Het is traditie, problematiQue. Voel je niet verplicht een complete lijst af te leveren, je mag ook een stem uitbrengen op maar één, of maar een paar trofees.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:05 schreef problematiQue het volgende:
leuk initiatief!
Ben hier echter nog te kort om zo'n complete ljist af te leveren, nog te weinig mensen zijn mij in positieve of negatieve zin opgevallen.
LUL!quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:05 schreef problematiQue het volgende:
leuk initiatief!
Ben hier echter nog te kort om zo'n complete ljist af te leveren, nog te weinig mensen zijn mij in positieve of negatieve zin opgevallen.
gelijk heb je, dan maar het schaduw(boeken)bal. Dit topic ontstemt mijquote:Op dinsdag 14 november 2006 09:24 schreef Ryan3 het volgende:
Die TT nodigt uit om met een alternatieve lijst te komen.
quote:Op maandag 13 november 2006 21:04 schreef sigme het volgende:
Laat de verkiezingen van 22 november ons niet de belangrijke dingen des levens uit het oog laten verliezen: de jaarlijkse verkiezing van de POL Trofeeënom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De te verdelen zegetekenen zijn:
Andre Rouvoet Trofee - Beste discussievoerder. Pool, hij komt niet zo vaak in POl, maar hij gebruikt altijd uitstekende argumenten.
Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. Deze laat ik open, aangezien er veel gegadigden voor zijn, en er niet een iemand echt bovenuit springt.
Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". Kozzmic
Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. Sigme begint vaak topics over onderwerpen die voor de rest weinig onder de aandacht komen.
Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. Apropos
Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. pberends, met dien aantekening dat hij bij vlagen soms wel iets bij te dsragfen heeft. Maar over het algemeen past deze trofee hem het beste.
Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? Waar is Lodewijk_Napoleon eigenlijk gebleven?
Marco Pastors Trofee - Beste nieuwkomer. LXIV, alhoewel ik niet zeker weet of hij dit jaar of vorig jaar in POL is gekomen.
Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). Hephaistos heb ik wel eens aardige dingen zien posten in WFL.
Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. Du_ke, over het algemeen op een positieve manier.
Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. rebel6
Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user. Tikorev, alhoewel enkele anderen ook wel aanspraak zouden kunnen maken op deze award
Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob. DrWolffenstein/Finder_elf_towns
Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent. yeremy
Femke Halsema trofee - User die het meest moreel verontwaardigd is over elk wissewasje. In zekere zin past HenriOsewoudt deze trofee wel.
Tony Blair award - User die de feiten het best kan verdraaien. Dit vind ik een vrij ernstige aantijging, en alhoewel er meerdere users bepaalde zaken soms in een erg gekleurd daglicht stellen, laat ik deze open.
Ayaan Hirsi Ali trofee - User die zich het meest in een onderwerp vastbijt. NewOrder
Ad Melkert Trofee - De zuurste user. Wederom Finder_elf_towns
G.J. Schutte Trofee - User die altijd netjes blijft en ook eigenlijk altijd gelijk heeft. ExtraWaskracht
Gonny van Oudenallen Trofee - User die graag meepraat maar die helaas het niet helemaal bevat. Martijn_77
20 trofees, na ampel beraad samengesteld. Voor meer informatie over de tot stand koming & vorige versies: Beter laat dan niet: POL verkiezingen voorkoken
Stemmen! Noem uw kandidaten, liefst voorzien van toelichting. Stemmen kan één maand lang: de laatste dag waarop voordrachten nog worden meegenomen is 13 december. Wijzigen mag, voorschrijdend inzicht wordt toegejuicht natuurlijk, maar wel graag in een nieuwe post.
freako.quote:Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis".
sigme.quote:Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.
tvlxd.quote:Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.
Apropos.quote:Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
Parabola.quote:Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest?
Genverbrander, EchtGaaf.quote:Marco Pastors Trofee - Beste nieuwkomer.
Mike.quote:Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
O, lijkt mij wel hoorquote:Op zaterdag 18 november 2006 13:06 schreef SMEK het volgende:
Wat een gewauwel in de lijstje van du_kut, dat lijkt me niet echt de bedoelingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vhiper natuurlijk.quote:Ayaan Hirsi Ali trofee - User die zich het meest in een onderwerp vastbijt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop