abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44110555
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 20:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Marco Pastors Trofee - Beste nieuwkomer.
Ik twijfelde even tussen Corelli, WeirdMicky en Echt_Gaaf. Corelli is het geworden. problematiQue heeft ook wel potentie.
Alleen al het feit dat je twijfelt, zorgt voor grote hoogmoedswaanzin bij mij.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_44110749
quote:
Op zondag 3 december 2006 19:01 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Alleen al het feit dat je twijfelt, zorgt voor grote hoogmoedswaanzin bij mij.
Ctrl-F5 in plaats van lezen van de bijdragen maakt natuurlijk dat je mist dat ik je ook noemde. Met spelfout in je naam .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_44110849
quote:
Op zondag 3 december 2006 19:10 schreef sigme het volgende:

[..]

Ctrl-F5 in plaats van lezen van de bijdragen maakt natuurlijk dat je mist dat ik je ook noemde. Met spelfout in je naam .
Ctrl-F alleen is ook al voldoende. Ondanks je ontmaskering, voel ik mij nogmaals vereerd. Al ben idd al wat langer actief inderdaad. Grappig dat je K-billy noemt, mijn beste vriend, waar ik de meeste discussies IRL mee voer.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:44:18 #154
66825 Reya
Fier Wallon
pi_44251438
Allen, die deze zullen zien of horen lezen, saluut!

En tevens een subtiele kick
  vrijdag 8 december 2006 @ 15:41:28 #155
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_44253425
Andre Rouvoet Trofee - Beste discussievoerder. Maartena

Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. JohnDope

Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". freako

Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. Pberends

Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. Fuifduif

Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? LodewijkNapoleon

Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). Mainport

Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. SCH

Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. Knowall

Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user. PJO_Rourke

Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent. yeremy

Femke Halsema trofee - User die het meest moreel verontwaardigd is over elk wissewasje. SCH

Ad Melkert Trofee - De zuurste user. Jarno

Gonny van Oudenallen Trofee - User die graag meepraat maar die helaas het niet helemaal bevat. Martijn_77
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_44253885
Haal Yeremy maar gerust weg. Volgens mij heeft hij het forum reeds verlaten.. Of weg laten jagen.....
pi_44271008
Andre Rouvoet Trofee - Beste discussievoerder. -- Plato1980 Valt simpelweg positief op.

Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. -- Genverbrander Naar mijn idee komt het bij hem altijd maar bij 1 ding uit: de PvdA is geweldig en Balkenende moet weg. Zo voorspelbaar allemaal.

Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". -- Kozzmic Ik verbaas me er iedere keer weer over met hoeveel extra linkjes en dingen uit zijn geheugen hij aan komt zetten. Prijzenswaardig.

Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. -- sigme

Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. tvlxd.

Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. pberends Ik kan wel om hem lachen, maar inhoudelijk niet echt sterk.

Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar -- SCH Een echte GroenLinkser. Net zo iemand als Halsema. Altijd een grote mond, en daarna verliezen in de verkiezingen.

Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. -- SCH Behoeft geen uitleg denk ik. Is denk ik geboren met een grote rode bril voor zijn ogen.

Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob. -- Tikorev

Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent. -- pberends Je kan wel met hem lachen, maar af en toe moet hij een TO-ban krijgen

Femke Halsema trofee - User die het meest moreel verontwaardigd is over elk wissewasje. -- SCH Zie boven.

Ad Melkert Trofee - De zuurste user. -- BaajGuardian Spreekt voor zich.

Gonny van Oudenallen Trofee - User die graag meepraat maar die helaas het niet helemaal bevat. -- Gday Heeft niet altijd door dat er meer is dan de PvdA
  zaterdag 9 december 2006 @ 20:43:02 #158
10710 gday
propria cures
pi_44284870
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 10:18 schreef X. het volgende:
Gonny van Oudenallen Trofee - User die graag meepraat maar die helaas het niet helemaal bevat. -- Gday Heeft niet altijd door dat er meer is dan de PvdA
Nog even je gelijk proberen te halen nadat het in een ander topic niet gelukt is.

Geef mij die trofee maar hoor!

Maar goed, als we het zo gaan doen kan wat mij betreft de Boer Koekoek Trofee naar X. Reden? Meerdere, te weten:
- doet vaak alsof hij de waarheid altijd in pacht heeft;
- probeert discussies zo om te vormen dat het uitdraait op een waarde-oordeel over hoe kortzichtig de 'tegenstander' is en in hoeverre die gehersenspoeld is;
- beweert zich op bronnen te baseren zonder die bronnen integraal te raadplegen.

edit: deze nominatie is niet serieus bedoeld, al zijn de redenen die ik aandraag wel degelijk serieus

[ Bericht 15% gewijzigd door gday op 10-12-2006 14:28:41 ]
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_44284928
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 20:43 schreef gday het volgende:

[..]

Nog even je gelijk proberen te halen nadat het in een ander topic niet gelukt is.

Geef mij die trofee maar hoor! [afbeelding]
Het zo langszamerhand bekende ritueel hoe voor en tegenstanders elkaar nomineren. En dat is jammer.
  zaterdag 9 december 2006 @ 20:49:03 #160
10710 gday
propria cures
pi_44285107
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 20:44 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Het zo langszamerhand bekende ritueel hoe voor en tegenstanders elkaar nomineren. En dat is jammer.
Ja, het lijkt er inderdaad wel op alsof het gros van de negatieve trofeeën gewoon gaan naar degenen waar je het niet mee eens bent. Ik zou zeggen: deel de trofeeën nou uit op basis van hoe iemand discussieert, en niet op basis van zijn politieke kleur.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
pi_44285346
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 20:49 schreef gday het volgende:

[..]

Ja, het lijkt er inderdaad wel op alsof het gros van de negatieve trofeeën gewoon gaan naar degenen waar je het niet mee eens bent.
En daarom heb ik op het andere topic "voorkoken" (zie OP) allerlei voorstellen gedaan. Een daarvan is af te zien van negatieve troffees. Ik heb zelf geen moeite met negatieve troffees, maar sommigen nomineren wel erg voorspelbaar. ....

Het is misschien ook niet iedereen gegeven om op een "goede " manier om te springen met de negatieve troffee's. Maar verder maakt het mij niet zoveel uit hoor

sommigen kicken zelfs op negatieve aandacht
pi_44285679
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 20:49 schreef gday het volgende:

[..]

Ja, het lijkt er inderdaad wel op alsof het gros van de negatieve trofeeën gewoon gaan naar degenen waar je het niet mee eens bent. Ik zou zeggen: deel de trofeeën nou uit op basis van hoe iemand discussieert, en niet op basis van zijn politieke kleur.
Als iemand enige hoogte heeft van de politieke kleur van JohnDope verneem ik deze graag .

Oftewel: dat nou jij en een ander je hieraan bezondigen is niet echt de maat der dingen hoor .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 9 december 2006 @ 21:11:02 #163
10710 gday
propria cures
pi_44285917
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 21:04 schreef sigme het volgende:

[..]

Als iemand enige hoogte heeft van de politieke kleur van JohnDope verneem ik deze graag .

Oftewel: dat nou jij en een ander je hieraan bezondigen is niet echt de maat der dingen hoor .
Nee, ik moet zeggen dat ik de rest van de beoordelingen niet heb doorgekeken (zit namelijk niet echt achter de laptop nu). Ik baseerde me op de post van meneer X.

Maar het is mooi als de rest dat niet doet natuurlijk! En mijn nominatie was nou niet echt serieus bedoeld (al vond ik hem al steekhoudender dan de nominatie van X waar ikzelf in voorkwam).

Over de politieke kleur van JohnDope zullen inderdaad weinig twijfels bestaan.
pi_44286680
John Dope's plaats in het politieke spectrum is voor 1 as wel degelijk goed te plaatsen: conservatief.....
pi_44290793
Maar hij is tegen de salonpolitiek en wil dit veranderen
pi_44290827
quote:
Op zondag 10 december 2006 00:05 schreef Xith het volgende:
Maar hij is tegen de salonpolitiek en wil dit veranderen
Jij bent wel wakker op dit tijdstip...
  zondag 10 december 2006 @ 00:39:40 #167
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44291520
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 20:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat is idd jammer. Ik heb echt geprobeerd te kijken naar naar de personen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 10 december 2006 @ 00:46:09 #168
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_44291678
quote:
geblaat
oef, een forum verkiezing, dat is nog 'ns belangrijk.
pi_44295659
quote:

[..]

Waar slaat dit nu weer op? Ik basseer me echt niet op 1 topic en op discussies die je met mij gehad hebt hoor

Waarom meteen de 'oorzaak' bij een ander zoeken?
  zondag 10 december 2006 @ 13:34:51 #170
10710 gday
propria cures
pi_44299887
quote:
Op zondag 10 december 2006 10:44 schreef X. het volgende:

[..]

Waar slaat dit nu weer op? Ik basseer me echt niet op 1 topic en op discussies die je met mij gehad hebt hoor

Waarom meteen de 'oorzaak' bij een ander zoeken?
Al goed jongen, wat je wilt. Ik ga af op de redenen die je aangeeft bij enkele van jouw nominaties. Die roepen het idee op dat je ook politieke kleur meeneemt in je beoordeling.

Waarom nomineer je bijvoorbeeld wel iemand voor 'de meest dogmatisch linkse user' en niet voor 'de meest dogmatisch rechtse user'?

[ Bericht 9% gewijzigd door gday op 10-12-2006 13:43:48 ]
pi_44299945
Ik wil mijn nominaties graag herzien, kan dat?
pi_44300333
quote:
Op zondag 10 december 2006 00:39 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Dat is idd jammer. Ik heb echt geprobeerd te kijken naar naar de personen
Daar ben ik mee eens hoor. Gelukkig dat niet iedereen zo "voorspelbaar" nominatiegedrag laten zien, jij laat gelukkig zien dat het ook anders kan..

[ Bericht 5% gewijzigd door EchtGaaf op 10-12-2006 13:55:40 ]
pi_44300690
quote:
Op zondag 10 december 2006 13:36 schreef Genverbrander het volgende:
Nee. Dat kan niet. Er zit slechts enkele uren garantie op je stem (tot aan de deur dus). Dat is de tijd dat de posting kan worden gewijzigd dus....

Maar misschien is er wel een hardheidsclausule voor het geval dat je ten tijde van de stemming handelde in een vlaag van verstandsverbijstering, of onder invloed was of als er geen sprake was van handelen uit vrije wil.....(dan te wenden tot het Bevoegde Gezag, t.w. Sigme).

Maar kan me dat in jouw geval bepaald niet voorstellen, gelet op je stemgedrag...

[ Bericht 3% gewijzigd door EchtGaaf op 10-12-2006 14:05:05 ]
pi_44308957
quote:
Wouter Bos trofee voor grootste draaikont - Genverbrander
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_44319664
quote:
Ja hoor.
quote:
Op maandag 13 november 2006 21:04 schreef sigme het volgende:

Stemmen! Noem uw kandidaten, liefst voorzien van toelichting. Stemmen kan één maand lang: de laatste dag waarop voordrachten nog worden meegenomen is 13 december. Wijzigen mag, voorschrijdend inzicht wordt toegejuicht natuurlijk, maar wel graag in een nieuwe post.
pi_44320055
Ok hier mijn nieuwe voorkeur:

Andre Rouvoet Trofee - Beste discussievoerder.
Sidekick, SCH, Kozzmic, vernomsnake

Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.
Martijn_77

Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis".
Aoristus

Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.
SCH

Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.
EchtGaaf, ethiraseth

Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
?

Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest?
?

Marco Pastors Trofee - Beste nieuwkomer.
EchtGaaf, problematique, gday

Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
JanJanJan

Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.
pfaf

Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user.
?

Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.
Jurgen21, X., JohnDope, more

Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob.
MrX1982

Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent.
?

Femke Halsema trofee - User die het meest moreel verontwaardigd is over elk wissewasje.
?

Tony Blair award - User die de feiten het best kan verdraaien.
Jurgen21

Ayaan Hirsi Ali trofee - User die zich het meest in een onderwerp vastbijt.
SCH

Ad Melkert Trofee - De zuurste user.
?

G.J. Schutte Trofee - User die altijd netjes blijft en ook eigenlijk altijd gelijk heeft.
SCH, du_ke

Gonny van Oudenallen Trofee - User die graag meepraat maar die helaas het niet helemaal bevat.
-
pi_44320168
Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik moet met voordrachten van méér dan een user voor één award. Ik denk dat ik dat soort stemmen maar niet meetel, tenzij bij gelijkstand.
pi_44321698
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:02 schreef sigme het volgende:
Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik moet met voordrachten van méér dan een user voor één award. Ik denk dat ik dat soort stemmen maar niet meetel, tenzij bij gelijkstand.
Ja, ja, je hebt jezelf wat op de hals gehaald hoor. .

[ Bericht 2% gewijzigd door Ryan3 op 11-12-2006 10:59:38 ]
I´m back.
pi_44322488
Een Joseph Luns Trofee nominatie

En ik heb niet eens rechts gestemd
pi_44322559
quote:
Op zondag 10 december 2006 13:34 schreef gday het volgende:

Waarom nomineer je bijvoorbeeld wel iemand voor 'de meest dogmatisch linkse user' en niet voor 'de meest dogmatisch rechtse user'?
Omdat ik linkse users zo kon noemen, en rechtse niet meteen. Dus als ik ze al niet meteen kan noemen, is het een beetje raar om iemand te nomineren.

Ik weet dat er wel een aantal rondlopen, maar het is niet zo dat ik ze regelmatig gezien heb onlangs. Dus daar kan ik (nu nog) niets over zeggen.
pi_44322978
quote:
Bedoel je dit soort gevallen?
quote:
Op maandag 11 december 2006 08:53 schreef Genverbrander het volgende:

Sidekick, SCH, Kozzmic, vernomsnake
Die zou ik gewoon allemaal meetellen. behalve als er iets zou staan als
quote:
Op maandag 11 december 2006 08:53 schreef Genverbrander het volgende:

Sidekick, SCH, SCH, vernomsnake
pi_44323327
quote:
Op maandag 11 december 2006 11:16 schreef Petera het volgende:

[..]

Bedoel je dit soort gevallen?
Ja.
quote:
[..]

Die zou ik gewoon allemaal meetellen. behalve als er iets zou staan als
Waarom? Er wordt een "...ste" gevraagd, niet een lijst "best wel ...-igen "
Volgens mij is de bedoeling één iemand voor te dragen voor een trofee, aangezien de trofee ook maar aan één iemand wordt toegekend.

Zo te zien hebben veruit de meeste stemmers het ook zo opgevat (ook in voorgaande jaren).
pi_44324106
quote:
Op maandag 11 december 2006 11:30 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja.
[..]

Waarom? Er wordt een "...ste" gevraagd, niet een lijst "best wel ...-igen "
Het is muggenziften natuurlijk, maar dat de trofee voor de ...ste user in dit of dat opzicht is, hoeft nog niet noodzakelijk te betekenen dat je ook alleen de volgens jezelf ...ste user in dit of dat opzicht zou moeten voordragen.

De stelling dat als iedereen per trofee alle users noemt die zich in dat opzicht onderscheiden, dan de meestgenoemde wel de beste in dat opzicht moet zijn, is best verdedigbaar.
quote:
Volgens mij is de bedoeling één iemand voor te dragen voor een trofee, aangezien de trofee ook maar aan één iemand wordt toegekend.
Welnee, als iemand van mening is dat er twee of drie met kop en schouders boven anderen uitsteken, maar ze onderling niet goed op volgorde weet te plaatsen, kan hij ze maar beter alledrie opnoemen om zo tenminste het kaf van het koren te scheiden. Dan geeft hij precies aan wat hij weet: "één van hen is de beste, maar wie het precies is, dat weet ik niet; daarover mogen anderen beslissen." En als ze werkelijk dicht bij elkaar zitten lijkt de "zoektocht" naar de allerbeste erbij gebaat te zijn, als de stemmen van mensen die hen wél onderling op volgorde weten te zetten daarin de doorslag geven en niet de stemmen van de mensen die die knoop eigenlijk niet konden doorhaken en die dus maar met een dobbelsteen hebben geworpen.
quote:
Zo te zien hebben veruit de meeste stemmers het ook zo opgevat (ook in voorgaande jaren).
Hierin kan ik je niet tegenspreken
pi_44324210
quote:
Op maandag 11 december 2006 12:12 schreef Petera het volgende:

De stelling dat als iedereen per trofee alle users noemt die zich in dat opzicht onderscheiden, dan de meestgenoemde wel de beste in dat opzicht moet zijn, is best verdedigbaar.
[..]

Welnee, als iemand van mening is dat er twee of drie met kop en schouders boven anderen uitsteken, maar ze onderling niet goed op volgorde weet te plaatsen, kan hij ze maar beter alledrie opnoemen om zo tenminste het kaf van het koren te scheiden. Dan geeft hij precies aan wat hij weet: "één van hen is de beste, maar wie het precies is, dat weet ik niet; daarover mogen anderen beslissen." En als ze werkelijk dicht bij elkaar zitten lijkt de "zoektocht" naar de allerbeste erbij gebaat te zijn, als de stemmen van mensen die hen wél onderling op volgorde weten te zetten daarin de doorslag geven en niet de stemmen van de mensen die die knoop eigenlijk niet konden doorhaken en die dus maar met een dobbelsteen hebben geworpen.
Volgens mij komt mijn idee van ik tel ze niet mee, maar bij gelijkstand geven ze de doorslag, daar wel meer overeen, toch?

Begrijp me niet verkeerd trouwens: ik vind het prima als iemand meerdere users noemt bij één trofee, past ook uitstekend bij het doel van dit topic, alleen voor de télling is het bezwaarlijk.
pi_44324710
quote:
Op maandag 11 december 2006 12:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Volgens mij komt mijn idee van ik tel ze niet mee, maar bij gelijkstand geven ze de doorslag, daar wel meer overeen, toch?
Niet helemaal. Je negeert in eerste instantie namelijk het gegeven dat uit meervoudige voordrachten gehaald kan worden, namelijk dat die voorgedragenen volgens de voordragers in ieder geval méér voor die trofee in aanmerking komen dat de niet-voorgedragenen. Iemand die meerdere mensen voordraagt zegt niet: "ik heb geen mening, maar als het er op aankomt, dan moet het één van deze zoveel worden". Hij geeft eerder aan dat hij wél een mening heeft: "het moet in ieder geval één van deze twee/drie/... worden, maar wie de aller...ste is, dat weet ik niet"
quote:
Begrijp me niet verkeerd trouwens: ik vind het prima als iemand meerdere users noemt bij één trofee, past ook uitstekend bij het doel van dit topic, alleen voor de télling is het bezwaarlijk.
Jij telt. Ik vind het persoonlijk niet bezwaarlijk, maar als ik je daar niet van kan overtuigen staat het je wat mij betreft uiteindelijk vrij om te tellen zoals jij het wil.
pi_44324758
quote:
Op maandag 11 december 2006 12:55 schreef Petera het volgende:

Jij telt. Ik vind het persoonlijk niet bezwaarlijk, maar als ik je daar niet van kan overtuigen staat het je wat mij betreft uiteindelijk vrij om te tellen zoals jij het wil.
ik heb allerlei voorstellen gedaan in dit topic......om problemen te voorkomen. Maar toegeven, mijn systeem is veel en veel beter maar sterieler dan die van Sigme....
  maandag 11 december 2006 @ 13:09:34 #187
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_44324840
quote:
Op maandag 11 december 2006 12:59 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

ik heb allerlei voorstellen gedaan in dit topic......om problemen te voorkomen. Maar toegeven, mijn systeem is veel en veel beter maar sterieler dan die van Sigme....
iets zegt mij dat je daarin bevooroordeeld bent
pi_44324864
quote:
Op maandag 11 december 2006 12:55 schreef Petera het volgende:

[..]

Niet helemaal. Je negeert in eerste instantie namelijk het gegeven dat uit meervoudige voordrachten gehaald kan worden, namelijk dat die voorgedragenen volgens de voordragers in ieder geval méér voor die trofee in aanmerking komen dat de niet-voorgedragenen. Iemand die meerdere mensen voordraagt zegt niet: "ik heb geen mening, maar als het er op aankomt, dan moet het één van deze zoveel worden". Hij geeft eerder aan dat hij wél een mening heeft: "het moet in ieder geval één van deze twee/drie/... worden, maar wie de aller...ste is, dat weet ik niet"
Oh, ok. Ik weet niet hoe het eindoverzicht uitpakt, ik was wel van plan zoiets op te nemen als (waar van toepassing) een lijst runner-ups en / of een lijst genomineerden.
pi_44325202
Wanneer is de uitslag eigenlijk?
Ik ga iig voor de Jelleke Veenendaal trofee: de meest onbekende POL poster.
pi_44325316
quote:
Op maandag 11 december 2006 12:59 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik ben het half met je eens, het is in ieder geval sterieler
pi_44325457
quote:
Op maandag 11 december 2006 13:33 schreef en_door_slecht het volgende:
Wanneer is de uitslag eigenlijk?
Ik ga iig voor de Jelleke Veenendaal trofee: de meest onbekende POL poster.
13 december, komende woendag dus, mag er nog gestemd worden. Ik verwacht donderdag dan de uitslag bekend te maken, als alles een beetje meezit.
pi_44330262
Ik mis de wouter Bos trofee: user die het meest extreem midden is.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_44330759
Andre Rouvoet Trofee - Beste discussievoerder. -monidique
Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. - johndope
Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". Pietverdriet (we zijn het vaak niet eens maar hij weet het wel )
Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. - sigme
Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. - Apropos
Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. - ?
Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? - Mccarty
Marco Pastors Trofee - Beste nieuwkomer. - correli
Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). -?
Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. - SCH
Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. - SCH
Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user. - Finder11towns
Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob. - Akkersloot/kirimi....
Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent. - Fuifduif
Femke Halsema trofee - User die het meest moreel verontwaardigd is over elk wissewasje. - SCH
Tony Blair award - User die de feiten het best kan verdraaien. - Mutant01
Ayaan Hirsi Ali trofee - User die zich het meest in een onderwerp vastbijt. - HenriOsewoudt
Ad Melkert Trofee - De zuurste user. - KirmiziBeyaz/MrStephan
G.J. Schutte Trofee - User die altijd netjes blijft en ook eigenlijk altijd gelijk heeft. - Monidique
Gonny van Oudenallen Trofee - User die graag meepraat maar die helaas het niet helemaal bevat. - pBerends.

overal: Monidique
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 11 december 2006 @ 17:45:34 #194
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_44331713
quote:
Meerdere mogelijkheden. Niet tellen lijkt me niet echt fair, omdat er wel kenbaar gemaakt is wie de persoon vindt passen bij de trofee. Dan blijft over gewoon de eerste pakken, of een random user uit het lijstje. Wat ook kan is elke stem voor 1/x-te stem tellen oid. Allemaal volledig tellen lijkt me hoe dan ook niet de bedoeling.
pi_44332549
quote:
Op maandag 11 december 2006 17:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Meerdere mogelijkheden. Niet tellen lijkt me niet echt fair, omdat er wel kenbaar gemaakt is wie de persoon vindt passen bij de trofee. Dan blijft over gewoon de eerste pakken, of een random user uit het lijstje. Wat ook kan is elke stem voor 1/x-te stem tellen oid. Allemaal volledig tellen lijkt me hoe dan ook niet de bedoeling.
We zijn hier niet bezig met het kiezen van een vertegenwoordigend orgaan. Het is in dit geval NIET zo dat iemand die twee personen voordraagt ook tweemaal zoveel te zeggen krijg bij het bepalen van wie de trofee wint, ook niet als al die voordrachten volledig zouden worden meegeteld. Daar hoeft dus ook niet voor gecorrigeerd te worden door de stemkracht door het aantal voordrachten te delen. Het enige wat je daarmee bereikt is dat het rekenwerk ingewikkelder wordt, doordat je met breuken of decimalen moet gaan werken. Gewoon de eerste pakken is dan een stuk werkbaarder.
pi_44382776
quote:
Op maandag 13 november 2006 21:04 schreef sigme het volgende:

Stemmen! Noem uw kandidaten, liefst voorzien van toelichting. Stemmen kan één maand lang: de laatste dag waarop voordrachten nog worden meegenomen is 13 december. Wijzigen mag, voorschrijdend inzicht wordt toegejuicht natuurlijk, maar wel graag in een nieuwe post.
Laatste ronde laatste kansen! Iemand nog ergens een motie van afkeuring die eruit geperst moet worden? Of nog ergens een parel tussen de zwijnen gevonden?

Vandaag sluit de inschrijving!
pi_44387610
Nagekomen nominatie:

Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user -- Tikorev. Lijkt niet echt na te denken als hij rechtse braaksels uitspuit. Rechts om het rechts zijn dus.
  woensdag 13 december 2006 @ 12:29:28 #198
10710 gday
propria cures
pi_44387918
Ik zou graag willen nomineren maar ik loop niet lang genoeg rond in POL om met een evenwichtige verzameling nominaties te komen. Ter verduidelijking: mijn eerdere 'nominatie' voor X. was dan ook, zoals al eerder vermeld, niet serieus en moet derhalve niet meegeteld worden.
pi_44388133
quote:
Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.
pfaf
muahahahahah
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 13 december 2006 @ 20:40:17 #200
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_44404126
uitslag! nu!
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: