quote:Op zondag 19 november 2006 23:49 schreef Calyptus het volgende:
http://www.superdudes.nl/showtopic/345530/1
tjah, go J zou ik zegge... Hij gaat ervoor![]()
Post uit dat topic.quote:jullie brede gasten zijn traag en hebben totaal geen conditie...
en het is nog ongezond ook...(te gespierd)
nee laat mij mij lekker conditie hebben (vind me vrouwtje ook veel lekkerder)
Bij mij weten is RAW zonder hulpmiddelen, zoals een suit en belt ed.quote:Op maandag 20 november 2006 00:07 schreef Skazminko het volgende:
Ik las net een topic op DBB over deadliften, en er werd ook een filmpje gepost. Iemand vroeg daarna: Is dat RAW?
Wat betekent RAW?![]()
die TS is een user hiero heh...quote:Op zondag 19 november 2006 23:49 schreef Calyptus het volgende:
Wat heb je aan een strak pak voor voordeel hebt bij deadliften?quote:Op maandag 20 november 2006 09:41 schreef McGilles het volgende:
[..]
Bij mij weten is RAW zonder hulpmiddelen, zoals een suit en belt ed.
Het zal ook wel een goede steun in de rug zijn.quote:Op maandag 20 november 2006 16:26 schreef J-Will het volgende:
minder dan bij squatten en benchen, maar zo'n pak wil terug in zijn originele vorm. En die originele vorm is als je staat. Dus bij het deadliften zet het pak al druk omhoog, lijkt me, maar minder, omdat je al bijna in je orinele houding staat.
Die gast post toch ook weleens wat in dit topicquote:Op maandag 20 november 2006 09:42 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
die TS is een user hiero heh...
Trouwens dat forum is echt één grote grap![]()
Oke maar nu de grote vraag, wat doe je op die site? Zocht je een super vriendje?quote:Op zondag 19 november 2006 23:49 schreef Calyptus het volgende:
Ik zie wel meer mensen dat doen, als ik dan vraag waarom ze dat doen krijg ik ALTIJD hetzelfde antwoord:quote:Op maandag 20 november 2006 19:30 schreef LedZep het volgende:
"vandaag weer lekker wezen trainen 80 kilo gebenched plat met voeten op bankje.. ging super"
http://www.superdudes.nl/showtopic/345530/2
Wie is de TS (die ook hier is), die zo debiel is met z'n voeten op de bank te gaan benchen?
quote:Op maandag 20 november 2006 19:35 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik zie wel meer mensen dat doen, als ik dan vraag waarom ze dat doen krijg ik ALTIJD hetzelfde antwoord:
"Dan isoleer ik mijn borst meer en dan gebruik je puur alleen je borst"
![]()
Och, in mn eerste sportschool moest ik mijn benen kruisen en omhoog houden precies of ik deed crunches, vind ik nog veel gekker. Die ecto personal trainer bleef verkondigen dat dat DE manier was, als ik die tegenkom nu lach ik hem gewoon uit.quote:Op maandag 20 november 2006 19:30 schreef LedZep het volgende:
"vandaag weer lekker wezen trainen 80 kilo gebenched plat met voeten op bankje.. ging super"
Wie is de TS (die ook hier is), die zo debiel is met z'n voeten op de bank te gaan benchen?
Ik zat in het Hotti-topic op dbb te kijken en vond daar een fake profiel met hotti-foto's op supadudes.nl. Bij de berichten op dat profiel zag ik toevallig dat Mr.J daar had gepost, dus ging ik ff op zijn supadudes-profiel kijken(en heb ik eindelijk hem in full-body shot gezienquote:Op maandag 20 november 2006 17:23 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Oke maar nu de grote vraag, wat doe je op die site? Zocht je een super vriendje?
Mr.J z'n tieten staan er ook opquote:Op maandag 20 november 2006 19:30 schreef LedZep het volgende:
je zegt het zelf, failurequote:Op maandag 20 november 2006 20:54 schreef ivosnivo het volgende:
Had vandaag het puike plan om is rustig aan te doen omdat ik alweer een tijdje overtrainde schouders heb. Dus mijn plan was 110 kg 3x10 te gaan drukken in plaats van zwaardere gewichten en minder vaak.
Maarja ik had er dus 110 op liggen en maakte 13 reps (tot failure) daarna kon ik er nog maar 10, en daarna nog maar 7. Hoe kan dat eigenlijk, dat ik die eerste keer zo enorm goed ga en de 2e en 3e zo enorm verslap?
En meer reps = meer load = meer groei.quote:Op maandag 20 november 2006 21:03 schreef Calyptus het volgende:
[..]
je zegt het zelf, failureVerneukt de het zenuwstelsel van de spier compleet
Ik ben er zeker van dat als je er maar 11 doet je de andere sets er ook 11 zou kunnen doen, en dus uiteindelijk meer reps hebt gedaan maar toch minder herstel nodig zal hebben
Ja maar hoe vertel ik mijn lichaam als ik aan het drukken ben dat ie moet stoppen terwijl ik de stang nog omhoog krijg?quote:Op maandag 20 november 2006 21:03 schreef Calyptus het volgende:
[..]
je zegt het zelf, failureVerneukt de het zenuwstelsel van de spier compleet
Ik ben er zeker van dat als je er maar 11 doet je de andere sets er ook 11 zou kunnen doen, en dus uiteindelijk meer reps hebt gedaan maar toch minder herstel nodig zal hebben
Zeggen dat je lichaampje er beter van zal groeien als het zn krachten doseert?quote:Op maandag 20 november 2006 21:18 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ja maar hoe vertel ik mijn lichaam als ik aan het drukken ben dat ie moet stoppen terwijl ik de stang nog omhoog krijg?
Moet ik dan de 3e set (mijn laatste) wel helemaal loos gaan?quote:Op maandag 20 november 2006 21:19 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Zeggen dat je lichaampje er beter van zal groeien als het zn krachten doseert?
aangezien je schouder overtrained is, zou ik zeggen niet doenquote:Op maandag 20 november 2006 21:24 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Moet ik dan de 3e set (mijn laatste) wel helemaal loos gaan?
Staan ook hier in mijn fotoboek bro.quote:Op maandag 20 november 2006 20:05 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Mr.J z'n tieten staan er ook op![]()
Probeer het schema eens wat MrJ nu ook doet, staat volgens mij op pagina 2 in dit topic. Elke spiergroep 1x per week + splitsing schouders. Kan veel blessures / pijntjes voorkomen, en je kan wel easy tot failure trainen omdat je maar 1x per week belast.quote:Op maandag 20 november 2006 22:42 schreef ivosnivo het volgende:
Ik train zeg maar 4 keer, alle spiergroepen 2 keer per week. Maar het komt op het zelfde neer.
Ik zat er zelf ook al zo aan te denken, niet omdat het beter is ofzo (denk eigenlijk dat die andere beter is omdat je dan een week soort van rust hebt). maar omdat het makkelijker is om vol te houden.
Juist dat minder oefeningen en vaker per week bevalt me goed. Me visolie was ook al tijdje op dus heb weer nieuwe gehaald, hoop dat het allemaal wel mee zal vallen. Ben echt heerlijk bezig de laatste maanden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:54 schreef LedZep het volgende:
[..]
Probeer het schema eens wat MrJ nu ook doet, staat volgens mij op pagina 2 in dit topic. Elke spiergroep 1x per week + splitsing schouders. Kan veel blessures / pijntjes voorkomen, en je kan wel easy tot failure trainen omdat je maar 1x per week belast.
Ik ben geen voorstander van failure, maar áls je het dan doet, dan 1x per week en schouders opsplitsen.
Gaan we nu kappen met het weer min of meer met mij eens zijn LZ?!quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:54 schreef LedZep het volgende:
[..]
Probeer het schema eens wat MrJ nu ook doet, staat volgens mij op pagina 2 in dit topic. Elke spiergroep 1x per week + splitsing schouders. Kan veel blessures / pijntjes voorkomen, en je kan wel easy tot failure trainen omdat je maar 1x per week belast.
Ik ben geen voorstander van failure, maar áls je het dan doet, dan 1x per week en schouders opsplitsen.
* Sloper herkent hierin zijn vroegere masculine-puberale-overmoedigheid waarvan hij nu inziet dat paps en mams best een punt hadden toentertijd.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:36 schreef Skazminko het volgende:
Elke keer weer, die botsing tussen mij en me pa.![]()
Tijdens het eten:
* Skazminko schept zijn derde bord macaroni op*
Pa: Pas maar op je krijgt een buikje.
Ik: Onzin, ik train hard genoeg.
Pa: Geloof mij nu maar!![]()
Ik: Nope.![]()
Even later:
Pa: Ga je morgen naar de sportschool?
Ik: Hangt ervan af, ik heb wat spierpijn, komt waarschijnlijk van het deadliften.
Ma: Spierpijn is niet goed!!![]()
Ik: Juist wel, pain is a sign of weakness leaving the body.![]()
Pa: Ze is eigenlijk bang dat je de oefening verkeerd uitvoert en met een hernia in het ziekenhuis komt.
Ik: Hou even op.![]()
Pa: Ik heb ook liever niet dat je deadlift, gevaarlijke oefening man!![]()
Ik: Stel je aan, ben je ook bang dat ik zometeen over de drempel van de deur struikel en me been breek?![]()
Pa: nee......![]()
Ik: Oke, dan. Dan ga ik wel deadliften.![]()
Elke keer weer zeggen dat ik teveel eet en dat deadliften een extreem gevaarlijke oefening is.![]()
LOLquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:43 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Gaan we nu kappen met het weer min of meer met mij eens zijn LZ?!
Haha zeer vermakelijk. Je hebt wel vaker zulke dicussies hequote:Op dinsdag 21 november 2006 18:36 schreef Skazminko het volgende:
Elke keer weer, die botsing tussen mij en me pa.![]()
Tijdens het eten:
* Skazminko schept zijn derde bord macaroni op*
Pa: Pas maar op je krijgt een buikje.
Ik: Onzin, ik train hard genoeg.
Pa: Geloof mij nu maar!![]()
Ik: Nope.![]()
Even later:
Pa: Ga je morgen naar de sportschool?
Ik: Hangt ervan af, ik heb wat spierpijn, komt waarschijnlijk van het deadliften.
Ma: Spierpijn is niet goed!!![]()
Ik: Juist wel, pain is a sign of weakness leaving the body.![]()
Pa: Ze is eigenlijk bang dat je de oefening verkeerd uitvoert en met een hernia in het ziekenhuis komt.
Ik: Hou even op.![]()
Pa: Ik heb ook liever niet dat je deadlift, gevaarlijke oefening man!![]()
Ik: Stel je aan, ben je ook bang dat ik zometeen over de drempel van de deur struikel en me been breek?![]()
Pa: nee......![]()
Ik: Oke, dan. Dan ga ik wel deadliften.![]()
Elke keer weer zeggen dat ik teveel eet en dat deadliften een extreem gevaarlijke oefening is.![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:43 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Gaan we nu kappen met het weer min of meer met mij eens zijn LZ?!
Ja heb wel vaker dat soort gesprekken.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:41 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Haha zeer vermakelijk. Je hebt wel vaker zulke dicussies heIk ben blij dat ik het er bijna nooit met me ouders over heb gehad. Heb laatst wel beetje verteld wat voor gewichten ik nu gebruik, daar schrokken ze wel van
Af en toe wel gezeik gehad als ik blesures had, vooral met me pols en schouders. "Ja zie je nu wel dat dat trainen helemaal nergens goed voor is".
Hahaha prachtig. Ach en al zal je fouten maken of blesures krijgen, als je het maar ziet als een leermomentquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:41 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ja heb wel vaker dat soort gesprekken.
Vooral me pa, die weet álles natuurlijk beter dan zijn zoon.![]()
Je moet het zo doen!, je moet het anders doen!.
Ik train gewoon hoe ik me er het beste bij voel en ik eet gewoon hoe ik me er het beste bij voel en laat me niet ompraten om het anders te gaan doen.![]()
Volgens mij is hij gewoon bang dat ik sterker word dan hem, maar dat maakt hem niet uit, zegt hij.![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:06 schreef Sloper het volgende:
[..]
* Sloper herkent hierin zijn vroegere masculine-puberale-overmoedigheid waarvan hij nu inziet dat paps en mams best een punt hadden toentertijd.
quote:Op woensdag 22 november 2006 17:54 schreef J-Will het volgende:
Nice
Morgen weer lekkah wat speedsquatten en ik ga ook weer eens deadliften. Laatste keer ging ik trouwens tijdens het chinnen echt 20 seconde stil hangen tussen reps. Kon er met héél veel moeite 3 reps uithalen, was best lekker
quote:Hallo, heb hierover een beetje gezocht maar kon eigenlijk niet echt een antwoord vinden.
Ik eet bijna nooit vis, en na wat "research" ben ik te weten gekomen dat dit toch belangrijk is. Ik wil zel vis eten, alleen is het klaarmaken ervan weer veel werk, dus tonijn zou een alternatief kunnen zijn.
Dus was mijn vraag of ik gewoon Tonijn kan eten ipv gewoon vis (wit vlees dus) en of deze alle belangrijke dingen bevat die gewoon vis ook heeft.
n
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |