abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43534234
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 02:53 schreef DionysuZ het volgende:
oh geweldig we gaan verder!
Ja het is een beste uitdaging, nou heb ik in mn werk al te maken met studenten die eigenwijs zijn maar zooo?
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
pi_43537312
quote:
Op maandag 13 november 2006 19:40 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Tot nu toe heb ik iig een redelijke onderbouwing, als het echt helemaal niets was had je nooit aandacht besteed aan mijn ideeen. Dat we verschillen in opvatting is al voldoende om te mogen stellen dat we er allebei een ander "geloof" op nahouden.
Nou, waar ik me over verbaas is dat jij op je dooie gemak heel selectief bepaalde stukjes wetenschap pakt, en denkt de revolutionair uit te hangen door dingen tegen spreken zonder dat je ze begrijpt. Da's eigenlijk de reden dat ik reageer. Daarbij vind ik het veel interessanter over hoe jij over wetenschap en filosofie denkt, want inhoudelijk is je idee al lang weerlegd.
quote:
Van jou zou ik willen weten of je het met de wetenschap eens bent dat het universum eigenlijk helemaal plat is?
Het universum helemaal plat? Da's weer een mooi voorbeeld van jouw onnauwkeurigheid: wat bedoel je hier nou mee? Ik raad je nog maar es aan wat nauwkeuriger je dingen te formuleren.
pi_43552147
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 09:01 schreef Sapientiea het volgende:
Ik zou graag een sluitende verklaring willen voor het volgende:
Ik denk dat het voor jou duidelijker word als je de 'kamer vraag' gaat bekijken, dat licht niet KAN stilstaan.

Als het licht uit is dan is het donker....[duh]
Als het licht aangaat dan worden alle muren verlicht. Gezien het feit dat het licht stilstaat [volgens jouw theorie] kan het;

A] de lamp niet verlaten.
B] niet alle muren verlichten, want je kan maar een kant tegelijk op bewegen.

Dus ik ben het niet met je eens omdat als licht wel een snelheid heeft dat dan wel alle muren verlicht kunnen worden en dat is ook wat we waarnemen. Buitendat kan als licht geen snelheid heeft de lamp niet 'verlaten'. De zon zou in dat geval ook niet kunnen. Sterker nog licht en donker zou niet eens kunnen in jouw theorie, omdat niks licht kan uitstralen, want het heeft geen snelheid toch?

Of je moet ook gaan beweren dat een lamp [of zon] geen licht 'maakt'.....
Het moment waarop je de lamp aandoet en het moment waarop de muren verlicht worden, daar zit een stukje tijd tussen. En die tijd die vergeet men bij de berekeng mee te nemen.
pi_43552407
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 19:07 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Het moment waarop je de lamp aandoet en het moment waarop de muren verlicht worden, daar zit een stukje tijd tussen. En die tijd die vergeet men bij de berekeng mee te nemen.
quote:
[..]

Dat zeg ik niet. Ik stel dat wij bewegen door de tijd en hierbij stilstaande energie ( licht) opvangen.
Dit volg ik niet helemaal. Hoe gaat volgens jouw theorie het licht van de lamp naar de muur? Aangezien alle 4 de muren verlicht worden. Bij 2 objecten kun je stellen dat in plaats van een iets naar jou komt, jij naar het iets gaat. Maar met 4 muren is dit een stuk lastiger. Want de muren gaan immers richting elkaar, maar richting het licht dat in het midden van de muren staan volgens jouw theorie. Dat vind ik nogal apart.
pi_43552897
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 11:32 schreef Haushofer het volgende:

Het universum helemaal plat? Da's weer een mooi voorbeeld van jouw onnauwkeurigheid: wat bedoel je hier nou mee? Ik raad je nog maar es aan wat nauwkeuriger je dingen te formuleren.

Bij deze dan, een voorstelling van een plat universum.
pi_43552975
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 19:14 schreef Aibmi het volgende:

[..]

[..]

Dit volg ik niet helemaal. Hoe gaat volgens jouw theorie het licht van de lamp naar de muur? Aangezien alle 4 de muren verlicht worden. Bij 2 objecten kun je stellen dat in plaats van een iets naar jou komt, jij naar het iets gaat. Maar met 4 muren is dit een stuk lastiger. Want de muren gaan immers richting elkaar, maar richting het licht dat in het midden van de muren staan volgens jouw theorie. Dat vind ik nogal apart.
Begrijp je wel wat ik bedoel als ik zeg dat afstanden tijdsverschillen zijn? Dus dat iedere plaats t.o.v. jou slechts een mogelijke plaats in de toekomst is?
pi_43553316
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 19:33 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Begrijp je wel wat ik bedoel als ik zeg dat afstanden tijdsverschillen zijn? Dus dat iedere plaats t.o.v. jou slechts een mogelijke plaats in de toekomst is?
Ik kan dat aannemen ja, ook al is het een zeer gekke aanname. Maar dan nog, leg dan eens uit wat er precies gebeurt in een kamer met 4 muren als ik een lamp in het midden aan doe. Want de fotonen komen in ieder geval in contact met de muur, en de muren bewegen niet ten opzichte van elkaar. Ik snap niet hoe jouw theorie dat kan verklaren.
pi_43553980
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 19:43 schreef Aibmi het volgende:

[..]

Ik kan dat aannemen ja, ook al is het een zeer gekke aanname. Maar dan nog, leg dan eens uit wat er precies gebeurt in een kamer met 4 muren als ik een lamp in het midden aan doe. Want de fotonen komen in ieder geval in contact met de muur, en de muren bewegen niet ten opzichte van elkaar. Ik snap niet hoe jouw theorie dat kan verklaren.
Stel nu eens voor dat er i.p.v. 4 muren, 4 waarnemers zijn die elk op een andere plaats staan t.o.v. de lamp.

t.o.v. iedere waarnemer bevindt de lamp zich op een plaats in de toekomst. Als de lamp nu ontstoken wordt laat deze in alle richtingen een spoor achter in de tijd. Ieder persoon op zich bevindt zich in zijn eigen "heden". i.p.v. 4 personen kun je in dit geval ook 4 muren nemen.

Iets beter zo?
pi_43554898
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:04 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Stel nu eens voor dat er i.p.v. 4 muren, 4 waarnemers zijn die elk op een andere plaats staan t.o.v. de lamp.

t.o.v. iedere waarnemer bevindt de lamp zich op een plaats in de toekomst. Als de lamp nu ontstoken wordt laat deze in alle richtingen een spoor achter in de tijd. Ieder persoon op zich bevindt zich in zijn eigen "heden". i.p.v. 4 personen kun je in dit geval ook 4 muren nemen.

Iets beter zo?
Zou je in een schema (simpel paintje) dit kunnen weergeven?(de 4 muren en de lamp) Want ik kan je verhaal prima volgen voor 2 objecten, maar bij meerdere objecten kan ik niet begrijpen hoe het licht stil kan staan.
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:31:07 #60
98793 Koktailsaus
In my mind, I hear u call
pi_43555077
Heeft deze theorie iets te maken met kwantumfysica?

Tijd is voor ons waarneembaar, wij leven in een 3e dimensie...
Als je in andere dimensie's gaat denken kom je nergens, je kan het alleen benaderen
pi_43559170
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:27 schreef Aibmi het volgende:

[..]

Zou je in een schema (simpel paintje) dit kunnen weergeven?(de 4 muren en de lamp) Want ik kan je verhaal prima volgen voor 2 objecten, maar bij meerdere objecten kan ik niet begrijpen hoe het licht stil kan staan.

Dat zou er dan ongeveer zo uit moeten zien.
  dinsdag 14 november 2006 @ 23:13:02 #62
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43562260
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 22:03 schreef rudeonline het volgende:

[..]

[afbeelding]

Dat zou er dan ongeveer zo uit moeten zien.
Volgens mij ontbreken daar wat belangrijke dingen. Een lamp en 4 muren bijv.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_43568515
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:04 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Iets beter zo?
Je draait erom heen!
Hoe gaat het licht UIT de lamp als licht geen snelheid heeft!????
pi_43568523
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:27 schreef Aibmi het volgende:

[..]

"Exactly my point"

Ik vind het overigens wel aandoenlijk dat Rudeonline denkt dat hij een hoger IQ heeft dan Einstein....die man zat toch al gauw op 180 dacht ik zo.....
Ik ben er ook van overtuigd dat Rudeonline aan "de medicijnen" zit. Er zijn mensen die denken dat ze Einstein zijn anderen denken beter te zijn....daar hebben ze hele moeilijke namen voor

[ Bericht 14% gewijzigd door Sapientiea op 15-11-2006 08:47:58 ]
pi_43571674
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 19:31 schreef rudeonline het volgende:

[..]

[afbeelding]

Bij deze dan, een voorstelling van een plat universum.
Uit zo'n plaatje concludeer jij dat het universum " plat" is? Snap je dat zelf eigenlijk wel ? Het enige wat dat plaatje doet is de expansie als functie van de tijd neerzetten. Je kunt uit dat plaatje niet concluderen of het universum plat is of niet. Zo is het niet getekend. Dat bedoel ik dus: je hebt geen flauw idee waar je het over hebt.
pi_43576289
quote:
Op woensdag 15 november 2006 08:32 schreef Sapientiea het volgende:

[..]

Je draait erom heen!
Hoe gaat het licht UIT de lamp als licht geen snelheid heeft!????

Jij reist door de tijd. Je bevindt je op tijdstip T0.

De lamp bevindt zich t.o.v. jou op tijdstip T1 <0sec ( in het plaatje staat T>0, dat moet zijn ieder tijdstip groter dan 0.) , deze stellen we voor het gemak even op 1sec. Dat betekend dat de afstand tussen jou en de lamp 300.000km is. Op het moment dat de lamp aangaat blijft het licht staan op tijdstip 1sec. Als jij dan 1sec ouder bent geworden dan zie jij het licht uit de lamp. Jij bent dan 1sec verder gereist in de tijd.

t.o.v. iedere waarnemer geldt ditzelfde principe Zodat iedereen die zich op 300.000km afstand van de lamp bevindt het licht ook na 1sec zal zien.
  woensdag 15 november 2006 @ 14:16:38 #67
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43576441
quote:
Op woensdag 15 november 2006 14:12 schreef rudeonline het volgende:

[..]

[afbeelding]

De lamp bevindt zich t.o.v. jou op tijdstip T1 <0sec ( in het plaatje staat T>0, dat moet zijn ieder tijdstip groter dan 0.) , deze stellen we voor het gemak even op 1sec. Dat betekend dat de afstand tussen jou en de lamp 300.000km is. Op het moment dat de lamp aangaat blijft het licht staan op tijdstip 1sec. Als jij dan 1sec ouder bent geworden dan zie jij het licht uit de lamp. Jij bent dan 1sec verder gereist in de tijd.

t.o.v. iedere waarnemer geldt ditzelfde principe Zodat iedereen die zich op 300.000km afstand van de lamp bevindt het licht ook na 1sec zal zien.
Dat beantwoord de vraag niet rude!
Onikaan ni ov dovah
  Moderator woensdag 15 november 2006 @ 14:18:06 #68
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_43576496
quote:

[..]

[afbeelding]

Het wordt tijd dat jij het licht eens gaat zien Maar als het licht nog niet aan is, dan zie je de lamp, en die is geen 300.000 km weg. Bewegen wij lineair in de tijd volgens jou? want blijkbaar komt dat licht mijn kant op zodra ik het aanmaak, en jij zegt dat dat licht dan blijft staat op tijdstip 1 sec (wat geeneens een tijdstip is maar alla), en dat IK vervolgens door de tijd reis naar 1 sec later, en dan het licht zie. Hoe verklaar jij een spiegelbeeld dan?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_43576776
quote:
Op woensdag 15 november 2006 14:18 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Het wordt tijd dat jij het licht eens gaat zien Maar als het licht nog niet aan is, dan zie je de lamp, en die is geen 300.000 km weg. Bewegen wij lineair in de tijd volgens jou? want blijkbaar komt dat licht mijn kant op zodra ik het aanmaak, en jij zegt dat dat licht dan blijft staat op tijdstip 1 sec (wat geeneens een tijdstip is maar alla), en dat IK vervolgens door de tijd reis naar 1 sec later, en dan het licht zie. Hoe verklaar jij een spiegelbeeld dan?
Nou zal ik een gokje doen ;

T.o.v. jou ben je 1sec/300.000 km verwijderd van je spiegelbeeld. Het spiegelbeeld is dat ook t.o.v. jou en dus arriveerd jou spiegelbeeld 1 sec later en zien jouw herensen ook, omdat het helal plat is en er eigenlijk geen 3d is enzo.....

1+1=1/2 dus snelheid licht = 0....

En anders moet je je maar een gaan verdiepen in Einstein en dan zie je dat hij het fout had......

Zo iets?Rude?
pi_43577055
quote:
Op woensdag 15 november 2006 14:18 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je vergeet dat als je de lamp ziet, zelfs als het licht nog uit is, dat je dan ook licht waarneemt. Alles wat je ziet IS licht.
En we bewegen inderdaad lineair door de tijd. Het wordt namelijk alleen maar later en nooit vroeger.

[ Bericht 0% gewijzigd door rudeonline op 15-11-2006 14:51:34 ]
  Moderator woensdag 15 november 2006 @ 14:43:24 #71
16180 crew  CoolGuy
pi_43577320
quote:
Op woensdag 15 november 2006 14:34 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Je vergeet dat als je de lamp ziet, zelfs als het licht nog uit is, dat je dan ook licht waarneemt. Alles wat je zietIS licht.
En we bewegen inderdaad lineair door de tijd. Het wordt namelijk alleen maar later en nooit vroeger.
nee nee, dat vergeet ik niet, ik vroeg me gewoon af hoe jij dat zou verwerken in je verhaaltje. Hoe zit het nou met die spiegel?
pi_43577600
quote:
Op woensdag 15 november 2006 14:43 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

nee nee, dat vergeet ik niet, ik vroeg me gewoon af hoe jij dat zou verwerken in je verhaaltje. Hoe zit het nou met die spiegel?
Probeer eerst maar eens de uitleg van de lamp en de 4 waarnemers te begrijpen. Dan komt de rest later.
  woensdag 15 november 2006 @ 14:54:45 #73
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43577666
quote:
Op woensdag 15 november 2006 14:53 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Probeer eerst maar eens de uitleg van de lamp en de 4 waarnemers te begrijpen. Dan komt de rest later.
Zou je daar dan niet eerst een goede uitleg van geven?
Onikaan ni ov dovah
pi_43577698
quote:

[..]

[afbeelding]

Dan zou je dit eens moeten proberen te begrijpen. En als je dat niet kan, dan houd de discussie met jou een beetje op.
  woensdag 15 november 2006 @ 14:57:31 #75
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43577736
quote:
Op woensdag 15 november 2006 14:56 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Dan zou je dit eens moeten proberen te begrijpen. En als je dat niet kan, dan houd de discussie met jou een beetje op.
De vraag was muren, geen waarnemers.
Onikaan ni ov dovah
  Moderator woensdag 15 november 2006 @ 15:17:12 #76
16180 crew  CoolGuy
pi_43578347
quote:
Op woensdag 15 november 2006 14:53 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Oh God De uitleg van de lamp en de 4 waarnemers begrijpen? Doe jij de stelling eens eerst proberen te begrijpen, begrijp dan eens even dat het geblaat dat jij daar als reactie op geeft geen antwoord is op de stelling, en begrijp daarna eens dat ik 'de rest' al wel weet
pi_43579233
quote:
Op woensdag 15 november 2006 14:34 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Je vergeet dat als je de lamp ziet, zelfs als het licht nog uit is, dat je dan ook licht waarneemt. Alles wat je ziet IS licht.
Heb je bord voor je kop ofzo?
Als het lampje UIT is in een kamer zonder ramen of deuren is er geen licht, dus zie je NIKS.....en dus het lampje ook niet....
Maar je raakt niet gefrustreerd natuurlijk dat zien wel, maar heb je ooit wel eens een IQ test gedaan of zo een waar je naar vlekken moet kijken?
pi_43579363
quote:
Op woensdag 15 november 2006 14:56 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Dan zou je dit eens moeten proberen te begrijpen. En als je dat niet kan, dan houd de discussie met jou een beetje op...
zei iemand die niet eens normaal met eenheden kan rekenen.

Ik heb zo'n vermoeden dat je deze ongein nog heul veul jaartjes gaat volhouden.
pi_43579426
quote:
Op woensdag 15 november 2006 15:45 schreef Haushofer het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat je deze ongein nog heul veul jaartjes gaat volhouden.
Hij is toch al jaren hier bezig? En nog steeds geen klap verder gekomen. Hij is alleen van onderwerp verandert.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_43579559
quote:
Op woensdag 15 november 2006 15:47 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Hij is toch al jaren hier bezig? En nog steeds geen klap verder gekomen. Hij is alleen van onderwerp verandert.
Mja, en dan ziet ie zoiets als een ruimte-tijd diagram, en dan denkt ie "wacht es ff, hier kan ik ook wel wat leuks bij verzinnen". Of leest ie het woord zwart gat, en dan denkt ie "ho ff, die staan absoluut stil in de ruimte, want dat klinkt wel tov". Of ziet ie een plaatje van hoe het universum zich heeft geevolueerd in de tijd, en denkt ie "woah, het universum is zo plat als een pannenkoek" zonder zich erbij te bedenken dat er alleen maar 2 dimensies zijn weggelaten.

Wat daar nou es uit gaat rollen...
pi_43580793
quote:
Op woensdag 15 november 2006 15:50 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Mja, en dan ziet ie zoiets als een ruimte-tijd diagram, en dan denkt ie "wacht es ff, hier kan ik ook wel wat leuks bij verzinnen". Of leest ie het woord zwart gat, en dan denkt ie "ho ff, die staan absoluut stil in de ruimte, want dat klinkt wel tov". Of ziet ie een plaatje van hoe het universum zich heeft geevolueerd in de tijd, en denkt ie "woah, het universum is zo plat als een pannenkoek" zonder zich erbij te bedenken dat er alleen maar 2 dimensies zijn weggelaten.

Wat daar nou es uit gaat rollen...
Binnenkort de snaartheorie volgens rude, met 8.5 dimensies!
pi_43598824
quote:
Op woensdag 15 november 2006 16:53 schreef Aibmi het volgende:

[..]

En de snaren trillen niet uiteraad.....
pi_43598979
Ik vind het vooral prachtig hoe rude de rol op zich neemt van revolutionair. Als je het niet met hem eens bent, en je komt daarvoor met een onderbouwing, dan komt rude niet met een tegenargument, nee, je bent gewoon close-minded. Of je begrijpt zijn uitleg natuurlijk niet, omdat die zo geniaal is. Einstein werd oorspronkelijk ook niet begrepen. Maar hij kwam met argumenten, in plaats van te huilen dat hij niet begrepen werd. En toen uiteindelijk uit experimenten bleek dat zijn theorie waar was, werd deze geaccepteerd, niet omdat Einstein het voor de 100e x uitlegde en iedereen toen zoiets had van: ooooh, dus DAT bedoelt hij!
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_43608036
quote:
Op donderdag 16 november 2006 08:57 schreef Seneca het volgende:
Ik vind het vooral prachtig hoe rude de rol op zich neemt van revolutionair. Als je het niet met hem eens bent, en je komt daarvoor met een onderbouwing, dan komt rude niet met een tegenargument, nee, je bent gewoon close-minded. Of je begrijpt zijn uitleg natuurlijk niet, omdat die zo geniaal is. Einstein werd oorspronkelijk ook niet begrepen. Maar hij kwam met argumenten, in plaats van te huilen dat hij niet begrepen werd. En toen uiteindelijk uit experimenten bleek dat zijn theorie waar was, werd deze geaccepteerd, niet omdat Einstein het voor de 100e x uitlegde en iedereen toen zoiets had van: ooooh, dus DAT bedoelt hij!
Groot verschil is alleen dat hij niet met een geheel nieuwe theorie komt, maar met een variant van een bestaande theorie. Hij vindt bepaalde stukjes uit de bestaande theorie te moeilijk/niet leuk/whatever, en vervangt ze dan door iets anders. Maar de rest van de theorie gebruikt hij toch nog..
pi_43609357
Weet je trouwens aan wie hij me doet denken?

Aan Junkie19 [ofzo] Die had ook een het idee dat UTMS masten slecht waren [ok hier kan ik inkomen], maar door hars te mengen met ijzerzaagsel en wat kristallen kon je de schadelijke sralingenweghalen.......

Hier: Death towers en Tower Busters.

Echt ik zou niet verbaasd zijn als dat dezelfde personen waren, of iig dezelfde aandoening
pi_43611564
quote:
Op woensdag 15 november 2006 16:53 schreef Aibmi het volgende:

[..]

http://www.vpro.nl/progra(...)6886/media/31316812/
  donderdag 16 november 2006 @ 16:25:39 #87
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43612153
quote:
Je negeert de rest weer? Of ga je daar alsnog op in.
Onikaan ni ov dovah
pi_43612983
quote:

[..]

[afbeelding]

Veel duidelijker dan dit plaatje wordt een beetje moeilijk, ik vraag jullie nu ook niet of je het met me eens bent, ik vraag of jullie een beetje begrijpen wat ik hier laat zien..
pi_43613254
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:45 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Veel duidelijker dan dit plaatje wordt een beetje moeilijk, ik vraag jullie nu ook niet of je het met me eens bent, ik vraag of jullie een beetje begrijpen wat ik hier laat zien..
Wat je wil zeggen is dat het licht van de lamp in feite stil zou staan, maar zich in de toekomst bevindt?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_43613380
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:53 schreef Seneca het volgende:

[..]

Wat je wil zeggen is dat het licht van de lamp in feite stil zou staan, maar zich in de toekomst bevindt?
Precies.
pi_43613413
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:56 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Precies.
Het is dus niet dat we het niet begrijpen, het is alleen dat we het er niet mee eens zijn
  Moderator donderdag 16 november 2006 @ 17:14:14 #93
16180 crew  CoolGuy
pi_43613954
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:58 schreef rudeonline het volgende:
En waarom ben je het er niet mee eens?
Oh God, zo dom kan toch niemand zijn?
  donderdag 16 november 2006 @ 17:28:22 #94
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43614445
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:58 schreef rudeonline het volgende:
En waarom ben je het er niet mee eens?
Omdat het ruimtelijk dan nogsteeds bij de lamp zit
Onikaan ni ov dovah
pi_43614560
quote:
Op donderdag 16 november 2006 17:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Omdat het ruimtelijk dan nogsteeds bij de lamp zit
Nee, de lamp is intussen ook 1sec verschoven in de tijd.
  donderdag 16 november 2006 @ 17:33:36 #96
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43614605
quote:
Op donderdag 16 november 2006 17:32 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Nee, de lamp is intussen ook 1sec verschoven in de tijd.
RUIMTELIJK! Tis moeilijk he
Onikaan ni ov dovah
pi_43614671
1sec verschoven in de ruimte/tijd, dat is toch niet zo moeilijk?
pi_43614742
Sommige mensen zouden tegen zichzelf beschermd moeten worden ...
  donderdag 16 november 2006 @ 17:39:38 #99
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43614794
quote:
Op donderdag 16 november 2006 17:35 schreef rudeonline het volgende:
1sec verschoven in de ruimte/tijd, dat is toch niet zo moeilijk?
Wees duidelijker. Rekening houdende met de kromme kreet zou dit nogsteeds betekenen dat hij ruimtelijk op dezelfde plek zit.
Onikaan ni ov dovah
pi_43614842
Nee, want hij is verschoven in de RUIMTE/tijd. Wat betekend een verschuiving in de ruimte tijd dan wel volgens jou? Je kunt het niet in je eigen woorden vertellen denk ik..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')