Andre Rouvoet Trofee - Beste discussievoerder.
SigmeHaar intelligentie, het vermogen tot zeer logisch en opbouwend redeneren, haar enorme kennis op een zeer breed vlak, maakt haar tot een van de meest gevreesde debaters.
Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.
Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis".
Sidekick. Dit zonder enige twijfel. Hij is ook sterk in het hanteren van bronnen. Hiermee scoort hij vaak veel punten in een duel. Ook
Chewie is sterk met dit wapen.
Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.
Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.
Reya. Keurig Nederlands. Maar moet oppassen dat hij te ingewikkelde stukjes schrijft, want velen hebben daar gewoon geen zin in. Het is ook de kunst om je mening eenvoudig te poneren.
Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest?
One-of-the-few. Omdat hij plezier was in het debat.
Marco Pastors Trofee - Beste nieuwkomer.
Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
UnleashMitch. Ik heb mij een keer zeer onaangenaam laten verrassen. Ik dacht die zo te kunnen "pakken" en dat vergiste ik mij lelijk in.
Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.
Du_ke. Gelukkig dat deze mensen er zijn. Ja, een vriendelijk user is altijd een aanwinst. Nog nooit boos meegemaakt. Dat is wel knap, zeker het kan hier in POL er soms hard aan toegaan.
Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user.
SCH, al denk ik dat er meerdere hiervoor in aanmerking kunnen komen. SCH doet mij sowieso sterk aan de persoon van Den Uyl denken.
[b]Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.
PMB_RUG. (doet mij altijd een beetje aan Hans Hillen denken) . Zwaar vastgebeten in zijn rechtse dogmatische opvattingen. Aan de ene kant is dat sterk, hij laat zich niet van zijn standpunten afbrengen en laat zich moeilijk overtuigen dat er ook andere inzichten bestaan. Dat bemoeilijkt helaas nog al eens een socratisch debat met hem en dat soms echt jammer. Echter zijn intelligentie en geweldige kennis over economie maakt hem wel tot een aanwinst hier op Fok! Verschil sterk met hem van mening en daarom aanwinst in het debat. Ik hoop dat ie blijft, maar heeft het te druk met zijn studie helaas.
Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob.
-
Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent.
Yeremy. Teveel overlappende topics, waarschijnlijk sterk gedreven door frustratie.
Femke Halsema trofee - User die het meest moreel verontwaardigd is over elk wissewasje.
Tikorev.
Tony Blair award - User die de feiten het best kan verdraaien.
Napalm. Wel een aanwinst hier op FOK! Bij mij weten een van de weinigen economen hier. Hij is sterk met het hanteren met cijfer materiaal. Weet dat echter ook op slinkse wijze te presenteren, maar dat is wel zijn kracht. . Hij wil graag gezien zijn en gewaardeerd worden op FOk! (nomineert zichzelf
![]()
) iets wat Tony Blair wel heeft.
Ayaan Hirsi Ali trofee - User die zich het meest in een onderwerp vastbijt.
Genverbrander, zonder twijfel . Hij maakt heel veel werk van de topics. Bijvoordeeld zijn toewijding aan het peilingentopic. Op NWS heeft hij een topic over de Deventer moordzaak lopen. Ook hierin bijt hij zich helemaal vast. Hij blijkt ook redactioneel sterk te zijn. Grote aanwinst dus. een blijvertje hoop ik.
Ad Melkert Trofee - De zuurste user.
G.J. Schutte Trofee - User die altijd netjes blijft en ook eigenlijk altijd gelijk heeft.
Reya. Zou er zelfs een zoon van kunnen zijn. Hij houdt het altijd zakelijk en netjes. Heeft een zeer genuanceerde opvatting (op het dodelijke af), en gaat inhoudelijk zeer diep. Je kunt er zelden iets tegen in brengen, hoe graag je het ook zou willen. Heeft gewoon altijd gelijk. Hij is echter te genuanceerd voor een stevig duel en dat is ook de reden denk ik dat hij weinig wordt "gequoted" (sorry voor dit woord). Dat is jammer. Anders zou hij ook hoge ogen gooien als beste debater.
Gonny van Oudenallen Trofee - User die graag meepraat maar die helaas het niet helemaal bevat.
JohnDope.
[ Bericht 0% gewijzigd door EchtGaaf op 18-11-2006 20:32:11 ]