Dus als iemand je geen antwoord geeft ga je hem op de persoon spelen.quote:Op maandag 13 november 2006 14:34 schreef Chewie het volgende:
[..]
Welke inhoud? jij hebt al laten zien dit krantenbericht niet gelezen te hebben. Maar mocht ik dat verkeerd zien ben je welkom om te reageren op mijn eerdere reactie
quote:Op maandag 13 november 2006 14:14 schreef yeremy het volgende:
Ben je zo jaloers dat je op de persoon gaat spelen.
quote:Op maandag 13 november 2006 14:42 schreef yeremy het volgende:
Probeer volgende keer normaal met me te discusseren of ik reageer is nooit zeker maar als ik reageer zal dat op de inhoud zijn niet op jou als persoon.
quote:Op maandag 13 november 2006 14:08 schreef yeremy het volgende:
Dan laat ik het zwak op de persoon spelen wel aan de leeghoofden over JIJ DUS
Nee dan stel ik diegene een vraag, zeker als diegene loopt te klagen dat er een gebrek aan inhoud is maar hierzelf de grootste veroorzaker van is.quote:Op maandag 13 november 2006 14:42 schreef yeremy het volgende:
[..]
Dus als iemand je geen antwoord geeft ga je hem op de persoon spelen.
Ja zoals je al had kunnen lezen in mijn eerste reactie maar voor de helft.quote:Erg zwak zeker omdat het antwoord al in me eerste posting zat.
Is dit grappig bedoeld? Iedereen is gek behalve jij zeker, je krijgt namelijk door meerdere users hier het verwijt dat je op de persoon speelt en totaal inhoudsloos bezig ben,quote:Probeer volgende keer normaal met me te discusseren of ik reageer is nooit zeker maar als ik reageer zal dat op de inhoud zijn niet op jou als persoon.
quote:Mischien moet je dat ook eens proberen
Nogmaals dit is de helft van het bericht, verderop had je kunnen lezen dat 44% van de ondernemers VVD stemt, iets meer dan 20% CDA en iets minder dan 20% SP (is dit nu ook een ondernemerspartij) en daaronder stond de PvdA, dus jouw conclusie dat het CDA een ondernemerspartij zou zijn is nergens op gebasseerd en is al helemaal niet uit dit artikel te halen.quote:Als het aan de ondernemers ligt, wordt CDA-leider Balkenende weer premier. Dat blijkt uit een enquête van het VNO-NCW- opinieblad Forum. Het vertrouwen in hem is fors gegroeid. Van de ondervraagden vindt 61 procent hem het meest geschikt als premier. Een jaar geleden was dat nog maar 9 procent.
Als ik zie dat een regering zich een loons verhoging van 30 % toekent dan weet ik dat het niet nodigquote:Op maandag 13 november 2006 15:25 schreef PierreBetfair het volgende:
Jeremy........snap jij echt niet dan loonmatiging nodig was
Waar heb je het trouwens over......4 jaar lang bevriezing van lonenWaar haal jij je onzin toch elke keer vandaar.?
Dat blijkt uit een enquête van het VNO-NCW- opinieblad Forumquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:37 schreef trancethrust het volgende:
Mods, waarom wordt elk topic geopend door TS met een 'nieuwsbericht' zonder bron niet gelijk op slot gegooid?
Ja en wat staat verderop in het nieuwsbericht? Zoals Chewie je al een paar uit probeert te leggenquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:05 schreef yeremy het volgende:
Dat blijkt uit een enquête van het VNO-NCW- opinieblad Forum
![]()
Staat er toch echt.
Ga nog maar een keer kijken
welke???quote:Op donderdag 16 november 2006 11:35 schreef Bolter het volgende:
Als je de peilingen mag geloven wil het meerendeel van de Nederlanders dat Balkenende weer premier wordt, is nu ineens meer dan de helft van de Nederlanders ondernemer?
ik irriteer jou????quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:09 schreef Scorpie het volgende:
yeremy, bok eens op. Je inhoudloze posts irriteren ons.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |