Helaas gebeurt dat nooit in Amerika, toch? Twee keer proberen? Dat zou ik ook fantastisch vinden.quote:Op zondag 12 november 2006 17:43 schreef Momitsu het volgende:
Ik hoop echt dat Gore nog een poging gaat doen.
Nixon, hè?quote:Op zondag 12 november 2006 17:45 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Helaas gebeurt dat nooit in Amerika, toch? Dat zou ik ook fantastisch vinden.
Ja, und?quote:Op zondag 12 november 2006 17:47 schreef Da_Ripper het volgende:
Significant events during Clinton:
(...)
Ik zie de relevatie ook niet.quote:
TENZIJ Oprah zich verkiesbaar stelt.quote:Op zondag 12 november 2006 17:52 schreef Lucille het volgende:
Het feit dat er nog nooit een zwarte president en/of een vrouw president is geweest (en maar 1 zwarte kandidaat ooit) zegt genoeg over de zeer conservatieve denkwijze in de VS. Om die reden alleen al is de kans erg klein dat er een vrouwelijke president zal komen binnen 20 jaar.
Ik wilde dit hier neerzetten omdat ik vind dat deze zaken niet goed afgehandeld zijn. Ik geef toe dat deze gedachtengang naar TRU neigt, maar daarom schreef ik "in de ogen van de user" in de OP.quote:
Volgens mij schop je het zonder politieke ervaring in de VS niet verder als gouveneur of zo.quote:Op zondag 12 november 2006 17:54 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
TENZIJ Oprah zich verkiesbaar stelt.![]()
Dus omdat jij vindt dat bepaalde zaken niet goed zijn afgehandeld door mijnheer Clinton is mevrouw Clinton niet goed?quote:Op zondag 12 november 2006 17:54 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ik wilde dit hier neerzetten omdat ik vind dat deze zaken niet goed afgehandeld zijn. Ik geef toe dat deze gedachtengang naar TRU neigt, maar daarom schreef ik "in de ogen van de user" in de OP.
Ik wil dat mensen naar deze gebeurtenissen kijken - vooral Waco en Oklahoma City Bombing - en realiseren dat (de) Clinton('s) geen zuivere koffie zijn.
En Ronald Reagan dan?quote:Op zondag 12 november 2006 17:56 schreef Lucille het volgende:
[..]
Volgens mij schop je het zonder politieke ervaring in de VS niet verder als gouveneur of zo.
Het feit dat een rechts-extremist een autobom laat exploderen kun je niet op het conto van Bill Clinton schuiven, net zomin als de rellen in Los Angeles en de vrijspraak van O.J. Simpson en dat de Republikeinen gewonnen hebben in '94, sja, dat is jammer, maar het is absurd om te zeggen dat een president en zelfs zijn vrouw geen zuivere koffie zijn omdat de oppositie gewonnen heeft. Hij heeft zich oraal laten bevredigen door een stagaire, nou, poeh... En Waco was inderdaad een fuck up, als ik het goed heb. Als je wilt beargumenteren dat Hillary Clinton geen goeie presidente zou zijn, dan moet je toch echt met wat beters komen.quote:Op zondag 12 november 2006 17:54 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ik wilde dit hier neerzetten omdat ik vind dat deze zaken niet goed afgehandeld zijn. Ik geef toe dat deze gedachtengang naar TRU neigt, maar daarom schreef ik "in de ogen van de user" in de OP.
Ik wil dat mensen naar deze gebeurtenissen kijken - vooral Waco en Oklahoma City Bombing - en realiseren dat (de) Clinton('s) geen zuivere koffie zijn.
dit was nog voor hij president wasquote:Op zondag 12 november 2006 17:47 schreef Da_Ripper het volgende:
Significant events during Clinton:The Los Angeles Riots of 1992, the worst civil unrest incident in US history, 52 deaths and 5,500 property fires in a 100-square mile riot zone. The riots are a result of the state court acquittal of 4 white L.A. police officers by an all-white jury in a police brutality case involving motorist Rodney King, but in 1993, all 4 officers were convicted in a federal civil rights case.
quote:Op zondag 12 november 2006 17:57 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dus omdat jij vindt dat bepaalde zaken niet goed zijn afgehandeld door mijnheer Clinton is mevrouw Clinton niet goed?
quote:Op zondag 12 november 2006 17:16 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik denk dat men, ook voor het gemak, de bewijzen tegen Bill Clinton hier ook mag posten. Ik geef toe dat dit een andere discussie is, maar Hillary en Bill zijn twee handen op een buik.
je hebt gelijk. Xal hem edittenquote:Op zondag 12 november 2006 17:59 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
dit was nog voor hij president was
Die heeft politieke ervaring opgedaan tussen 1967–1975 als gouveneur van Calefornie.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |