abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 november 2006 @ 10:50:55 #201
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_43536319
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 10:44 schreef Autodidact het volgende:

[..]
ik krijg zo de kriebels altijd van die evangelisten.
pi_43536409
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 10:50 schreef tvlxd het volgende:

[..]

Rouvoet viel een beetje tegen.
Ja, hij had echt niet zo'n felle Pechtold verwacht denk ik. Homo's, abortus, euthanasie....slimme onderwerpen.
pi_43536411
Dus!
  dinsdag 14 november 2006 @ 10:55:47 #204
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43536423
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_43536443
quote:
VVD wil 'super-snelwegen'

RIJSWIJK - De VVD wil twee miljard euro uittrekken voor bestrijding van files. In de Randstad moeten voor snelverkeer aparte rijstroken zonder afslagen komen.

Lijsttrekker Mark Rutte denkt daarbij aan een soort intercitysnelwegen naar België en Duitsland en tussen de grote steden. Dat heeft de partij dinsdag bekendgemaakt.

''We moeten het lokale verkeer scheiden van het doorgaande verkeer, want we weten dat die vermenging nu juist leidt tot files'', aldus Rutte dinsdag op Radio 1. Lokaal verkeer kan volgens hem straks terecht op wegen die parallel lopen aan de nieuwe intercitywegen. Verkeer dat maar kort van zo'n weg gebruik maakt, zou dan alleen maar op de rechter rijstrook mogen rijden.

Op plekken waar de snelweg niet kan worden verbreed, wil de VVD dubbeldeks-rijstroken aanleggen, bijvoorbeeld op de A9 bij Amstelveen. Verder moet de maximumsnelheid buiten de Randstad omhoog naar 130 kilometer per uur en moeten de 80-kilometerzones bij de grote steden verdwijnen, aldus de VVD.

De VVD wil tegelijkertijd ook geld uittrekken voor verbetering van het openbaar vervoer. ''Het zogenoemde rondje Randstad, snelle treinverbindingen tussen de grote steden, moet er snel komen'', aldus Rutten. (ANP)
pi_43536508
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 10:55 schreef tvlxd het volgende:
[afbeelding]
De vier drie ruiters van de Apocalyps
  dinsdag 14 november 2006 @ 11:00:26 #207
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43536535
"As the Americans learned so painfully in Earth's final century, free flow of information is the only safeguard against tyranny."

Brother Lal, niet?
1 kernfysicus
pi_43536541
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 10:56 schreef Autodidact het volgende:

[..]
Goeie zaak.
pi_43536560
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 11:00 schreef tvlxd het volgende:
"As the Americans learned so painfully in Earth's final century, free flow of information is the only safeguard against tyranny."

Brother Lal, niet?
idd. hij gaat nog verder trouwens
  dinsdag 14 november 2006 @ 11:03:28 #210
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43536596
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 11:01 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

idd. hij gaat nog verder trouwens
quote:
As the Americans learned so painfully in Earth's final century, free flow of information is the only safeguard against tyranny. The once-chained people whose leaders at last lose their grip on information flow will soon burst with freedom and vitality, but the free nation gradually constricting its grip on public discourse has begun its rapid slide into despotism. Beware of he who would deny you access to information, for in his heart he dreams himself your master.
http://en.wikibooks.org/wiki/Civ:The_SMAC_Factions#The_Peacekeeping_Forces
1 kernfysicus
pi_43536604
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 11:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Goeie zaak.
Neuh eerder compleet kansloos. Ze trekken 2 miljard uit voor alles wat ze extra willen doen aan het wegennet de komende 4 jaar. De A6-A9 verbinding zou al 4,5 miljard moeten kosten. Dubbeldekssnelwegen kunnen iets goedkoper maar zijn nog steeds achterlijk duur op de lekker slappe veengronden in de Randstad.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_43536707
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 11:03 schreef du_ke het volgende:

[..]

Neuh eerder compleet kansloos. Ze trekken 2 miljard uit voor alles wat ze extra willen doen aan het wegennet de komende 4 jaar. De A6-A9 verbinding zou al 4,5 miljard moeten kosten. Dubbeldekssnelwegen kunnen iets goedkoper maar zijn nog steeds achterlijk duur op de lekker slappe veengronden in de Randstad.
Het initiatief is goed, maar het geldbedrag mag vertienvoudigd worden.
pi_43536718
Het moet niet te gek worden met de PvdA

Sylvain Ephimenco

Dat een lijsttrekker die fout op fout stapelt vervolgens via opiniepeilingen door de kiezers wordt afgestraft, is vanzelfsprekend geruststellend. Het betekent dat er nog iets is als een soort moraal in de politiek. En ook dat kiezers geen domme ganzen zijn die bereid zijn de ommezwaai van hun kampioenen voor zoete koek te slikken.

Maar het moet natuurlijk niet te gek worden. Een schot voor de boeg met een correctieve inslag is nog tot daaraan toe. Maar een gat in de romp dat het PvdA-schip van kapitein Bos op de bodem van een vloeibare hel zou doen belanden, is een regelrechte nachtmerrie. Niet alleen voor gematigd linkse kiezers, maar voor heel Nederland.

Een links alternatief is er op het ogenblik niet. GroenLinks wordt momenteel langzaam opgegeten door een legertje has been bekende Nederlanders als Kees van Kooten en Wim T. Schippers, die voor de mooie ogen van dierendiva Marianne Thieme zijn bezweken. Kukeleku, eet geen kip! Bovendien is die partij zo met zichzelf bezig dat zij elk gevoel voor relativering heeft verloren. Hoor bijvoorbeeld de puriteinse kreetjes die uit het partijbureau omhoogstijgen naar aanleiding van een onschuldige fotomontage waarin het hoofd van Femke op een naakt vrouwenlijf is geplakt. Altijd onschuldiger, lijkt me, dan het bloedige afgehakte hoofd van een premier op een speer dat door een GroenLinkse sympathisant in een demonstratie wordt meegevoerd.

De SP dan? Dit conglomeraat van ontevredenheid dat door een autoritaire heerser wordt geleid (op vakkundige manier, dat wel) staat met zijn rug naar Europa en kijkt het verleden recht in de ogen. Na Pim Fortuyn gun ik natuurlijk iedereen bij toerbeurt de rol van rattenvanger van de Nederlandse politiek. Maar op frustraties en gemopper kun je moeilijk een moderne samenleving bouwen.

Veel meer dan een herverdeling van de rollen aan de linkerkant vrees ik de alleenheerschappij van Balkenende op rechts. Als Bos desintegreert, zal een oppermachtig CDA niets meer in de weg staan om de arrogantie van weleer nieuw leven in te blazen. Ik wil best erkennen dat Balkenende een soort strijdlustige koppigheid bezit die zijn authenticiteit versterkt. Dat zijn incasseringsvermogen soms bewonderenswaardig is. Maar een visionair is hij niet. Ik kan me ook geen woorden van de premier herinneren die ooit het begin van een rilling in mijn ziel hebben veroorzaakt. Balkenende is meer de nette conciërge in zijn glazen hok die het personeelsverkeer in de gaten houdt. Achter hem zwellen de neoconservatieve aspiraties van zijn partij op, die zonder een krachtig weerwoord ons leven wel eens zouden kunnen gaan overheersen. Met in de rol van morele souffleur, het afschrikwekkende puritanisme van Donner en zijn sharia-grappen. Met een hyperdominant CDA in het driedelige kostuum van Donner zijn straks de zondagen even opwindend als een langgerekt potje sjoelbak. Daarom, Wouter, even janken en kermen in de moederschoot, en dan gezond weer op!
  dinsdag 14 november 2006 @ 11:08:45 #214
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43536735
Kosten en baten, haalbaarheid, effectiviteit. Daar hoor ik niet zoveel over. Volgens de VVD is het de oplossing, maar is dat ook zo? Ik weet het niet!
1 kernfysicus
pi_43536751
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 11:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Goeie zaak.
Yep, Nederland volstorten.
pi_43536777

Zou ik satan zijn?
pi_43536787
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 11:09 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Yep, Nederland volstorten.
Waarom niet?
pi_43536793
quote:
Beware of he who would deny you access to information, for in his heart he dreams himself your master.
  dinsdag 14 november 2006 @ 11:10:50 #219
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43536796
Jij scoort hoger!
1 kernfysicus
pi_43536851
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 11:10 schreef Autodidact het volgende:
[afbeelding]

Zou ik satan zijn?

baas boven baas
pi_43536980
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 11:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waarom niet?
Mileu, gezondheid.
  dinsdag 14 november 2006 @ 11:17:22 #222
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43536982
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 09:41 schreef sigme het volgende:

[..]

[afbeelding]

Je bent te jong om stoicijns te zijn .
Denk niet dat het iets met stoïcisme te maken heeft trouwens.
1 kernfysicus
  dinsdag 14 november 2006 @ 11:18:26 #223
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43537014
'Hé, kijk, daar wordt een heel volk uitgeroeid.'
- 'Ja, ik zie het. Lekker weertje, trouwens, niet?'
'Zeker.'

De Stoah.
1 kernfysicus
pi_43537122
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 11:17 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Mileu, gezondheid.
Hebben we genoeg van.
pi_43537136
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 11:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het initiatief is goed, maar het geldbedrag mag vertienvoudigd worden.
En dan nog is het een vrij kansloos plan .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')