Tinypic deze keer.quote:
Fotoquote:Op maandag 13 november 2006 19:06 schreef jitzzzze het volgende:
Seat Ibiza Sensation uit 2006 met 100 pk.
Wat de stof ?quote:Op maandag 13 november 2006 19:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb ik niet.
Vind het verder een prima auto, maar die stoelen![]()
De stof is ook lelijk, maar dat is het minst belangrijk. Ik kan niet normaal zitten in die stoelen, krijg overal last van; mn rug, schouders en nek.quote:Op maandag 13 november 2006 19:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wat de stof ?
Of de stoel zelf ?
Dankje MikeyManquote:Op maandag 13 november 2006 23:03 schreef MikeyMan het volgende:
Mooie bak joh... Roestvrij ook?
nee, da's m'n leasebakquote:Op maandag 13 november 2006 19:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Das dus niet je eigen wagen he![]()
dat is nog een autoquote:Op maandag 13 november 2006 18:24 schreef Captain_Chaos het volgende:
Een Mercedes Benz W108 280SE.
Ik plaats de oude dame gewoon nog een keertje.
*plaatje
Mooie bak en rijden fijn die GTI'tjesquote:Op dinsdag 14 november 2006 09:23 schreef _Drake_ het volgende:
Mijn Simba:
Peugeot 106 gti uit 1997
[afbeelding]
[afbeelding]
Die van jou lijkt me eerder een 'gewone' 535i, ondanks het M-plaatje achterop. De echte M heeft een dikke voorspoiler en nog wat andere wijzigingen t.o.v. de normale.quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:00 schreef Don_Tomaso het volgende:
Dankje MikeyMan. Ik vind jouw auto ook tof (vanwege dat het een Toyota is).
Anyway om te antwoorden op je vraag: de auto is Italië-Import (in 2000). Slechts 121.000 km op de teller en interieur is in topstaat. Bodem en wielkasten e.d. zijn kei- en keihard. Echter na 6 ruige jaren op NLse bodem wel al wat plekjes aan de buitenkant (gelukkig alleen oppervlakkige roest). Zoals net onder de voorruit en een klein plekje op de achterklep. Heb ik al wat bijgewerkt.
En het lakwerk (blanke lak alleen) is hier en daar matig te noemen. Verder is vreemd genoeg het binnenwerk van de motorklep wat slechter eraan toe (misschien imitatieklep na een schade?).
A.s. zomer ben ik van plan de auto supernetjes te laten overspuiten / restaureren.
Met wat TLC en mijn stufivalt het allemaal wel te overzien.
edit: voor meer M535i info tjek: http://www.m535i.org/e12info.html
Daar kan ik maar één ding over zeggen:quote:Op maandag 13 november 2006 20:15 schreef Don_Tomaso het volgende:
Leuk topic dit. Zo leuk dat ik zelfs even opnieuw ervoor wilde registreren (oude login is sinds een hele tijd al zoek).
Als audifiel vind ik een a3 niet snel lelijk, maar die van jou wel, reden moge duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
Audi A3 1.8 20v
Een van de weinige 2 deurs waar je achterin onderuit kan zakken o/quote:
Het gaat over je eigen auto, niet die van je paps en mamsquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
'06 Opel Zafira 2.2 Cosmo Automaat
'98 Renault Twingo 1.2i
van m'n pa en ma, mjah....
de eerste post na de OP geeft dan al het verkeerde voorbeeldquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het gaat over je eigen auto, niet die van je paps en mams
TT vraagt waar rij je in, niet welke auto bezit jequote:Op dinsdag 14 november 2006 23:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het gaat over je eigen auto, niet die van je paps en mams
Dank jequote:Op dinsdag 14 november 2006 23:54 schreef Cybje het volgende:
D.Rose: echt waar, supervette autoVoor mij zal dat jammer genoeg voorlopig nog even een droomauto blijven, dus ik ben vrezelijk jaloers op je!
Ah eindelijk, eentje die lelijker is dan de mijne.quote:Op woensdag 15 november 2006 04:46 schreef Schlumberger het volgende:
Ik kan lekker het meeste meenemen
(sorry, ik heb verder niets om mee te pimpen)
[afbeelding]
Wat! Jij vindt mijn beeldschone Caddy lelijker dan de Sunny van Sjimz? Jij zoekt echt ruzie hequote:Op woensdag 15 november 2006 04:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Ah eindelijk, eentje die lelijker is dan de mijne.
Weet je het zeker trouwens over die laadruimte?
Nee hoor, hij ziet er prachtig uit, vooral dat grijze kenteken zal veel vergoeden.quote:Op woensdag 15 november 2006 04:55 schreef Schlumberger het volgende:
[..]
Wat! Jij vindt mijn beeldschone Caddy lelijker dan de Sunny van Sjimz? Jij zoekt echt ruzie he
quote:Op woensdag 15 november 2006 04:46 schreef Schlumberger het volgende:
(sorry, ik heb verder niets om mee te pimpen)
[afbeelding]
Mooie auto zegquote:Op woensdag 15 november 2006 10:22 schreef estranged het volgende:
Toyota Carina E 2.0 GTi
[afbeelding]
[afbeelding]
weet ik.. ff klikken en dat probleem is ook weer de wereld uit...quote:Op woensdag 15 november 2006 11:45 schreef MikeyMan het volgende:
![]()
[..]
Je plaatjes vertekenen alleen een beetje...
Begravenisondernemer als hobby?quote:Op woensdag 15 november 2006 12:36 schreef j22flyingdownwind het volgende:
'99 E320 CDI Avantgarde Combi, op de foto voorzien van 17" AMG Styling 1 wielen welke inmiddels door 18" Styling 2 zijn vervangen. Moet zeggen dat 'm dat erg goed staat. Verder is 'ie achter ca. 1,5cm verlaagd zodat hij mooi vlak ligt.
foto's beetje onduidelijk... poepcamera
[afbeelding]
Op de oprit...
[afbeelding]
Voorzijde... uiteraard xenon verlichting
[afbeelding]
Interieur.. z.g.a. full options
Is dat die met 180PK of die met 156PK oid ?quote:Op woensdag 15 november 2006 15:03 schreef Blanchimont het volgende:
[afbeelding]
Seat Ibiza 1.8i-20VT Cupra.
Geen R, daarvan rijden er in Nederland maar 11 rondquote:Op woensdag 15 november 2006 15:11 schreef 1299 het volgende:
[..]
Is dat die met 180PK of die met 156PK oid ?
Ik kwam er een keer zo'n eentje tegen op de snelwegquote:Op woensdag 15 november 2006 15:17 schreef Blanchimont het volgende:
[..]
Geen R, daarvan rijden er in Nederland maar 11 rond. Die van mijn is een originele, niet afgetrapte Cupra met 156pk. Genoeg om er een hoop lol mee te hebben
. Het is trouwens mij eerste autootje. Laatbloeier en zo
.
Ibizaquote:Op woensdag 15 november 2006 15:03 schreef Blanchimont het volgende:
[afbeelding]
Seat Ibiza 1.8i-20VT Cupra.
zonder strijkplank is ie nog mooierquote:Op woensdag 15 november 2006 18:25 schreef GiSaE het volgende:
[..]
Zo zonder stickers is ie veel mooier
Ik vind de kleur juist topquote:Op woensdag 15 november 2006 18:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ibiza
Cupra![]()
![]()
![]()
Vind alleen de kleur niet mooi, maar das persoonlijk.
Can't have it all. Komt nog verandering in. Maarja, hij wordt ook ooit nog wit. Maarjaquote:Op woensdag 15 november 2006 18:25 schreef GiSaE het volgende:
[..]
Zo zonder stickers is ie veel mooier
Het is een functionele spoiler. Geen holle plastic all-show-no-go spoiler.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zonder strijkplank is ie nog mooier
Lijkt mij dat als ie echt functioneel was BMW 'm er zelf wel op had geplaatst.quote:Op donderdag 16 november 2006 09:30 schreef vwk het volgende:
[..]
Can't have it all. Komt nog verandering in. Maarja, hij wordt ook ooit nog wit. Maarja
[..]
Het is een functionele spoiler. Geen holle plastic all-show-no-go spoiler.
Zonder dat ding zijn sommige bochten op de ring éng..
Laten we niet discussiëren over de functie, die is al bewezen.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Lijkt mij dat als ie echt functioneel was BMW 'm er zelf wel op had geplaatst.
Maar los daarvan, het maakt de auto er niet mooier op
jawel, maar daar wil ik jouw auto niet mee vergelijkenquote:Op donderdag 16 november 2006 11:37 schreef vwk het volgende:
Overduidelijk ben je niet bekend met de M3 GT of de M3 LTW
Jaquote:Op donderdag 16 november 2006 20:10 schreef veldmuis het volgende:
Zijn er ook mensen met een Fiat Multipla?
Nee hoor. Sta me toe je te corrigerenquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Die van jou lijkt me eerder een 'gewone' 535i, ondanks het M-plaatje achterop. De echte M heeft een dikke voorspoiler en nog wat andere wijzigingen t.o.v. de normale.
Wat doet die snorkel daar?quote:Op donderdag 16 november 2006 21:05 schreef 911GT2 het volgende:
[afbeelding]
Deze! Nu op wintervelgenmodus.
Wat zijn dat voor dingen daar achterin? Subwoofers? Biervaten? Kernafval? En wat betekent dat teken op je motorkap?quote:
Fusten bier (50 en 30 liter, totaal 290 liter). Logo is het logo van mijn studentenhuys. Het is onze huisauto..quote:Op vrijdag 17 november 2006 03:06 schreef Schlumberger het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor dingen daar achterin? Subwoofers? Biervaten? Kernafval? En wat betekent dat teken op je motorkap?
Whaaa, vet mooi bommetjequote:Op donderdag 16 november 2006 21:05 schreef 911GT2 het volgende:
[afbeelding]
Deze! Nu op wintervelgenmodus.
Dat is de lichtinlaat voor de turbo. Standaard zit die onder een zwart klepje, maar die heb ik dus vervangen voor een happertje... vind ik mooier!quote:
THNX! Meestal hebben mensen wel wat te zeggen over smart, weinig van zulke reacties helaasquote:
Dat soort reacties bedoel ik dus...quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:47 schreef SimtekF1 het volgende:
Nou, de velgen zijn mooi en daar houdt het ook wel bij op.
Dat soort mensen moeten serieus dood.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:10 schreef veldmuis het volgende:
Zijn er ook mensen met een Fiat Multipla?
Wat een leuke lightweight heb je !!quote:Op woensdag 15 november 2006 22:05 schreef Captain_Chaos het volgende:
super mooi!quote:
Is het geen Donkervoort of Caterham?quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:50 schreef Hyperdude het volgende:
Wat is dat voor een geel ding hierboven?
Westfield ofzo? Lotus 7 is echt cool!![]()
kloptquote:Op zaterdag 18 november 2006 02:23 schreef Schlumberger het volgende:
[..]
Is het geen Donkervoort of Caterham?
Edit: Het is een Caterham Sylva Striker. Mooi spul
het is geen catherham dus de kosten daarvan weet ik nietquote:Op zondag 19 november 2006 11:13 schreef Schlumberger het volgende:
@Wouter37
Hoeveel kost het eigenlijk om zo'n Caterham te rijden? Ik kan me voorstellen dat je voor onderhoud e.d. langs speciale garages moet, die dubbel tarief rekenen. Of doe je het allemaal zelf?
Tnxquote:Op vrijdag 17 november 2006 19:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
super mooi!![]()
Heb zelf ook heel lang gekeken voor een goeie MR2, wel een gti dan en geen turbo.
Heb nu deze:
[afbeelding]
Niet zo snel.. maar rijd wel chillll
wordt eerst maar eens 18quote:Op maandag 20 november 2006 12:02 schreef arnold-d het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Lancer uit '77
met blok van een 2000Turbo, (240pk haalbar, op 1.5bar)
Weet je het zeker?quote:Op woensdag 15 november 2006 04:46 schreef Schlumberger het volgende:
Ik heb zelf eerst naar een MR2 GTI gezocht maar geen goeie kunnen vinden.quote:Op zondag 19 november 2006 18:49 schreef johnwoo het volgende:
[..]
Tnx
Wat voor Celica is het? De 1.8 STi of de 2.0 GTi? Dat ze chill rijden weet ik; voordat ik de MR2 kocht had ik een T20 STiWel eentje van voor de facelift, uit 94. Jouwe is een 96'er zo te zien?
Je kan je vergissen. Als je de auto kent, en het is dezelfde spoiler, waarom zou het dan niks zijn. Je weet niet waar de auto ook voor gebruikt wordtquote:Op donderdag 16 november 2006 17:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jawel, maar daar wil ik jouw auto niet mee vergelijken
Ah, 98'ers zie je niet zo vaak nee!quote:Op maandag 20 november 2006 21:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb zelf eerst naar een MR2 GTI gezocht maar geen goeie kunnen vinden.
Toen heb ik deze met toeval gevonden. Het is een STi uit '98, die zijn redelijk moeilijk te krijgen heb ik al van verschillende mensen gehoord ook van TCC waar ik ook op het forum zit.
Liefde op het eerste gezicht
Had jij geen rode?
Mooi interieur. Volgens mij zitten die stoelen echt lekkerquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:42 schreef vosss het volgende:
Ik rij nog altijd een Lancia Nuova Delta HPE 2.0 HF Turbo
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die stoelen zitten inderdaad prima; Recaro's hequote:Op vrijdag 24 november 2006 16:25 schreef Schlumberger het volgende:
[..]
Mooi interieur. Volgens mij zitten die stoelen echt lekker
quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:42 schreef vosss het volgende:
Ik rij nog altijd een Lancia Nuova Delta HPE 2.0 HF Turbo
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:50 schreef Hyperdude het volgende:
Op de wintervelgjes. Nu nog sneeuw!
[afbeelding]
Nee, just de regular muscle car. Zie fotoboekquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:25 schreef GiSaE het volgende:
Abt tuned a4?
Leg uit.quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:22 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Helaas bezit ik 'm niet, maar rij ik 'm wel.
[afbeelding]
Ontzettende chique bak! Complimentenquote:Op maandag 13 november 2006 20:15 schreef Don_Tomaso het volgende:
Leuk topic dit. Zo leuk dat ik zelfs even opnieuw ervoor wilde registreren (oude login is sinds een hele tijd al zoek).
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is mijn BMW M535i (E12. De eerste 5 serie). Zeldzaam (1410 gemaakt), leuke klassieker, sportief (0-100 in 7,2 seconden) en sinds kort wegenbelastingvrij.
kan-ie?quote:Op maandag 27 november 2006 22:52 schreef Chrismo het volgende:
Nissan Bluebird 2.0 uit '90 met 218K op de teller.![]()
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 27 november 2006 22:52 schreef Chrismo het volgende:
Nissan Bluebird 2.0 uit '90 met 218K op de teller.![]()
Die orgel die in die Ohra reclame voortgesleept wordt is toch ook een bluebird?quote:Op maandag 27 november 2006 23:12 schreef Chrismo het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Hij wil best vooruit ja, het is geen sportwagen daar niet van
vectra van '92, net 2 ton gelopen en we gaan grif naar de 2,5e tonquote:Op maandag 27 november 2006 23:24 schreef Chrismo het volgende:
Haha, wat voor een auto rijd jij dan?
* klopt afquote:Op maandag 27 november 2006 23:27 schreef Schlumberger het volgende:
Wel netjes dat ze eerst vragen of ze je auto mogen meenemen![]()
ik heb geen ideequote:Op maandag 27 november 2006 23:28 schreef Chrismo het volgende:
Dat redt hij makkelijk. Waar haal je die opgevoede Polen vandaan?
quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
Gooide vanmiddag een peuk terug mijn wagen in, dikke vette brandplek in de vloerbedekking
Dat had ik ook een keer met mn vorige auto.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
Gooide vanmiddag een peuk terug mijn wagen in, dikke vette brandplek in de vloerbedekking
Soort van gerechtigheid, houd je zooi lekker bij je en gooi dat thuis weg. Ik vind dat zo asociaal als mensen dingen uit de auto gooien.quote:Op dinsdag 5 december 2006 07:58 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Dat had ik ook een keer met mn vorige auto.
Toen ik uitstapte had ik allemaal sigarettenzooi op m'n stoel liggen dus ik snapte er al geen zak van.
Trek ik later m'n jas uit, grote schroeiplek er in en in m'n stoel ook zag ik later.
Had hem dus naar buiten gegooid maar schijnbaar is die weer naar binnen komen zetten en is hij precies tussen mij en de stoel terecht gekomen.![]()
of je kijkt even goed in je eigen history en ziet dat dit een nieuw topic is...quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:07 schreef Konijn het volgende:
Waarom is mijn post in godsnaam weggehaald hier?
Tja, een keer een peuk is echt niet zo heel erg hoor.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:45 schreef Chrismo het volgende:
[..]
Soort van gerechtigheid, houd je zooi lekker bij je en gooi dat thuis weg. Ik vind dat zo asociaal als mensen dingen uit de auto gooien.![]()
Forumvervuiling is ook asoquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:45 schreef Chrismo het volgende:
[..]
Soort van gerechtigheid, houd je zooi lekker bij je en gooi dat thuis weg. Ik vind dat zo asociaal als mensen dingen uit de auto gooien.![]()
Of je nou je peuk meteen op straat gooit of ze eerst op spaart en dan op straat gooit. Ik zie het verschil niet..quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:32 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Tja, een keer een peuk is echt niet zo heel erg hoor.
Mensen die gewoon hun hele asbak leeg pleuren, dat is aso.
Dat jij het verschil niet ziet ligt dan toch echt meer aan jezelf.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:43 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
[..]
Of je nou je peuk meteen op straat gooit of ze eerst op spaart en dan op straat gooit. Ik zie het verschil niet..
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is de mijne.
* SuN-CRuSHeR is 19jaar en student
Als je met de motor erachter rijdt en die zooi van andere moet opvangen maakt het niet uit wat je krijgt, al is een brandende peuk minder ernstig dan een volle asbak in je smoel. (ja, ik heb ze allebei gehad)quote:Op woensdag 13 december 2006 13:43 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
[..]
Of je nou je peuk meteen op straat gooit of ze eerst op spaart en dan op straat gooit. Ik zie het verschil niet..
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is de mijne.
* SuN-CRuSHeR is 19jaar en student
Audi en Volkswagen hebben precies dezelde spiegels. Dus ik weet niet zeker of het replica's zijn, maar ze zijn wel helemaal van chroom, dus geen kapjes.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:36 schreef Lennox het volgende:
Hoog op zn pootjes![]()
Ik zou wel die spiegels lozen btw (Audi S achtige replica's ofzo?)
Verder mooie auto.
En ja hoor, volgende week donderdag wordt ie afgeleverdquote:Op woensdag 13 december 2006 11:22 schreef jitzzzze het volgende:
Zoo, over een paar weekjes een Citroen C4 business met 5 deuren, 1.6 110 PK
Doe je dan wel foto's maken en hier posten?quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En ja hoor, volgende week donderdag wordt ie afgeleverd![]()
Uhm... die gá ik zelf kopenquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:54 schreef Schlumberger het volgende:
Mooi.. zo'n Saab wil ik ook als ik later groot ben
Wat ga je zelf kopen, Silentium?
Zodra ik erachter ben hoe ik foto's kan posten zal ik dat doenquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe je dan wel foto's maken en hier posten?![]()
@Schlumberger: volgens mij gaat Silentium juist die saab van de foto's kopen
www.tinypic.com om ze te hosten. Naar die site, kies voor upload. Browse dan naar je foto's, uploaden maar. Vervolgens kopieer je de link waar [img] naam plaatje etc staat en die plak je hier dan in je post.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zodra ik erachter ben hoe ik foto's kan posten zal ik dat doen![]()
Ga ik proberen, dank jequote:Op woensdag 3 januari 2007 17:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
www.tinypic.com om ze te hosten. Naar die site, kies voor upload. Browse dan naar je foto's, uploaden maar. Vervolgens kopieer je de link waar [img] naam plaatje etc staat en die plak je hier dan in je post.
Nee matglas plexiglas ramen. Krijg je ook geen baksteen doorheen, maar hij is van binnen al omgebouwd tot camper.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:08 schreef jitzzzze het volgende:
Dat is wel een stoere bus. Ook nog met gaas voor de ramen?
Oh oke, blijft een toffe wagenquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:14 schreef frenkck het volgende:
[..]
Nee matglas plexiglas ramen. Krijg je ook geen baksteen doorheen, maar hij is van binnen al omgebouwd tot camper.
Ik heb een 9-3 gehad, maar de prijzen voor het onderhoud zijn echt massive. Kleine beurt voor mijn Saab en ik kon 680 Euro aftikken. Grote beurt heb ik niet gehaald. Ik heb 'm toen verkochtquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:54 schreef Schlumberger het volgende:
Mooi.. zo'n Saab wil ik ook als ik later groot ben
Wat ga je zelf kopen, Silentium?
Thanx, zou idd een leuke opvolger zijn voor je Twingo.quote:Op donderdag 4 januari 2007 08:52 schreef MPG het volgende:
mooie wagen opa![]()
die wil ik ook wel, als ik later groot ben
Netjesquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:48 schreef Megter het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
115 pk, uitvoering Turijn.
Niet slecht op m'n 22e denk ik zo![]()
Bruin leer en bruin dash of niet? Had die keuze ook (viel allebei in zelfde prijsklasse),quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:26 schreef Knuffelbeertje het volgende:
Wij hebben een maandje geleden net zo'n auto als opa aangeschaft, een 1.9 dci, maar dan met een bruin interieur, en het is een privilege uitvoering, wat een heerlijke auto.
Bruin halfleer, met niet het bruine dashboard, dat vond ik een beetje overdone.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:49 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Bruin leer en bruin dash of niet? Had die keuze ook (viel allebei in zelfde prijsklasse),
maar heb slechte ervaringen met volleer en dus toch maar gekozen voor halfleer..
Maar oh my god, wat zag dat bruine er geil uit zeg!![]()
Foto's?
Lease uiteraardquote:
eindelijk weer een autoquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:48 schreef towncar het volgende:
Mercedes 450SEL uit '79:
[afbeelding]
4.5 liter V8 225pk
Climate Control
Standkachel
El. schuifdak
Automaat
CV
(nieuw)prijsverschil is ¤1500, en jij hebt de volgende opties er al standaard inzitten;quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:44 schreef Knuffelbeertje het volgende:
[..]
Bruin halfleer, met niet het bruine dashboard, dat vond ik een beetje overdone.
Morgen zal ik een paar foto's maken,en trachten te posten.
Wat is btw het verschil tussen jouw en onze uitvoering?
OMFG, zo'n überauto had mijn vader ook! (in 1982, was lichtblauw metallic)quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:48 schreef towncar het volgende:
Mercedes 450SEL uit '79:
[afbeelding]
4.5 liter V8 225pk
Climate Control
Standkachel
El. schuifdak
Automaat
CV
Alstublieft..quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:48 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
OMFG, zo'n überauto had mijn vader ook! (in 1982, was lichtblauw metallic)![]()
Meer foto's, IK SMEEK JE!!!![]()
![]()
![]()
![]()
wat zuipt zo'n ding nou?quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:48 schreef towncar het volgende:
Mercedes 450SEL uit '79:
[afbeelding]
4.5 liter V8 225pk
Climate Control
Standkachel
El. schuifdak
Automaat
CV
Jawel, kijk...het is een auto van bijna 30 jaar oud, dus er komt altijd wel iets waar wat aan gedaan moet worden.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:31 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wat een mooe Mercedes man
En belastingvrij ook nog, aanschaf zal wel een vermogen kosten..
Is onderhoud nog een beetje te doen, ook qua onderdelen en zo?
Lekker he oldtimersquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:30 schreef towncar het volgende:
[..]
Jawel, kijk...het is een auto van bijna 30 jaar oud, dus er komt altijd wel iets waar wat aan gedaan moet worden.
Ik doe bijna alles zelf...en als het echt niet anders kan breng ik hem naar een garage hier in de buurt waar nog een echte automonteur werkt die eerst probeert te repareren voordat er iets vervangen wordt.
Als je zelf niet aan een auto durft te sleutelen moet je er niet aan beginnen, dan loop je leeg...
En onderdelen...valt ook wel mee. Veel onderdelen zijn behalve met de naam Mercedes erop ook van andere fabrikanten te krijgen, zelfde kwaliteit...50 - 70% goedkoper.
Maar het is een degelijke auto, zolang er niet te gek mee gedaan wordt kan hij heel lang meegaan. Zo'n 8 cylinder motor maakt nooit veel toeren ( zolang ik de kickdown niet intrap.. ;-) dus slijtage valt ook wel mee.
Ik ken iemand met een 450SE waarvan de motor bijna 6 ton heeft gelopen en die draait nog als een zonnetje..
En de onderdelen zijn goed verkrijgbaar, als er geen imitatie te krijgen is kan de Mercedes dealer alles nog leveren..
Omdat hij meer als 25 jaar oud is hoeft er dus geen wegenbelasting betaald te worden, oldtimerverzekering kost een kleine 70 euro per jaar. Dan neem je het verbruik ( gemiddeld 1 op 5 ) voor lief...
Ook zit er een LPG installatie in, dus ben ik ook nog relatief milieuvriendelijk ( en portemonnee vriendelijk :-) bezig..
Die witte Impala ! Fantastisch ! Mijn vorige auto was een Lincoln Towncar uit '77...mis m nog steeds...die Amerikaanse auto's hebben toch een apart sfeertje om zich hangen..( route 66, roadside diners....je snapt wel wat ik bedoel..)quote:Op maandag 8 januari 2007 16:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lekker he oldtimersAlleen moet je idd zelf wel handig zijn
(zie mijn fotoboek voor mijn auto
)
quote:Op maandag 8 januari 2007 16:11 schreef Knuffelbeertje het volgende:
Zoals beloofd, auto eventjes een wasbeurt gegeven,en dan nu de foto's![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoals jullie zullen begrijpen zijn we erg blij met onze nieuwe voiture.![]()
Edit: waarom heb ik die datum nou niet meteen goed gezet?![]()
Jep klopt inderdaadquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:44 schreef towncar het volgende:
[..]
Die witte Impala ! Fantastisch ! Mijn vorige auto was een Lincoln Towncar uit '77...mis m nog steeds...die Amerikaanse auto's hebben toch een apart sfeertje om zich hangen..( route 66, roadside diners....je snapt wel wat ik bedoel..)
Mooi neusje!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:08 schreef Robar het volgende:
Ik rijd in een Seat Ibiza uit 2004
Cash paid
Brakke foto van mijn mobieltje, omdat ik op dit moment niets beters heb
er komen nog sportvelgen en chromen sierlijsten op
[afbeelding]
Goeie Ibiza.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:08 schreef Robar het volgende:
Ik rijd in een Seat Ibiza uit 2004
Cash paid
Brakke foto van mijn mobieltje, omdat ik op dit moment niets beters heb
er komen nog sportvelgen en chromen sierlijsten op
[afbeelding]
Neuh, de enige sierlijstjes komen om de middelste grille met het logo en de twee kleine grilles ernaast.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Mooi neusje!(mooie kleur ook trouwens)
Maak je het niet te bont met die sierlijstjes?![]()
Nu die door de wasstraat is geweest kan ie ook wel op de fotoquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:03 schreef Berkery het volgende:
'n Ford Mondeo station diesel uit '98, volgens mij kan het niet veel burgelijker, maar een prima auto voor die 3000 kilometer per maand die ik aan woon-werk verkeer moet rijden. En het haalt makkelijk 1000 kilometer uit een volle tank.
Thanks!quote:Op zondag 14 januari 2007 00:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Mooi bakkie devil.
1 van de 4?quote:Op zondag 14 januari 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
pff, zeuren om een airco.. bij mij kan maar 1 van de 4 zijraampjes open! Denk daar maar eens aan als je het heet hebt
inderdaad.. beslagen ramen. huppa airco aan..quote:Op zondag 14 januari 2007 11:13 schreef Lennox het volgende:
Airco is niet alleen in de zomer handig.
He, mijn pappa heeft dezelfde, alleen dan met beige leder interrieur, en echt ALLE extra luxe van Renault.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:11 schreef Knuffelbeertje het volgende:
Zoals beloofd, auto eventjes een wasbeurt gegeven,en dan nu de foto's![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoals jullie zullen begrijpen zijn we erg blij met onze nieuwe voiture.![]()
Edit: waarom heb ik die datum nou niet meteen goed gezet?![]()
Meer foto's/specs?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:26 schreef pvdplanet het volgende:
Auto: Subaru Legacy
Bouwjaar: 1990
Kilometerstand: 307500
Kleur: Rio Red
[[url=http://www.pvdplanet.net/images/yredlegacy1.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.pvdplanet.net/images/yredlegacy2.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.pvdplanet.net/images/yredlegacy3.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.pvdplanet.net/images/yredlegacy5.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.pvdplanet.net/images/yredlegacy4.jpg]afbeelding][/url]
Video: http://www.youtube.com/watch?v=-Z26PotnlrM
Boxersound![]()
Met boordcomputer?quote:
wel board computer jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:20 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Met boordcomputer?
en zonder schermpje![]()
wat een gruwelijk dikke auto, man hoe verdien je zoveel geld als je nog niet eens 30 bentquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:39 schreef draaijer het volgende:
Zie fotoboek
Van mijn dealer een uitnodiging gekregen om langs te komen en te rijden in mooie auto's. V andaag de Q7 en de S8 gereden.. Woehaa. Wat een geluid de S8 en wat een kracht.. In de S stand heeeel onrustig en snel.. Heerlijk
een echte dusquote:Op maandag 29 januari 2007 21:35 schreef SilentChaos het volgende:
Ik rij ook in een Chevrolet
Maar dan niet uit Korea
Godnankende, een geldboom in de tuin?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:56 schreef boegschroef het volgende:
De nieuwe passat 2.0 TDI highline met zeg maar alle opties.
Deepblack
18 " velgjes
Navigatie
leder
pdc
enz...
[afbeelding]
En dan voor in het weekend heb ik deze er nog bij
[afbeelding]
Ook al niet mijn foto maar het uploaden van foto's zit me niet altijd mee.
Nee ik doe het niet slecht als 24 jarige![]()
astra g coupequote:Op zondag 14 januari 2007 00:10 schreef Cynix ® het volgende:
Sinds een paar maanden deze. Nou ja, niet déze, zo een als deze, alleen dan zonder spoiler:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:56 schreef boegschroef het volgende:
De nieuwe passat 2.0 TDI highline met zeg maar alle opties.
Deepblack
18 " velgjes
Navigatie
leder
pdc
enz...
[afbeelding]
En dan voor in het weekend heb ik deze er nog bij
[afbeelding]
Ook al niet mijn foto maar het uploaden van foto's zit me niet altijd mee.
Nee ik doe het niet slecht als 24 jarige![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |