abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43477465
Als het aan de ondernemers ligt, wordt CDA-leider Balkenende weer premier. Dat blijkt uit een enquête van het VNO-NCW- opinieblad Forum. Het vertrouwen in hem is fors gegroeid. Van de ondervraagden vindt 61 procent hem het meest geschikt als premier. Een jaar geleden was dat nog maar 9 procent.

Driekwart van de ondernemers wil een coalitie waarin in elk geval het CDA en de VVD zitten. Dat vinden ze het beste voor hun eigen portonomee.

Tja minder zorg afdracht ( vandaar hebben de burgers 8 % premie verhoging)

Meer WW afdracht (daarom is de duur van de WW voor de burger gekort tot nog maar de Helft)

4 jaar geen loonstijgingen (lekker voor de loonkosten van de ondernemer slecht voor de portomonee van de werknemer)

4 % belasting verlaging voor Vennootschapbelasting (minder belasting inkomsten dus minder geld voor de samenleving en de burger)
pi_43477659
Even zien hoor:
* Zomaar midden in zinnen hoofdletters.
* Anti-Balkenende
* Gezeik
------------+

Jahoor, yeremy
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_43477702
quote:
Op zondag 12 november 2006 15:11 schreef Bolter het volgende:
Even zien hoor:
* Zomaar midden in zinnen hoofdletters.
* Anti-Balkenende
* Gezeik
------------+

Jahoor, yeremy
Yep

Bedankt dat je het met de inhoud eens ben.

Is weer eens wat anders dan over het draaikontje van BOS te discusseren.

Inhoud daar draait het Om.
pi_43477743
quote:
Op zondag 12 november 2006 15:13 schreef yeremy het volgende:

Inhoud daar draait het Om.
pi_43477779
quote:
Op zondag 12 november 2006 15:15 schreef -Angelus- het volgende:

[..]

Weer iemand die me inhoudelijk gelijk geeft.

hahahahahhahaha

Maar ja zijn ook FEITEN ALLEMAAL
pi_43477786
Als het aan de ondernemers ligt, wordt CDA-leider Balkenende weer premier. Dat blijkt uit een enquête van het VNO-NCW- opinieblad Forum. Het vertrouwen in hem is fors gegroeid. Van de ondervraagden vindt 61 procent hem het meest geschikt als premier. Een jaar geleden was dat nog maar 9 procent.

Driekwart van de ondernemers wil een coalitie waarin in elk geval het CDA en de VVD zitten. Dat vinden ze het beste voor hun eigen portonomee.

Meer WW afdracht (daarom is de duur van de WW voor de burger gekort tot nog maar de Helft)

4 jaar geen loonstijgingen (lekker voor de loonkosten van de ondernemer slecht voor de portomonee van de werknemer)

4 % belasting verlaging voor Vennootschapbelasting (minder belasting inkomsten dus minder geld voor de samenleving en de burger)
pi_43477794
quote:
Op zondag 12 november 2006 15:13 schreef yeremy het volgende:

[..]

Yep

Bedankt dat je het met de inhoud eens ben.
Welk gedeelte van het woord "gezeik" snap jij niet?
pi_43477832
quote:
Op zondag 12 november 2006 15:17 schreef Bolter het volgende:

[..]

Welk gedeelte van het woord "gezeik" snap jij niet?
Schatje het zijn feiten.

En dat jij die niet kan weerleggen.

Is met je op de persoon gespeel wel duidelijk.

pi_43477995
Och al zou het zo zijn, boeit mij echt geen flikker. Al zou het waar zijn, hoeven het nog geen "feiten" te zijn waar ik op tegen ben.
Het is nu eenmaal zo dat mensen verschillende meningen hebben, vandaar dat er ook verschillende partijen bestaan. Dus je kan wel 10000000 topics openen over allerlei zaken uit verkiezingsprograms waar jij het niet mee eens bent. Het betekent niet dat als jij iets vindt dat iedereen het daar mee eens is. En ga Nederlands leren, kneus.
  zondag 12 november 2006 @ 15:29:36 #10
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_43478076
propaganderen.....
I mean no harm
pi_43478171
Stem op het CDA, dan krijg je de VVD er gratis bij. Versoepeling ontslagrecht, lagere winstbelasting etc. Het CDA heeft weinig gristelijks meer over zich en de VVD is geen VOLKSpartij. Maar voor de zelfstandige ondernemer is het wel een lekkere combinatie.
Eigen brokjes eerst.
pi_43478177
quote:
Op zondag 12 november 2006 15:25 schreef Bolter het volgende:

Het betekent niet dat als jij iets vindt dat iedereen het daar mee eens is.
Haha. Het lijkt wel steeds erger te worden op Fok!, die mensen die denken omdat zij op die partij stemmen iedereen dat moet doen. Zielig gewoon ... een topic op Fok! gaat echt geen grote impact hebben.
  zondag 12 november 2006 @ 18:10:09 #13
154880 Bolter
Awesomeness
pi_43482591
quote:
Op zondag 12 november 2006 15:34 schreef -Angelus- het volgende:

[..]

Haha. Het lijkt wel steeds erger te worden op Fok!, die mensen die denken omdat zij op die partij stemmen iedereen dat moet doen. Zielig gewoon ... een topic op Fok! gaat echt geen grote impact hebben.
Daar doelde ik juist op. Maar jij geloof ik ook
pi_43482701
VNO-NCW, dat zijn de multinationals, voor kleine ondernemers heeft dit kabinet niks gedaan, alleen staat er nu een heel bedrijfwagenpark weg te rotten omdat ze met het grijs kenteken hebben lopen fukken
pi_43485247
quote:
Op zondag 12 november 2006 15:25 schreef Bolter het volgende:
Och al zou het zo zijn, boeit mij echt geen flikker. Al zou het waar zijn, hoeven het nog geen "feiten" te zijn waar ik op tegen ben.
Het is nu eenmaal zo dat mensen verschillende meningen hebben, vandaar dat er ook verschillende partijen bestaan. Dus je kan wel 10000000 topics openen over allerlei zaken uit verkiezingsprograms waar jij het niet mee eens bent. Het betekent niet dat als jij iets vindt dat iedereen het daar mee eens is. En ga Nederlands leren, kneus.
Yep dat kan ik ja.

Daarvoor heb je een politiek forum.

Succes met verder met je gejank.
pi_43485281
quote:
Op zondag 12 november 2006 15:33 schreef Bushmaster het volgende:
Stem op het CDA, dan krijg je de VVD er gratis bij. Versoepeling ontslagrecht, lagere winstbelasting etc. Het CDA heeft weinig gristelijks meer over zich en de VVD is geen VOLKSpartij. Maar voor de zelfstandige ondernemer is het wel een lekkere combinatie.
Precies dat bedoel ik CDA is VVD voorbij gestreeft als Partij voor de Rijke Stinkerds en Ondernemers.

Dat zegt toch genoeg.
pi_43485312
quote:
Versoepeling ontslagrecht, lagere winstbelasting etc. Het CDA heeft weinig gristelijks meer over zich
Want winstbelasting en ontslagrecht staat in de bijbel en is een grondslag van de religie?
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_43485397
quote:
Op zondag 12 november 2006 15:17 schreef yeremy het volgende:
Moet je me toch eens uitleggen. Als een werkgever meer WW afdraagt en de duur van de WW wordt gehalveerd dan is het de schuld van de werkgeveer die meer WW afdraagt aan de overheid?
pi_43485548
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:43 schreef FJD het volgende:

[..]

Moet je me toch eens uitleggen. Als een werkgever meer WW afdraagt en de duur van de WW wordt gehalveerd dan is het de schuld van de werkgeveer die meer WW afdraagt aan de overheid?
Nee dit is voor de burger.

Betaald zelfde voor WW maar krijgt er minder voor terug,.
  zondag 12 november 2006 @ 20:11:44 #20
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_43486412
quote:
Op zondag 12 november 2006 18:13 schreef NLweltmeister het volgende:
VNO-NCW, dat zijn de multinationals, voor kleine ondernemers heeft dit kabinet niks gedaan, alleen staat er nu een heel bedrijfwagenpark weg te rotten omdat ze met het grijs kenteken hebben lopen fukken
En de CDA twijfelt aan de peiling van het VNO-NCW. Want hoe kunnen ze binnen een jaar zo om hoog schieten
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_43486623
quote:
Op zondag 12 november 2006 18:13 schreef NLweltmeister het volgende:
Met dat laatste ben ik eigenlijk best wel blij. Veel collega's van me hadden zo'n witte kamper VW Bestelwagen, "zijn we lekker goedkoop uit". Nou, dat zijn ze nu niet meer dus. Volgens mij liep dat aardig uit de hand, particulier grijs rijden, terwijl dat eigenlijk niet helemaal de bedoeling is. Trouwens: als je een ondernemer bent mag je nog gewoon grijs rijden dacht ik.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_43487582
Voor de grap zouden alle ondernemers in Nederland eens moeten stoppen met ondernemen.
Ik ben benieuwd hoeveel werknemers er dan nog overblijven..
  zondag 12 november 2006 @ 21:26:50 #23
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_43489319
quote:
Dus als ondernemers een partij steunen is het geen volkspartij meer
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_43501225
quote:
Op zondag 12 november 2006 21:26 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Dus als ondernemers een partij steunen is het geen volkspartij meer
Als een partij meer opkomt voor de belangen van een Ondernemer tenkoste van de burger.

Dan is het inderdaad geen volks partij.

En ondernemers zullen zo`n partij steunen Het CDA dus.
pi_43501299
De ondernemers zijn ook de ruggengraat van de samenleving. Zij zorgen voor de banen, de economische groei en dus de welvaart. Zonder inkomsten geen geld voor sociaal beleid.

Een sociale volkspartij omarmt dus per definitie het bedrijfsleven.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  maandag 13 november 2006 @ 11:03:21 #26
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_43501424
Jep en helpt daarmee indirect het volk, ook op de lange termijn!
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
pi_43502627
Inderdaad, wie geeft het volk werk en welvaart? Juist ja; De ondernemers.
pi_43503257
Als een Partij opkomt voor Ondernemers tenkoste van Burgers.

Dan is het inderdaag geen VOLKS partij
pi_43503297
quote:
Op maandag 13 november 2006 10:57 schreef Tikorev het volgende:
De ondernemers zijn ook de ruggengraat van de samenleving. Zij zorgen voor de banen, de economische groei en dus de welvaart. Zonder inkomsten geen geld voor sociaal beleid.

Een sociale volkspartij omarmt dus per definitie het bedrijfsleven.
Als de burgers er beter van worden wel.

Nu worden deze winsten behaald door op de burger te bezuinigen.

Das geen sociale volkspartij maar een Rechtse ondernemerspartij
pi_43503716
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:46 schreef Evil_Jur het volgende:
Veel mensen worden juist zelfstandig ondernemer om het rustiger aan te doen, met 25 uur per week ben je voor de belastingen al ondernemer (urencriterium)
Of ze starten een bedrijfje naast hun werk in loondient.

De groten ondernemeingen willen juist helemaal niet dat iedereen zelfstandig wordt, dan kunnen ze niet meer dreigen met ontslag ed.
pi_43503753
Ik ben het eens met de TS.

CDA is voor Jan & Truus Bovenmodaal.

PvdA/SP/GL is voor Jan & Truus Modaal en Jan & Truus Ondermodaal.
pi_43503798
quote:
Op maandag 13 november 2006 10:54 schreef yeremy het volgende:

[..]

Als een partij meer opkomt voor de belangen van een Ondernemer tenkoste van de burger.

Dan is het inderdaad geen volks partij.

En ondernemers zullen zo`n partij steunen Het CDA dus.
Je kunt dan ook niet aan het bericht wat jij aanhaalt halen dat het CDA een ondernemerspartij zou zijn. Als je de rest van het bericht had gelezen dan had je namelijk kunnen zien dat verreweg de meeste ondernemers namelijk stemmen op de VVD met op grote achterstand het CDA en daar net iets onder de SP (is dit nu ook een ondernemerspartij ).

Dus lees je eerst eens goed in voordat je onzin loopt te verkondigen.
pi_43503807
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:22 schreef NLweltmeister het volgende:
Veel mensen worden juist zelfstandig ondernemer om het rustiger aan te doen, met 25 uur per week ben je voor de belastingen al ondernemer (urencriterium)
Fijn dat je daar ook een bron bij hebt, ook wel logisch want er klopt niets van. Tenzij je de definitie van "veel" enigzins verschuift.

Slechts 15% van de ondernemers in het MKB werkt 36uur of minder.
http://www.eim.net/pdf-ez/M200513.pdf
pi_43503840
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:08 schreef yeremy het volgende:

[..]

Nu worden deze winsten behaald door op de burger te bezuinigen.
Wat een onzin, het is juist andersom. Nu weer een meevaller van 1,7 miljard door hogere belastinginkomsten uit het bedrijfsleven. Geld waarmee weer wat van de staatsschuld kan worden afgelost waardoor er structureel meer geld te besteden is waardoor de vergrijzing weer wat beter kan worden opgevangen.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_43503893
ondernemers en werknemers zijn niet elkaars vijanden, maar hebben een wederzijds belang. de marge waarbinnen dit belang rekbaar is is slechts beperkt.
pi_43503921
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:46 schreef Evil_Jur het volgende:
Precies. Dat yeremy het niet in zijn botte kop kan krijgen dat ondernemers zorgen voor de welvaart van burgers is niet ons probleem.
pi_43503981
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:25 schreef FJD het volgende:

[..]

Fijn dat je daar ook een bron bij hebt, ook wel logisch want er klopt niets van. Tenzij je de definitie van "veel" enigzins verschuift.

Slechts 15% van de ondernemers in het MKB werkt 36uur of minder.
http://www.eim.net/pdf-ez/M200513.pdf
Zelfstandigen zoals ZZPers worden ook niet door het MKB vertegenwoordigd
pi_43503998
Yemery ...
pi_43504104
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:30 schreef NLweltmeister het volgende:
Zelfstandigen zoals ZZPers worden ook niet door het MKB vertegenwoordigd
Van de ZZPers werkt slechts 25% minder dan 40 in de week.

http://www.eim.net/pdf-ez/A200204.pdf
pi_43504298
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:31 schreef Arneauxxx het volgende:
Yemery ...
pi_43504350
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:35 schreef FJD het volgende:

[..]

Van de ZZPers werkt slechts 25% minder dan 40 in de week.

http://www.eim.net/pdf-ez/A200204.pdf
dat is wel het grootste percentage (pag 19 van de bron die jij gaf)
Die vaak gehoorde opmerking van 'ik werk wel 80 uur per week', overigens opvallend vaak gehoord in de kroeg, is minder dan 10 %
pi_43504502
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:43 schreef NLweltmeister het volgende:
dat is wel het grootste percentage (pag 19 van de bron die jij gaf)
Die vaak gehoorde opmerking van 'ik werk wel 80 uur per week', overigens opvallend vaak gehoord in de kroeg, is minder dan 10 %
Gelukkig is 0-40 ook een grotere groep.

Maar om terug te komen op je stelling dat veel mensen juist minder te gaan werken. Die klopt niet echt he? De gemiddelde werkweek is 52 uur.
pi_43505824
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:41 schreef yeremy het volgende:
[..]

Wat vind je ervan dat je de naam 'Linkse Meki' hebt?
pi_43506269
Yeremy wat ben jij een irritante user zeg. Stop eens met openen van zinlose topics en ga eens wat nuttigs doen, een baan zoeken bijvoorbeeld.
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_43506632
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:48 schreef Timmehhh het volgende:
Yeremy wat ben jij een irritante user zeg. Stop eens met openen van zinlose topics en ga eens wat nuttigs doen, een baan zoeken bijvoorbeeld.
Hij is niet de enige. Er zijn er wel meer. Alle topics gaan uiteindelijk over de harteloze rechtse eikels en de geldverspillende linkse paupers. Of iets in die geest
pi_43506838
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:48 schreef Timmehhh het volgende:
Ik heb al een goedbetaalde baan.

Moet alleen steeds meer van me koopkracht inleveren.

Ik kan natuurlijk ook een draadje open dat Bos over 10 dagen aftreed .

Maar om nou over een Natte droom van Rechts te gaan discusseren is nogal onzinnig.

Doe ik het liever op inhoud en feiten zoals dit kranten bericht.

Dan laat ik het zwak op de persoon spelen wel aan de leeghoofden over JIJ DUS
pi_43506890
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:08 schreef yeremy het volgende:

[..]

Maar om nou over een Natte droom van Rechts te gaan discusseren is nogal onzinnig.

Jij, een goedbetaalde baan? Met deze spelling, en deze zinsopbouw?
Ik zie toch echt een werkloze relneger met spraakgebrek voor me bij jouw nickname.
pi_43507050
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jij, een goedbetaalde baan? Met deze spelling, en deze zinsopbouw?
Ik zie toch echt een werkloze relneger met spraakgebrek voor me bij jouw nickname.
Ben je zo jaloers dat je op de persoon gaat spelen.

Ach schatje .

Wat een zwaktebod.

Straks ga je het nog over me Kontje hebben.
pi_43507648
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:14 schreef yeremy het volgende:

[..]

Ach schatje .

Wat een zwaktebod.

Straks ga je het nog over me Kontje hebben.
Ach, dat is gewoon het beeld dat ik bij jouw manier van posten heb. Pin me er niet op vast, maar dat heb je wel eens he, zulke beelden. En over je kontje zwijg ik, ik praat liever over de grote draaiKont van Windvaan Bos.
pi_43507721
quote:

[..]

Welke inhoud? jij hebt al laten zien dit krantenbericht niet gelezen te hebben. Maar mocht ik dat verkeerd zien ben je welkom om te reageren op mijn eerdere reactie
pi_43507944
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:34 schreef Chewie het volgende:

[..]

Welke inhoud? jij hebt al laten zien dit krantenbericht niet gelezen te hebben. Maar mocht ik dat verkeerd zien ben je welkom om te reageren op mijn eerdere reactie
Dus als iemand je geen antwoord geeft ga je hem op de persoon spelen.

Erg zwak zeker omdat het antwoord al in me eerste posting zat.

Probeer volgende keer normaal met me te discusseren of ik reageer is nooit zeker maar als ik reageer zal dat op de inhoud zijn niet op jou als persoon.

Mischien moet je dat ook eens proberen

pi_43508932
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:14 schreef yeremy het volgende:
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:42 schreef yeremy het volgende:
Probeer volgende keer normaal met me te discusseren of ik reageer is nooit zeker maar als ik reageer zal dat op de inhoud zijn niet op jou als persoon.
quote:
Arme stumper
pi_43509308
Jeremy........snap jij echt niet dan loonmatiging nodig was

Waar heb je het trouwens over......4 jaar lang bevriezing van lonen Waar haal jij je onzin toch elke keer vandaar.?
  maandag 13 november 2006 @ 15:26:22 #54
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_43509338
Whehehehe, is dit dan eindelijk het yeremy (aka ongelooflijke idioot) bashtopic??
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_43509376
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:42 schreef yeremy het volgende:

[..]

Dus als iemand je geen antwoord geeft ga je hem op de persoon spelen.
Nee dan stel ik diegene een vraag, zeker als diegene loopt te klagen dat er een gebrek aan inhoud is maar hierzelf de grootste veroorzaker van is.
quote:
Erg zwak zeker omdat het antwoord al in me eerste posting zat.
Ja zoals je al had kunnen lezen in mijn eerste reactie maar voor de helft.
quote:
Is dit grappig bedoeld? Iedereen is gek behalve jij zeker, je krijgt namelijk door meerdere users hier het verwijt dat je op de persoon speelt en totaal inhoudsloos bezig ben,
quote:
Mischien moet je dat ook eens proberen
quote:
Nogmaals dit is de helft van het bericht, verderop had je kunnen lezen dat 44% van de ondernemers VVD stemt, iets meer dan 20% CDA en iets minder dan 20% SP (is dit nu ook een ondernemerspartij) en daaronder stond de PvdA, dus jouw conclusie dat het CDA een ondernemerspartij zou zijn is nergens op gebasseerd en is al helemaal niet uit dit artikel te halen.
pi_43549143
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:25 schreef PierreBetfair het volgende:
Jeremy........snap jij echt niet dan loonmatiging nodig was

Waar heb je het trouwens over......4 jaar lang bevriezing van lonen Waar haal jij je onzin toch elke keer vandaar.?
Als ik zie dat een regering zich een loons verhoging van 30 % toekent dan weet ik dat het niet nodig

Het ging economisch niet slecht in nederland doordat de loonkosten te hoog waren

En cijfers vind je terug op de site van het CPB.

Of gewoon jaarlijks de begrotingen volgens.
pi_43549258
Mods, waarom wordt elk topic geopend door TS met een 'nieuwsbericht' zonder bron niet gelijk op slot gegooid?
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_43550150
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:37 schreef trancethrust het volgende:
Mods, waarom wordt elk topic geopend door TS met een 'nieuwsbericht' zonder bron niet gelijk op slot gegooid?
Dat blijkt uit een enquête van het VNO-NCW- opinieblad Forum

Staat er toch echt.

Ga nog maar een keer kijken
pi_43550252
yeremy, bok eens op. Je inhoudloze posts irriteren ons.
pi_43568169
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 18:05 schreef yeremy het volgende:
Dat blijkt uit een enquête van het VNO-NCW- opinieblad Forum

Staat er toch echt.

Ga nog maar een keer kijken
Ja en wat staat verderop in het nieuwsbericht? Zoals Chewie je al een paar uit probeert te leggen
pi_43601578
Dat ze grotendeels VVD stemmen.

Maar dit zegt voldoende

Want CDA voert VVD beleid uit.

2 Ondernemers Partijen DUS
pi_43602775
Als je de peilingen mag geloven wil het meerendeel van de Nederlanders dat Balkenende weer premier wordt, is nu ineens meer dan de helft van de Nederlanders ondernemer?
pi_43603071
quote:
Op donderdag 16 november 2006 11:35 schreef Bolter het volgende:
Als je de peilingen mag geloven wil het meerendeel van de Nederlanders dat Balkenende weer premier wordt, is nu ineens meer dan de helft van de Nederlanders ondernemer?
welke???
pi_43603115
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 18:09 schreef Scorpie het volgende:
yeremy, bok eens op. Je inhoudloze posts irriteren ons.
ik irriteer jou????

Goeie zaak.

Daar zijn discussies voor mensen prikkelen.

Probeer volgende keer inhoudelijk teply te geven.

Anders moet ik ook weer off topic
pi_43603138

pi_43603544
never mind
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_43603620
???
pi_43603762
Blijf je steeds hetzelfde nieuwsbericht posten of kom je ook nog eens met een goed opgebouwde en goed onderbouwde post?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')