abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43814459
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:16 schreef TaLoN.NL het volgende:

[..]

Alleen mbt aliens/ufo's, of alles?
Normaal gesproken alles, maar dit topic gaat over aliens/ufo's.
pi_43814547
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:19 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Hey Scooty, verkeerde knopje, ik ben er nog steeds...

Heb je daar ook argumenten voor, er zijn nl nogal wat mensen die het tegendeel beweren.
[..]
Als deze mensen zelf skeptisch zijn zullen ze begrijpen dat hun getuigenis van geen waarde is. Als die mevrouw nou een paar van die nasa UFO foto's had meegenomen, maar zelfs dan...
pi_43816262
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:31 schreef proteus het volgende:

[..]

Als deze mensen zelf skeptisch zijn zullen ze begrijpen dat hun getuigenis van geen waarde is. Als die mevrouw nou een paar van die nasa UFO foto's had meegenomen, maar zelfs dan...
Okay, dus geen argumenten waarom er geen cover up gaande zou zijn?
Nogmaals wat argumenten waarom ik meen van wel;
http://www.aquariusage.com/index.cfm?newsid=2066&read=1

Site met veel cover up linkjes:
http://www.drboylan.com/

Kom op nou Scotty..of moet ik de XH-75D , XH Shark , TR3-B 'Astra", pakken?

[ Bericht 12% gewijzigd door Resonancer op 23-11-2006 12:44:29 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_43821344
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 12:56 schreef proteus het volgende:
Geen bewijzen, weer alleen ooggetuigen.
Toch wel opvallend dat een rechtbank wel ooggetuigen accepteert als bewijs, maar dat het voor dit soort zaken als "geen bewijs" wordt afgewimpeld.
pi_43822754
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:12 schreef Techno het volgende:

[..]

Toch wel opvallend dat een rechtbank wel ooggetuigen accepteert als bewijs, maar dat het voor dit soort zaken als "geen bewijs" wordt afgewimpeld.
En terecht.
Ooggetuigen hebben het vaker mis dan goed... ook in de rechtzaal.
Zijn genoeg studies die dat aantonen.

Betekent niet dat ik niet in UFO's en Aliens geloof, maar betekent slechts dat ik geen waarde hecht aan ooggetuigen.
pi_43823037
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:53 schreef Refragmental het volgende:
Ooggetuigen hebben het vaker mis dan goed... ook in de rechtzaal.
Zijn genoeg studies die dat aantonen.
Oh, dat zeker. Neemt nog steeds het feit niet weg dat ooggetuigen binnen ons rechtsysteem als volledig geaccepteerd bewijs kunnen gelden.
quote:
Betekent niet dat ik niet in UFO's en Aliens geloof, maar betekent slechts dat ik geen waarde hecht aan ooggetuigen.
Da's kul natuurlijk. Dat jij er geen waarde aan hecht, veranderd niets aan het feit dat er binnen onze maatschappij en rechtstaat wel degelijk waarde aan wordt gehecht.
pi_43825198
quote:
Op donderdag 23 november 2006 16:02 schreef Techno het volgende:

[..]
Oh, dat zeker. Neemt nog steeds het feit niet weg dat ooggetuigen binnen ons rechtsysteem als volledig geaccepteerd bewijs kunnen gelden.
Niet zonder overig bewijs. Stel dat ik even een paar mensen tegen jou laat getuigen, waarom zou iemand dat geloven.
pi_43825802
quote:
Op donderdag 23 november 2006 17:14 schreef proteus het volgende:

[..]

Niet zonder overig bewijs. Stel dat ik even een paar mensen tegen jou laat getuigen, waarom zou iemand dat geloven.
Gary Graham was sentenced to death based solely on the identification of one eye witness.

Eyewitness identification is one of the most potent and effective tools available to police and prosecutors. It is compelling, and time after time, it convinces juries of the guilt of a defendant. The problem is, eyewitness identifications are WRONG at least 50% of the time!
http://www.truthinjustice.org/witness.htm

De allien bleek groen i.p.v blauw, had maar 3 ogen i.p.v. 4, enzo..
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_43827093
quote:
Op donderdag 23 november 2006 17:36 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Gary Graham was sentenced to death based solely on the identification of one eye witness.

Eyewitness identification is one of the most potent and effective tools available to police and prosecutors. It is compelling, and time after time, it convinces juries of the guilt of a defendant. The problem is, eyewitness identifications are WRONG at least 50% of the time!
http://www.truthinjustice.org/witness.htm

De allien bleek groen i.p.v blauw, had maar 3 ogen i.p.v. 4, enzo..
In Nederland geldt: Unus testis nullus testis, ofwel 1 getuige is geen getuige.
Bovendien gaat het er niet om welke regels gelden, wij hechten er gewoon geen waarde aan.
pi_43827162
quote:
Op donderdag 23 november 2006 17:14 schreef proteus het volgende:

[..]

Precies. Bij rechtszaken worden ooggetuigen wel als belangrijk bewijs gezien, maar er zal toch nog heelwat meer bewijs moeten zijn dan alleen die ooggetuigen. Omdat ook de rechters wel weten dat alleen ooggetuigen geen bewijs is.

Als je bv. iemand van moord beschuldigd, zul je behalve de ooggetuige toch ook op zijn minst een dode moeten hebben en nog aanvullend bewijs dat de beschuldigde er idd geweest kan zijn.
pi_43835001
quote:
Op donderdag 23 november 2006 18:23 schreef proteus het volgende:

[..]

In Nederland geldt: Unus testis nullus testis, ofwel 1 getuige is geen getuige.
Bovendien gaat het er niet om welke regels gelden, wij hechten er gewoon geen waarde aan.
Oh , nog 'n afbakening, ,n regeltje erbij
Het gaat alleen om alliens die de Nlse Nationaliteit hebben, en onder de NL'se rechtspraak vallen. Geintje..
Ik zal me er verder niet meer mee bemoeien...

He he Scotty, eindelijk..

[ Bericht 4% gewijzigd door Resonancer op 24-11-2006 03:00:04 ]
Eisenhower1961.
pi_43841905
quote:
Op donderdag 23 november 2006 22:08 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Oh , nog 'n afbakening, ,n regeltje erbij
Het gaat alleen om alliens die de Nlse Nationaliteit hebben, en onder de NL'se rechtspraak vallen. Geintje..
Ik zal me er verder niet meer mee bemoeien...

He he Scotty, eindelijk..
[afbeelding]
Het was al duidelijk in de OP gemeld dat getuigen niet als bewijs werden gezien door TS.
  vrijdag 24 november 2006 @ 15:23:47 #213
160178 vdvorst
vdvorst dus
pi_43852552
iemand nog iets in de tuin gevonden inmddels?

ik blijf het raar vinden, dat amerika, als ze iets vinden, het meteen geheim houden, ook maar onlogisch
Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
pi_43852820
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:23 schreef vdvorst het volgende:
iemand nog iets in de tuin gevonden inmddels?
Ik vond Resonancer net bij mij in de tuin, zal wel een foutje van Scotty geweest zijn.
  vrijdag 24 november 2006 @ 15:31:32 #215
160178 vdvorst
vdvorst dus
pi_43852840
vraag het hem even?;)
Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
pi_43853386
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 15:31 schreef vdvorst het volgende:
vraag het hem even?;)
Scotty had net z'n hele voorraad Romulan Ale achterover geslagen. Dan moet ie ook met z'n tengels van die transporter afblijven.
pi_43853418
Kennis is macht.

Brute kracht is ook macht.

Die gecrashtte ufo's leiden tot beide en dat deel je als Amerika zijnde niet met Rusland en China.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_44001504
Nog ff dan. , maakt het nog iets uit om hoeveel ooggetuigen het gaat?
quote:
Thousands of people spotted the bright orange orbs off the Channel coast at Brighton.
http://www.thisislondon.c(...)d=true#StartComments
Eisenhower1961.
pi_44002110
quote:
Op woensdag 29 november 2006 19:40 schreef Resonancer het volgende:
Nog ff dan. , maakt het nog iets uit om hoeveel ooggetuigen het gaat?
[..]
sja:) die meteoren van tegenwoordig toch ook he
The Hermstmonceux Observatory in East Sussex said a cloud of comet dust had produced a meteor shower which peaked with a display of shooting stars.
pies on joe toe
pi_44004712
quote:
Op woensdag 29 november 2006 19:56 schreef bonke het volgende:

[..]

sja:) die meteoren van tegenwoordig toch ook he
The Hermstmonceux Observatory in East Sussex said a cloud of comet dust had produced a meteor shower which peaked with a display of shooting stars.
sja:) die glowing clouds of gas created by electricity charges van tegenwoordig toch ook he

And an earlier Ministry of Defence study into UFOs concluded that many sightings could be "glowing clouds of gas created by electricity charges."
Eisenhower1961.
pi_44062183
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  vrijdag 1 december 2006 @ 23:01:28 #222
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44069004
Als iemand zin heeft om een uurtje of drie naar een gozer te kijken die blijkbaar wel weet waar hij het over heeft en met hele stoere nasa filmpjes erin en een hele duidelijke uitleg over van alles en nog wat. dan kan je de volgende twee linkjes bekijken Ik heb net het eerste deel gekeken en ik zou graag wat input willen hebben van andere. . Ik vond het in ieder geval erg cool om te zien.

http://video.google.nl/vi(...)+for+nasa+ufo%27s%22
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  zaterdag 2 december 2006 @ 00:17:56 #223
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44070908
Deel twee is ook erg geil trouwens.
Vrijheid
pi_44073723
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 18:40 schreef TaLoN.NL het volgende:
[afbeelding]
Ja en?
  zaterdag 2 december 2006 @ 09:40:53 #225
64781 bonke
pipo koeie
pi_44073849
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 00:17 schreef jogy het volgende:
Deel twee is ook erg geil trouwens.
doet me een beetje denken aan een onderwaterfilm
vind het vreemd dat die schijven allemaal zo wazig zijn
ook is het vreemd dat al die schijven mooi rond afgebeeld zijn en dat ze nooit de zijkanten kunnen filmen
dat zal dan inhouden dat het geen schijven zijn maar bollen
dan kan die inkeping aan de zijkant weer niet
als die schijven een cm of 30 groot zijn en je ziet op een gegeven moment africa onder je door gaan, da zal dat betekenen dat die schijven de sateliet met dezelfde snelheid volgen ( zo`n sateliet gaat een 10.000 km per uur ( als et niet meer is )
als die schijven gewoon stilhangen boven africa zou je ze geneens kunnen zien vanwege de snelheid van de sateliet
ps: deel twee niet gezien ( komt misschien nog, als is het alleen maar om de aftiteling te zien waar de acteurs op te zien zijn )
pies on joe toe
pi_44074372
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 09:40 schreef bonke het volgende:

[..]

doet me een beetje denken aan een onderwaterfilm
Al dat gedoe over wat stofdeeltjes...
pi_44075996
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 09:24 schreef proteus het volgende:

[..]

Ja en?
Zoek en gij zult vinden.
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  zaterdag 2 december 2006 @ 12:15:37 #228
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44076093
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 10:38 schreef proteus het volgende:

[..]

Al dat gedoe over wat stofdeeltjes...
Stofdeeltjes die achterlangs een lijn van 22 mijl lang en 77 mijl afstand in de ruimte gaan. Wordt moeilijk stofzuigen als je die in je kamer vindt .
Vrijheid
pi_44076211
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 12:11 schreef TaLoN.NL het volgende:

[..]

Zoek en gij zult vinden.
Moet ik wel weten waar ik naar moet zoeken.
pi_44076295
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 12:15 schreef jogy het volgende:

[..]

Stofdeeltjes die achterlangs een lijn van 22 mijl lang en 77 mijl afstand in de ruimte gaan. Wordt moeilijk stofzuigen als je die in je kamer vindt .
Achterlangs..., dat is gewoon een kwestie van overbelichting van een digitale camera. Net zoals die inkeping in die cirkels, dat is een bekend verschijnsel. Allemaal een kwestie van focus en belichting. Lees de verklaring van NASA eens.
  zaterdag 2 december 2006 @ 12:30:59 #231
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44076460
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 12:23 schreef proteus het volgende:

[..]

Achterlangs..., dat is gewoon een kwestie van overbelichting van een digitale camera. Net zoals die inkeping in die cirkels, dat is een bekend verschijnsel. Allemaal een kwestie van focus en belichting. Lees de verklaring van NASA eens.
De maker van de film heeft de verklaring van nasa onder de loep genomen en is dus met een ccd camera aan de slag gegaan, ccd is ook wat NASA gebruikt om te filmen. Met die ccd camera heeft hij dus een boom gefilmd van veraf en een bos sleutels 4 cm van de camera gehouden, totaal geen waas, het waas gedoe komt niet voor bij dat soort camera ( ccd). En daarbij komt nog het feit dat er filmpjes zijn van 'stofdeeltjes' die de kromming van de aarde volgen en onder de horizon verdwijnen, 'deeltjes' die versnellen en 'deeltjes' die opeens een haakse bocht maken midden in de ruimte.

Mocht het zo zijn dat de Amerikaanse overheid iets te verbergen heeft wat betreft buitenaardse ruimteschepen, gewoon stel dat het zo is, zou je dan een verklaring van een overheidsinstelling geloven met betrekking tot diezelfde ruimteschepen als betrouwbaar beschouwen?
Vrijheid
pi_44076645
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 12:19 schreef proteus het volgende:

[..]

Moet ik wel weten waar ik naar moet zoeken.
Die afbeelding is een mededeling dat Titel 14, sectie 1211 van de Code van overheidsregulaties overbodig is geworden, die wet hield in dat je maximaal $5,000 dollar boete en een jaar gevangenisstraf kon krijgen wanneer je contact had gehad met buitenaardsen. Het lampje dat moest gaan branden is: Waarom ontkent de Amerikaanse overheid het bestaan van aliens terwijl het verboden is geweest om met ze in contact te staan?
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_44076806
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 12:30 schreef jogy het volgende:

[..]
Mocht het zo zijn dat de Amerikaanse overheid iets te verbergen heeft wat betreft buitenaardse ruimteschepen, gewoon stel dat het zo is, zou je dan een verklaring van een overheidsinstelling geloven met betrekking tot diezelfde ruimteschepen als betrouwbaar beschouwen?
Nee, maar zoals ik eerder al stelde geloof ik niet in een coverup. En vergeet niet dat er meer landen in de ruimte zijn (geweest).
pi_44076947
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 12:38 schreef TaLoN.NL het volgende:

[..]

Die afbeelding is een mededeling dat Titel 14, sectie 1211 van de Code van overheidsregulaties overbodig is geworden, die wet hield in dat je maximaal $5,000 dollar boete en een jaar gevangenisstraf kon krijgen wanneer je contact had gehad met buitenaardsen. Het lampje dat moest gaan branden is: Waarom ontkent de Amerikaanse overheid het bestaan van aliens terwijl het verboden is geweest om met ze in contact te staan?
quarantaine: http://www.snopes.com/legal/et.htm#repeal
  zaterdag 2 december 2006 @ 12:53:48 #235
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44076974
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 12:46 schreef proteus het volgende:

[..]

Nee, maar zoals ik eerder al stelde geloof ik niet in een coverup. En vergeet niet dat er meer landen in de ruimte zijn (geweest).
Dat is helemaal waar ja . Het zal mij ook benieuwen hoe dat allemaal zit . Maar die twee filmpjes zijn tenminste de meest grondig onderbouwde presentaties die ik persoonlijk ooit gezien heb.
Vrijheid
pi_44077823
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 12:53 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat is helemaal waar ja . Het zal mij ook benieuwen hoe dat allemaal zit . Maar die twee filmpjes zijn tenminste de meest grondig onderbouwde presentaties die ik persoonlijk ooit gezien heb.
Off topic, want video's worden door de TS niet als bewijs gezien.
Ik heb deze DVD bekeken ; heel veel mooie beelden van de NASA waarin je duidelijk kunt zien dat de camera operator zijn uiterste best doet de vreemde verschijnselen uit zijn shot te houden.
http://www.secretspacedvd.com/
Philip Corso was right!
Eisenhower1961.
pi_44077979
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 13:34 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik heb deze DVD bekeken ; heel veel mooie beelden van de NASA waarin je duidelijk kunt zien dat de camera operator zijn uiterste best doet de vreemde verschijnselen uit zijn shot te houden.
http://www.secretspacedvd.com/
Philip Corso was right!
Da's nou grappig, want deze zijn we dus best bereid om als 'bewijs' te zien, aangezien niemand ze betwist. Er staat alleen niets boeiends op...
  zaterdag 2 december 2006 @ 14:35:03 #238
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44079128
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 13:34 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ah, ok, stond niet in zijn openingspost en ik heb alleen een ctrl-f search gedaan om te kijken of mijn docu er al in stond.
Vrijheid
pi_44087847
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 13:40 schreef proteus het volgende:

[..]

Da's nou grappig, want deze zijn we dus best bereid om als 'bewijs' te zien, aangezien niemand ze betwist. Er staat alleen niets boeiends op...
Heb je hem wel gezien? Ik vond het wel boeiend, heel boeiend zelfs, met name de uitspraken van de kosmonauten vond ik indrukwekkend. Voor de verschijnselen op de video's heb ik nog geen verklaring gezien, de commentatoren van de NASA hadden het er niet eens over.
Dus i.m.o UFO bewijs als gevraagd in de openingspost (wel video).

[ Bericht 0% gewijzigd door Resonancer op 02-12-2006 23:46:21 ]
Eisenhower1961.
pi_44097687
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 20:40 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Heb je hem wel gezien? Ik vond het wel boeiend, heel boeiend zelfs, met name de uitspraken van de kosmonauten vond ik indrukwekkend. Voor de verschijnselen op de video's heb ik nog geen verklaring gezien, de commentatoren van de NASA hadden het er niet eens over.
Het is een koopvideo
Op zichzelf niets tegen koopvideos, maar in een discussie als deze heb je er niet veel aan.
pi_44097906
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 20:40 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ja, ik heb hem gezien. Airy discs, ijskristallen, stofdeeltjes, digitale camera etc... Lees de NASA verklaring er op na.
pi_44207872
quote:
Op zondag 3 december 2006 10:58 schreef proteus het volgende:

[..]

Ja, ik heb hem gezien. Airy discs, ijskristallen, stofdeeltjes, digitale camera etc... Lees de NASA verklaring er op na.
De verklaring van de NASA? Ruimteafval? Zo stellig is de NASA niet, n gedeelte van de video's e.d. zijn nog stees UFO's in hun zuiverste vorm.

http://www.youtube.com/watch?v=PmbSupnmK8k&eurl=
Eisenhower1961.
  woensdag 6 december 2006 @ 22:12:22 #243
64781 bonke
pipo koeie
pi_44208801
dat is gewoon troep wat achter is gebleven
pies on joe toe
pi_44209509
quote:
Op woensdag 6 december 2006 22:12 schreef bonke het volgende:
dat is gewoon troep wat achter is gebleven
Vertel dat de NASA ook ff, want die weten dat nog niet zo zeker.
Eisenhower1961.
pi_44210845
Het meest oertuigende bewijs : Billy Meier !

http://video.google.com/videoplay?docid=-58090947832434855
pi_44211471
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_44212156
quote:
Op woensdag 6 december 2006 23:43 schreef totsy het volgende:
Het meest oertuigende bewijs : Billy Meier !

http://video.google.com/videoplay?docid=-58090947832434855
het is dat je dat brilletje erachter zet
lachwekkend die show
pies on joe toe
pi_44212166
quote:
Op woensdag 6 december 2006 22:37 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Vertel dat de NASA ook ff, want die weten dat nog niet zo zeker.
nee tuurlijk weten ze dat niet zeker
zou jij erachteraan gaan om die zooi op te pakken ?
pies on joe toe
pi_44216711
quote:
Op donderdag 7 december 2006 00:08 schreef TaLoN.NL het volgende:
[afbeelding]
grappig, waar heb je dit vandaan?
pi_44217710
quote:
Op donderdag 7 december 2006 10:41 schreef proteus het volgende:

[..]

grappig, waar heb je dit vandaan?
Ik had die grote download van Michael Tsarion binnengehaald en deze afbeelding uit z'n presentatie geknipt.
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')