quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
SP meer dan 30 zetels, en dan?
en
SP meer dan 30 zetels, en dan?
45%quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat heeft de resterende 55% dan voor opleiding?
Het onderzoek is verricht door de SP via enquetes. De Elsevier heeft gewoon willekeurig een aantal punten overgenomen. Het echte onderzoek zal wel veel uitgebreider zijn.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Valt dat niet onder LBO/VMBO?
Nee, zal wel niet.
Wel vreemd dat ze die dan niet noemen.
Hehe, het zou wel legendarische televisie worden.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:24 schreef Leandra het volgende:
Damn, nog ff en ze zijn het CDA voorbij..
Zie je de headlines op CNN al:
"President Bush had a lunchmeeting with Prime Minister Marijnissen of the Netherlands"
Chavez achterna, goedkope boerenkool en aardgas verkopen aan Cuba.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hehe, het zou wel legendarische televisie worden.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:32 schreef du_ke het volgende:
http://www.sp.nl/partij/leden/profiel.stm staat het onderzoek over de sp leden in z'n geheel.
Opvallend.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:41 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik ben ondernemer enMaar als je links erin gaat heb je % meer doden. stem SP.
Hoe vind je die?![]()
het ministerie van VROMsukkel?? Die ken ik nog niet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:13 schreef HPoi het volgende:
En ik ben ambtenaar bij het ministerie van VROM sukkel. (jij ex-ambt. btw)
Maar als je links erin gaat heb je % meer slachtoffers.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:13 schreef HPoi het volgende:
Bovendien belanden meer mensen in de linker sloot dan de rechter, omdat men rechts de berm in rijdt dan te ver corrigeerd en links de weg afrijdt.(als je toch zo dom op dat sloot verhaal in gaat doe ik dat ook)
Ja Elsevier dusquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:18 schreef Napalm het volgende:
[..]
Sovjet-statistieken
![]()
Beetje vergelijken met de beroepsbevolking?Dat slaat nergens op. Vergelijk dan met het gemiddelde Nederlandse partijlid. Maarja, we weten allemaal wat daar uit zou komen dus dat doen ze dan maar niet...
Grappig dat sommigen hierin trappen.![]()
Zozo, jij gaat VVD stemmen neem ik aan? Of ga je toch maar voor meneer Wilders. Of eigenlijk zou je op de Domme mutsen partij moeten stemmen. Helaas bestaat die niet voor jou. Misschien moet je eens voor jezelf beginnen!quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:18 schreef Napalm het volgende:
[..]
Sovjet-statistieken
![]()
Beetje vergelijken met de beroepsbevolking?Dat slaat nergens op. Vergelijk dan met het gemiddelde Nederlandse partijlid. Maarja, we weten allemaal wat daar uit zou komen dus dat doen ze dan maar niet...
Grappig dat sommigen hierin trappen.![]()
[..]
Opvallend.
[..]
het ministerie van VROMsukkel?? Die ken ik nog niet.
Vroeger liep ik wel langs die glazen kas onderweg naar mijn ministerie. Is het daar nog steeds zo dat als je ff weg bent uit je kamer dat je collega`s dan het licht komen uit doen tbv het milieu?
Nemen ze tegenwoordig HBOers aan op ministeries? Beetje boekhouden zeker?
[..]
Maar als je links erin gaat heb je % meer slachtoffers.
Oeh, die HBO opmerking was zeker raak?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:43 schreef HPoi het volgende:
[..]
Zozo, jij gaat VVD stemmen neem ik aan? Of ga je toch maar voor meneer Wilders. Of eigenlijk zou je op de Domme mutsen partij moeten stemmen. Helaas bestaat die niet voor jou. Misschien moet je eens voor jezelf beginnen!
Ach Jorritsma... wat deed die ook alweer? Heeft MMS gedaan.... die is er allemaal gekomen door haar grote bek. Een IQ van een gloeipeer verder. En die heeft jarenlang over onze Economie mogen waken...quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:18 schreef Napalm het volgende:
Nemen ze tegenwoordig HBOers aan op ministeries? Beetje boekhouden zeker?
[..]
SP meer dan 30 zetels, en dan? ?quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:05 schreef Genverbrander het volgende:
En ja hoor, in de NOVA-peiling van vandaag hebben ze 30 zetels.
Waarzegger, iets voor je? Kun je ook vertellen of Jan in de regering komt?quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:05 schreef Genverbrander het volgende:
En ja hoor, in de NOVA-peiling van vandaag hebben ze 30 zetels.
Volgens mij nog niet genoeg bekendheid gegeven aan 80% erfgoedbelastingquote:Op vrijdag 17 november 2006 00:07 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Waarzegger, iets voor je? Kun je ook vertellen of Jan in de regering komt?
Denk dat dat mensen die SP stemmen ook wel weten dat wanneer die aan de macht mochten komen dat tot hogere belastingen zal leidenquote:Op vrijdag 17 november 2006 01:36 schreef Jack_Pershing het volgende:
[..]
Volgens mij nog niet genoeg bekendheid gegeven aan 80% erfgoedbelasting
Even reëel als Gonny van Oudenallen als nieuwe minister president.quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik zie een kabinet met CDA/VVD/SP als zeer reëel.![]()
Heb je daar een bron van, want in hun verkiezingsprogramma ben ik het niet tegen gekomen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:36 schreef Jack_Pershing het volgende:
[..]
Volgens mij nog niet genoeg bekendheid gegeven aan 80% erfgoedbelasting
Ik moet je gelijk geven, helaas, voor de achterlijke redeneringen en uitspraken van die kneus.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:43 schreef HPoi het volgende:
[..]
Zozo, jij gaat VVD stemmen neem ik aan? Of ga je toch maar voor meneer Wilders. Of eigenlijk zou je op de Domme mutsen partij moeten stemmen. Helaas bestaat die niet voor jou. Misschien moet je eens voor jezelf beginnen!
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:08 schreef Ixnay het volgende:
SP komt nu in kabinet en over 4 jaar is Marijnissen gewoon premier.
de beste willen zijn is ook prioriteit nummer een. Dat er her en der wat mensen creperen en het milieu onherroepelijk wordt geschadigd in de naam van een zo hoog mogelijke economische groei, is louter bijzaak.quote:Op vrijdag 17 november 2006 03:28 schreef Skv het volgende:
[..]
![]()
![]()
Denk eens aan de (economische/kennis) toekomst van ons land. Dat spekken van de zwakkeren draagt er echt niet aan bij dat NL opeens weer een toppositie op de wereldmarkt heeft, hoor
Misschien zijn er mensen die ipv een "toppositie" liever een fijne samenleving hebben..?quote:Op vrijdag 17 november 2006 03:28 schreef Skv het volgende:
[..]
![]()
![]()
Denk eens aan de (economische/kennis) toekomst van ons land. Dat spekken van de zwakkeren draagt er echt niet aan bij dat NL opeens weer een toppositie op de wereldmarkt heeft, hoor
Die mensen die alles willen hebben wat de buren hebben maar er niet voor willen werken? Die bedoel je?quote:Op vrijdag 17 november 2006 07:49 schreef Xith het volgende:
Misschien zijn er mensen die ipv een "toppositie" liever een fijne samenleving hebben..?
Economisch gezien is de VVD de beste keuze. (naar mijn mening) Er zijn echter tal van andere factoren die meedingen in mijn keuze. Dat de economie natuurlijk heel belangrijk is voor de uitvoering van de meeste andere factoren is natuurlijk een feit. Maar om de economie nou zo zwaar mee te laten wegen in mijn keuze...., vind ik zelf niet nodig.quote:Op vrijdag 17 november 2006 03:28 schreef Skv het volgende:
[..]
![]()
![]()
Noem je een beginnende ondernemer een zwakkere?quote:Op vrijdag 17 november 2006 03:28 schreef Skv het volgende:
[..]
![]()
![]()
het werd eerder hier aangehaaldquote:Op vrijdag 17 november 2006 02:45 schreef budha het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van, want in hun verkiezingsprogramma ben ik het niet tegen gekomen.
quote:Op woensdag 15 november 2006 22:21 schreef buachaille het volgende:
[..]
De ergste punten van de SP zijn nog niet vermeld, zoals bijvoorbeeld 68-90% belasting op erfenissen (successiebelasting). Ik denk dat de SP haar ware extremistisch aard zal tonen na de verkiezingen, veel mensen die nu van plan zijn SP te stemmen zullen dan de schellen van de ogen vallen.
Dat is van horen zeggen.Zo komen de roddels de wereld in.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:27 schreef Jack_Pershing het volgende:
[..]
het werd eerder hier aangehaald
[..]
Serieus, hoe dom kan je zijn.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:27 schreef Jack_Pershing het volgende:
[..]
het werd eerder hier aangehaald
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |