abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43512771

T. 0 is de waarnemer, jij dus.
T. >0sec zijn alle mogelijke afstanden tussen jou en alles om je heen.

Een waarnemer die "stilstaat" beweegt langs de zwarte lijn door de tijd en ziet iedere seconde licht op zijn netvlies vallen waarmee hij alles om zich heen kan waarnemen. Hij beweegt dus door de tijd en neemt al het licht wat achter wordt gelaten in de tijd. Het licht blijft dus als spoor achter en staat stil in de tijd. Een object wat zich bevindt op ieder tijdstip >0sec zal hij zien op het moment dat hij verder in de tijd is en zich dan ook bevindt op een tijdstip >0sec.

De rode lijn geeft de baan weer van een andere waarnemer, ook deze gaat verder door de tijd, maar lecht een iets andere weg af. Daar waar een waarnemer letterlijk contact maakt met een ander object, daar bevinden ze zich beide op exact hetzelfde tijdstip en plaats t.o.v. elkaar. Helemaal 100% exact gaat technisch gezien niet, daarom is er noioit sprake van absolute gelijktijdigheid. Er zal altijd een kleine afstand blijven bestaan tussen 2 waarnemers of objecten.

Alles wat zich in de kegel bevindt zijn de mogelijke plaatsen waar je naar toe kunt reizen. Slechts op het moment dat je daadwerkelijk naar een bepaalde plaats toegaat wordt dit een realiteit, zodoende kiezen we zelf voor een bepaalde toekomst. Ieder mens leeft zo op zijn eigen tijdstip 0 "het heden" en kan d.m.v. zijn eigen keuzes kiezen voor een bepaalde richting in de toekomst. Het licht laat slechts zien voor welke keuzes we kunnen kiezen.
  maandag 13 november 2006 @ 17:11:21 #2
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43513032
Zou je in kunnen gaan op de spiegel/kamer punten?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 13 november 2006 @ 17:20:03 #3
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43513364
quote:
Op maandag 13 november 2006 17:06 schreef rudeonline het volgende:
Deze kan dicht. Als je verder met mij in discussie wilt gaan zul je moeten ophouden met het verneuken van mijn topic's in WFL. Als je zo graag van me af wil, reageer dan niet op mij. Maar open zeker geen topic over mij.
Dan hier de reactie. Hoe haal je dat in je hoofd? Jij stelde de vraag wat gelijktijdigheid was. Ik en anderen proberen je dit duidelijk te maken maar je wilt niet luisteren. Wie is er dan schuldig? Dat topic openen was gewoon een vorm van beleefdheid. Het topic zat vol en was duidelijk niet klaar dus er was een nieuwe nodig. Erg jammer dat je daar zo op reageert.

[ Bericht 0% gewijzigd door ATuin-hek op 13-11-2006 18:59:46 ]
Onikaan ni ov dovah
pi_43513370

Misschien begrijp je het zo iets beter. t.o.v. jezelf bevindt de spiegel zich op een plaats in de toekomst. Doordat jij verder reist in de tijd kom je na 1sec de spiegel tegen. In dit voorbeeld zou de afstand tussen jou en de spiegel dan ook 300.000km zijn.

Tegenovergesteld is ook waar, t.o.v. de spiegel bevindt jij je ook op een plaats in de toekomst. Iemand die bij de spiegel staat zal immers zeggen dat jij je bevindt op een mogelijke plek in de toekomst.

Wel, misschien is het nog niet helemaal duidelijk zo, maar ik hoop dat je het iets beter begrijpt.
  maandag 13 november 2006 @ 17:22:02 #5
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43513442
quote:
Op maandag 13 november 2006 17:20 schreef rudeonline het volgende:
[afbeelding]

Misschien begrijp je het zo iets beter. t.o.v. jezelf bevindt de spiegel zich op een plaats in de toekomst. Doordat jij verder reist in de tijd kom je na 1sec de spiegel tegen. In dit voorbeeld zou de afstand tussen jou en de spiegel dan ook 300.000km zijn.

Tegenovergesteld is ook waar, t.o.v. de spiegel bevindt jij je ook op een plaats in de toekomst. Iemand die bij de spiegel staat zal immers zeggen dat jij je bevindt op een mogelijke plek in de toekomst.

Wel, misschien is het nog niet helemaal duidelijk zo, maar ik hoop dat je het iets beter begrijpt.
Het nogmaals zeggen lost de problemen niet op rude
Onikaan ni ov dovah
pi_43513467
Zeg dan even wat je niet begrijpt, dan kunnen we daar verder.
pi_43513499
Ik waardeer het engelengeduld van de vaste posters.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  maandag 13 november 2006 @ 17:23:44 #8
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43513510
quote:
Op maandag 13 november 2006 17:22 schreef rudeonline het volgende:
Zeg dan even wat je niet begrijpt, dan kunnen we daar verder.
Ik begrijp het prima. Jij lijkt m'n commentaar te negeren.
Onikaan ni ov dovah
  maandag 13 november 2006 @ 17:30:29 #10
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43513761
quote:
Op maandag 13 november 2006 17:24 schreef rudeonline het volgende:
Zoals?
Kijk maar ergens in de laatste paar posts van het vorige topic.
Onikaan ni ov dovah
pi_43513940
Je noemt mijn voorbeeld daar een 2 dimensionale voorstelling, dat heb je dus fout. En je zegt dat mijn voorbeeld niet klopt, waar klopt het niet?

Ik stel hier alleen maar dat we letterlijk door de tijd bewegen, en dat alles t.o.v. jezelf op plaatsen zijn die mogelijk tot jouw toekomst behoren.
  maandag 13 november 2006 @ 17:38:37 #12
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43514010
quote:
Op maandag 13 november 2006 17:36 schreef rudeonline het volgende:
Je noemt mijn voorbeeld daar een 2 dimensionale voorstelling, dat heb je dus fout. En je zegt dat mijn voorbeeld niet klopt, waar klopt het niet?

Ik stel hier alleen maar dat we letterlijk door de tijd bewegen, en dat alles t.o.v. jezelf op plaatsen zijn die mogelijk tot jouw toekomst behoren.
En nu nog een keertje beter lezen.
Onikaan ni ov dovah
pi_43514044
quote:
Op maandag 13 november 2006 17:38 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En nu nog een keertje beter lezen.

Stel jij je vragen dan maar iets duidelijker.
  maandag 13 november 2006 @ 17:40:41 #14
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43514060
quote:
Op maandag 13 november 2006 17:39 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Stel jij je vragen dan maar iets duidelijker.
Het staat er toch echt.
Onikaan ni ov dovah
pi_43514099
Je roept alleen maar te brullen dat het niet klopt zonder verder aan te geven wat er nier klopt.
  maandag 13 november 2006 @ 17:45:39 #16
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43514211
quote:
Op maandag 13 november 2006 17:42 schreef rudeonline het volgende:
Je roept alleen maar te brullen dat het niet klopt zonder verder aan te geven wat er nier klopt.
Wat krijg ik als ik je het linkje geef? Het staat er toch echt.
Onikaan ni ov dovah
pi_43514265
Hoe oud ben je? Ik weet niet welkwe stelling of vraag je bedoelt, dus zet het hier maar even duidelijk neer.
  maandag 13 november 2006 @ 17:48:26 #18
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43514288
quote:
Op maandag 13 november 2006 17:47 schreef rudeonline het volgende:
Hoe oud ben je? Ik weet niet welkwe stelling of vraag je bedoelt, dus zet het hier maar even duidelijk neer.
Nou voor de duidelijkheid dan. Ik heb het over je spiegelvoorbeeld.
Onikaan ni ov dovah
pi_43514361
quote:
Volgens dit diagram zou licht van de spiegel teruggaan in de tijd en je zonder vertraging je eigen spiegelbeeld zien. Denk dat er dan iets niet klopt rude
Volgens mijn voorbeeld neem je jezelf in de spiegel waar zolas je er een fractie geleden uitzag. Het licht wat je ziet is inderdaad stil blijven staan in de tijd.
  maandag 13 november 2006 @ 17:51:51 #20
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43514379
quote:
Op maandag 13 november 2006 17:51 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Volgens mijn voorbeeld neem je jezelf in de spiegel waar zolas je er een fractie geleden uitzag. Het licht wat je ziet is inderdaad stil blijven staan in de tijd.
Dat spreekt je diagram tegen. Zie je dat niet?
Onikaan ni ov dovah
  maandag 13 november 2006 @ 17:54:48 #22
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43514469
quote:
Op maandag 13 november 2006 17:52 schreef rudeonline het volgende:
Nee.
Volgens jou diagram gaat een foton van de persoon naar de spiegel en weer terug evenveel vooruit als achteruit in de tijd. Oftewel hij komt op hetzelfde moment aan als dat hij vertrekt en zie je dus je eigen reflectie zonder vertraging. Zo duidelijker?
Onikaan ni ov dovah
pi_43514672
quote:
Op maandag 13 november 2006 17:54 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Volgens jou diagram gaat een foton van de persoon naar de spiegel en weer terug evenveel vooruit als achteruit in de tijd. Oftewel hij komt op hetzelfde moment aan als dat hij vertrekt en zie je dus je eigen reflectie zonder vertraging. Zo duidelijker?
Het dik gedruke klopt exact, bij de lichtsnelheid vertrek je op hetzelfde moment als dat je aankomt.
Je ziet je eigen reflectie wel met vertraging, omdat jij wel iets verder in de tijd bent opgechoten. De fotonen die je ziet zijn dus eigelijk uit het verleden.

Verder geloof ik er niet helemaal in dat fotonen letterlijk weerkaatst worden, ze zouden dan namelijk van richting moeten veranderen en af moeten remmen naar 0. Ik denk dat de ingaande fotonen ( energie die de spiegel van jou opvangt) een andere energie is die vanaf de spiegel nnar jou komt.
pi_43514710
De plaatjes worden wel steeds mooier
My washing machine doesn't work
Why did u fuck my washing machine
FUCK!
  maandag 13 november 2006 @ 18:06:39 #25
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_43514806
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:01 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Verder geloof ik er niet helemaal in dat fotonen letterlijk weerkaatst worden, ze zouden dan namelijk van richting moeten veranderen en af moeten remmen naar 0. Ik denk dat de ingaande fotonen ( energie die de spiegel van jou opvangt) een andere energie is die vanaf de spiegel nnar jou komt.
Dus het licht (die energie/fotonen) beweegt dus wél ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_43515020
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:06 schreef ChOas het volgende:

[..]

Dus het licht (die energie/fotonen) beweegt dus wél ?
Dat zeg ik niet. Ik stel dat wij bewegen door de tijd en hierbij stilstaande energie ( licht) opvangen.
  maandag 13 november 2006 @ 18:20:14 #27
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43515198
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:01 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Het dik gedruke klopt exact, bij de lichtsnelheid vertrek je op hetzelfde moment als dat je aankomt.
Je ziet je eigen reflectie wel met vertraging, omdat jij wel iets verder in de tijd bent opgechoten. De fotonen die je ziet zijn dus eigelijk uit het verleden.
Nope, niets volgens dat diagram.
quote:
Heb je ook een onderbouwing voor dat geloof? De wetenschappelijke consensus is dat het een golfverschijnsel is door het verschil in brekingindex tussen 2 media. Geen opname en opnieuw uitstralen dus.
Onikaan ni ov dovah
pi_43515288
Dit terzijde, rude, vind je dat iets geen energie heeft/compleet stil staat bestaat?
pi_43515470
quote:
Nope, niets volgens dat diagram.
Volgens mijn diagram juist wel. Op het moment dat de tijdslijn begint te lopen kom je vanzelf op tijdstip 1sec uit. Het licht wat je dan ziet is dan een seconde oud en behoort tot het verleden.
quote:
Heb je ook een onderbouwing voor dat geloof? De wetenschappelijke consensus is dat het een golfverschijnsel is door het verschil in brekingindex tussen 2 media. Geen opname en opnieuw uitstralen dus.
quote:
con·sen·sus (de ~ (m.))
1 overeenstemming van gevoelens of opvattingen

con·sen·sus·de·mo·cra·tie (de ~ (v.))
1 democratie waarin volksvertegenwoordigers erop gericht zijn beslissingen over het te voeren beleid in overleg met elkaar te nemen

con·sen·sus·mo·del (het ~)
1 harmoniemodel
Dus een wetenschappelijke consensus is ook maar een opvatting. Dus een geloof van een aantal andere wetenschappers. Ik heb ook niet de gehele onderbouwing, maar dat heeft de wetenschap ook niet. Het is zeg maar... menselijke intuiitie, iets wat dus niet echt bewezen is maar slechts een gezamelijke aanname.
  maandag 13 november 2006 @ 18:32:10 #30
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43515564
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:29 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Volgens mijn diagram juist wel. Op het moment dat de tijdslijn begint te lopen kom je vanzelf op tijdstip 1sec uit. Het licht wat je dan ziet is dan een seconde oud en behoort tot het verleden.
Als het bij de spiegel is ja. Daarna gaat het dezelfde tijd weer terug tot waar je persoontje staat.
quote:
Dus een wetenschappelijke consensus is ook maar een opvatting. Dus een geloof van een aantal andere wetenschappers. Ik heb ook niet de gehele onderbouwing, maar dat heeft de wetenschap ook niet. Het is zeg maar... menselijke intuiitie, iets wat dus niet echt bewezen is maar slechts een gezamelijke aanname.
Nee Rude dat is een onderbouwde opvatting. Heel anders dan een geloof. Jij hebt zelfs geen gedeeltelijke onderbouwing.

[ Bericht 3% gewijzigd door ATuin-hek op 13-11-2006 18:40:28 ]
Onikaan ni ov dovah
pi_43515602
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:23 schreef Aibmi het volgende:
Dit terzijde, rude, vind je dat iets "wat" geen energie heeft/compleet stil staat bestaat?
Iets wat geen energie heeft bestaat niet en staat dus ook niet stil.

Licht heeft wel energie, maar is waarschijnlijk de laagste vorm van energie.
pi_43515644
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:29 schreef rudeonline het volgende:
Je kunt inderdaad alles verwerpen. Maar vooralsnog overleven de huidige theorieen iedere toets. Dat is niet iets dat je over jouw theorie kunt zeggen. Maarja, wat verwacht je van iemand die durft te zeggen dat 1+1 alles kan zijn.
pi_43515666
quote:
Nee Rude dat is een onderbouwde opvatting. Heel anders dan een geloof. Jij hebt zelfs geen gedeeltelijke opbouwing.
Google jij nou eens een tijdje op het woord opvatting..
  maandag 13 november 2006 @ 18:41:46 #34
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43515886
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:35 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Google jij nou eens een tijdje op het woord opvatting..
En dan?
Onikaan ni ov dovah
pi_43515939
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:41 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En dan?
Dan leer je mischien een nieuw woord en zijn betekenis.
  maandag 13 november 2006 @ 18:46:38 #36
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43516060
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:43 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Dan leer je mischien een nieuw woord en zijn betekenis.
op·vat·ting (de ~ (v.), ~en)
1 het op een bepaalde manier beschouwen of beoordelen => interpretatie
2 mening, denkbeeld

Waar wil je nou heen?

Wetenschappers zijn het er over het algemeen over eens dat specular reflection een golfverschijnsel is. Zo duidelijker?
Onikaan ni ov dovah
pi_43516189
Maarja, als een deel van een bekende theorie rude helpt dan gebruikt hij hem, en als een ander deel van dezelfde theorie hem tegenwerkt, dan verwerpt hij dat deel.
pi_43516235
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:46 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

op·vat·ting (de ~ (v.), ~en)
1 het op een bepaalde manier beschouwen of beoordelen => interpretatie
2 mening, denkbeeld

Waar wil je nou heen?

Wetenschappers zijn het er over het algemeen over eens dat specular reflection een golfverschijnsel is. Zo duidelijker?
En daarom zijn wetenschappers allemaal gelovigen die er dezelfde ideen op nahouden. En als je het niet met ze eens bent, dan ben je een ketter. Of een luis in de pels van de wetenschap zoals iemand mij noemde. Wel, een groter compliment kan ik me niet wensen.
  maandag 13 november 2006 @ 18:51:36 #39
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43516279
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:49 schreef Aibmi het volgende:
Maarja, als een deel van een bekende theorie rude helpt dan gebruikt hij hem, en als een ander deel van dezelfde theorie hem tegenwerkt, dan verwerpt hij dat deel.
Sterker nog, hij neemt al de aannamens aan waaruit RT af te leiden is De RT zelf verwerpt hij echter. Dakanie
Onikaan ni ov dovah
pi_43516359
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:50 schreef rudeonline het volgende:

[..]

En daarom zijn wetenschappers allemaal gelovigen die er dezelfde ideen op nahouden. En als je het niet met ze eens bent, dan ben je een ketter. Of een luis in de pels van de wetenschap zoals iemand mij noemde. Wel, een groter compliment kan ik me niet wensen.
Maar ondertussen neem je wel dingen aan van diezelfde wetenschappers Dingen als het feit dat zwarte gaten uberhaupt bestaan, of dat het universum uitdijt, en zo kan ik nog wel even door gaan.
Als je een compleet nieuwe theorie wilt, zul je ook alles opnieuw doen. En waarschijnlijk heb je niet het geld/tijd voor al dat onderzoek.
  maandag 13 november 2006 @ 18:54:23 #41
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43516401
quote:

[..]

En daarom zijn wetenschappers allemaal gelovigen die er dezelfde ideen op nahouden.
Ze hebben hier een onderbouwde reden voor, inc. een berg bewijs om dit te ondersteunen. Dat is geen geloof.
quote:
En als je het niet met ze eens bent, dan ben je een ketter.
Het er niet mee eens zijn mag best. Als je dit echter binnen een wetenschappelijke context wil doen wordt je wel geacht dit met een gegronde en onderbouwde reden te doen.
quote:
Of een luis in de pels van de wetenschap zoals iemand mij noemde. Wel, een groter compliment kan ik me niet wensen.
Schat jezelf niet te hoog in
Onikaan ni ov dovah
pi_43516802
quote:

[..]

En daarom zijn wetenschappers allemaal gelovigen die er dezelfde ideen op nahouden. En als je het niet met ze eens bent, dan ben je een ketter.
Haha, je gelooft het ook nog ej. Het enige wat een wetenschapper van jou vraagt, is een behoorlijke onderbouwing. Dat jij die niet hebt, betekent niet dat wetenschappers niet openstaan voor alternatieve ideeen. Zoiets heet een drogreden. Google die maar es. Jij gebruikt ze nogal es.
  maandag 13 november 2006 @ 19:07:39 #43
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43516948
quote:
Op maandag 13 november 2006 19:04 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Haha, je gelooft het ook nog ej. Het enige wat een wetenschapper van jou vraagt, is een behoorlijke onderbouwing. Dat jij die niet hebt, betekent niet dat wetenschappers niet openstaan voor alternatieve ideeen. Zoiets heet een drogreden. Google die maar es. Jij gebruikt ze nogal es.
Onikaan ni ov dovah
pi_43517994
quote:
Op maandag 13 november 2006 17:54 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waren we het tot zover wel met elkaar eens?

[ Bericht 0% gewijzigd door rudeonline op 13-11-2006 19:51:31 ]
pi_43518180
quote:
Op maandag 13 november 2006 19:04 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Tot nu toe heb ik iig een redelijke onderbouwing, als het echt helemaal niets was had je nooit aandacht besteed aan mijn ideeen. Dat we verschillen in opvatting is al voldoende om te mogen stellen dat we er allebei een ander "geloof" op nahouden.

Van jou zou ik willen weten of je het met de wetenschap eens bent dat het universum eigenlijk helemaal plat is?
  maandag 13 november 2006 @ 20:19:41 #46
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43519596
quote:
Op maandag 13 november 2006 19:35 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Waren we het tot zover wel met elkaar eens?
Nee. Die eerste 2 zinnen zijn al in tegenspraak met elkaar.
Onikaan ni ov dovah
  maandag 13 november 2006 @ 20:23:35 #47
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43519747
quote:
Op maandag 13 november 2006 19:40 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Tot nu toe heb ik iig een redelijke onderbouwing, als het echt helemaal niets was had je nooit aandacht besteed aan mijn ideeen.
Droom lekker verder Als er een vraag naar die onderbouwing komt geef je geeneens antwoord.
quote:
Dat we verschillen in opvatting is al voldoende om te mogen stellen dat we er allebei een ander "geloof" op nahouden.
Van jou een geloof, inc al de trekjes en neigingen om dingen die het tegen spreken te negeren. Haus en anderen een onderbouwde stelling inc bewijs om dat te staven. Dat is nogal een verschil.
quote:
Van jou zou ik willen weten of je het met de wetenschap eens bent dat het universum eigenlijk helemaal plat is?
Welke wetenschap mag dat dan zijn?
Onikaan ni ov dovah
pi_43522882
jullie zouden een stelletje moeten worden
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  dinsdag 14 november 2006 @ 02:53:44 #49
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_43532431
oh geweldig we gaan verder!
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_43534218
Ik zou graag een sluitende verklaring willen voor het volgende:
Ik denk dat het voor jou duidelijker word als je de 'kamer vraag' gaat bekijken, dat licht niet KAN stilstaan.

Als het licht uit is dan is het donker....[duh]
Als het licht aangaat dan worden alle muren verlicht. Gezien het feit dat het licht stilstaat [volgens jouw theorie] kan het;

A] de lamp niet verlaten.
B] niet alle muren verlichten, want je kan maar een kant tegelijk op bewegen.

Dus ik ben het niet met je eens omdat als licht wel een snelheid heeft dat dan wel alle muren verlicht kunnen worden en dat is ook wat we waarnemen. Buitendat kan als licht geen snelheid heeft de lamp niet 'verlaten'. De zon zou in dat geval ook niet kunnen. Sterker nog licht en donker zou niet eens kunnen in jouw theorie, omdat niks licht kan uitstralen, want het heeft geen snelheid toch?

Of je moet ook gaan beweren dat een lamp [of zon] geen licht 'maakt'.....
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')