abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43507944
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:34 schreef Chewie het volgende:

[..]

Welke inhoud? jij hebt al laten zien dit krantenbericht niet gelezen te hebben. Maar mocht ik dat verkeerd zien ben je welkom om te reageren op mijn eerdere reactie
Dus als iemand je geen antwoord geeft ga je hem op de persoon spelen.

Erg zwak zeker omdat het antwoord al in me eerste posting zat.

Probeer volgende keer normaal met me te discusseren of ik reageer is nooit zeker maar als ik reageer zal dat op de inhoud zijn niet op jou als persoon.

Mischien moet je dat ook eens proberen

Als het aan de ondernemers ligt, wordt CDA-leider Balkenende weer premier. Dat blijkt uit een enquête van het VNO-NCW- opinieblad Forum. Het vertrouwen in hem is fors gegroeid. Van de ondervraagden vindt 61 procent hem het meest geschikt als premier. Een jaar geleden was dat nog maar 9 procent.
pi_43508932
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:14 schreef yeremy het volgende:
Ben je zo jaloers dat je op de persoon gaat spelen.
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:42 schreef yeremy het volgende:
Probeer volgende keer normaal met me te discusseren of ik reageer is nooit zeker maar als ik reageer zal dat op de inhoud zijn niet op jou als persoon.
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:08 schreef yeremy het volgende:
Dan laat ik het zwak op de persoon spelen wel aan de leeghoofden over JIJ DUS
Arme stumper
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_43509308
Jeremy........snap jij echt niet dan loonmatiging nodig was

Waar heb je het trouwens over......4 jaar lang bevriezing van lonen Waar haal jij je onzin toch elke keer vandaar.?
  maandag 13 november 2006 @ 15:26:22 #54
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_43509338
Whehehehe, is dit dan eindelijk het yeremy (aka ongelooflijke idioot) bashtopic??
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_43509376
quote:
Op maandag 13 november 2006 14:42 schreef yeremy het volgende:

[..]

Dus als iemand je geen antwoord geeft ga je hem op de persoon spelen.
Nee dan stel ik diegene een vraag, zeker als diegene loopt te klagen dat er een gebrek aan inhoud is maar hierzelf de grootste veroorzaker van is.
quote:
Erg zwak zeker omdat het antwoord al in me eerste posting zat.
Ja zoals je al had kunnen lezen in mijn eerste reactie maar voor de helft.
quote:
Is dit grappig bedoeld? Iedereen is gek behalve jij zeker, je krijgt namelijk door meerdere users hier het verwijt dat je op de persoon speelt en totaal inhoudsloos bezig ben,
quote:
Mischien moet je dat ook eens proberen
quote:
Als het aan de ondernemers ligt, wordt CDA-leider Balkenende weer premier. Dat blijkt uit een enquête van het VNO-NCW- opinieblad Forum. Het vertrouwen in hem is fors gegroeid. Van de ondervraagden vindt 61 procent hem het meest geschikt als premier. Een jaar geleden was dat nog maar 9 procent.
Nogmaals dit is de helft van het bericht, verderop had je kunnen lezen dat 44% van de ondernemers VVD stemt, iets meer dan 20% CDA en iets minder dan 20% SP (is dit nu ook een ondernemerspartij) en daaronder stond de PvdA, dus jouw conclusie dat het CDA een ondernemerspartij zou zijn is nergens op gebasseerd en is al helemaal niet uit dit artikel te halen.
pi_43549143
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:25 schreef PierreBetfair het volgende:
Jeremy........snap jij echt niet dan loonmatiging nodig was

Waar heb je het trouwens over......4 jaar lang bevriezing van lonen Waar haal jij je onzin toch elke keer vandaar.?
Als ik zie dat een regering zich een loons verhoging van 30 % toekent dan weet ik dat het niet nodig

Het ging economisch niet slecht in nederland doordat de loonkosten te hoog waren

En cijfers vind je terug op de site van het CPB.

Of gewoon jaarlijks de begrotingen volgens.
pi_43549258
Mods, waarom wordt elk topic geopend door TS met een 'nieuwsbericht' zonder bron niet gelijk op slot gegooid?
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_43550150
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:37 schreef trancethrust het volgende:
Mods, waarom wordt elk topic geopend door TS met een 'nieuwsbericht' zonder bron niet gelijk op slot gegooid?
Dat blijkt uit een enquête van het VNO-NCW- opinieblad Forum

Staat er toch echt.

Ga nog maar een keer kijken
pi_43550252
yeremy, bok eens op. Je inhoudloze posts irriteren ons.
pi_43568169
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 18:05 schreef yeremy het volgende:
Dat blijkt uit een enquête van het VNO-NCW- opinieblad Forum

Staat er toch echt.

Ga nog maar een keer kijken
Ja en wat staat verderop in het nieuwsbericht? Zoals Chewie je al een paar uit probeert te leggen
pi_43601578
Dat ze grotendeels VVD stemmen.

Maar dit zegt voldoende

Want CDA voert VVD beleid uit.

2 Ondernemers Partijen DUS
pi_43602775
Als je de peilingen mag geloven wil het meerendeel van de Nederlanders dat Balkenende weer premier wordt, is nu ineens meer dan de helft van de Nederlanders ondernemer?
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_43603071
quote:
Op donderdag 16 november 2006 11:35 schreef Bolter het volgende:
Als je de peilingen mag geloven wil het meerendeel van de Nederlanders dat Balkenende weer premier wordt, is nu ineens meer dan de helft van de Nederlanders ondernemer?
welke???
pi_43603115
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 18:09 schreef Scorpie het volgende:
yeremy, bok eens op. Je inhoudloze posts irriteren ons.
ik irriteer jou????

Goeie zaak.

Daar zijn discussies voor mensen prikkelen.

Probeer volgende keer inhoudelijk teply te geven.

Anders moet ik ook weer off topic
pi_43603138

Driekwart van de ondernemers wil een coalitie waarin in elk geval het CDA en de VVD zitten. Dat vinden ze het beste voor hun eigen portonomee.

Tja minder zorg afdracht ( vandaar hebben de burgers 8 % premie verhoging)

Meer WW afdracht (daarom is de duur van de WW voor de burger gekort tot nog maar de Helft)

4 jaar geen loonstijgingen (lekker voor de loonkosten van de ondernemer slecht voor de portomonee van de werknemer)

4 % belasting verlaging voor Vennootschapbelasting (minder belasting inkomsten dus minder geld voor de samenleving en de burger)
pi_43603544
never mind
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_43603620
???
pi_43603762
Blijf je steeds hetzelfde nieuwsbericht posten of kom je ook nog eens met een goed opgebouwde en goed onderbouwde post?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')