Yepquote:Op zondag 12 november 2006 15:11 schreef Bolter het volgende:
Even zien hoor:
* Zomaar midden in zinnen hoofdletters.
* Anti-Balkenende
* Gezeik
------------+
Jahoor, yeremy
Weer iemand die me inhoudelijk gelijk geeft.quote:
Welk gedeelte van het woord "gezeik" snap jij niet?quote:Op zondag 12 november 2006 15:13 schreef yeremy het volgende:
[..]
Yep
Bedankt dat je het met de inhoud eens ben.
Schatje het zijn feiten.quote:Op zondag 12 november 2006 15:17 schreef Bolter het volgende:
[..]
Welk gedeelte van het woord "gezeik" snap jij niet?
Haha. Het lijkt wel steeds erger te worden op Fok!, die mensen die denken omdat zij op die partij stemmen iedereen dat moet doen. Zielig gewoon ... een topic op Fok! gaat echt geen grote impact hebben.quote:Op zondag 12 november 2006 15:25 schreef Bolter het volgende:
Het betekent niet dat als jij iets vindt dat iedereen het daar mee eens is.
Daar doelde ik juist op. Maar jij geloof ik ookquote:Op zondag 12 november 2006 15:34 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Haha. Het lijkt wel steeds erger te worden op Fok!, die mensen die denken omdat zij op die partij stemmen iedereen dat moet doen. Zielig gewoon ... een topic op Fok! gaat echt geen grote impact hebben.
Yep dat kan ik ja.quote:Op zondag 12 november 2006 15:25 schreef Bolter het volgende:
Och al zou het zo zijn, boeit mij echt geen flikker. Al zou het waar zijn, hoeven het nog geen "feiten" te zijn waar ik op tegen ben.
Het is nu eenmaal zo dat mensen verschillende meningen hebben, vandaar dat er ook verschillende partijen bestaan. Dus je kan wel 10000000 topics openen over allerlei zaken uit verkiezingsprograms waar jij het niet mee eens bent. Het betekent niet dat als jij iets vindt dat iedereen het daar mee eens is. En ga Nederlands leren, kneus.
Precies dat bedoel ik CDA is VVD voorbij gestreeft als Partij voor de Rijke Stinkerds en Ondernemers.quote:Op zondag 12 november 2006 15:33 schreef Bushmaster het volgende:
Stem op het CDA, dan krijg je de VVD er gratis bij. Versoepeling ontslagrecht, lagere winstbelasting etc. Het CDA heeft weinig gristelijks meer over zich en de VVD is geen VOLKSpartij. Maar voor de zelfstandige ondernemer is het wel een lekkere combinatie.
Want winstbelasting en ontslagrecht staat in de bijbel en is een grondslag van de religie?quote:Op zondag 12 november 2006 15:33 schreef Bushmaster het volgende:
Versoepeling ontslagrecht, lagere winstbelasting etc. Het CDA heeft weinig gristelijks meer over zich
Moet je me toch eens uitleggen. Als een werkgever meer WW afdraagt en de duur van de WW wordt gehalveerd dan is het de schuld van de werkgeveer die meer WW afdraagt aan de overheid?quote:Op zondag 12 november 2006 15:17 schreef yeremy het volgende:
Meer WW afdracht (daarom is de duur van de WW voor de burger gekort tot nog maar de Helft)
Nee dit is voor de burger.quote:Op zondag 12 november 2006 19:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Moet je me toch eens uitleggen. Als een werkgever meer WW afdraagt en de duur van de WW wordt gehalveerd dan is het de schuld van de werkgeveer die meer WW afdraagt aan de overheid?
En de CDA twijfelt aan de peiling van het VNO-NCW. Want hoe kunnen ze binnen een jaar zo om hoog schietenquote:Op zondag 12 november 2006 18:13 schreef NLweltmeister het volgende:
VNO-NCW, dat zijn de multinationals, voor kleine ondernemers heeft dit kabinet niks gedaan, alleen staat er nu een heel bedrijfwagenpark weg te rotten omdat ze met het grijs kenteken hebben lopen fukken
Met dat laatste ben ik eigenlijk best wel blij.quote:Op zondag 12 november 2006 18:13 schreef NLweltmeister het volgende:
VNO-NCW, dat zijn de multinationals, voor kleine ondernemers heeft dit kabinet niks gedaan, alleen staat er nu een heel bedrijfwagenpark weg te rotten omdat ze met het grijs kenteken hebben lopen fukken
Dus als ondernemers een partij steunen is het geen volkspartij meerquote:Op zondag 12 november 2006 15:33 schreef Bushmaster het volgende:
Stem op het CDA, dan krijg je de VVD er gratis bij. Versoepeling ontslagrecht, lagere winstbelasting etc. Het CDA heeft weinig gristelijks meer over zich en de VVD is geen VOLKSpartij. Maar voor de zelfstandige ondernemer is het wel een lekkere combinatie.
Als een partij meer opkomt voor de belangen van een Ondernemer tenkoste van de burger.quote:Op zondag 12 november 2006 21:26 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dus als ondernemers een partij steunen is het geen volkspartij meer![]()
Als de burgers er beter van worden wel.quote:Op maandag 13 november 2006 10:57 schreef Tikorev het volgende:
De ondernemers zijn ook de ruggengraat van de samenleving. Zij zorgen voor de banen, de economische groei en dus de welvaart. Zonder inkomsten geen geld voor sociaal beleid.
Een sociale volkspartij omarmt dus per definitie het bedrijfsleven.![]()
Veel mensen worden juist zelfstandig ondernemer om het rustiger aan te doen, met 25 uur per week ben je voor de belastingen al ondernemer (urencriterium)quote:Op maandag 13 november 2006 11:46 schreef Evil_Jur het volgende:
Inderdaad, wie geeft het volk werk en welvaart? Juist ja; De ondernemers.
Je kunt dan ook niet aan het bericht wat jij aanhaalt halen dat het CDA een ondernemerspartij zou zijn. Als je de rest van het bericht had gelezen dan had je namelijk kunnen zien dat verreweg de meeste ondernemers namelijk stemmen op de VVD met op grote achterstand het CDA en daar net iets onder de SP (is dit nu ook een ondernemerspartijquote:Op maandag 13 november 2006 10:54 schreef yeremy het volgende:
[..]
Als een partij meer opkomt voor de belangen van een Ondernemer tenkoste van de burger.
Dan is het inderdaad geen volks partij.
En ondernemers zullen zo`n partij steunen Het CDA dus.
Fijn dat je daar ook een bron bij hebt, ook wel logisch want er klopt niets van. Tenzij je de definitie van "veel" enigzins verschuift.quote:Op maandag 13 november 2006 12:22 schreef NLweltmeister het volgende:
Veel mensen worden juist zelfstandig ondernemer om het rustiger aan te doen, met 25 uur per week ben je voor de belastingen al ondernemer (urencriterium)
Wat een onzin, het is juist andersom. Nu weer een meevaller van 1,7 miljard door hogere belastinginkomsten uit het bedrijfsleven. Geld waarmee weer wat van de staatsschuld kan worden afgelost waardoor er structureel meer geld te besteden is waardoor de vergrijzing weer wat beter kan worden opgevangen.quote:Op maandag 13 november 2006 12:08 schreef yeremy het volgende:
[..]
Nu worden deze winsten behaald door op de burger te bezuinigen.
Precies. Dat yeremy het niet in zijn botte kop kan krijgen dat ondernemers zorgen voor de welvaart van burgers is niet ons probleem.quote:Op maandag 13 november 2006 11:46 schreef Evil_Jur het volgende:
Inderdaad, wie geeft het volk werk en welvaart? Juist ja; De ondernemers.
Zelfstandigen zoals ZZPers worden ook niet door het MKB vertegenwoordigdquote:Op maandag 13 november 2006 12:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Fijn dat je daar ook een bron bij hebt, ook wel logisch want er klopt niets van. Tenzij je de definitie van "veel" enigzins verschuift.
Slechts 15% van de ondernemers in het MKB werkt 36uur of minder.
http://www.eim.net/pdf-ez/M200513.pdf
Van de ZZPers werkt slechts 25% minder dan 40 in de week.quote:Op maandag 13 november 2006 12:30 schreef NLweltmeister het volgende:
Zelfstandigen zoals ZZPers worden ook niet door het MKB vertegenwoordigd
dat is wel het grootste percentage (pag 19 van de bron die jij gaf)quote:Op maandag 13 november 2006 12:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Van de ZZPers werkt slechts 25% minder dan 40 in de week.
http://www.eim.net/pdf-ez/A200204.pdf
Gelukkig is 0-40 ook een grotere groep.quote:Op maandag 13 november 2006 12:43 schreef NLweltmeister het volgende:
dat is wel het grootste percentage (pag 19 van de bron die jij gaf)
Die vaak gehoorde opmerking van 'ik werk wel 80 uur per week', overigens opvallend vaak gehoord in de kroeg, is minder dan 10 %
Hij is niet de enige. Er zijn er wel meer. Alle topics gaan uiteindelijk over de harteloze rechtse eikels en de geldverspillende linkse paupers. Of iets in die geestquote:Op maandag 13 november 2006 13:48 schreef Timmehhh het volgende:
Yeremy wat ben jij een irritante user zeg. Stop eens met openen van zinlose topics en ga eens wat nuttigs doen, een baan zoeken bijvoorbeeld.
Ik heb al een goedbetaalde baan.quote:Op maandag 13 november 2006 13:48 schreef Timmehhh het volgende:
Yeremy wat ben jij een irritante user zeg. Stop eens met openen van zinlose topics en ga eens wat nuttigs doen, een baan zoeken bijvoorbeeld.
Jij, een goedbetaalde baan? Met deze spelling, en deze zinsopbouw?quote:Op maandag 13 november 2006 14:08 schreef yeremy het volgende:
[..]
Ik heb al een goedbetaalde baan.
Moet alleen steeds meer van me koopkracht inleveren.
Ik kan natuurlijk ook een draadje open dat Bos over 10 dagen aftreed .
Maar om nou over een Natte droom van Rechts te gaan discusseren is nogal onzinnig.
Doe ik het liever op inhoud en feiten zoals dit kranten bericht.
Dan laat ik het zwak op de persoon spelen wel aan de leeghoofden over JIJ DUS
Ben je zo jaloers dat je op de persoon gaat spelen.quote:Op maandag 13 november 2006 14:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij, een goedbetaalde baan? Met deze spelling, en deze zinsopbouw?
Ik zie toch echt een werkloze relneger met spraakgebrek voor me bij jouw nickname.
Ach, dat is gewoon het beeld dat ik bij jouw manier van posten heb. Pin me er niet op vast, maar dat heb je wel eens he, zulke beelden. En over je kontje zwijg ik, ik praat liever over de grote draaiKont van Windvaan Bos.quote:Op maandag 13 november 2006 14:14 schreef yeremy het volgende:
[..]
Ben je zo jaloers dat je op de persoon gaat spelen.
Ach schatje .
Wat een zwaktebod.
Straks ga je het nog over me Kontje hebben.
Welke inhoud? jij hebt al laten zien dit krantenbericht niet gelezen te hebben. Maar mocht ik dat verkeerd zien ben je welkom om te reageren op mijn eerdere reactiequote:Op maandag 13 november 2006 14:08 schreef yeremy het volgende:
[..]
Ik heb al een goedbetaalde baan.
Moet alleen steeds meer van me koopkracht inleveren.
Ik kan natuurlijk ook een draadje open dat Bos over 10 dagen aftreed .
Maar om nou over een Natte droom van Rechts te gaan discusseren is nogal onzinnig.
Doe ik het liever op inhoud en feiten zoals dit kranten bericht.
Dus als iemand je geen antwoord geeft ga je hem op de persoon spelen.quote:Op maandag 13 november 2006 14:34 schreef Chewie het volgende:
[..]
Welke inhoud? jij hebt al laten zien dit krantenbericht niet gelezen te hebben. Maar mocht ik dat verkeerd zien ben je welkom om te reageren op mijn eerdere reactie
quote:Op maandag 13 november 2006 14:14 schreef yeremy het volgende:
Ben je zo jaloers dat je op de persoon gaat spelen.
quote:Op maandag 13 november 2006 14:42 schreef yeremy het volgende:
Probeer volgende keer normaal met me te discusseren of ik reageer is nooit zeker maar als ik reageer zal dat op de inhoud zijn niet op jou als persoon.
quote:Op maandag 13 november 2006 14:08 schreef yeremy het volgende:
Nee dan stel ik diegene een vraag, zeker als diegene loopt te klagen dat er een gebrek aan inhoud is maar hierzelf de grootste veroorzaker van is.quote:Op maandag 13 november 2006 14:42 schreef yeremy het volgende:
[..]
Dus als iemand je geen antwoord geeft ga je hem op de persoon spelen.
Ja zoals je al had kunnen lezen in mijn eerste reactie maar voor de helft.quote:Erg zwak zeker omdat het antwoord al in me eerste posting zat.
Is dit grappig bedoeld? Iedereen is gek behalve jij zeker, je krijgt namelijk door meerdere users hier het verwijt dat je op de persoon speelt en totaal inhoudsloos bezig ben,quote:Probeer volgende keer normaal met me te discusseren of ik reageer is nooit zeker maar als ik reageer zal dat op de inhoud zijn niet op jou als persoon.
quote:Mischien moet je dat ook eens proberen
Nogmaals dit is de helft van het bericht, verderop had je kunnen lezen dat 44% van de ondernemers VVD stemt, iets meer dan 20% CDA en iets minder dan 20% SP (is dit nu ook een ondernemerspartij) en daaronder stond de PvdA, dus jouw conclusie dat het CDA een ondernemerspartij zou zijn is nergens op gebasseerd en is al helemaal niet uit dit artikel te halen.quote:Als het aan de ondernemers ligt, wordt CDA-leider Balkenende weer premier. Dat blijkt uit een enquête van het VNO-NCW- opinieblad Forum. Het vertrouwen in hem is fors gegroeid. Van de ondervraagden vindt 61 procent hem het meest geschikt als premier. Een jaar geleden was dat nog maar 9 procent.
Als ik zie dat een regering zich een loons verhoging van 30 % toekent dan weet ik dat het niet nodigquote:Op maandag 13 november 2006 15:25 schreef PierreBetfair het volgende:
Jeremy........snap jij echt niet dan loonmatiging nodig was
Waar heb je het trouwens over......4 jaar lang bevriezing van lonenWaar haal jij je onzin toch elke keer vandaar.?
Dat blijkt uit een enquête van het VNO-NCW- opinieblad Forumquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:37 schreef trancethrust het volgende:
Mods, waarom wordt elk topic geopend door TS met een 'nieuwsbericht' zonder bron niet gelijk op slot gegooid?
Ja en wat staat verderop in het nieuwsbericht? Zoals Chewie je al een paar uit probeert te leggenquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:05 schreef yeremy het volgende:
Dat blijkt uit een enquête van het VNO-NCW- opinieblad Forum
![]()
Staat er toch echt.
Ga nog maar een keer kijken
welke???quote:Op donderdag 16 november 2006 11:35 schreef Bolter het volgende:
Als je de peilingen mag geloven wil het meerendeel van de Nederlanders dat Balkenende weer premier wordt, is nu ineens meer dan de helft van de Nederlanders ondernemer?
ik irriteer jou????quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:09 schreef Scorpie het volgende:
yeremy, bok eens op. Je inhoudloze posts irriteren ons.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |