag 14 november 2006 @ 21:18:05 #161
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_43556922
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 18:32 schreef du_ke het volgende:
http://www.sp.nl/partij/leden/profiel.stm staat het onderzoek over de sp leden in z'n geheel.
Sovjet-statistieken

Beetje vergelijken met de beroepsbevolking? Dat slaat nergens op. Vergelijk dan met het gemiddelde Nederlandse partijlid. Maarja, we weten allemaal wat daar uit zou komen dus dat doen ze dan maar niet...

Grappig dat sommigen hierin trappen.
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:41 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik ben ondernemer enMaar als je links erin gaat heb je % meer doden. stem SP.

Hoe vind je die?
Opvallend.
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:13 schreef HPoi het volgende:
En ik ben ambtenaar bij het ministerie van VROM sukkel. (jij ex-ambt. btw)
het ministerie van VROMsukkel?? Die ken ik nog niet.

Vroeger liep ik wel langs die glazen kas onderweg naar mijn ministerie. Is het daar nog steeds zo dat als je ff weg bent uit je kamer dat je collega`s dan het licht komen uit doen tbv het milieu?
Nemen ze tegenwoordig HBOers aan op ministeries? Beetje boekhouden zeker?
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:13 schreef HPoi het volgende:
Bovendien belanden meer mensen in de linker sloot dan de rechter, omdat men rechts de berm in rijdt dan te ver corrigeerd en links de weg afrijdt. (als je toch zo dom op dat sloot verhaal in gaat doe ik dat ook)
Maar als je links erin gaat heb je % meer slachtoffers.

[ Bericht 24% gewijzigd door Napalm op 14-11-2006 21:25:00 ]
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_43557178
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 21:18 schreef Napalm het volgende:

[..]

Sovjet-statistieken

Beetje vergelijken met de beroepsbevolking? Dat slaat nergens op. Vergelijk dan met het gemiddelde Nederlandse partijlid. Maarja, we weten allemaal wat daar uit zou komen dus dat doen ze dan maar niet...

Ja Elsevier dus . Want daar ging het om Elsevier had een deel van het onderzoek geciteerd en user hier weer daaruit. En dit kwam ik tegen op zoek naar de financiën van de SP vandaar .
pi_43557310
En dan?! Dan hebben we de aftrap van : Hoe sturen we NL naar de klote ! v.01
pi_43558120
quote:

[..]

Sovjet-statistieken

[..]

Opvallend.
[..]

het ministerie van VROMsukkel?? Die ken ik nog niet.

Vroeger liep ik wel langs die glazen kas onderweg naar mijn ministerie. Is het daar nog steeds zo dat als je ff weg bent uit je kamer dat je collega`s dan het licht komen uit doen tbv het milieu?
[..]

Maar als je links erin gaat heb je % meer slachtoffers.
Zozo, jij gaat VVD stemmen neem ik aan? Of ga je toch maar voor meneer Wilders. Of eigenlijk zou je op de Domme mutsen partij moeten stemmen. Helaas bestaat die niet voor jou. Misschien moet je eens voor jezelf beginnen!
  dinsdag 14 november 2006 @ 21:50:09 #165
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_43558465
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 21:43 schreef HPoi het volgende:

[..]

Zozo, jij gaat VVD stemmen neem ik aan? Of ga je toch maar voor meneer Wilders. Of eigenlijk zou je op de Domme mutsen partij moeten stemmen. Helaas bestaat die niet voor jou. Misschien moet je eens voor jezelf beginnen!
Oeh, die HBO opmerking was zeker raak?

Als je wat opmerkzamer was had je toch wel een betere gok kwa stem kunnen maken
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_43558703
quote:

[..]
Ach Jorritsma... wat deed die ook alweer? Heeft MMS gedaan.... die is er allemaal gekomen door haar grote bek. Een IQ van een gloeipeer verder. En die heeft jarenlang over onze Economie mogen waken...
  dinsdag 14 november 2006 @ 22:08:00 #167
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_43559409
SP komt nu in kabinet en over 4 jaar is Marijnissen gewoon premier.
pi_43625819
En ja hoor, in de NOVA-peiling van vandaag hebben ze 30 zetels.
  vrijdag 17 november 2006 @ 00:06:23 #169
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_43625850
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 00:05 schreef Genverbrander het volgende:
SP meer dan 30 zetels, en dan? ?

EDIT: Ah je hebt je post al ge-edit
pi_43625875
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 00:05 schreef Genverbrander het volgende:
Waarzegger, iets voor je? Kun je ook vertellen of Jan in de regering komt?
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_43627409
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 00:07 schreef Junglebeast het volgende:

[..]

Waarzegger, iets voor je? Kun je ook vertellen of Jan in de regering komt?
Volgens mij nog niet genoeg bekendheid gegeven aan 80% erfgoedbelasting
Call me black
pi_43627438
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 01:36 schreef Jack_Pershing het volgende:

[..]

Denk dat dat mensen die SP stemmen ook wel weten dat wanneer die aan de macht mochten komen dat tot hogere belastingen zal leiden .
pi_43627493
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 01:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik zie een kabinet met CDA/VVD/SP als zeer reëel.
Even reëel als Gonny van Oudenallen als nieuwe minister president.
  vrijdag 17 november 2006 @ 01:56:58 #174
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_43627607
75 mensen op de SP-lijst De nummers 25 t/m 29 verschillen namelijk per regio. In 10 regio’s staan steeds 5 andere SP’ers verkiesbaar. Die zijn allemaal beschikbaar en geschikt voor de Kamer.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_43627978
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 01:36 schreef Jack_Pershing het volgende:

[..]

Heb je daar een bron van, want in hun verkiezingsprogramma ben ik het niet tegen gekomen.
pi_43628189
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 21:43 schreef HPoi het volgende:

[..]

Ik moet je gelijk geven, helaas, voor de achterlijke redeneringen en uitspraken van die kneus.
Toch kan ik 'm ergens wel gelijk geven, omdat hij commentaar geeft op de uitspraken die eerder zijn gedaan. Helaas is de uitvoering wat minder.
Zal morgen mijn best doen er even een normaal verhaal van te maken.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_43628197
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 22:08 schreef Ixnay het volgende:
SP komt nu in kabinet en over 4 jaar is Marijnissen gewoon premier.

Denk eens aan de (economische/kennis) toekomst van ons land. Dat spekken van de zwakkeren draagt er echt niet aan bij dat NL opeens weer een toppositie op de wereldmarkt heeft, hoor
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  vrijdag 17 november 2006 @ 07:39:25 #178
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_43628726
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 03:28 schreef Skv het volgende:

[..]

Denk eens aan de (economische/kennis) toekomst van ons land. Dat spekken van de zwakkeren draagt er echt niet aan bij dat NL opeens weer een toppositie op de wereldmarkt heeft, hoor
de beste willen zijn is ook prioriteit nummer een. Dat er her en der wat mensen creperen en het milieu onherroepelijk wordt geschadigd in de naam van een zo hoog mogelijke economische groei, is louter bijzaak.
pi_43628763
quote:

[..]

Misschien zijn er mensen die ipv een "toppositie" liever een fijne samenleving hebben..?
pi_43629102
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 07:49 schreef Xith het volgende:
Misschien zijn er mensen die ipv een "toppositie" liever een fijne samenleving hebben..?
Die mensen die alles willen hebben wat de buren hebben maar er niet voor willen werken? Die bedoel je?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_43630698
quote:

[..]

Economisch gezien is de VVD de beste keuze. (naar mijn mening) Er zijn echter tal van andere factoren die meedingen in mijn keuze. Dat de economie natuurlijk heel belangrijk is voor de uitvoering van de meeste andere factoren is natuurlijk een feit. Maar om de economie nou zo zwaar mee te laten wegen in mijn keuze...., vind ik zelf niet nodig.

Bovendien ben ik tegen de privatisering/het commercieel maken van verhuur van woningen, OV, zorgverzekering. Economisch gezien zou je dit niet door de staat moeten laten regelen. Deze voorbeelden kan je mijn inziens niet gaan blootstellen aan marktwerking daar dit voor mij primaire behoeften zijn.

Komt nog bij dat ik absoluut tegen de oorlog in Irak en Afghanistan ben. Weet je waar ze militaire operaties moeten uitvoeren? In Afrika. Die terroristen daar en coruppte leiders, bendes en volgelingen moeten ze gewoon keihard neerhalen. Ja van mij mogen ze daar wel even orde op zaken stellen. Afrika kan met deze terror groeperingen er nooit bovenop komen. Uitmoorden dat tuig. Maar dat gebeurd niet nee. Wel wat softe UN-ers die niks uitvreten. En waarom? Omdat wij er niks mee opschieten. Er wellicht zelfs op achteruit gaan op de eco. ladder. Nou, dat boeit mij geen fuck. Wel wat daar in dat grote continent al eeuwen plaatsvind. Dan zakken we maar wat plaatsen, boeie....
  vrijdag 17 november 2006 @ 10:07:57 #182
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_43630884
quote:

[..]

Noem je een beginnende ondernemer een zwakkere?
pi_43632909
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 02:45 schreef budha het volgende:

[..]

Heb je daar een bron van, want in hun verkiezingsprogramma ben ik het niet tegen gekomen.
het werd eerder hier aangehaald
quote:
Op woensdag 15 november 2006 22:21 schreef buachaille het volgende:

[..]

De ergste punten van de SP zijn nog niet vermeld, zoals bijvoorbeeld 68-90% belasting op erfenissen (successiebelasting). Ik denk dat de SP haar ware extremistisch aard zal tonen na de verkiezingen, veel mensen die nu van plan zijn SP te stemmen zullen dan de schellen van de ogen vallen.
Call me black
pi_43633019
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 11:27 schreef Jack_Pershing het volgende:

[..]

[..]
Dat is van horen zeggen.Zo komen de roddels de wereld in.
pi_43633117
en dan?

dan gaat het misschien nog een keertje goedkomen hier

nou, er zal in eerste instantie niet veel veranderen, de gevolgen zullen pas op langere termijn gaan werken.
Al geloof ik niet dat mocht een links kabinet dit keer lukken dat ze het daarna nog 4 jaar mogen proberen.
rechts blijft recht natuurlijk

voor meer overtuiging lees het artikel uit m'n ondertitel
pi_43633378
* JohnDope doet alvast even zwaaien naar de Elite en Gelukszoekerts
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_43639238
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 11:27 schreef Jack_Pershing het volgende:

[..]

[..]
Serieus, hoe dom kan je zijn.

Die user doet een bewering zonder bronvermelding, onderbouwing of wat dan ook, en jij neemt de bewering over. Er staat niets in het partrijprogramma van de SP over een verandering van het recht van successie, noch staat in de financiële verantwoording ook maar één woord hierover. In de meest recente Elsevier stond een artikel over het successierecht, en daar werd ook geen woord gerept over de SP die het successierecht wil verhogen (en geloof me, wanneer de SP dat had gewild, dan had de Elsevier daar zeker van bericht). Het is dus bullshit.

Ik kan begrijpen dat mensen gefrustreerd raken als ze zien dat de SP de zaakjes gewoon goed geregeld heeft, en dus maar leugens de wereld in trachten te helpen om hun eigen verwrongen beeld van de SP te bevestigen, maar een beetje kinderachtig is het wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')