quote:Scientist: [Scientist unfreezes Walt's body] Welcome Back,Mr. Disney
Walt Disney: Are the Jews gone yet?
Scientist: Uhh,no...
Walt Disney: Put me back in!
[Slams the crynogen chamber shut]
Wat een absurde logica. Cirkelredenering.quote:Op maandag 13 november 2006 11:58 schreef tvlxd het volgende:
[..]
"35% van de bevolking". Ze hebben relatief veel macht omdat de Libanese grondwet de macht verdeelt over de bevolkingsgroepen op zodanige wijze dat de christenen er profijt van hebben.
Ik heb het meteen maar even gedaan, ik wil gelovige griffo's niet onnodig voor het hoofd stoten.quote:Op zondag 12 november 2006 23:41 schreef Apropos het volgende:
[..]
Als 'ie verliest, haal je dan dat averechtse bouwkeetpopulisme van een verklaard homosexueel uit je onderschrift?
Een Pollerquote:Op maandag 13 november 2006 12:02 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ik heb het meteen maar even gedaan, ik wil gelovige griffo's niet onnodig voor het hoofd stoten.![]()
Ah, de term Italiaanse toestanden was ook geen negatieve kwalificatie?quote:Op maandag 13 november 2006 11:42 schreef tvlxd het volgende:
Bijna vijf jaar, vierde kabinet. Ik heb het niet over de duur van het laatste kabinet. Niet zuiver is het als je in mijn bericht iets anders leest. Nee, niet-zuiver zou ik het niet noemen, vertroebeld eerder, want ik begrijp dat men zoiets kan lezen.
Eens kijken; normaal heb je sowiezo 2 verkiezingen in 5 jaar. Voor Balk 3 is er niet gekozen. Dus er is nu 1 extra verkiezing geweest. Nou, poehpoe.quote:Op maandag 13 november 2006 11:42 schreef Autodidact het volgende:
Napalm, is het gezond voor het bestuur van een overheid als binnen vijf jaar vier kabinetten regeren? Ik vraag me eigenlijk af hoeveel dat allemaal gekost heeft: verkiezingen organiseren, kabinetten samenstellen, departementen inrichten naar ministers wensen, tijden van bestuurloosheid...
Natuurlijk wel, zij het niet serieus bedoeld.quote:Op maandag 13 november 2006 12:07 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ah, de term Italiaanse toestanden was ook geen negatieve kwalificatie?
Ja inderdaad, alleen zou ik het zelf niet willen. Aangezien de bruggen in het verleden door mensen zoals jij gebombardeerd zijn. Verspilde moeite.quote:Op maandag 13 november 2006 12:21 schreef MrX1982 het volgende:
Moslims plaatsen zich buiten de maatschappij. Laten ze maar beginnen met het bouwen van een brug.
Eerder is de genomen moeite van moslims onder de maat geweest. Een goede brug doorstaat kleine bevingen.quote:Op maandag 13 november 2006 12:24 schreef Mutant01 het volgende:
Ja inderdaad, alleen zou ik het zelf niet willen. Aangezien de bruggen in het verleden door mensen zoals jij gebombardeerd zijn. Verspilde moeite.![]()
Geen enkele brug doorstaat sabotage, bombardementen, tezamen met het negeren van de oorspronkelijke bouwtekeningen.quote:Op maandag 13 november 2006 12:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Eerder is de genomen moeite van moslims onder de maat geweest. Een goede brug doorstaat kleine bevingen.
Bouwtekeningen van 1300 jaar geleden zijn wellicht aan vervanging toe.quote:Op maandag 13 november 2006 12:28 schreef Mutant01 het volgende:
Geen enkele brug doorstaat sabotage, bombardementen, tezamen met het negeren van de oorspronkelijke bouwtekeningen.
Of de mens is aan vervanging toe.quote:Op maandag 13 november 2006 12:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Bouwtekeningen van 1300 jaar geleden zijn wellicht aan vervanging toe.
Het zou niet de eerste keer zijn dat de mens wordt vervangen voor een verbeterde variant. Mens versie3.quote:Op maandag 13 november 2006 12:32 schreef Mutant01 het volgende:
Of de mens is aan vervanging toe.
I present you... Homo Sapiens V3.0!quote:Op maandag 13 november 2006 12:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn dat de mens wordt vervangen voor een verbeterde variant. Mens versie3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |