abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45534550
Boeit me niet zoveel wie de kandidaat wordt, prioriteit is nu dat er in ieder geval een democraat aan de macht komt.
pi_45534651
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:55 schreef franske19 het volgende:
Waarom niet? Omdat ze van die idiote standpunten heeft ten opzichte van geweld in games. Verder zal het me aan m'n reet roesten wie president wordt. Amerika doet toch gewoon haar eigen ding of er nu Democraten of Republikeinen aan de macht zitten. Overigens niks mis mee.
Ik wens haar succes, omdat Clinton mij beter lijkt dan Bush. Ik denk echter dat ze het niet wordt omdat ze vrouw en democraat is, ik verwacht dat het heel moeilijk zal zijn dat zo'n iemand een meerderheid gaat halen. Ze heeft wel het voordeel dat Amerika nu echt Bush moe lijkt te zijn, dus ze heeft misschien nog een kansje.
pi_45534691
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:55 schreef Genverbrander het volgende:
Boeit me niet zoveel wie de kandidaat wordt, prioriteit is nu dat er in ieder geval een democraat aan de macht komt.
Ach, democraten en republikeinen, in de praktijk zit er vaak weinig verschil tussen.
pi_45534745
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:00 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Ach, democraten en republikeinen, in de praktijk zit er vaak weinig verschil tussen.
het had alleen een oorlog en een klimaatcrisis gescheeld.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:06:39 #105
66149 RabarberKing
stiekum genieten!
pi_45534823
quote:
Op zondag 12 november 2006 21:34 schreef Da_Ripper het volgende:
The Whitewater controversy
[..]

En dat was als First Lady

interessant om even naar te kijken Hillary's Controversies
Whitewater, en alles wat er op volgde was een onzin verhaal. Het enige dat er uit het hele onderzoek (geleid door een ZEER conservatieve Republikein) naar de vermeende corruptie van de Clintons is gekomen, is het slippertje van Bill Clinton.

De Republikeinen hebben er in de jaren 90 van alles aan gedaan om Bill Clinton het politieke leven zuur te maken. Eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom de Democraten niet iets soortgelijks deden bij George Jr., want die heeft MINSTENS zo veel issues liggen als wat ze Bill clinton verwijtten. Te beginnen met zijn "carrière" als jachtvlieger bij de Texas ANG.

Terug naar Hillary: ik denk niet dat zij (ondanks haar staat van dienst) nog kans heeft op het Presidentschap. Bill heeft te veel vijanden gemaakt in conservatief Amerika, en dat zal haar aangerekend worden. Het hoogst haalbare is een vice-presidentschap, bijvoorbeeld onder Al Gore.
pi_45535204
De Amerikaanse politiek is één grote rotte appel. Alles draait om geld en de belangen zijn te groot.

Maar van al het rotte spul is Hillary wellicht de minst rotte. Alles beter dan een republikein...
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:26:02 #107
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_45535272
quote:
Op zondag 12 november 2006 17:45 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Helaas gebeurt dat nooit in Amerika, toch? Twee keer proberen? Dat zou ik ook fantastisch vinden.

Maar Hillary lijkt me een super alternatief, hoe meer haar beleid op dat van B. Clinton lijkt hoe beter.
Ross Perot heeft het toch al 100x geprobeerd?
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:45:35 #108
66149 RabarberKing
stiekum genieten!
pi_45535758
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:26 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ross Perot... Net als je denkt dat het naast de Republikeinen niet rechtser en dommer kan, blijkt het toch te kunnen.
pi_45536387
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:06 schreef RabarberKing het volgende:

Het hoogst haalbare is een vice-presidentschap, bijvoorbeeld onder Al Gore.
Al Gore heeft zichzelf ook afgeschreven als presidentskandidaat na zijn klimaatfilm. Over conservatieve vijanden gesproken.

Misschien is de Obama dan wel de beste optie.
pi_45536443
als het weer een republikein wordt (Condoleeza?) word ik trouwens helemaal gek en dan heeft Amerika eens te meer en defintief bewezen het domste volk op aarde te zijn.
pi_45536495
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 17:08 schreef Genverbrander het volgende:
als het weer een republikein wordt (Condoleeza?) word ik trouwens helemaal gek en dan heeft Amerika eens te meer en defintief bewezen het domste volk op aarde te zijn.
Iedereen die het niet met jou eens is dom? Doe toch niet zo kortzichtig zeg.
pi_45536517
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:03 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Maybe, maar Bush staat natuurlijk niet gelijk aan alle Republikeinen (en Clinton en Gore niet gelijk aan alle Democraten). De klimaat'crisis' vind ik trouwens een erg opgeblazen hype, mensen maken er een crisis van, maar dat is weer een andere discussie.
pi_45536569
quote:

[..]

Ja want Clinton viel Irak nooit aan ofzo, en klimaat verandert pas sinds de Republikeinen aan de macht zijn

Werkelijk waar...
pi_45536615
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 17:13 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Ja want Clinton viel Irak nooit aan ofzo,
Precies.
quote:
en klimaat verandert pas sinds de Republikeinen aan de macht zijn

Werkelijk waar...
Bush heeft Kyoto definitief overboord gegooid.
pi_45536639
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 17:11 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Maybe, maar Bush staat natuurlijk niet gelijk aan alle Republikeinen (en Clinton en Gore niet gelijk aan alle Democraten). De klimaat'crisis' vind ik trouwens een erg opgeblazen hype, mensen maken er een crisis van, maar dat is weer een andere discussie.
Inderdaad.
Het broeikaseffect #2
pi_45536755
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 17:14 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Precies.
Wow, je bent echt gewoon dom. Sorry
quote:
[..]

Bush heeft Kyoto definitief overboord gegooid.
Nou en? Denk je nou werkelijk dat dat ook maar een tiende graag gescheeld had vandaag? Kom op zeg.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 18:13:52 #117
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_45538388
quote:
Op zondag 12 november 2006 17:43 schreef Momitsu het volgende:
Ik hoop echt dat Gore nog een poging gaat doen.
Laten we het niet hopen, die is veel erger dan Clinton.

Allemaal republicrats.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 18:14:30 #118
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_45538409
quote:
Op zondag 12 november 2006 17:45 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Helaas gebeurt dat nooit in Amerika, toch? Twee keer proberen? Dat zou ik ook fantastisch vinden.

Maar Hillary lijkt me een super alternatief, hoe meer haar beleid op dat van B. Clinton lijkt hoe beter.
Ralph Nader al 4x?..
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_45541504
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 17:18 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Wow, je bent echt gewoon dom. Sorry

Is dit jouw manier van discussies voeren?
pi_45551501
quote:
Op zondag 12 november 2006 17:56 schreef Lucille het volgende:

[..]

Volgens mij schop je het zonder politieke ervaring in de VS niet verder als gouveneur of zo.
Niet waar, Ronald Reagan was ook een televisie reclame-man en ging rechtstreeks naar het Wittehuis. Dus je hoeft geen politieke ervaring te hebben om president te worden van de VS.

[ Bericht 1% gewijzigd door Stratos op 21-01-2007 03:29:29 ]
pi_45551507
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 17:08 schreef Genverbrander het volgende:
Er zijn meer domme volken, ook in NL, te beginnen met de Geert Wilders stemmers.
pi_45551522
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:35 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Mijn probleem met the OJ Simpson-trial is dat dit tijdens de oorlog in Bosnie gebeurde, maar zoveel meer aandacht kreeg zodat het volk zich niet tegen de regering keert.
De oorlog in Bosnie? Dat had Europa moeten opruimen. De VS heeft alsnog het vuile werk gedaan, omdat Europa geen ballen had/heeft.
  zondag 21 januari 2007 @ 03:44:02 #123
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_45551577
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:23 schreef X. het volgende:
De Amerikaanse politiek is één grote rotte appel.
daar is ook eigenlijk alles mee gezegt, ben blij dat we toch iets meer keus hebben in de idealen die we kiezen.
  zondag 21 januari 2007 @ 04:38:41 #124
57381 DeGroeneRidder
Compassionate Conservatism
pi_45551833
Maar........: uiteindelijk maakt het volstrekt geen verschil wie van de verkiesbare kandidaten er nu de democratische kandidaat wordt en of uiteindelijk de democraten of de republikeinen gaan winnen.

En stop met over "dems" e.d. te praten tenzij je al minstens 20 jaar in dat land woont.
-6- Gehoorzaam de wetten van de HERE, uw God. Volg Zijn weg en heb ontzag voor Hem.
pi_45551931
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 19:58 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Is dit jouw manier van discussies voeren?
Als jij in een topic als dit reageert mag ik op zijn minst aannemen dat je reacties op enige kennis van zaken zijn gebaseerd. Als dat zoals nu duidelijk niet het geval is, zie ik geen reden je met respect te behandelen.

Kortzichtige, onwetende en domme opmerkingen vragen om harde reacties. Dat is mijn manier van discussie voeren.
pi_45551944
quote:
Op zondag 21 januari 2007 03:23 schreef Stratos het volgende:

[..]

Niet waar, Ronald Reagan was ook een televisie reclame-man en ging rechtstreeks naar het Wittehuis. Dus je hoeft geen politieke ervaring te hebben om president te worden van de VS.
Nee hoor, hij was al eerder politiek actief en is jaren 'governer' geweest.
  zondag 21 januari 2007 @ 09:20:28 #127
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_45552413
quote:
Op zondag 21 januari 2007 05:08 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Als jij in een topic als dit reageert mag ik op zijn minst aannemen dat je reacties op enige kennis van zaken zijn gebaseerd. Als dat zoals nu duidelijk niet het geval is, zie ik geen reden je met respect te behandelen.

Kortzichtige, onwetende en domme opmerkingen vragen om harde reacties. Dat is mijn manier van discussie voeren.
Wat is die kennis van zaken precies? Want eerlijk gezegd ontgaat die invasie van/aanval op Irak door Clinton mij ook een beetje. Maar ik zou het domweg vergeten kunnen hebben natuurlijk, maar ik kan mij maar 2 golfoorlogen voor de geest halen, en clinton zat daar toch echt tussen.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  zondag 21 januari 2007 @ 10:09:50 #128
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_45552691
quote:
Op zondag 21 januari 2007 09:20 schreef kingmob het volgende:
Wat is die kennis van zaken precies? Want eerlijk gezegd ontgaat die invasie van/aanval op Irak door Clinton mij ook een beetje. Maar ik zou het domweg vergeten kunnen hebben natuurlijk, maar ik kan mij maar 2 golfoorlogen voor de geest halen, en clinton zat daar toch echt tussen.
Een tig-tal kruisraketten op Bagdad... ring a bell? Welke definitie je ook hanteert, dat is een aanval. En een laffe nutteloze aanval ook nog eens...
pi_45555283
dit topic moet gewijzigd worden: "Waarom Hillary Clinton geen president mag kan worden".

omdat Hillary niet eens haar eigen man onder controle kan houden, laat staan een land vol met lunatics
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_45555324
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:26 schreef Zwansen het volgende:

[..]

nixon ook, die was toch verslagen door kennedy?
pi_45558185
quote:

[..]

What Did The Democrats Say About Iraq's WMD

"We know that he has stored secret supplies of biological and chemical weapons throughout his country."
- Al Gore, Sept. 23, 2002

"Intelligence reports show that Saddam Hussein has worked to rebuild his chemical and biological weapons stock, his missile delivery capability, and his nuclear program. He has also given aid, comfort, and sanctuary to terrorists, including al Qaeda members ... It is clear, however, that if left unchecked, Saddam Hussein will continue to increase his capacity to wage biological and chemical warfare, and will keep trying to develop nuclear weapons."
- Sen. Hillary Clinton (D, NY), Oct 10, 2002
  zondag 21 januari 2007 @ 14:07:52 #132
3185 Adelante
To let it go now
pi_45558319
quote:
Op zondag 21 januari 2007 12:34 schreef JohnDope het volgende:
dit topic moet gewijzigd worden: "Waarom Hillary Clinton geen president mag kan worden".

omdat Hillary niet eens haar eigen man onder controle kan houden, laat staan een land vol met lunatics
goh, wat een originele grap uit het kamp der republikeinen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_45559943
quote:
Op zondag 21 januari 2007 14:07 schreef Adelante het volgende:

[..]

goh, wat een originele grap uit het kamp der republikeinen
Dat is geen grap, maar de keiharde waarheid.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_45559989
quote:
Op zondag 21 januari 2007 12:34 schreef JohnDope het volgende:

Hou jij als republikein die homo's die zich voordoen als christen maar eens in het gareel.
lollig
pi_45560053
quote:
Op zondag 21 januari 2007 14:58 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Hou jij als republikein die homo's die zich voordoen als christen maar eens in het gareel.
Ik ken hem niet.

Hillary woont samen met Bill, die zat er dik boven op, dus die had haar man gewoon in het gareel moeten houden en dat is haar niet gelukt, dus dan zal ze ook nooit een land vol lunatics in het gareel weten te houden
pi_45560565
quote:
Op zondag 21 januari 2007 09:20 schreef kingmob het volgende:

[..]

Operatie Desert Fox, dat was wel degelijk een aanval op Irak, en geen kleintje ook.

Daarbij had een democraat in het WItte Huis natuurlijk ook Afghanistan aangevallen na 9/11. Misschien was er geen invasie van Irak geweest, maar wie weet.

Het is frustrerend dat mensen zo'n selectief geheugen hebben wanneer het op Amerika aankomt. Als je een hekel hebt aan republikeinen is dat prima, maar dan moet je dat wel kunnen onderbouwen, met feiten en argumenten.
pi_45560621
quote:
Op zondag 21 januari 2007 14:04 schreef Tirion het volgende:

[..]

What Did The Democrats Say About Iraq's WMD

"We know that he has stored secret supplies of biological and chemical weapons throughout his country."
- Al Gore, Sept. 23, 2002

"Intelligence reports show that Saddam Hussein has worked to rebuild his chemical and biological weapons stock, his missile delivery capability, and his nuclear program. He has also given aid, comfort, and sanctuary to terrorists, including al Qaeda members ... It is clear, however, that if left unchecked, Saddam Hussein will continue to increase his capacity to wage biological and chemical warfare, and will keep trying to develop nuclear weapons."
- Sen. Hillary Clinton (D, NY), Oct 10, 2002
Zeer interessant, dank u.
pi_45562540
quote:
Op zondag 12 november 2006 17:47 schreef Pool het volgende:
Ze is tof, menselijk, zeer intelligent en heeft een duidelijke visie op het land. Daarnaast heeft ze charisma en zou ze de gelijkheid tussen vrouwen en mannen verder bevorderen.

Ze is dus zeer ongeschikt voor een land met domme rednecks en oorlogshitsers die hun steden niet eens droog kunnen houden, omdat men het geld liever uitgeeft aan bommen en bodybags dan aan dijken.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_45562586
quote:
Op zondag 21 januari 2007 16:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

die is leuk idd
pi_45562627
quote:
Op zondag 12 november 2006 18:25 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

En toch hebben de Republikeinen het over het algemeen beter voor elkaar, minder interne ruzies, betere kandidaten en een stabielere achterban.
wel meer sex en pedo schandalen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 21 januari 2007 @ 16:18:28 #141
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_45562693
Clinton vond ik één van de beste Presidenten van de VS ooit en ik denk dat Hillary ook een hele goede zal zijn
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_45565297
Ik vind haar conservatieve denkwijze omtrent games verwerpelijk. Alsof games een kwaad opzich zijn en niet de ouders zelf verantwoordelijkheid dienen te nemen..
  zondag 21 januari 2007 @ 19:11:25 #143
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_45567929
quote:
Op zondag 21 januari 2007 15:14 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Operatie Desert Fox, dat was wel degelijk een aanval op Irak, en geen kleintje ook.

Daarbij had een democraat in het WItte Huis natuurlijk ook Afghanistan aangevallen na 9/11. Misschien was er geen invasie van Irak geweest, maar wie weet.

Het is frustrerend dat mensen zo'n selectief geheugen hebben wanneer het op Amerika aankomt. Als je een hekel hebt aan republikeinen is dat prima, maar dan moet je dat wel kunnen onderbouwen, met feiten en argumenten.
Wat is dit nou weer voor een slap gelul, dat was m'n eerste post in dit topic waarin ik duidelijk aangaf dat ik het vergeten was.
Wie heeft er nou een selectief geheugen, blijkbaar verzint die van jou er een paar posts bij?
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_45568765
quote:
Op zondag 21 januari 2007 19:11 schreef kingmob het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor een slap gelul, dat was m'n eerste post in dit topic waarin ik duidelijk aangaf dat ik het vergeten was.
Wie heeft er nou een selectief geheugen, blijkbaar verzint die van jou er een paar posts bij?
Ik had het niet over jou maat.
pi_45572022
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:55 schreef Genverbrander het volgende:
Dan lijkt het mij verstandig om geen vrouw als kandidaat neer te zetten. Verhoog je kansen, dat doe je niet door een vrouw als kandidaat naar voren te schuiven....
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 januari 2008 @ 21:57:59 #146
862 Arcee
Look closer
pi_55884427
Schopje voor US Elections.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 9 januari 2008 @ 00:12:36 #147
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_55888379
Een terecht schopje
Persoonlijk ben ik helemaal niet bezig met de verkiezingen.

Heb alle hoop voor de US verloren
Wat je vindt, ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')