Die was toch 0quote:Stel ik vertrek vanaf de aarde met een ruimteschip naar een sterrenstelsel op 10 lichtjaar afstand van de aarde. Ik doe dit met een gemiddelde snelheid van 80% van de lichtsnelheid.
Rudeonline is utterly impervious to reason, persuasion and new ideas, and when engaged in battle he will not yield an inch in his position regardless of its hopelessness. Though his thrusts are decisively repulsed, his arguments crushed in every detail and his defenses demolished beyond repair he will remount the same attack again and again with only the slightest variation in tactics. Sometimes out of pure frustration Haushofer will try to explain to him the failed logistics of his situation, or TuinHek will attempt to penetrate the psychological origins of his obduracy, but, ever unfathomable, Rudeonline cannot be moved.quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:53 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Heel leuk allemaal, maar dit begrijpen jullie schijnbaar toch niet helemaal...
Tja, en als die andere waarnemer op jouw klok zou kijken dan ziet hij ook dat er op jouw klok slechts 1sec verstreken is. De persoon die echter op jouw klok kijkt is zelf meer dan 10 jaar ouder geworden.quote:Op dinsdag 28 november 2006 03:31 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Solitarias heeft het je net toch uitgelegd. Je legt geen 10 lichtjaar in 1 seconde af, in 1 seconde leg je een heel wat kortere weg af. Vanuit een andere waarnemer zou je wel 10 lichtjaar afleggen maar dan in meer dan 10 jaar
Posts die je niet goed uitkomen blijf je mooi negeren he? Erg triest.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:31 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Tja, en als die andere waarnemer op jouw klok zou kijken dan ziet hij ook dat er op jouw klok slechts 1sec verstreken is. De persoon die echter op jouw klok kijkt is zelf meer dan 10 jaar ouder geworden.
Toegeven dat dit klopt is je teveel gevraagd he?quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:31 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Tja, en als die andere waarnemer op jouw klok zou kijken dan ziet hij ook dat er op jouw klok slechts 1sec verstreken is. De persoon die echter op jouw klok kijkt is zelf meer dan 10 jaar ouder geworden.
Je keurt methodes die je zelf met zeer grote regelmaat gebruikt af? Wat een gekkigheid.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:07 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Toegeven dat dit klopt is je teveel gevraagd he?
Al die antwoorden heb je ondertussen al een keer of 10-20 gehad. Wat wil je nog meer?quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:07 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Rudeonline is utterly impervious to reason, persuasion and new ideas, and when engaged in battle he will not yield an inch in his position regardless of its hopelessness. Though his thrusts are decisively repulsed, his arguments crushed in every detail and his defenses demolished beyond repair he will remount the same attack again and again with only the slightest variation in tactics. Sometimes out of pure frustration Haushofer will try to explain to him the failed logistics of his situation, or TuinHek will attempt to penetrate the psychological origins of his obduracy, but, ever unfathomable, Rudeonline cannot be moved.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:31 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Rudeonline is utterly impervious to reason, persuasion and new ideas, and when engaged in battle he will not yield an inch in his position regardless of its hopelessness. Though his thrusts are decisively repulsed, his arguments crushed in every detail and his defenses demolished beyond repair he will remount the same attack again and again with only the slightest variation in tactics. Sometimes out of pure frustration Haushofer will try to explain to him the failed logistics of his situation, or TuinHek will attempt to penetrate the psychological origins of his obduracy, but, ever unfathomable, Rudeonline cannot be moved.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:07 schreef rudeonline het volgende:
[..]
De genoemde methode keur ik goed. Dus je kunt gewoon ja of nee zeggen..quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:07 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Hmm dat zou veel verklaren hequote:Op dinsdag 28 november 2006 13:39 schreef rudeonline het volgende:
[..]
De genoemde methode keur ik goed. Dus je kunt gewoon ja of nee zeggen..
Waarom zit je dan op al die fora?quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:05 schreef rudeonline het volgende:
Inderdaad..
Dus je bent hier om je geloof te preken? Daar heeft het namelijk al de kenmerken van. Je luisterd niet naar argumenten, gaat niet in op vragen die niet binnen je beeld passen. Eens in de zoveel tijd begin je gewoon weer van vooraf aan zonder je iets aan te trekken van al de uitleg die je in de tussentijd hebt gekregen. Deze methoden vind je blijkbaar ook nog eens acceptabel. Dus waarom ben je op al die fora je geloof aan het preken, pater Rude?quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:10 schreef rudeonline het volgende:
Om aan te tonen dat tijd letterlijk langzamer gaat als je "wat jullie noemen" versnelt.
En wat doe jij dan op "al" die fora? ( ik geef toe dat ik op meerdere fora bezig ben)quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:07 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom zit je dan op al die fora?
Ja of nee?quote:De genoemde methode keur ik goed. Dus je kunt gewoon ja of nee zeggen..
quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dus je bent hier om je geloof te preken? Daar heeft het namelijk al de kenmerken van. Je luisterd niet naar argumenten, gaat niet in op vragen die niet binnen je beeld passen. Eens in de zoveel tijd begin je gewoon weer van vooraf aan zonder je iets aan te trekken van al de uitleg die je in de tussentijd hebt gekregen. Deze methoden vind je blijkbaar ook nog eens acceptabel. Dus waarom ben je op al die fora je geloof aan het preken, pater Rude?
Rudeonline is utterly impervious to reason, persuasion and new ideas, and when engaged in battle he will not yield an inch in his position regardless of its hopelessness. Though his thrusts are decisively repulsed, his arguments crushed in every detail and his defenses demolished beyond repair he will remount the same attack again and again with only the slightest variation in tactics. Sometimes out of pure frustration Haushofer will try to explain to him the failed logistics of his situation, or TuinHek will attempt to penetrate the psychological origins of his obduracy, but, ever unfathomable, Rudeonline cannot be moved.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:22 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Inderdaad, een ja of nee zou heel veel verklaren.
Rudeonline is utterly impervious to reason, persuasion and new ideas, and when engaged in battle he will not yield an inch in his position regardless of its hopelessness. Though his thrusts are decisively repulsed, his arguments crushed in every detail and his defenses demolished beyond repair he will remount the same attack again and again with only the slightest variation in tactics. Sometimes out of pure frustration Haushofer will try to explain to him the failed logistics of his situation, or TuinHek will attempt to penetrate the psychological origins of his obduracy, but, ever unfathomable, Rudeonline cannot be moved.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:46 schreef rudeonline het volgende:
Oh, nu draai ik er omheen. Ik vraag of je een post met ja of nee kunt beantwoorden.
Snap je?
[..]
Ja of nee?
Als je hier een antwoord op kan geven, dan heb ik argumenten om op in te gaan. Snap je, zo simpel kan wetenschap zijn..quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:46 schreef rudeonline het volgende:
Oh, nu draai ik er omheen. Ik vraag of je een post met ja of nee kunt beantwoorden.
Snap je?
[..]
Ja of nee?
Jij doet niet aan wetenschap rude. Ga je nou nog in op de vragen over het preken?quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:06 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Als je hier een antwoord op kan geven, dan heb ik argumenten om op in te gaan. Snap je, zo simpel kan wetenschap zijn..
quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:11 schreef CoolGuy het volgende:
When does the hurting stopDit is een volledige schertsvertoning geworden. Of worden de topics van onze Rude open gehouden zodat andere mensen nog wat te lachen hebben?
![]()
Is het jouw preek tegen de mijne?quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jij doet niet aan wetenschap rude. Ga je nou nog in op de vragen over het preken?
Je draait er weer omheen rude.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:17 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Is het jouw preek tegen de mijne?
Rudeonline is utterly impervious to reason, persuasion and new ideas, and when engaged in battle he will not yield an inch in his position regardless of its hopelessness. Though his thrusts are decisively repulsed, his arguments crushed in every detail and his defenses demolished beyond repair he will remount the same attack again and again with only the slightest variation in tactics. Sometimes out of pure frustration Haushofer will try to explain to him the failed logistics of his situation, or TuinHek will attempt to penetrate the psychological origins of his obduracy, but, ever unfathomable, Rudeonline cannot be moved.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:20 schreef rudeonline het volgende:
Sukkel. Ik draai nergens om heen als ik gewoon om een simpel ja of nee vraag.
Schelden teken van zwakte. Ga je nou ophouden met om die vraag heendraaien? Of zit ik eng dicht bij de waarheidquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:20 schreef rudeonline het volgende:
Sukkel. Ik draai nergens om heen als ik gewoon om een simpel ja of nee vraag.
Dan moet je beter lezen rude.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:27 schreef rudeonline het volgende:
Jonge, ik weet niet eens over welke vraag je het wilt hebben. Ja, inderdaad ik prediek mijn theorie hier. Exact hetzelfde als wat jij doet met "jouw" theorie. Die overigens niet van jou is, maar van Einstein. Je bent niets anders dan een vertegenwoordiger van Einstein.
Zijn we het over dit stukje van elkaars geloof misschien wel eens?quote:De genoemde methode keur ik goed. Dus je kunt gewoon ja of nee zeggen..
Voor mij is dat geen geloof rude. Snap je dat nogsteeds niet? Tip: iets met onderbouwingen en experimenten etc.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:34 schreef rudeonline het volgende:
Omdat jij net zpo'n pater bent, Hekje. Als jouw geloof zo absoluut is, waarom kun je mijn vraag dan niet met een ja of nee beantwoorden?
[..]
Zijn we het over dit stukje van elkaars geloof misschien wel eens?
Jup die ook.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:36 schreef rudeonline het volgende:
O ja, en axioma's en aannames niet te vegeten..
quote:axi·o·ma (het ~, ~'s/~ta)
1 niet bewezen, maar als grondslag aanvaarde stelling => grondregel, grondstelling, postulaat
axi·o·ma·tiek (de ~ (v.))
1 leer van de axioma's
axi·o·ma·tisch (bn.)
1 van de aard van of zoals een axioma, berustend op axioma's
Stom he? Je bent gewoon een gelovige..quote:aan·na·me (de ~, ~n)
1 veronderstelling
Daar hebben ik en anderen al eerder een berg argumenten voor gegeven waarom het geen geloof is.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:47 schreef rudeonline het volgende:
[..]
[..]
Stom he? Je bent gewoon een gelovige..
Ik vind het een beetje triest dat je mijn vraag negeert.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Daar hebben ik en anderen al eerder een berg argumenten voor gegeven waarom het geen geloof is.
Zie je het zelf niet? Je geeft hier een prachtig voorbeeld van wat ik daarnet nog postte. Argumenten negeren en een tijdje later precies hetzelfde weer melden. Vind je dat ondertussen niet nogal triest?
Nog maar een keer dan.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dus je bent hier om je geloof te preken? Daar heeft het namelijk al de kenmerken van. Je luisterd niet naar argumenten, gaat niet in op vragen die niet binnen je beeld passen. Eens in de zoveel tijd begin je gewoon weer van vooraf aan zonder je iets aan te trekken van al de uitleg die je in de tussentijd hebt gekregen. Deze methoden vind je blijkbaar ook nog eens acceptabel. Dus waarom ben je op al die fora je geloof aan het preken, pater Rude?
Pardon? Waar doe je dat dan?quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:30 schreef rudeonline het volgende:
Ik luister wel naar argumenten, maar als die argumenten zijn gebaseert op axioma's en aannames dan luister ik naar een wetenschapsgelovige. Ik bedenk dan wel mijn eigen preek.
Lezen! Ik doelde op je opmerkingen over wetenschap=geloof. Deze vraag heb je overigens ook al veel eerder gesteld. Ga eerst maar eens wat doen met de antwoorden van toen.quote:En ik begin niet van vooaf aan. Ik vroeg je gewoon of een reiziger die een afstand van 10 lichtjaar aflegt met 80%c ( die stellen we dan op 300.000km/sec) inderdaad maar 7.5 jaar onderweg is waarbij zijn afgelegde weg dan krimpt tot 6 lichtjaar. De mensen die hem dan ontmoeten zullen zeggen dat hij 12.5 jaar onderweg is geweest. Hij zal dan ook zien datr zij 12.5 jaar op hem hebben gewacht.
Duidelijk, klopt dit met de RT?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:37 schreef rudeonline het volgende:
Dat heb ik gedaan, en ik heb mijn geloof en jij het jouwe. En om het feit dat ik niet geloof wat jij stelt maakt dat jou wetenschap direct tot een geloof. Ik geloof er namelijk niet in.
Jij hebt ze niet allemaal op een rijtje hequote:Op dinsdag 28 november 2006 16:37 schreef rudeonline het volgende:
Dat heb ik gedaan, en ik heb mijn geloof en jij het jouwe. En om het feit dat ik niet geloof wat jij stelt maakt dat jou wetenschap direct tot een geloof. Ik geloof er namelijk niet in.
Zover zou ik nou ook weer niet gaan maar profesionele hulp lijkt me wel op zijn plaats.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij hebt ze niet allemaal op een rijtje heDus iets mag herhaaldelijk bewezen zijn en daarmee dus een feit zijn, maar als JIJ er niet in gelooft, dan maakt dat het feit ook direct maar een geloof? Want dat zeg je.
Dus omdat jij niet gelooft wat A-Tuinhek stelt maakt dat de wetenschap van A-Tuinhek direct tot een geloof? Je bent echt niet goed wijs. Iemand zou je uit je lijden moeten verlossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |