Dan hier de reactie. Hoe haal je dat in je hoofd? Jij stelde de vraag wat gelijktijdigheid was. Ik en anderen proberen je dit duidelijk te maken maar je wilt niet luisteren. Wie is er dan schuldig? Dat topic openen was gewoon een vorm van beleefdheid. Het topic zat vol en was duidelijk niet klaar dus er was een nieuwe nodig. Erg jammer dat je daar zo op reageert.quote:Op maandag 13 november 2006 17:06 schreef rudeonline het volgende:
Deze kan dicht. Als je verder met mij in discussie wilt gaan zul je moeten ophouden met het verneuken van mijn topic's in WFL. Als je zo graag van me af wil, reageer dan niet op mij. Maar open zeker geen topic over mij.
Het nogmaals zeggen lost de problemen niet op rudequote:Op maandag 13 november 2006 17:20 schreef rudeonline het volgende:
[afbeelding]
Misschien begrijp je het zo iets beter. t.o.v. jezelf bevindt de spiegel zich op een plaats in de toekomst. Doordat jij verder reist in de tijd kom je na 1sec de spiegel tegen. In dit voorbeeld zou de afstand tussen jou en de spiegel dan ook 300.000km zijn.
Tegenovergesteld is ook waar, t.o.v. de spiegel bevindt jij je ook op een plaats in de toekomst. Iemand die bij de spiegel staat zal immers zeggen dat jij je bevindt op een mogelijke plek in de toekomst.
Wel, misschien is het nog niet helemaal duidelijk zo, maar ik hoop dat je het iets beter begrijpt.
Ik begrijp het prima. Jij lijkt m'n commentaar te negeren.quote:Op maandag 13 november 2006 17:22 schreef rudeonline het volgende:
Zeg dan even wat je niet begrijpt, dan kunnen we daar verder.
Kijk maar ergens in de laatste paar posts van het vorige topic.quote:Op maandag 13 november 2006 17:24 schreef rudeonline het volgende:
Zoals?
En nu nog een keertje beter lezen.quote:Op maandag 13 november 2006 17:36 schreef rudeonline het volgende:
Je noemt mijn voorbeeld daar een 2 dimensionale voorstelling, dat heb je dus fout. En je zegt dat mijn voorbeeld niet klopt, waar klopt het niet?
Ik stel hier alleen maar dat we letterlijk door de tijd bewegen, en dat alles t.o.v. jezelf op plaatsen zijn die mogelijk tot jouw toekomst behoren.
quote:Op maandag 13 november 2006 17:38 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En nu nog een keertje beter lezen.
Het staat er toch echt.quote:Op maandag 13 november 2006 17:39 schreef rudeonline het volgende:
[..]
![]()
Stel jij je vragen dan maar iets duidelijker.
Wat krijg ik als ik je het linkje geef?quote:Op maandag 13 november 2006 17:42 schreef rudeonline het volgende:
Je roept alleen maar te brullen dat het niet klopt zonder verder aan te geven wat er nier klopt.
Nou voor de duidelijkheid dan. Ik heb het over je spiegelvoorbeeld.quote:Op maandag 13 november 2006 17:47 schreef rudeonline het volgende:
Hoe oud ben je? Ik weet niet welkwe stelling of vraag je bedoelt, dus zet het hier maar even duidelijk neer.
Volgens mijn voorbeeld neem je jezelf in de spiegel waar zolas je er een fractie geleden uitzag. Het licht wat je ziet is inderdaad stil blijven staan in de tijd.quote:Volgens dit diagram zou licht van de spiegel teruggaan in de tijd en je zonder vertraging je eigen spiegelbeeld zien. Denk dat er dan iets niet klopt rude
Dat spreekt je diagram tegen. Zie je dat niet?quote:Op maandag 13 november 2006 17:51 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Volgens mijn voorbeeld neem je jezelf in de spiegel waar zolas je er een fractie geleden uitzag. Het licht wat je ziet is inderdaad stil blijven staan in de tijd.
Volgens jou diagram gaat een foton van de persoon naar de spiegel en weer terug evenveel vooruit als achteruit in de tijd. Oftewel hij komt op hetzelfde moment aan als dat hij vertrekt en zie je dus je eigen reflectie zonder vertraging. Zo duidelijker?quote:Op maandag 13 november 2006 17:52 schreef rudeonline het volgende:
Nee.
Het dik gedruke klopt exact, bij de lichtsnelheid vertrek je op hetzelfde moment als dat je aankomt.quote:Op maandag 13 november 2006 17:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Volgens jou diagram gaat een foton van de persoon naar de spiegel en weer terug evenveel vooruit als achteruit in de tijd. Oftewel hij komt op hetzelfde moment aan als dat hij vertrekt en zie je dus je eigen reflectie zonder vertraging. Zo duidelijker?
Dus het licht (die energie/fotonen) beweegt dus wél ?quote:Op maandag 13 november 2006 18:01 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Verder geloof ik er niet helemaal in dat fotonen letterlijk weerkaatst worden, ze zouden dan namelijk van richting moeten veranderen en af moeten remmen naar 0. Ik denk dat de ingaande fotonen ( energie die de spiegel van jou opvangt) een andere energie is die vanaf de spiegel nnar jou komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |