quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:12 schreef worldpimber het volgende:Ach, ... de 1 koopt gouden wielen...
![]()
quote:
Het was dan ook Le-vens-ge-vaar-lijkquote:Op zondag 12 november 2006 13:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
2 KTM rijders, die op achterwiel weg reden bij verkeerslichtwas jij daar 1 van?
Zo ja, dan ben je nu afgeschilderd als "topcrimineel"
Oja, bij een van "jullie" ging het bijna mis
En ze werden niet staande gehouden?quote:Op zondag 12 november 2006 14:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het was dan ook Le-vens-ge-vaar-lijk
Lieten ze niet zienquote:Op zondag 12 november 2006 14:51 schreef hicham het volgende:
[..]
En ze werden niet staande gehouden?
Correctie.. nu pas (weer) uit bed.. zonder eerder genoemd item.quote:Op zondag 12 november 2006 12:43 schreef koffiekoekje het volgende:
Ah!Dingen die ik altijd al niet had willen weten
Nu moeten die oude, dubbele 592 en 593 nog even geedit worden en alles klopt weerquote:
Wablief, zonder je croisantjequote:Op zondag 12 november 2006 15:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Correctie.. nu pas (weer) uit bed.. zonder eerder genoemd item.
Alleen de Red Bull Air race gemist.. maja.. toch geen weer vandaag.![]()
Ben er amper 3 kilometer van vandaan..kan ze nog net niet horen..![]()
quote:
Globetrekkerquote:Op zondag 12 november 2006 16:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Hey zeg eens, heb je al een keer met Globetrekker gemailed??
Stoor je je er aan dan !quote:Op zondag 12 november 2006 16:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nu moeten die oude, dubbele 592 en 593 nog even geedit worden en alles klopt weer
Alexxxx!!!!
Dat is die gozer uit het MF-opstapdagtopic die je probeerde te verleiden. Het woord gaat rond dat hij Rietvaerder is, een oude bekende van de Fok!MC (maar daar moet je niet over beginnen als je hem spreektquote:Op zondag 12 november 2006 16:34 schreef -XX- het volgende:
[..]
Globetrekker? kan wel
? wie is dat!
Ik krijg soms mailtjes van iemand wtf whos that![]()
...met een flinke korrel zout nemenquote:Op zondag 05 november 2006 16:38 schreef Globetrekker het volgende:
[...]
En dan heeft ie nog niet eens echt voluit gereden..
Hij noemde het zelfs geen racen, dus
[me=Globetrekker is collega van Barry Veneman]
OMGGGG die heb ik ooit...heel lang geleden in mijn msn gehad maar omdat hij gigantisch irritant was heb ik hem verwijrderdquote:Op zondag 12 november 2006 16:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat is die gozer uit het MF-opstapdagtopic die je probeerde te verleiden. Het woord gaat rond dat hij Rietvaerder is, een oude bekende van de Fok!MC (maar daar moet je niet over beginnen als je hem spreekt). Derhalve zul je veel dingen die hij post zoals...
[..]
...met een flinke korrel zout nemen
(Heeft ook een keer in je fotoboek gereageerd hier op Fok)
DE Nurburgring-expert!!!!quote:Op zondag 12 november 2006 16:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat is die gozer uit het MF-opstapdagtopic die je probeerde te verleiden. Het woord gaat rond dat hij Rietvaerder is, een oude bekende van de Fok!MC (maar daar moet je niet over beginnen als je hem spreekt). Derhalve zul je veel dingen die hij post zoals...
[..]
...met een flinke korrel zout nemen
(Heeft ook een keer in je fotoboek gereageerd hier op Fok)
POSERRRRRRquote:Op zondag 12 november 2006 16:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
middag
[afbeelding]
[[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01708-45.jpg]afbeelding][/url][[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01722-45.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01719-45.jpg]afbeelding][/url][[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01713-45.jpg]afbeelding][/url]
Mja, voorlopig is er nog geen enkel keihard bewijs. Maar er zijn verdomd veel overeenkomstenquote:Op zondag 12 november 2006 16:49 schreef -XX- het volgende:
En hij maar zeggen van mail me maar even dan stuur ik dat door naar Barry![]()
![]()
![]()
![]()
En neeIk heb niet gemailt
Wtf
Gereedschap & werkplaats @ brandweerkazerne Dordt??quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:50 schreef Globetrekker het volgende:
[...]
Alleen kan ik geen halve dag wachten voor het uitharden... ik ga het straks ergens anders doen en moet dan toch met de motor weer naar huis (5km rijden).
Duwd, nais piksquote:
quote:Op zondag 12 november 2006 16:54 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Streetfighter don't-give-a-shit styleMet je nike patta's en je pauperbroek
![]()
Hij was vetttt serieusquote:Op zondag 12 november 2006 16:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Mja, voorlopig is er nog geen enkel keihard bewijs. Maar er zijn verdomd veel overeenkomsten![]()
![]()
Netzoals nu weer (even voor de insiders die Riet wat beter kennen):
[..]
Gereedschap & werkplaats @ brandweerkazerne Dordt??(pappa
)
Amazing dat zelfs jij hem irritant vond op MSN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leest hij mee..?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
was echt 5 min. dat de zon doorkwam terwijl ik ri. Doesburg reed, dus meteen maar stoppen en sessie doenquote:
quote:Op zondag 12 november 2006 16:56 schreef hicham het volgende:
Edit je quote even zodat ie overeenkomt met mijn post
quote:Op zondag 12 november 2006 16:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
Stoor je je er aan dan !laat lekker hangen
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 16:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hij was vetttt serieusAls ik wat zei was het van : wtf?
![]()
ALSOF IK Niet te begrijpen ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leest hij mee..?Vast wel, netzoals Mercy waarschjinlijk zo nu en dan ook nog wel eens meeleestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BoeiendNog niet helemaal, maar laat nou maar zitten want dan komt er weer een edit berichtquote:![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 17:01 schreef hicham het volgende:
Nog niet helemaal, maar laat nou maar zitten want dan komt er weer een edit bericht
quote:Op zondag 12 november 2006 16:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
middag
[afbeelding]
[[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01708-45.jpg]afbeelding][/url][[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01722-45.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01719-45.jpg]afbeelding][/url][[url=http://s17.photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC01713-45.jpg]afbeelding][/url]
Survival of the fittestquote:Op zondag 12 november 2006 17:03 schreef -XX- het volgende:
HahaLigt het aan het gedrag van de fokmcers? dat vele hier nooit meer willen of gaan posten
.. ?
Hahaaaaaaaaaaa![]()
Hahaquote:Op zondag 12 november 2006 17:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Survival of the fittestBazzieK heeft het ook regelmatig, danwel niet altijd, zwaar te verduren
Toch blijft ie komen, dan weet je dat je op hem kunt bouwen[afbeelding]
who mequote:
missch omdat het de hele dag poob weer wasquote:Op zondag 12 november 2006 17:02 schreef koffiekoekje het volgende:![]()
Waarom staat je motor trouwens tussen de verdorde sla blaadjes?
quote:Op zondag 12 november 2006 16:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
middag
[afbeelding]
Naja, met op 'm bouwen bedoelde ik eigenlijk gewoon dat ik hem het liefst onder een heipaal zie verdwijnenquote:
Deed je schaap moeilijk vandaag?quote:Op zondag 12 november 2006 17:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Naja, met op 'm bouwen bedoelde ik eigenlijk gewoon dat ik hem het liefst onder een heipaal zie verdwijnen
Een goeie Basis, altijd belangrijkquote:Op zondag 12 november 2006 17:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Naja, met op 'm bouwen bedoelde ik eigenlijk gewoon dat ik hem het liefst onder een heipaal zie verdwijnen
Whahahaquote:Op zondag 12 november 2006 17:16 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
Die scheve smiley rechtsachter op die garagedeur![]()
Mansquote:Op zondag 12 november 2006 16:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
middag
[afbeelding]
die vaghe photo van gister kwam echt niet tot zijn recht nuquote:Op zondag 12 november 2006 17:11 schreef Rib-i het volgende:![]()
De nieuwe kleuren staan echt een stuk beter![]()
incl. schoonheidspimpelquote:Op zondag 12 november 2006 17:16 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
Die scheve smiley rechtsachter op die garagedeur![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 17:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Eeeej skatje, ben je getipt door je smatje [afbeelding]
quote:Op zondag 12 november 2006 17:29 schreef worldpimber het volgende:
Degene die dat tot 1 van die 7 schoonheden heeft verheven mag sterven met BazzieK![]()
![]()
Joepieeeieieeequote:Op zondag 12 november 2006 18:30 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nou niet allemaal ineens weg blijven
Dan rijd je hem toch naar binnenquote:Op zondag 12 november 2006 18:37 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik wil mijn motor in de was zetten (trutelwax). Nu hoorde ik dat het daar toch minenstens 20 graden voor moet zijnheb ik dit jaar nog kans op de juiste temperatuur
![]()
Je moet niet zoveel luisteren naar anderen, gewoon doenquote:Op zondag 12 november 2006 18:37 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik wil mijn motor in de was zetten (trutelwax). Nu hoorde ik dat het daar toch minenstens 20 graden voor moet zijnheb ik dit jaar nog kans op de juiste temperatuur
![]()
Dat wordt verbouwenquote:Op zondag 12 november 2006 18:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dan rijd je hem toch naar binnenGewoon ffies in de woonkamer
![]()
![]()
hum... zit wat inquote:Op zondag 12 november 2006 18:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel luisteren naar anderen, gewoon doen
quote:
Dan heb je mensenkennisquote:Op zondag 12 november 2006 16:46 schreef -XX- het volgende:
OMGGGG die heb ik ooit...heel lang geleden in mijn msn gehad maar omdat hij gigantisch irritant was heb ik hem verwijrderd![]()
![]()
![]()
!![]()
![]()
.. en het mag dan ook niet te heet zijnquote:Op zondag 12 november 2006 18:37 schreef koffiekoekje het volgende:
![]()
heb geen PSP ofzo hierquote:Op zondag 12 november 2006 19:38 schreef -XX- het volgende:
Je avatar lijkt net nepMaar dan in tha good wayyyyyhayyy
ofzo!
Als je het mij braagt, dan praat ze poepquote:Op zondag 12 november 2006 19:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb geen PSP ofzo hieralleen Paint
dus mocht iemand creatief willen zijn![]()
Ik bedoel eigenlijkquote:Op zondag 12 november 2006 19:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Braagtquote:Op zondag 12 november 2006 20:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als je het mij braagt, dan praat ze poep
PSP = Playstation Portable.quote:Op zondag 12 november 2006 19:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Blinded by me, you can't see a thing!!quote:Op zondag 12 november 2006 19:42 schreef koffiekoekje het volgende:
Master of Puppets I'm pulling your strings. Twisting your mind and smashing your dreams
Zeig die Titten uns, wackel mit dem Arschquote:Op zondag 12 november 2006 20:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
PSP = Playstation Portable.![]()
Ik heb momenteel ook alleen maar paint.![]()
![]()
[..]
Blinded by me, you can't see a thing!!
Just call my name, `cause I'll hear you scream!!
Master!!
![]()
Master!! [afbeelding]
Is meer iets van mijn generatie..
Hij heeft weer een kloontje gemaaktquote:Op zondag 12 november 2006 18:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Collega van Barry.. wat een liegbeest is het ook..
.. en Globetrekker is idd Riet.
Maar het was slechts een uiting van respect aan de Longhorns van de universiteit van Texas, de staat waar Bush eerder gouverneur was.quote:Op zondag 12 november 2006 20:49 schreef -XX- het volgende:
![]()
En wat was de gedachte bij hen er achter !!!
![]()
Coolquote:Op zondag 12 november 2006 21:25 schreef dahei het volgende:
Hier wat foto's van de strandrace van vandaag:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik ze hier niet mag plaatsen hoor ik het wel![]()
Leuk hé! Het was echt een hele leuke dag daar, ondanks de koude en harde wind.quote:Op zondag 12 november 2006 21:27 schreef stinkie het volgende:
[..]
Cool
Dat was eigenlijk de echte reden dat ik hier weer eens gluurde
Vast wel, alleen ik kon nietquote:Op zondag 12 november 2006 21:33 schreef dahei het volgende:
[..]
Leuk hé! Het was echt een hele leuke dag daar, ondanks de koude en harde wind.
quote:Op zondag 12 november 2006 21:25 schreef dahei het volgende:
Zoiets ook goed?quote:Op zondag 12 november 2006 19:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
quote:
Het is tijdsloosquote:Op zondag 12 november 2006 20:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
PSP = Playstation Portable.![]()
Ik heb momenteel ook alleen maar paint.![]()
![]()
[..]
Blinded by me, you can't see a thing!!
Just call my name, `cause I'll hear you scream!!
Master!!
![]()
Master!! [afbeelding]
Is meer iets van mijn generatie..
quote:Op zondag 12 november 2006 21:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Zoiets ook goed?
[afbeelding]
Of anders deze
[afbeelding]
Beide wel minstens 5.6 seconden kijkenInspired by Pepijn
Stukkie op TV gezien, maar kon er niet echt warm of koud van worden. Foto 4 is wel mooiquote:Op zondag 12 november 2006 21:25 schreef dahei het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Boks bookkkssssquote:
Kan wil iemand dat ook voor mij doen met mijn fiets ?quote:Op zondag 12 november 2006 21:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Zoiets ook goed?
[afbeelding]
Of anders deze
[afbeelding]
Beide wel minstens 5.6 seconden kijkenInspired by Pepijn
ik kan er een mooi net echt schilderijtje van makenquote:Op zondag 12 november 2006 22:01 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
Van deze of die uit de OP ?
Ja, vast... maar nu even niet.quote:Op zondag 12 november 2006 22:01 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
¿Que ?quote:Op zondag 12 november 2006 22:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik kan er een mooi net echt schilderijtje van maken![]()
Terugwatdanook is voor mietjes ..quote:Op zondag 12 november 2006 22:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
teruglezen doe je niet aan, zie ik![]()
Wil je ook een flare?quote:Op zondag 12 november 2006 22:01 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 12 november 2006 22:10 schreef hicham het volgende:
Is zo'n icoon niet wat meer voor jou Kratjuh?>> [afbeelding]
quote:Op zondag 12 november 2006 22:10 schreef hicham het volgende:
Al klaar met de sportschool dan?quote:Op zondag 12 november 2006 22:11 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ook goeie ..
Ik moet 's een fatsoenlijke poserpic maken .. Wordt lange termijn dus met dit weer ..
Wel ff netjes resizen danquote:Op zondag 12 november 2006 22:11 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ook goeie ..
Ik moet 's een fatsoenlijke poserpic maken .. Wordt lange termijn dus met dit weer ..
waar is de flarequote:Op zondag 12 november 2006 22:10 schreef hicham het volgende:
Who's the manquote:Op zondag 12 november 2006 22:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Wel ff netjes resizen dan
[afbeelding]
Of..
[afbeelding]
Ik heb gewoon afkickverschijnselen van het niet rijden vandaagquote:Op zondag 12 november 2006 22:11 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ook goeie ..
...en het kon bestquote:Op zondag 12 november 2006 22:16 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb gewoon afkickverschijnselen van het niet rijden vandaag![]()
Achter het bordje, beetje lastig te zien zo maar draai het plaatje eens omquote:
Hier geen zonnig moment geweeest, alleen regen.quote:Op zondag 12 november 2006 22:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
...en het kon bestaf en toe
![]()
Vervang de processor gevoelquote:Op zondag 12 november 2006 22:17 schreef hicham het volgende:
Flare is de nieuwste rage
[..]
Achter het bordje, beetje lastig te zien zo maar draai het plaatje eens om![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 12 november 2006 22:17 schreef hicham het volgende:
Flare is de nieuwste rage
[..]
Achter het bordje, beetje lastig te zien zo maar draai het plaatje eens om![]()
Krijgen steeds meer lijstjes hier geloof ik ?quote:Op zondag 12 november 2006 22:28 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij's leukStickertje voor jou en een plusje achter je naam op de presentielijst
![]()
Omgquote:Op zondag 12 november 2006 22:35 schreef kratjuh het volgende:
Ik ben pleite .. Ff dousen en dan kan ik nog net het eind van James Bond zien ..
Truste
Roger Moore ..quote:Op zondag 12 november 2006 22:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
OmgFF NIET HOOR! James bond
Ging net een stukje meekijken
waren ze onder water aan het knoeien, hahaaaaa met 1 frame per seconde!
![]()
En die man uit james bond is lelijk geworden, zeuuu hezag dat dan met die reclame erna Hello i james bond ;;
Zozo, heb je een leuke fighter van gemaaktquote:Op zondag 12 november 2006 16:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
middag
[afbeelding]
Ja hijquote:Op zondag 12 november 2006 22:39 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Roger Moore ..
Wacht maar tot jij zo oud bent ..
Ik was even in de veronderstelling dat ze zelf kon lezen. Maar hier staan natuurlijk hele zinnen.quote:Op zondag 12 november 2006 21:16 schreef worldpimber het volgende:
Maar het was slechts een uiting van respect aan de Longhorns van de universiteit van Texas, de staat waar Bush eerder gouverneur was.![]()
Niet mag..quote:Op zondag 12 november 2006 21:25 schreef dahei het volgende:
[... coole pics...]
quote:Op zondag 12 november 2006 23:45 schreef Crashcat het volgende:
* Crashcat lijkt wel de enige nachtbraker hier
De fun jah....quote:Op maandag 13 november 2006 00:22 schreef Crashcat het volgende:
Dus de fun kan nu beginnen?
[afbeelding]
ik bedoel het meer in de zin van de foto...quote:
nix mis met MF hoorquote:
nee hij werkt weer, het had ff een dip denk ik dan. Of miss had het hier wel een dipquote:
Trustenquote:
Jaja, chipshandenquote:Op maandag 13 november 2006 01:05 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Mn muis plakt is ook vettig van die chipshanden van hem, kan ik morgen weer met alchohol schoommaken
![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 01:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat schoonmaken met alcohol lijkt me een goed idee![]()
Eerder laag, Flat track racer van Harley, soort van speedway achtig iets, voor volk dat graag laag bij de gronds rijdquote:
Dan lijkt het snellerquote:Op maandag 13 november 2006 10:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Eerder laag, Flat track racer van Harley, soort van speedway achtig iets, voor volk dat graag laag bij de gronds rijd
je instructeur zoek rijden!quote:Op maandag 13 november 2006 11:00 schreef koffiekoekje het volgende:
Instructeur kwijt tijdens motorrijles
En vergeet je corrupte kaartjes niet voor je cameraquote:
quote:Op maandag 13 november 2006 12:25 schreef MouseOver het volgende:
Het ging gewoon niet lekker wat betreft kijktechniek. Wat betreft plaats op de weg was het punt dat ik me een opmerking aangetrokken had die een andere lesser m'n laatste les te horen gekregen had; meer voorsorteren. Ik dacht "kom, laat ik daar ook een beetje op letten" maar de instructeur vond dat je dat vooral niet moet doen als iemand anders er niet makkelijk langs kan. Waar ik het op zich ook wel mee eens ben maar zo'n examen is altijd een beetje geforceerd rijden.
Nja. 17 november is iemand uitgevallen, dus dan weer een nieuwe poging.
Bummerquote:Op maandag 13 november 2006 12:25 schreef MouseOver het volgende:
Het ging gewoon niet lekker wat betreft kijktechniek. Wat betreft plaats op de weg was het punt dat ik me een opmerking aangetrokken had die een andere lesser m'n laatste les te horen gekregen had; meer voorsorteren. Ik dacht "kom, laat ik daar ook een beetje op letten" maar de instructeur vond dat je dat vooral niet moet doen als iemand anders er niet makkelijk langs kan. Waar ik het op zich ook wel mee eens ben maar zo'n examen is altijd een beetje geforceerd rijden.
http://www.osco.nl/quote:Op maandag 13 november 2006 12:49 schreef Snelwagen het volgende:
Btw wat voorn kettingvet gebruiken jullie?
Kheb eerst 1 of ander pauperspul gehad, daarna motul die was wel goed, nu s100 en ik heb hem gister ingesmeerd en hijs nu alweer droog. Kzal dr eens wat meer opspuiten
![]()
ah nice, waar haal je het vet voor dat apparaatje vandaan dan?quote:Op maandag 13 november 2006 12:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
http://www.osco.nl/Bevalt me prima. Weet alleen niet wat voor olie/vet het precies is...
ik heb ook wel eens een stuk alleen gereden, instucteur zei altijd, als je me kwijt bent, gewoon rechtdoor blijven rijden, kom ik je op gegeven moment wel weer tegen... dat was ook zoquote:Op maandag 13 november 2006 11:00 schreef koffiekoekje het volgende:
quote:
ik heb ook een of andere baggerspray... als je wil kunnen 'zien' dat je hem ingespoten hebt, ligt de helft op de grondquote:Op maandag 13 november 2006 12:49 schreef Snelwagen het volgende:
Kheb eerst 1 of ander pauperspul gehad, daarna motul die was wel goed, nu s100 en ik heb hem gister ingesmeerd en hijs nu alweer droog. Kzal dr eens wat meer opspuiten
![]()
Inclusief opbouw was het 140 terreuro's, navul flesjes nog geen 6 euro's en goed voor zeker 2 keer navullen (er zit iig een flesje bij). Te koop online en bij de motordealer (oa. motoport en safe, vast ook anderen).quote:Op maandag 13 november 2006 13:08 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
ah nice, waar haal je het vet voor dat apparaatje vandaan dan?
Ennuh wat kost die?
Het grote online motorshops overzichtquote:Op maandag 13 november 2006 13:08 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
ah nice, waar haal je het vet voor dat apparaatje vandaan dan?
Ennuh wat kost die?
quote:Op maandag 13 november 2006 11:00 schreef koffiekoekje het volgende:
quote:Op maandag 13 november 2006 13:23 schreef Roderick2085 het volgende:
ik heb ook een of andere baggerspray... als je wil kunnen 'zien' dat je hem ingespoten hebt, ligt de helft op de grond![]()
Wat een zeikreacties staan ertussen zegquote:Op maandag 13 november 2006 11:00 schreef koffiekoekje het volgende:
quote:Op maandag 13 november 2006 13:54 schreef koffiekoekje het volgende:
Eerste beelden praktijktoets van Bazziek.
Tja dat krijg je als je dagelijks met de zwakzinnigen van de Fok! MC communiceert.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S100 moet je wel een nacht laten intrekken en aan de binnekant van de ketting spuiten. Anders kan je het idd net zo goed niet gebruiken. Gebruik zelf ook S100 en ben er best tevreden overquote:Op maandag 13 november 2006 12:49 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
Zo mild ben ik nietquote:Op maandag 13 november 2006 13:54 schreef koffiekoekje het volgende:
heb jij ook van die vage smurrie als je de ketting net hebt ingesmeertquote:Op maandag 13 november 2006 14:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
S100 moet je wel een nacht laten intrekken en aan de binnekant van de ketting spuiten. Anders kan je het idd net zo goed niet gebruiken. Gebruik zelf ook S100 en ben er best tevreden over![]()
Volgens mij nietquote:Op maandag 13 november 2006 14:38 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
heb jij ook van die vage smurrie als je de ketting net hebt ingesmeert![]()
Tja, kan gebeuren. Niet iedereen slaagt meteen de eerste keer. Next time better luckquote:Op maandag 13 november 2006 12:25 schreef MouseOver het volgende:
Ik gebruik Belrayquote:Op maandag 13 november 2006 12:49 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
Een keer proberenquote:Op maandag 13 november 2006 12:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
http://www.osco.nl/Bevalt me prima. Weet alleen niet wat voor olie/vet het precies is...
Hou je er geen kartonnetje achter als je je ketting inspuit? Als ik dat niet doe wordt mijn hele band witquote:Op maandag 13 november 2006 13:23 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik heb ook een of andere baggerspray... als je wil kunnen 'zien' dat je hem ingespoten hebt, ligt de helft op de grond![]()
Flauwquote:Belangrijke waarschuwing voor de echte man .....
Er zitten vrouwelijke hormonen in Heineken !!!
Afgelopen weekend zaten we met een paar maten in ons stamcafé wat te filosoferen.
Op een gegeven ogenblik zei er iemand dat hij ergens gelezen had dat bier veel vrouwelijke hormonen bevat.
Nadat we er eerst eens flink om hadden gelachen, besloten we toch dat we deze stelling maar eens proefondervindelijk aan de werkelijkheid moesten toetsen.
Vervolgens hebben we, uitsluitend en puur in het belang van de wetenschap natuurlijk, allen een stuk of 20 Heineken gedronken.
Aan het eind van het experiment hadden we effectief bewezen dat bier vol vrouwelijke hormonen zit:
1. We waren allemaal dikker geworden.
2. We hebben veel gepraat, zonder inhoudelijk eigenlijk iets te zeggen.
3. We konden niet meer fatsoenlijk autorijden, laat staan parkeren.
4. We konden in de verste verte niet meer logisch denken .
5. We konden onmogelijk toegeven dat we ongelijk hadden , zelfs niet wanneer dat overduidelijk het geval was.
6. Ieder van ons dacht dat "zij" het middelpunt was van het universum.
7. We hadden hoofdpijn en totaal geen zin meer in seks .
8. Onze emoties waren niet of nauwelijks beheersbaar .
9. We liepen voortdurend hand in hand of arm in arm, ter ondersteuning van elkaar.
10. We moesten om het kwartier naar het toilet , en vaak allen tegelijk.
In het belang van de wetenschap testen we volgende week of Grolsch hetzelfde effect heeft !
hmm, das misschien wel eens een goed ideequote:Op maandag 13 november 2006 14:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hou je er geen kartonnetje achter als je je ketting inspuit? Als ik dat niet doe wordt mijn hele band wit![]()
lijersquote:Op maandag 13 november 2006 15:37 schreef Knuffelslet het volgende:
ze hebben aan mn fiets zitten kloten
thxquote:Op zondag 12 november 2006 22:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zozo, heb je een leuke fighter van gemaakt![]()
![]()
Ja ik leef nog steeds, en nee ik blijf niet lang (ga nu naar bed)![]()
![]()
![]()
OMFG!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 13 november 2006 15:37 schreef Knuffelslet het volgende:
he, hoi
ze hebben aan mn fiets zitten kloten, waarschijnlijk mn buren..
met iets als een schroevendraaier/priem is mn voorband lekgestoken, en mn spiegel incl koppelingshendel is uit zn fatsoen gedraaid![]()
schrok me dood toen ik vanochtend beneden kwam met al mn helm in de aanslag om lekker met de broem naar mn werk te gaanik ben dus weer even uit de roulering
![]()
HC-wat?quote:Op maandag 13 november 2006 15:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
lijersbandje en hevel fixen en weer gáááán
ben je ook aanweizg bij een evt HCM??
quote:Op maandag 13 november 2006 15:53 schreef -XX- het volgende:
bazzieeee in actie
quote:Op maandag 13 november 2006 15:57 schreef Knuffelslet het volgende:
ik ben verdrietigwilde vanavond lekker eindje broemmen
quote:Op maandag 13 november 2006 15:37 schreef Knuffelslet het volgende:
Waar komen die brikken zoal allemaal langs door NH!quote:Op maandag 13 november 2006 15:55 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
HC-wat?
heb zondag Ouwe Brikken Tour door Noord Hollanddus wil m iig voor zondag gefixed hebben
Hot Chocolate!!!quote:Op maandag 13 november 2006 16:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ding is al genoeg beschadigd
HCM:
[afbeelding]-meet![]()
gisterquote:Op maandag 13 november 2006 16:18 schreef Knuffelslet het volgende:
Hot Chocolate!!!
waar! Wanneer!!!!![]()
ik blijf ook maar denken: maar dat doe je toch niet!quote:Op maandag 13 november 2006 16:09 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik snap echt niet dat mensen dat soort dingen zomaar doen![]()
![]()
19e kan ik dus al nietquote:Op maandag 13 november 2006 16:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gistermaar takkeweer goeide roet enzo
missch volgend weekend
he, hoi
met iets als een schroevendraaier/priem is mn voorband lekgestoken, en mn spiegel incl koppelingshendel is uit zn fatsoen gedraaid![]()
schrok me dood toen ik vanochtend beneden kwam met al mn helm in de aanslag om lekker met de broem naar mn werk te gaanik ben dus weer even uit de roulering
![]()
Als je aan een paal gaat slingeren ,langs jouquote:Op maandag 13 november 2006 16:14 schreef -XX- het volgende:
[..]
Waar komen die brikken zoal allemaal langs door NH!?
Mooi kutquote:Op maandag 13 november 2006 15:37 schreef Knuffelslet het volgende:
he, hoi
![]()
SPAMquote:Op maandag 13 november 2006 16:56 schreef Snelwagen het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=n0l4-QPYGBU
![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 16:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ding is al genoeg beschadigd
HCM:
[afbeelding]-meet![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 16:56 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
he, hoi
![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 16:56 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
Heb ik wat gemist, heb jij een baan als testpiloot van Volvo ofzo ?quote:Op maandag 13 november 2006 15:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
lijersbandje en hevel fixen en weer gáááán
ben je ook aanweizg bij een evt HCM??
komende tijd proefritjes met nieuwe modellen (C70, S80, XC90 Sport, C30 ja, we hebben wat in te halen) vandaag de S80 2.5T, de minste qua vermogen dat wel..maar wil toch wel aardig
remmen doen het ook erg goed
volgende week XC90 Sport V8
en S80 V8
![]()
Wrom dan? Omdat ie voor hun raam staat ofseauw?quote:Op maandag 13 november 2006 15:37 schreef Knuffelslet het volgende:
he, hoi
![]()
Castrol Chain Wax.quote:Op maandag 13 november 2006 12:49 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
uhhh.... jaquote:Op maandag 13 november 2006 19:14 schreef -XX- het volgende:
Dominee, mieter op [afbeelding]
Hatsjikidee, zo doen we dat [afbeelding]
Ik verdomme een post maken na een lange stiltequote:
quote:Op maandag 13 november 2006 19:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik verdomme een post maken na een lange stilte![]()
Na uren lang zoeken voor gepaste smileys, zijn er 2 klaasvaken die daar voor maar even gaan posten![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 19:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik verdomme een post maken na een lange stilte![]()
Na uren lang zoeken voor gepaste smileys, zijn er 2 klaasvaken die daar voor maar even gaan posten![]()
Klopt, maar er zijn toch nog geen 30 bondfilms gemaakt ?quote:Op maandag 13 november 2006 20:53 schreef -XX- het volgende:
[..]
Thank god, en ik maar denken dat de hele maand bondmaand was !![]()
![]()
![]()
Kenkerkansloosquote:Op maandag 13 november 2006 15:37 schreef Knuffelslet het volgende:
he, hoi
![]()
Jammerquote:Op maandag 13 november 2006 12:25 schreef MouseOver het volgende:
quote:Op maandag 13 november 2006 13:54 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik heb ook Osceauquote:Op maandag 13 november 2006 13:24 schreef koffiekoekje het volgende:
Inclusief opbouw was het 140 terreuro's, navul flesjes nog geen 6 euro's en goed voor zeker 2 keer navullen (er zit iig een flesje bij). Te koop online en bij de motordealer (oa. motoport en safe, vast ook anderen).![]()
Zou me niets verbazen eigenlijkquote:Op maandag 13 november 2006 20:55 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn toch nog geen 30 bondfilms gemaakt ?
of wel ..
quote:Op maandag 13 november 2006 17:09 schreef kratjuh het volgende:
Heb ik wat gemist, heb jij een baan als testpiloot van Volvo ofzo ?
()
Sow idd, het zal weer is niet de dikke vette vatsige gare tyfus amerikaanse grafpauper pleuris authoriteit ijn die kenker triest doet. Waarschijnlijk wordt die knakker van een wout thuismet een voorbind dildo door zijn vrouw in zijn arie gebonktquote:Op maandag 13 november 2006 21:04 schreef worldpimber het volgende:
Als zoiets je overkomt pak je BazzieK de volgende keer natuurlijk 3x zo hard terug. Dat ie mag sterven![]()
owja castrol die heb ik ook nogquote:Op maandag 13 november 2006 19:14 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Castrol Chain Wax.![]()
Heb je in kleine grijze spuitbusjes (makkelijk om in je opbergvakje mee te nemen) en in 400 ml spuitbussen.
Kleine busje kost 5 en de grotere 6 euro.![]()
Ik heb met witte velgen gereden en dit is het enige spul wat op de ketting blijft zitten ipv op je velg.
All the rest is meuk.![]()
kd8 iets over de 20, 22 ofzoquote:Op maandag 13 november 2006 20:55 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn toch nog geen 30 bondfilms gemaakt ?
of wel ..
Wat is dat?quote:Op maandag 13 november 2006 21:26 schreef Snelwagen het volgende:
Iemand nog een sectionaaldeur kopen![]()
Ruilen tegen een draaideur op stoomkracht?quote:Op maandag 13 november 2006 21:26 schreef Snelwagen het volgende:
Iemand nog een sectionaaldeur kopen![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 21:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ruilen tegen een draaideur op stoomkracht?![]()
quote:
Altijd makkelijk, moet je ervoor hebbenquote:
zoveel nog ?quote:
euhm ¤370,- ofzo. Op marktplaats staan ze voor ¤550,-quote:Op maandag 13 november 2006 21:41 schreef Makster het volgende:
[..]
Altijd makkelijk, moet je ervoor hebben
Kheb ze volgens mij allemaal gezienquote:Op maandag 13 november 2006 21:48 schreef Gawaine het volgende:
[..]
zoveel nog ?![]()
Ik heb er in mijn hele leven nog niet 1 kompleet gezienik haak meestal na een half uur al af.
Het ligt er allemaal zooooo dik op![]()
Klinkt als een goede dealquote:Op maandag 13 november 2006 21:54 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
euhm ¤370,- ofzo. Op marktplaats staan ze voor 550,-
En ik maar denken dat 't aan mij lagquote:Op maandag 13 november 2006 21:48 schreef Gawaine het volgende:
[..]
zoveel nog ?![]()
Ik heb er in mijn hele leven nog niet 1 kompleet gezienik haak meestal na een half uur al af.
Het ligt er allemaal zooooo dik op![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 21:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Klinkt als een goede deal
Wat kan je er precies mee![]()
denk dat het aan jou ligtquote:Op maandag 13 november 2006 21:57 schreef hicham het volgende:
En ik maar denken dat 't aan mij lag![]()
maar dat zal dan wel weer aan mij liggen
Geef vooral geen antwoord op de vraag die je quote ..quote:Op maandag 13 november 2006 21:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]heb vandaag een S80 2.5T Summum GT mee naar huis
ff broertje opgepikt en naar Duitsland getieft
220 hebben we gehaald
Zoiets zou ik nooit doen manquote:Op maandag 13 november 2006 21:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Als zoiets je overkomt pak je BazzieK de volgende keer natuurlijk 3x zo hard terug. Dat ie mag sterven![]()
Wat doet 'tquote:Op maandag 13 november 2006 22:45 schreef Makster het volgende:
Best een handy apparaat
Best duur ook maar dan heb je ook wat
[afbeelding]
http://www.gp503.de/
Ka je dit niet "makkelijk" zelf maken
Een rubberkogel in zn kringspier kan wonderen doen denk ikquote:Op maandag 13 november 2006 22:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zoiets zou ik nooit doen manZo mild ben ik niet, minimaal pepperspray en bij voorkeur kogel door de kop. Meewerken of deudgaan
Dat is gewoon vies manquote:Op maandag 13 november 2006 23:06 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Een rubberkogel in zn kringspier kan wonderen doen denk ik![]()
Maar t houdt hem wel stilquote:
Welkom, heb je volgens mij wel een paar keer gezien bij brommermeets in rosmalen toen ik nog brommer reedquote:Op maandag 13 november 2006 23:19 schreef 4x2 het volgende:
Hoi
Harrie, 22 jaar
VFR750F 1986
plaatje
Dacht: laat ik eens geen uitgebreide voorstelronde doen, dus hier ben ik
Dat weet ik wel zeker jaquote:Op maandag 13 november 2006 23:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Welkom, heb je volgens mij wel een paar keer gezien bij brommermeets in rosmalen toen ik nog brommer reed
Hij zal niet egt hard van zn plek rennen iigquote:Op maandag 13 november 2006 23:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Volgens mij gilt ie het dan eerder uit
Dat niet neequote:Op maandag 13 november 2006 23:29 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Hij zal niet egt hard van zn plek rennen iig![]()
Weg gaanquote:Op maandag 13 november 2006 23:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
We deden stil zodat jij weg zou gaan maar het werkt blijkbaar niet![]()
![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 23:19 schreef 4x2 het volgende:
Hoi
Harrie, 22 jaar
VFR750F 1986
plaatje
Dacht: laat ik eens geen uitgebreide voorstelronde doen, dus hier ben ik
quote:Op maandag 13 november 2006 23:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Een probleem komt nooit alleen.
Die is alweer een jaartje of wat gesloopt.quote:Op maandag 13 november 2006 23:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
NX die je destijds had is de deur uit?
Flink bezig geweest dus.quote:Op maandag 13 november 2006 23:44 schreef 4x2 het volgende:
[..]
Die is alweer een jaartje of wat gesloopt.
Verder nog een jaar lang een VF400F gehad, die heeft zichzelf geheel in stijl 1 dag voor de verkoop opgeblazen.
En een soes GSX550EF, die is (samen met alsnog de VF) aan de koper van die VF verkocht.
En 2 dagen later had ik die VFR, dat is nu een 5-tal maanden geleden, sindsdien zo'n 7500km mee gereden.
En een tijdje terug weer een NX250 dr bij gekocht, maar die is hopelijk donderdag weg en dan komt dr een auto voor in de winter, gaat de VFR uit elkaar voor een grondige make-over en koop ik dr misschien nog wel eoa pekelbrik bij.
quote:Op maandag 13 november 2006 23:46 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat istRubberen "kogel" in de kringspier
Je zit niet stil, snelle doorloopquote:Op maandag 13 november 2006 23:44 schreef 4x2 het volgende:
[..]
Die is alweer een jaartje of wat gesloopt.
Verder nog een jaar lang een VF400F gehad, die heeft zichzelf geheel in stijl 1 dag voor de verkoop opgeblazen.
En een soes GSX550EF, die is (samen met alsnog de VF) aan de koper van die VF verkocht.
En 2 dagen later had ik die VFR, dat is nu een 5-tal maanden geleden, sindsdien zo'n 7500km mee gereden.
En een tijdje terug weer een NX250 dr bij gekocht, maar die is hopelijk donderdag weg en dan komt dr een auto voor in de winter, gaat de VFR uit elkaar voor een grondige make-over en koop ik dr misschien nog wel eoa pekelbrik bij.
Misschien is het kabouter plop?quote:Op maandag 13 november 2006 23:46 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat istRubberen "kogel" in de kringspier
Tof dingquote:Op maandag 13 november 2006 22:45 schreef Makster het volgende:
Best een handy apparaat
Best duur ook maar dan heb je ook wat
[afbeelding]
http://www.gp503.de/
Ka je dit niet "makkelijk" zelf maken
Het is iig. na te maken.quote:Op maandag 13 november 2006 23:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Tof ding![]()
Ben alleen benieuwd hoe sterk je moet zijn om een band te (de-)monteren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |