quote:Willem de Veroveraar (circa 1027 - 9 september 1087) was van 1035 tot 1087 hertog Normandië en van 1066 tot 1087 als Willem I koning van Engeland. Tot 1066 werd hij Willem de Bastaard genoemd.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Willem_de_Veroveraar
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slag_bij_Hastings
Dit is een argument dat vaak wordt gebruikt, niet alleen met betrekking tot het klimaat, maar ook als het gaat over het aantal doden in Irak. Zonder ook maar enige mentale twist is toch duidelijk dat een argument dat uiteindelijk neerkomt op "ik geloof het niet dus het zal niet waar zijn" een absurd, weg te vegen argument is?quote:Op zaterdag 11 november 2006 @ 23:30 schreef waht het volgende:
[..]
En er zijn ook altijd mensen die denken dat de mens zo'n oppermachtig wezen is dat deze het klimaat op een planeet kan beïnvloeden, de grootheidswaanzin...
quote:Op zondag 12 november 2006 15:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik las op de site dat de eerste aflevering van DWHN om 22.00 uur is.
En de rest om 21.30 uur is.
Uitzendingen
dinsdag 14 november - compilatie
woensdag 15 nov Mark Rutte (VVD) en Mat Herben (LPF) verkiezingsspecial
zaterdag 18 nov Mei Li Vos (PVDA) en Bert Bakker (D66) verkiezingsspecial
zaterdag 25 nov Raemon Sluiter & Aad van den Heuvel
zaterdag 2 dec Daphne Deckers & Richard Krajicek
zaterdag 9 dec Pierre van Hooijdonk & Diewertje Blok
zaterdag 16 dec Antoinette Hertsenberg & Hanneke Groenteman
Maar ik zal even zoeken of het herhaald wordt
-edit-: In de Veronica staat dat het iedere Zaterdag herhaald wordt om 21.25 uur op Nederland 1![]()
Sorry, meneertje, maar pragmatisch is nu besloten dat dit het volgende topic is.quote:Op zondag 12 november 2006 16:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar mijn topic is eerder.
Dan lul ik het topic wel in m'n eentje vol.quote:Op zondag 12 november 2006 16:59 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Sorry, meneertje, maar pragmatisch is nu besloten dat dit het volgende topic is.
Bier drinken.quote:Op zondag 12 november 2006 17:04 schreef Apropos het volgende:
Wat ga je nu doen?
Na je jammerlijk falen in de embryonale fase van je collegiantschap, bedoel ik.quote:
alletwee 16:44...quote:Op zondag 12 november 2006 16:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Te traag Napalm.
quote:
We zien wel, heb er weinig vertrouwen in, maar we zien wel...quote:Op zondag 12 november 2006 17:07 schreef Apropos het volgende:
[..]
Na je jammerlijk falen in de embryonale fase van je collegiantschap, bedoel ik.
topicnummer 939786quote:Op zondag 12 november 2006 17:07 schreef Napalm het volgende:
[..]
alletwee 16:44...
Dan treden de senioriteitsregels van de TS in werking.
[..]
Om de een of andere reden vind ik de titel maar wat puik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |