Normaal gesproken alles, maar dit topic gaat over aliens/ufo's.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:16 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Alleen mbt aliens/ufo's, of alles?
Als deze mensen zelf skeptisch zijn zullen ze begrijpen dat hun getuigenis van geen waarde is. Als die mevrouw nou een paar van die nasa UFO foto's had meegenomen, maar zelfs dan...quote:Op donderdag 23 november 2006 11:19 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Hey Scooty, verkeerde knopje, ik ben er nog steeds...
Heb je daar ook argumenten voor, er zijn nl nogal wat mensen die het tegendeel beweren.
[..]
Okay, dus geen argumenten waarom er geen cover up gaande zou zijn?quote:Op donderdag 23 november 2006 11:31 schreef proteus het volgende:
[..]
Als deze mensen zelf skeptisch zijn zullen ze begrijpen dat hun getuigenis van geen waarde is. Als die mevrouw nou een paar van die nasa UFO foto's had meegenomen, maar zelfs dan...
Toch wel opvallend dat een rechtbank wel ooggetuigen accepteert als bewijs, maar dat het voor dit soort zaken als "geen bewijs" wordt afgewimpeld.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:56 schreef proteus het volgende:
Geen bewijzen, weer alleen ooggetuigen.
En terecht.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Toch wel opvallend dat een rechtbank wel ooggetuigen accepteert als bewijs, maar dat het voor dit soort zaken als "geen bewijs" wordt afgewimpeld.
Oh, dat zeker. Neemt nog steeds het feit niet weg dat ooggetuigen binnen ons rechtsysteem als volledig geaccepteerd bewijs kunnen gelden.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:53 schreef Refragmental het volgende:
Ooggetuigen hebben het vaker mis dan goed... ook in de rechtzaal.
Zijn genoeg studies die dat aantonen.
Da's kul natuurlijk. Dat jij er geen waarde aan hecht, veranderd niets aan het feit dat er binnen onze maatschappij en rechtstaat wel degelijk waarde aan wordt gehecht.quote:Betekent niet dat ik niet in UFO's en Aliens geloof, maar betekent slechts dat ik geen waarde hecht aan ooggetuigen.
Niet zonder overig bewijs. Stel dat ik even een paar mensen tegen jou laat getuigen, waarom zou iemand dat geloven.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, dat zeker. Neemt nog steeds het feit niet weg dat ooggetuigen binnen ons rechtsysteem als volledig geaccepteerd bewijs kunnen gelden.
Gary Graham was sentenced to death based solely on the identification of one eye witness.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:14 schreef proteus het volgende:
[..]
Niet zonder overig bewijs. Stel dat ik even een paar mensen tegen jou laat getuigen, waarom zou iemand dat geloven.
In Nederland geldt: Unus testis nullus testis, ofwel 1 getuige is geen getuige.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:36 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Gary Graham was sentenced to death based solely on the identification of one eye witness.
Eyewitness identification is one of the most potent and effective tools available to police and prosecutors. It is compelling, and time after time, it convinces juries of the guilt of a defendant. The problem is, eyewitness identifications are WRONG at least 50% of the time!
http://www.truthinjustice.org/witness.htm
De allien bleek groen i.p.v blauw, had maar 3 ogen i.p.v. 4, enzo..
Precies. Bij rechtszaken worden ooggetuigen wel als belangrijk bewijs gezien, maar er zal toch nog heelwat meer bewijs moeten zijn dan alleen die ooggetuigen. Omdat ook de rechters wel weten dat alleen ooggetuigen geen bewijs is.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:14 schreef proteus het volgende:
[..]
Niet zonder overig bewijs. Stel dat ik even een paar mensen tegen jou laat getuigen, waarom zou iemand dat geloven.
Oh , nog 'n afbakening, ,n regeltje erbijquote:Op donderdag 23 november 2006 18:23 schreef proteus het volgende:
[..]
In Nederland geldt: Unus testis nullus testis, ofwel 1 getuige is geen getuige.
Bovendien gaat het er niet om welke regels gelden, wij hechten er gewoon geen waarde aan.
Het was al duidelijk in de OP gemeld dat getuigen niet als bewijs werden gezien door TS.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:08 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Oh , nog 'n afbakening, ,n regeltje erbij![]()
Het gaat alleen om alliens die de Nlse Nationaliteit hebben, en onder de NL'se rechtspraak vallen. Geintje..
Ik zal me er verder niet meer mee bemoeien...
He he Scotty, eindelijk..
[afbeelding]
Ik vond Resonancer net bij mij in de tuin, zal wel een foutje van Scotty geweest zijn.quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:23 schreef vdvorst het volgende:
iemand nog iets in de tuin gevonden inmddels?
Scotty had net z'n hele voorraad Romulan Ale achterover geslagen. Dan moet ie ook met z'n tengels van die transporter afblijven.quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:31 schreef vdvorst het volgende:
vraag het hem even?;)
quote:Thousands of people spotted the bright orange orbs off the Channel coast at Brighton.
http://www.thisislondon.c(...)d=true#StartComments
sja:) die meteoren van tegenwoordig toch ook hequote:Op woensdag 29 november 2006 19:40 schreef Resonancer het volgende:
Nog ff dan. , maakt het nog iets uit om hoeveel ooggetuigen het gaat?
[..]
sja:) die glowing clouds of gas created by electricity charges van tegenwoordig toch ook hequote:Op woensdag 29 november 2006 19:56 schreef bonke het volgende:
[..]
sja:) die meteoren van tegenwoordig toch ook he
The Hermstmonceux Observatory in East Sussex said a cloud of comet dust had produced a meteor shower which peaked with a display of shooting stars.
doet me een beetje denken aan een onderwaterfilmquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:17 schreef jogy het volgende:
Deel twee is ook erg geil trouwens.
Al dat gedoe over wat stofdeeltjes...quote:Op zaterdag 2 december 2006 09:40 schreef bonke het volgende:
[..]
doet me een beetje denken aan een onderwaterfilm
Zoek en gij zult vinden.quote:
Stofdeeltjes die achterlangs een lijn van 22 mijl lang en 77 mijl afstand in de ruimte gaan. Wordt moeilijk stofzuigen als je die in je kamer vindtquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:38 schreef proteus het volgende:
[..]
Al dat gedoe over wat stofdeeltjes...
Achterlangs..., dat is gewoon een kwestie van overbelichting van een digitale camera. Net zoals die inkeping in die cirkels, dat is een bekend verschijnsel. Allemaal een kwestie van focus en belichting. Lees de verklaring van NASA eens.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Stofdeeltjes die achterlangs een lijn van 22 mijl lang en 77 mijl afstand in de ruimte gaan. Wordt moeilijk stofzuigen als je die in je kamer vindt.
De maker van de film heeft de verklaring van nasa onder de loep genomen en is dus met een ccd camera aan de slag gegaan, ccd is ook wat NASA gebruikt om te filmen. Met die ccd camera heeft hij dus een boom gefilmd van veraf en een bos sleutels 4 cm van de camera gehouden, totaal geen waas, het waas gedoe komt niet voor bij dat soort camera ( ccd). En daarbij komt nog het feit dat er filmpjes zijn van 'stofdeeltjes' die de kromming van de aarde volgen en onder de horizon verdwijnen, 'deeltjes' die versnellen en 'deeltjes' die opeens een haakse bocht maken midden in de ruimte.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:23 schreef proteus het volgende:
[..]
Achterlangs..., dat is gewoon een kwestie van overbelichting van een digitale camera. Net zoals die inkeping in die cirkels, dat is een bekend verschijnsel. Allemaal een kwestie van focus en belichting. Lees de verklaring van NASA eens.
Die afbeelding is een mededeling dat Titel 14, sectie 1211 van de Code van overheidsregulaties overbodig is geworden, die wet hield in dat je maximaal $5,000 dollar boete en een jaar gevangenisstraf kon krijgen wanneer je contact had gehad met buitenaardsen. Het lampje dat moest gaan branden is: Waarom ontkent de Amerikaanse overheid het bestaan van aliens terwijl het verboden is geweest om met ze in contact te staan?quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:19 schreef proteus het volgende:
[..]
Moet ik wel weten waar ik naar moet zoeken.
Nee, maar zoals ik eerder al stelde geloof ik niet in een coverup. En vergeet niet dat er meer landen in de ruimte zijn (geweest).quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Mocht het zo zijn dat de Amerikaanse overheid iets te verbergen heeft wat betreft buitenaardse ruimteschepen, gewoon stel dat het zo is, zou je dan een verklaring van een overheidsinstelling geloven met betrekking tot diezelfde ruimteschepen als betrouwbaar beschouwen?
quarantaine: http://www.snopes.com/legal/et.htm#repealquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:38 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Die afbeelding is een mededeling dat Titel 14, sectie 1211 van de Code van overheidsregulaties overbodig is geworden, die wet hield in dat je maximaal $5,000 dollar boete en een jaar gevangenisstraf kon krijgen wanneer je contact had gehad met buitenaardsen. Het lampje dat moest gaan branden is: Waarom ontkent de Amerikaanse overheid het bestaan van aliens terwijl het verboden is geweest om met ze in contact te staan?
Dat is helemaal waar jaquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:46 schreef proteus het volgende:
[..]
Nee, maar zoals ik eerder al stelde geloof ik niet in een coverup. En vergeet niet dat er meer landen in de ruimte zijn (geweest).
Off topic, want video's worden door de TS niet als bewijs gezien.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar ja. Het zal mij ook benieuwen hoe dat allemaal zit
. Maar die twee filmpjes zijn tenminste de meest grondig onderbouwde presentaties die ik persoonlijk ooit gezien heb.
Da's nou grappig, want deze zijn we dus best bereid om als 'bewijs' te zien, aangezien niemand ze betwist. Er staat alleen niets boeiends op...quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:34 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Off topic, want video's worden door de TS niet als bewijs gezien.
Ik heb deze DVD bekeken ; heel veel mooie beelden van de NASA waarin je duidelijk kunt zien dat de camera operator zijn uiterste best doet de vreemde verschijnselen uit zijn shot te houden.
http://www.secretspacedvd.com/
Philip Corso was right!
Ah, ok, stond niet in zijn openingspost en ik heb alleen een ctrl-f search gedaan om te kijken of mijn docu er al in stond.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:34 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Off topic, want video's worden door de TS niet als bewijs gezien.
Heb je hem wel gezien? Ik vond het wel boeiend, heel boeiend zelfs, met name de uitspraken van de kosmonauten vond ik indrukwekkend. Voor de verschijnselen op de video's heb ik nog geen verklaring gezien, de commentatoren van de NASA hadden het er niet eens over.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:40 schreef proteus het volgende:
[..]
Da's nou grappig, want deze zijn we dus best bereid om als 'bewijs' te zien, aangezien niemand ze betwist. Er staat alleen niets boeiends op...
Het is een koopvideoquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:40 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Heb je hem wel gezien? Ik vond het wel boeiend, heel boeiend zelfs, met name de uitspraken van de kosmonauten vond ik indrukwekkend. Voor de verschijnselen op de video's heb ik nog geen verklaring gezien, de commentatoren van de NASA hadden het er niet eens over.
Dus i.m.o UFO bewijs als gevraagd in de openingspost (wel video).
Ja, ik heb hem gezien. Airy discs, ijskristallen, stofdeeltjes, digitale camera etc... Lees de NASA verklaring er op na.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:40 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Heb je hem wel gezien? Ik vond het wel boeiend, heel boeiend zelfs, met name de uitspraken van de kosmonauten vond ik indrukwekkend. Voor de verschijnselen op de video's heb ik nog geen verklaring gezien, de commentatoren van de NASA hadden het er niet eens over.
Dus i.m.o UFO bewijs als gevraagd in de openingspost (wel video).
De verklaring van de NASA? Ruimteafval? Zo stellig is de NASA niet, n gedeelte van de video's e.d. zijn nog stees UFO's in hun zuiverste vorm.quote:Op zondag 3 december 2006 10:58 schreef proteus het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem gezien. Airy discs, ijskristallen, stofdeeltjes, digitale camera etc... Lees de NASA verklaring er op na.
Vertel dat de NASA ook ff, want die weten dat nog niet zo zeker.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:12 schreef bonke het volgende:
dat is gewoon troep wat achter is gebleven
het is dat je dat brilletje erachter zetquote:Op woensdag 6 december 2006 23:43 schreef totsy het volgende:
Het meest oertuigende bewijs : Billy Meier !![]()
http://video.google.com/videoplay?docid=-58090947832434855
nee tuurlijk weten ze dat niet zekerquote:Op woensdag 6 december 2006 22:37 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Vertel dat de NASA ook ff, want die weten dat nog niet zo zeker.
Ik had die grote download van Michael Tsarion binnengehaald en deze afbeelding uit z'n presentatie geknipt.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:41 schreef proteus het volgende:
[..]
grappig, waar heb je dit vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |