abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 november 2006 @ 10:49:38 #26
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43536292
Andre Rouvoet Trofee - Beste discussievoerder.
Geen suck-up, maar toch nomineer ik hiervoor sigme. Ze weet gewoon heel duidelijk een logisch verhaal neer te zetten, waarvan de inhoud klopt of niet, maar zeker geen wensen te over laat. Andere gebruikers komen ook in de buurt, vooral door die Verdonk-topics. Ik geloof Pool en Vhiper.

Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.
Geen idee.

Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis".
Dit blijft toch freako, hoewel RM-rf en pietverdriet (op sommige terreinen) ook kans zouden kunnen maken.

Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.
Voor deze categorie zit ik te twijfelen tussen sizzler, maartena en sigme, ook weer vanwege die duidelijkheid. Hoewel, sizzlers topics willen nog wel eens wat te onduidelijk zijn, naar mijn smaak, dus, omdat sigme al een nominatie heeft, en ze beiden hoog scoren, ga ik voor maartena.

Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.
Kozzmic. Het is lastig om te kiezen, waarop moet je letten, en ik vind dat een goede discussie, zie trofee nummer één, te maken heeft met een goede schrijfstijl, dus dan weet je wel dat het ook sigme zou kunnen zijn, maar ik ga voor Kozzmic.

Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
Pberends. Geen uitleg.

Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest?
Geen idee.

Marco Pastors Trofee - Beste nieuwkomer.
EchtGaaf.

Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
Geen idee.

Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.
Geen idee.

Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user.
Geen idee.

Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.
Geen idee.

Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob.
Geen idee.

Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent.
Pberends, wederom geen uitleg nodig.

Femke Halsema trofee - User die het meest moreel verontwaardigd is over elk wissewasje.
SCH.

Tony Blair award - User die de feiten het best kan verdraaien.
Tikorev.

Ayaan Hirsi Ali trofee - User die zich het meest in een onderwerp vastbijt.
More.

Ad Melkert Trofee - De zuurste user.
Geen idee.

G.J. Schutte Trofee - User die altijd netjes blijft en ook eigenlijk altijd gelijk heeft.
Freako.

Gonny van Oudenallen Trofee - User die graag meepraat maar die helaas het niet helemaal bevat.
Pberends.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
  dinsdag 14 november 2006 @ 11:03:54 #27
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_43536611
leuk up to date lijstje dit jaar
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_43537056
Ik mis alleen de Maxime Verhagen Trofee, smerigste discussieerder.

Maargoed hier mijn voorkeur:

Sidekick

Martijn_77

Aoristus

yeremy

EchtGaaf

Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
?

?

EchtGaaf

Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
JanJanJan

pfaf

?

Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.
Jurgen21

MrX1982

Jurgen21

Femke Halsema trofee - User die het meest moreel verontwaardigd is over elk wissewasje.
?

Jurgen21

SCH

milagro

G.J. Schutte Trofee - User die altijd netjes blijft en ook eigenlijk altijd gelijk heeft.
du_ke

Gonny van Oudenallen Trofee - User die graag meepraat maar die helaas het niet helemaal bevat.
Jurgen21

[ Bericht 0% gewijzigd door Genverbrander op 14-11-2006 11:30:15 ]
  dinsdag 14 november 2006 @ 13:05:57 #29
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_43539638
leuk initiatief!

Ben hier echter nog te kort om zo'n complete ljist af te leveren, nog te weinig mensen zijn mij in positieve of negatieve zin opgevallen.
pi_43540204
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:05 schreef problematiQue het volgende:
leuk initiatief!

Ben hier echter nog te kort om zo'n complete ljist af te leveren, nog te weinig mensen zijn mij in positieve of negatieve zin opgevallen.
Het is traditie, problematiQue. Voel je niet verplicht een complete lijst af te leveren, je mag ook een stem uitbrengen op maar één, of maar een paar trofees.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_43540268
Ik wil ook graag een prijs uitreiken voor de starter van dit topic.

De Frans Weisglas trofee is daar misschien wel een mooie naam voor.
  dinsdag 14 november 2006 @ 13:29:40 #32
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_43540425
Ik ga, afgezien van onderstaande stem, niet meedoen aan deze verkiezingen. Aangezien het dogmatische geneuzel en partisan zeiken alleen maar is teoegenomen in POL, wordt het gewoon weer een heen-en-weer-kaatsen van positive nominaties vor politieke medestanders en negatieve nominaties voor politieke tegenstanders op Fok!.

Alleen de volgende moet ik gewoon kwijt

Jan Marijnissen Trofee - yeremy

Wat een vervelend figuur

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_43540540
tvp. lijstje moet ik zorgvuldig gaan invullen. Hulde Sigme.
pi_43541179
Andre Rouvoet Trofee - Beste discussievoerder. - tvlxd/monidique
Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. - Autodidact (wat een zelfhaat)
Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". - Kozzmic
Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. - Genverbrander
Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. - Apropos/Johan_de_With/SportsIllustrated
Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. - George_Buters/Rock_De_Braziliaan
Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? - [pas]
Marco Pastors Trofee - Beste nieuwkomer. - Genverbrander
Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). - Onemangang
Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. - Du_ke
Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. - SCH
Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user. - MrX1982
Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob. - DrWolffenstein
Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent. - pberends (deze is speciaal voor hem gemaakt zeker?)
Femke Halsema trofee - User die het meest moreel verontwaardigd is over elk wissewasje. - Mutant01, misschien ikzelf ook wel
Tony Blair award - User die de feiten het best kan verdraaien. - Je zou zeggen Napalm; hij probeert het vaak maar bakt er niks van. Daarom toch maar Mutant01
Ayaan Hirsi Ali trofee - User die zich het meest in een onderwerp vastbijt. - HenriOsewoudt natuurlijk, de grote monist.
Ad Melkert Trofee - De zuurste user. - KirmiziBeyaz
G.J. Schutte Trofee - User die altijd netjes blijft en ook eigenlijk altijd gelijk heeft. - Freako
Gonny van Oudenallen Trofee - User die graag meepraat maar die helaas het niet helemaal bevat. - Autodidact?
pi_43542915
Ik geef alleen de positieve prijzen:

Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. --> EchtGaaf. Maakt kwalitatief goede topics.
Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis" --> Jurgen21. Staat altijd klaar om dingen recht te zetten
Ayaan Hirsi Ali trofee - User die zich het meest in een onderwerp vastbijt. --> Genverbrander (onderwerp: peilingen)
Andre Rouvoet Trofee - Beste discussievoerder. --> Sigme, alhoewel de drie bovengenoemden er ook voor in aanmerking komen.
pi_43545989
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:05 schreef problematiQue het volgende:
leuk initiatief!

LUL!

dinsdag 14 november 2006 @ 16:41:42 #37
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_43547280
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 09:24 schreef Ryan3 het volgende:
Die TT nodigt uit om met een alternatieve lijst te komen.
gelijk heb je, dan maar het schaduw(boeken)bal. Dit topic ontstemt mij
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_43548139
Andre Rouvoet Trofee - Beste discussievoerder. Plato1980

Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. Geen idee

Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". Kozzmic

Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. sigme

Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. Apropos

Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. pberends

Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? Geen idee

Marco Pastors Trofee - Beste nieuwkomer. Genverbrander

Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). Geen idee

Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. du_ke

Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. SCH

Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user. MrX1982

Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob. Geen idee

Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent. yeremy

Femke Halsema trofee - User die het meest moreel verontwaardigd is over elk wissewasje. Geen idee

Tony Blair award - User die de feiten het best kan verdraaien. Geen idee

Ayaan Hirsi Ali trofee - User die zich het meest in een onderwerp vastbijt. SCH

Ad Melkert Trofee - De zuurste user. Geen idee

G.J. Schutte Trofee - User die altijd netjes blijft en ook eigenlijk altijd gelijk heeft. Freako

Gonny van Oudenallen Trofee - User die graag meepraat maar die helaas het niet helemaal bevat. Geen idee
  dinsdag 14 november 2006 @ 17:27:28 #39
66825 Reya
Fier Wallon
pi_43548952
quote:
Op maandag 13 november 2006 21:04 schreef sigme het volgende:
Laat de verkiezingen van 22 november ons niet de belangrijke dingen des levens uit het oog laten verliezen: de jaarlijkse verkiezing van de POL Trofeeën !
De te verdelen zegetekenen zijn:

Andre Rouvoet Trofee - Beste discussievoerder. Pool, hij komt niet zo vaak in POl, maar hij gebruikt altijd uitstekende argumenten.

Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. Deze laat ik open, aangezien er veel gegadigden voor zijn, en er niet een iemand echt bovenuit springt.

Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". Kozzmic

Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. Sigme begint vaak topics over onderwerpen die voor de rest weinig onder de aandacht komen.

Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. Apropos

Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. pberends, met dien aantekening dat hij bij vlagen soms wel iets bij te dsragfen heeft. Maar over het algemeen past deze trofee hem het beste.

Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? Waar is Lodewijk_Napoleon eigenlijk gebleven?

Marco Pastors Trofee - Beste nieuwkomer. LXIV, alhoewel ik niet zeker weet of hij dit jaar of vorig jaar in POL is gekomen.

Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). Hephaistos heb ik wel eens aardige dingen zien posten in WFL.

Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. Du_ke, over het algemeen op een positieve manier.

Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. rebel6

Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user. Tikorev, alhoewel enkele anderen ook wel aanspraak zouden kunnen maken op deze award

Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob. DrWolffenstein/Finder_elf_towns

Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent. yeremy

Femke Halsema trofee - User die het meest moreel verontwaardigd is over elk wissewasje. In zekere zin past HenriOsewoudt deze trofee wel.

Tony Blair award - User die de feiten het best kan verdraaien. Dit vind ik een vrij ernstige aantijging, en alhoewel er meerdere users bepaalde zaken soms in een erg gekleurd daglicht stellen, laat ik deze open.

Ayaan Hirsi Ali trofee - User die zich het meest in een onderwerp vastbijt. NewOrder

Ad Melkert Trofee - De zuurste user. Wederom Finder_elf_towns

G.J. Schutte Trofee - User die altijd netjes blijft en ook eigenlijk altijd gelijk heeft. ExtraWaskracht

Gonny van Oudenallen Trofee - User die graag meepraat maar die helaas het niet helemaal bevat. Martijn_77

20 trofees, na ampel beraad samengesteld. Voor meer informatie over de tot stand koming & vorige versies: Beter laat dan niet: POL verkiezingen voorkoken

Stemmen! Noem uw kandidaten, liefst voorzien van toelichting. Stemmen kan één maand lang: de laatste dag waarop voordrachten nog worden meegenomen is 13 december. Wijzigen mag, voorschrijdend inzicht wordt toegejuicht natuurlijk, maar wel graag in een nieuwe post.
  zaterdag 18 november 2006 @ 10:06:44 #40
66825 Reya
Fier Wallon
pi_43650850
Subtiele schop namens sigme.
  zaterdag 18 november 2006 @ 12:41:59 #41
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_43653922
Ik zal me vandaag ook s over de toffees buighen.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  zaterdag 18 november 2006 @ 12:49:37 #42
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43654172
Doe dat.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_43654280
Oja, das waar ook. Bedankt voor je reanimatie-poging, Reya!
  zaterdag 18 november 2006 @ 13:01:19 #44
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_43654485
quote:
freako.
quote:
sigme.
quote:
tvlxd.
quote:
Apropos.
quote:
Parabola.
quote:
Genverbrander, EchtGaaf.
quote:
Mike.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_43654631
Wat een gewauwel in de lijstje van du_kut, dat lijkt me niet echt de bedoeling .

Naja:

Andre Rouvoet Trofee - Beste discussievoerder: Henri_Onsewout, LXIV en Maartena

Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder: SCH

Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis": Freako

Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener: Pberends

Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl: StefanP

Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt:Mondique

Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest?: Lodewijk_Napoleon en Gil-Galad

Marco Pastors Trofee - Beste nieuwkomer: ?

Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar: du_ke

Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user: du_ke

Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user: Finder_Eleven_Towns

Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob: Nordcore en SMEK

Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent: Yemery

Femke Halsema trofee - User die het meest moreel verontwaardigd is over elk wissewasje: SCH bij rechtse kwesties, linkse situaties bagatalliseert hij het liefst.

Tony Blair award - User die de feiten het best kan verdraaien: Mutant01 en Sidekick

Ayaan Hirsi Ali trofee - User die zich het meest in een onderwerp vastbijt: Akkersloot

Ad Melkert Trofee - De zuurste user: StefanP

G.J. Schutte Trofee - User die altijd netjes blijft en ook eigenlijk altijd gelijk heeft: LXIV en Maartena

Gonny van Oudenallen Trofee - User die graag meepraat maar die helaas het niet helemaal bevat: Meki

[ Bericht 0% gewijzigd door SMEK op 18-11-2006 13:14:01 ]
pi_43655106
Ha fijn, lijstjes
Meer! meer!
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 13:06 schreef SMEK het volgende:
Wat een gewauwel in de lijstje van du_kut, dat lijkt me niet echt de bedoeling .
O, lijkt mij wel hoor . Niet verplicht natuurlijk, maar uitgebreide motivatie is mij welkom.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_43656637
Sigme

Haar intelligentie, het vermogen tot zeer logisch en opbouwend redeneren, haar enorme kennis op een zeer breed vlak, maakt haar tot een van de meest gevreesde debaters.

Sidekick. Dit zonder enige twijfel. Hij is ook sterk in het hanteren van bronnen. Hiermee scoort hij vaak veel punten in een duel. Ook Chewie is sterk met dit wapen.

Reya. Keurig Nederlands. Maar moet oppassen dat hij te ingewikkelde stukjes schrijft, want velen hebben daar gewoon geen zin in. Het is ook de kunst om je mening eenvoudig te poneren.

One-of-the-few. Omdat hij plezier was in het debat.

UnleashMitch. Ik heb mij een keer zeer onaangenaam laten verrassen. Ik dacht die zo te kunnen "pakken" en dat vergiste ik mij lelijk in.

Du_ke. Gelukkig dat deze mensen er zijn. Ja, een vriendelijk user is altijd een aanwinst. Nog nooit boos meegemaakt. Dat is wel knap, zeker het kan hier in POL er soms hard aan toegaan.

SCH, al denk ik dat er meerdere hiervoor in aanmerking kunnen komen. SCH doet mij sowieso sterk aan de persoon van Den Uyl denken.

[b]Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.
PMB_RUG. (doet mij altijd een beetje aan Hans Hillen denken) . Zwaar vastgebeten in zijn rechtse dogmatische opvattingen. Aan de ene kant is dat sterk, hij laat zich niet van zijn standpunten afbrengen en laat zich moeilijk overtuigen dat er ook andere inzichten bestaan. Dat bemoeilijkt helaas nog al eens een socratisch debat met hem en dat soms echt jammer. Echter zijn intelligentie en geweldige kennis over economie maakt hem wel tot een aanwinst hier op Fok! Verschil sterk met hem van mening en daarom aanwinst in het debat. Ik hoop dat ie blijft, maar heeft het te druk met zijn studie helaas.

-
Yeremy. Teveel overlappende topics, waarschijnlijk sterk gedreven door frustratie.

Tikorev.

Napalm. Wel een aanwinst hier op FOK! Bij mij weten een van de weinigen economen hier. Hij is sterk met het hanteren met cijfer materiaal. Weet dat echter ook op slinkse wijze te presenteren, maar dat is wel zijn kracht. . Hij wil graag gezien zijn en gewaardeerd worden op FOk! (nomineert zichzelf ) iets wat Tony Blair wel heeft.

Genverbrander, zonder twijfel . Hij maakt heel veel werk van de topics. Bijvoordeeld zijn toewijding aan het peilingentopic. Op NWS heeft hij een topic over de Deventer moordzaak lopen. Ook hierin bijt hij zich helemaal vast. Hij blijkt ook redactioneel sterk te zijn. Grote aanwinst dus. een blijvertje hoop ik.

Reya. Zou er zelfs een zoon van kunnen zijn. Hij houdt het altijd zakelijk en netjes. Heeft een zeer genuanceerde opvatting (op het dodelijke af), en gaat inhoudelijk zeer diep. Je kunt er zelden iets tegen in brengen, hoe graag je het ook zou willen. Heeft gewoon altijd gelijk. Hij is echter te genuanceerd voor een stevig duel en dat is ook de reden denk ik dat hij weinig wordt "gequoted" (sorry voor dit woord). Dat is jammer. Anders zou hij ook hoge ogen gooien als beste debater.

JohnDope.

[ Bericht 0% gewijzigd door EchtGaaf op 18-11-2006 20:32:11 ]
  zaterdag 18 november 2006 @ 14:44:48 #48
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_43656907
quote:
Vhiper natuurlijk.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zaterdag 18 november 2006 @ 16:12:40 #49
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_43658692
Andre Rouvoet Trofee - Beste discussievoerder. JohnDope

Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. More Tjah.

Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". Zakjap Loslopende encyclopedie

Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. Pb Heldertaal gebruik. Puik.

Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. Freako

Godslasteraar Onze vrolijke hardlopende paardenstaart.

Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? Geoge-Butters Z'n vrolijke opbeurende teksten vooral. En natuurlijk ook RichardQuest.

Marco Pastors Trofee - Beste nieuwkomer. Napalm Omdat ie zichzelf is.

Ach flikker toch op. Wat een domheid alom.

Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. Du_Ke tjah

Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. Jarno

Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user. MrX1982 Met vlag en wimpel

Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob. Wolffje Mijn held.

Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent. Jurgen21

Femke Halsema trofee - User die het meest moreel verontwaardigd is over elk wissewasje. SCH

Tony Blair award - User die de feiten het best kan verdraaien. Iedereen zijn eigen waarheid.PjoRourke

Ayaan Hirsi Ali trofee - User die zich het meest in een onderwerp vastbijt. HenriO

Ad Melkert Trofee - De zuurste user. Monidique De zon is bij hem al een paar maanden niet meer opgegaan.

G.J. Schutte Trofee - User die altijd netjes blijft en ook eigenlijk altijd gelijk heeft. Sigme, maar dat altijd gelijk hebben...

Gonny van Oudenallen Trofee - User die graag meepraat maar die helaas het niet helemaal bevat. Jammer dat je maar 1 kan nomineren... Gelukkig steekt er 1 boven het maaiveld uit: Martijn_77

[ Bericht 2% gewijzigd door Rock_de_Braziliaan op 18-11-2006 16:21:38 ]
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_43659503
Andre Rouvoet Trofee - Evil_Jur is meestal wel aardig, lekker kort maar wel ok.

Boer Koekoek Trofee - Mutant

Gerrit Zalm Trofee - Kozzmic, iig, op bepaalde onderwerpen.

Hans van Mierlo Trofee - Selang, moeilijke award =X

Piet Hein Donner Trofee - SportsIllustrated

Erica Terpstra Trofee - Pberends

Pim Fortuyn Trofee - NightH4wk !, Bazza was net 2de geworden.

Marco Pastors Trofee - Corelli

Roel Pieper Trofee - Kennyman, hij moet weer terug.

Prinses Irene Trofee - Duke

Joop den Uyl Trofee - SCH

Joseph Luns Trofee - Akkersloot

Jan Marijnissen Trofee - FuifDuif

Femke Halsema trofee - SCH, dat is zijn soort altijd

Tony Blair award - Sidekick

Ayaan Hirsi Ali trofee - HenriOsewoudt

Ad Melkert Trofee - Verbal

G.J. Schutte Trofee - ExtraWasKracht

Gonny van Oudenallen Trofee - Tong80
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties