abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 november 2006 @ 17:16:14 #1
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_43480898
Gezien de laatste verkiezingen in de US, zijn de Dems populairder geworden.
Of dit nu komt omdat mensen strategisch gestemd hebben omdat ze gewoon genoeg van de oorlog hadden, of dat er mensen zijn die geloven dat de Dems Amerika weer "the best country on earth" zullen maken, maakt niet zo veel uit. De dems hebben nu de meerderheid.

Mijn verwachting voor de Presidents-verkiezingen in 2008, is dat de Dem.partij Hillary Clinton naar voren zal schuiven als hun kandidaat. Ze zullen haar presenteren als het antwoord op Amerika's problemen.
OK, vergeleken met Bush is bijna iedereen beter in The White House,

Om er nu voor te zorgen dat mensen de realiteit niet uit het oog verliezen door zich alleen maar op het contrast tussen de twee kandidaten te concentreren, heb ik dit topic in het leven geroepen.

Ik zou hier graag een verzameling bewijzen (in de ogen van de user) willen zien dat Hillary Clinton geen goede president zou zijn.

Ik denk dat men, ook voor het gemak, de bewijzen tegen Bill Clinton hier ook mag posten. Ik geef toe dat dit een andere discussie is, maar Hillary en Bill zijn twee handen op een buik.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TS begint:
Aanrader: The Clinton Chronicles (1:20 - The crimes of Bill Clinton, including his involvement with the Mena drug smuggling by the CIA and others, and the cover-ups.)

Bill agrees with Bush 'bout NWO (0,43)

www.ClintonScandals.com
Wat je vindt, ...
pi_43481297
Ze is vrouw
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  zondag 12 november 2006 @ 17:30:35 #3
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_43481318
Ze is lesbisch.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zondag 12 november 2006 @ 17:31:57 #4
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43481353
Ze is slecht in bed, overduidelijk.

Bovenal, echter, is het een Democraat uit het noordoosten van Amerika; access denied.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
  zondag 12 november 2006 @ 17:32:27 #5
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_43481366
Ze is een beetje ouderwets en vind games bijv. slecht voor kids. Mja.
When all else fails, you always have delusion.
  zondag 12 november 2006 @ 17:43:34 #6
22579 Momitsu
Ignorance is bliss
pi_43481704
Ik hoop echt dat Gore nog een poging gaat doen.
pi_43481757
quote:
Op zondag 12 november 2006 17:43 schreef Momitsu het volgende:
Ik hoop echt dat Gore nog een poging gaat doen.
Helaas gebeurt dat nooit in Amerika, toch? Twee keer proberen? Dat zou ik ook fantastisch vinden.

Maar Hillary lijkt me een super alternatief, hoe meer haar beleid op dat van B. Clinton lijkt hoe beter.
pi_43481774
Met iedereen is altijd wel wat mis. Maar ik denk dat er met de gemiddelde Republikein meer mis is dan met de gemiddelde Democraat.

Republikeinen zitten nu eenmaal vuistdiep in de bedrijven. Daar zit al een grote fout, want dan gaan overheidsorders daar dus ook naartoe. Democraten zijn meer met particulieren.
  zondag 12 november 2006 @ 17:46:13 #9
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43481775
quote:
Op zondag 12 november 2006 17:45 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Helaas gebeurt dat nooit in Amerika, toch? Dat zou ik ook fantastisch vinden.
Nixon, hè?
1 kernfysicus
  zondag 12 november 2006 @ 17:47:00 #10
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_43481802
Ze is tof, menselijk, zeer intelligent en heeft een duidelijke visie op het land. Daarnaast heeft ze charisma en zou ze de gelijkheid tussen vrouwen en mannen verder bevorderen.

Ze is dus zeer ongeschikt voor een land met domme rednecks en oorlogshitsers die hun steden niet eens droog kunnen houden, omdat men het geld liever uitgeeft aan bommen en bodybags dan aan dijken.
  zondag 12 november 2006 @ 17:47:42 #11
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_43481827
Significant events during Clinton:

• The Oklahoma City Bombing, the bombing of a federal building in Oklahoma City, Oklahoma, killing 168. Bombing suspect Timothy McVeigh claimed he bombed the building in retailation of the 1993 Waco massacre...

• The Waco massacre prompts a nationwide debate in the U.S. about the freedom of association right of the Michigan Militia, Montana Militia and other radical groups.

• O.J. Simpson's trial, described in the media as the "trial of the century", but on October 3, 1995, Simpson was found "not guilty" of double-murder of ex-wife Nicole Brown Simpson and her friend, Ronald Goldman. In the 1997 civil case, Simpson was held responsible and had to pay financial damages to the victims' families.

• 1994 US mid-term elections: Republican party takes back both house and senate. The first time since 1954 for Republicans to have majority of US senatorial seats, and Republicans take congress after minority status since 1964-five previous administrations. House speaker Newt Gingrich proved powerful enough and his reforms changed American politics but resigned in December 1998 after another, yet smaller Republican victory.

• US president Bill Clinton caught in a media-frenzied sex scandal over his intern Monica Lewinski, first announced on January 21, 1998. After US government attempts to impeach Clinton for perjury under oath, brought by federal prosecutor Ken Starr, all charges overturned on December 21, 1998 and the case was formally dropped, February 12, 1999, and Clinton finished his second term. At the time, he received a 70% Gallup poll approval rating.
    Wiki

[ Bericht 10% gewijzigd door Da_Ripper op 12-11-2006 18:02:45 ]
  • Wat je vindt, ...
      zondag 12 november 2006 @ 17:48:34 #12
    21551 tvlxd
    kerngeleerde
    pi_43481858
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 17:47 schreef Da_Ripper het volgende:
    (...)
    Ja, und?
    1 kernfysicus
    pi_43481974
    Het feit dat er nog nooit een zwarte president en/of een vrouw president is geweest (en maar 1 zwarte kandidaat ooit) zegt genoeg over de zeer conservatieve denkwijze in de VS. Om die reden alleen al is de kans erg klein dat er een vrouwelijke president zal komen binnen 20 jaar.
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
    pi_43482027
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 17:48 schreef tvlxd het volgende:

[..]

Ja, und?
    Ik zie de relevatie ook niet.
    pi_43482041
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 17:52 schreef Lucille het volgende:
    Het feit dat er nog nooit een zwarte president en/of een vrouw president is geweest (en maar 1 zwarte kandidaat ooit) zegt genoeg over de zeer conservatieve denkwijze in de VS. Om die reden alleen al is de kans erg klein dat er een vrouwelijke president zal komen binnen 20 jaar.
    TENZIJ Oprah zich verkiesbaar stelt.
      zondag 12 november 2006 @ 17:54:07 #16
    20211 Da_Ripper
    Follow your bliss
    pi_43482042
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 17:48 schreef tvlxd het volgende:

Ja, und?
    Ik wilde dit hier neerzetten omdat ik vind dat deze zaken niet goed afgehandeld zijn. Ik geef toe dat deze gedachtengang naar TRU neigt, maar daarom schreef ik "in de ogen van de user" in de OP.

Ik wil dat mensen naar deze gebeurtenissen kijken - vooral Waco en Oklahoma City Bombing - en realiseren dat (de) Clinton('s) geen zuivere koffie zijn.
    Wat je vindt, ...
    pi_43482141
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 17:54 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

TENZIJ Oprah zich verkiesbaar stelt.
    Volgens mij schop je het zonder politieke ervaring in de VS niet verder als gouveneur of zo.
    pi_43482171
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 17:54 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Ik wilde dit hier neerzetten omdat ik vind dat deze zaken niet goed afgehandeld zijn. Ik geef toe dat deze gedachtengang naar TRU neigt, maar daarom schreef ik "in de ogen van de user" in de OP.

Ik wil dat mensen naar deze gebeurtenissen kijken - vooral Waco en Oklahoma City Bombing - en realiseren dat (de) Clinton('s) geen zuivere koffie zijn.
    Dus omdat jij vindt dat bepaalde zaken niet goed zijn afgehandeld door mijnheer Clinton is mevrouw Clinton niet goed?
      zondag 12 november 2006 @ 17:58:46 #19
    20211 Da_Ripper
    Follow your bliss
    pi_43482205
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 17:56 schreef Lucille het volgende:

[..]

Volgens mij schop je het zonder politieke ervaring in de VS niet verder als gouveneur of zo.
    En Ronald Reagan dan?
    Wat je vindt, ...
      zondag 12 november 2006 @ 17:59:25 #20
    21551 tvlxd
    kerngeleerde
    pi_43482229
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 17:54 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Het feit dat een rechts-extremist een autobom laat exploderen kun je niet op het conto van Bill Clinton schuiven, net zomin als de rellen in Los Angeles en de vrijspraak van O.J. Simpson en dat de Republikeinen gewonnen hebben in '94, sja, dat is jammer, maar het is absurd om te zeggen dat een president en zelfs zijn vrouw geen zuivere koffie zijn omdat de oppositie gewonnen heeft. Hij heeft zich oraal laten bevredigen door een stagaire, nou, poeh... En Waco was inderdaad een fuck up, als ik het goed heb. Als je wilt beargumenteren dat Hillary Clinton geen goeie presidente zou zijn, dan moet je toch echt met wat beters komen.
    1 kernfysicus
    pi_43482244
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 17:47 schreef Da_Ripper het volgende:

• The Los Angeles Riots of 1992, the worst civil unrest incident in US history, 52 deaths and 5,500 property fires in a 100-square mile riot zone. The riots are a result of the state court acquittal of 4 white L.A. police officers by an all-white jury in a police brutality case involving motorist Rodney King, but in 1993, all 4 officers were convicted in a federal civil rights case.
  • dit was nog voor hij president was
    Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
      zondag 12 november 2006 @ 18:00:07 #22
    20211 Da_Ripper
    Follow your bliss
    pi_43482247
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 17:57 schreef Lucille het volgende:

[..]

Dus omdat jij vindt dat bepaalde zaken niet goed zijn afgehandeld door mijnheer Clinton is mevrouw Clinton niet goed?
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 17:16 schreef Da_Ripper het volgende:
    Ik denk dat men, ook voor het gemak, de bewijzen tegen Bill Clinton hier ook mag posten. Ik geef toe dat dit een andere discussie is, maar Hillary en Bill zijn twee handen op een buik.
    Wat je vindt, ...
      zondag 12 november 2006 @ 18:01:39 #23
    20211 Da_Ripper
    Follow your bliss
    pi_43482296
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 17:59 schreef -Beestje- het volgende:

[..]

dit was nog voor hij president was
    je hebt gelijk. Xal hem editten
    Wat je vindt, ...
    pi_43482307
    Hillary Clinton, populair bij de Democraten, maar of dat het geval is bij de rest van Amerika...
    Voordeel is dat ze misschien erg veel vrouwen naar de stembus krijgt. Je zou het best kunnen wagen.
    pi_43482333
    quote:
    Op zondag 12 november 2006 17:58 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

En Ronald Reagan dan?
    Die heeft politieke ervaring opgedaan tussen 1967–1975 als gouveneur van Calefornie.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')