Die 'kutmongool' kan waarschijnlijk wel heeeeeeel wat beter voetballen dan jijquote:
Erg hequote:Op zondag 12 november 2006 14:12 schreef Leso_Varen het volgende:
Hoe het vast PSV Godverdomme Spanning
Al is het Stekelenburg, als iemand hem maar maaktquote:Op zondag 12 november 2006 14:12 schreef Mr.Mills het volgende:
Kom op Mitea, maak die 1-1
quote:Op zondag 12 november 2006 14:12 schreef Dizzee het volgende:
kom op 1-1!
Jezus huilebalk.. zullen we ff 50 euro verwedden om dat het minder dan 7 minuten wordt?quote:Op zondag 12 november 2006 14:12 schreef DenniZZ het volgende:
nog 7 minuten maar de scheids zal wel 7 minuten bij trekken
quote:Op zondag 12 november 2006 14:13 schreef BlaZ het volgende:
Counter in blessuretijd en dan 0-2 maken zou wel perfect zijn
Ajax kennende wel in de laatste minuten.quote:Op zondag 12 november 2006 14:12 schreef Frasier het volgende:
2-1 moet lukken.
95e minuut rood voor Gomez en een penalty door een opzichtige schwalbe van Sneijder toch?quote:Op zondag 12 november 2006 14:12 schreef DenniZZ het volgende:
nog 7 minuten maar de scheids zal wel 7 minuten bij trekken
85ste minuutquote:Op zondag 12 november 2006 14:14 schreef Frasier het volgende:
Hoelang nog?
gezien het wedstrijd beeld is 1-1 een juiste uitslagquote:Op zondag 12 november 2006 14:13 schreef DenniZZ het volgende:
PSV gaat het flikken! De beste club van Nederland op dit moment
Wat zitten jullie nou te huilen? Jullie waren toch de beste? Als je arrogant wil zijn doe het dan ook goed.quote:Op zondag 12 november 2006 14:13 schreef troje het volgende:
[..]
95e minuut rood voor Gomez en een penalty door een opzichtige schwalbe van Sneijder toch?
Het zou mij niet verbazen!quote:Op zondag 12 november 2006 14:13 schreef troje het volgende:
[..]
95e minuut rood voor Gomez en een penalty door een opzichtige schwalbe van Sneijder toch?
Je bent niet de enigequote:Op zondag 12 november 2006 14:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja ik zie het zo gebeuren dat die er aan de andere kant nog invliegt![]()
Tijdje nog.quote:Op zondag 12 november 2006 14:15 schreef Leso_Varen het volgende:
Hoelang nou nog????
Ik zag het ook jaquote:
3 minuten + blessure tijdquote:Op zondag 12 november 2006 14:15 schreef Leso_Varen het volgende:
Hoelang nou nog????
Ik ook niet, en nu moet ik eigenlijk zitten leren voor mijn toetsweek, kan me echt neit concentrerenquote:Op zondag 12 november 2006 14:16 schreef ASSpirine het volgende:
kan bijna niet wachten op de samenvatting van vanavond
Rustig maar joh, het is maar een spelletje !!quote:Op zondag 12 november 2006 14:17 schreef Cheiron het volgende:
Flikker op met je KNJB, sukkel
Wat moet je anders met 10 tegen 11.quote:Op zondag 12 november 2006 14:18 schreef keesjeislief het volgende:
Laf betonvoetbal van PSV weer eens.
Slechte verliezers die joden.quote:Op zondag 12 november 2006 14:18 schreef keesjeislief het volgende:
Raar he, met 10 man..quote:Op zondag 12 november 2006 14:18 schreef keesjeislief het volgende:
Ik kan het ze niet kwalijk nemen hoor... Punten zijn belangrijkquote:Op zondag 12 november 2006 14:18 schreef keesjeislief het volgende:
Helaas zijn die er ookquote:Op zondag 12 november 2006 14:18 schreef gday het volgende:
Ik zie het niet meer gebeuren.. alvast gefeliciteerd aan de PSV'ers die wél normaal zijn, maar degenen die hier als een fucking baby reageren en 50% van de hersencellen mist wens ik niks toe.
Zal best, maar wel 3 punten... who cares als je psver bentquote:Op zondag 12 november 2006 14:18 schreef keesjeislief het volgende:
Wow, hoe oud ben je? 3?quote:
plus een omgekochte scheidsquote:Op zondag 12 november 2006 14:18 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Wat moet je anders met 10 tegen 11.
Jij bent duidelijk geen liefhebber van het spelletjequote:Op zondag 12 november 2006 14:18 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Rustig maar joh, het is maar een spelletje !!![]()
Ja.quote:Op zondag 12 november 2006 14:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
3 min nog?
Je bent hier nog steeds verkeerd volgens mij. Je kan beter naar Pub.quote:Op zondag 12 november 2006 14:18 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Mendezquote:Op zondag 12 november 2006 14:20 schreef ikke_ook het volgende:
wie heeft er eigenlijk rood gehad?
Huntelaar is er al uitquote:Op zondag 12 november 2006 14:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opletten, extra tijd, Ajax goal is coming
gelukkig mag ie wegquote:Op zondag 12 november 2006 14:20 schreef Cheiron het volgende:
Tyfus Rosenberg. Als je zo kut invalt hou dan ook je bek dicht als je weer op de bank zit.
Nee trots zijn als je wint met zo'n laffe instelling de hele wedstrijd alquote:
mendez 2 keer geelquote:Op zondag 12 november 2006 14:20 schreef ikke_ook het volgende:
wie heeft er eigenlijk rood gehad?
Jij was toch een Feyenoord fan?quote:Op zondag 12 november 2006 14:20 schreef TC03 het volgende:
Hoera. Ajax.Succes in de play-offs, om de UEFA Cup.
Ik zou andersom blij zijn als Ajax op deze manier zou winnen..dus ik neem het de psv fans niet kwalijkquote:Op zondag 12 november 2006 14:21 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Nee trots zijn als je wint met zo'n laffe instelling de hele wedstrijd al.
2e geel voor het wegtikken van een balletje.quote:
Laten zien waarom ie de bank warm mag houdenquote:Op zondag 12 november 2006 14:21 schreef gday het volgende:
WTF Rosenberg, WAT DOE JE?
0-1 PSVquote:Op zondag 12 november 2006 14:21 schreef Snoesje_Rules het volgende:
wat is de stand nou, wie staat voor?
Met zo'n laffe wedstrijd-instelling gaat PSV 't gelukkig nog heel lastig krijgen.quote:Op zondag 12 november 2006 14:21 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Nee trots zijn als je wint met zo'n laffe instelling de hele wedstrijd al.
Tja dat is gewoon dom van die speler..want je weet dat je daar geel voor krijgt.quote:Op zondag 12 november 2006 14:22 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
2e geel voor het wegtikken van een balletje.
quote:Op zondag 12 november 2006 14:22 schreef troje het volgende:
einde. Ajax weggespeeld.
Probeer je daarom bewust zulke reacties uit te lokken met je opmerkingen? Omdat het maar een spelletje is? Laat me niet lachen, trieste gast.quote:Op zondag 12 november 2006 14:18 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Daar zullen ze blij mee zijn, felicitaties.quote:Op zondag 12 november 2006 14:22 schreef Messenga het volgende:
Feli PSV'ers.
Ben ik het mee eens. Gelijkspel was terechter geweest, maar ja, altijd weer dat fuckin effectieve PSVquote:Op zondag 12 november 2006 14:21 schreef BigFire het volgende:
Ajax tegenvallend in de 2de helft. Gelijkspelletje zou meer terecht geweest zijn. Zeker geen overwinning voor PSV.
dank je welquote:Op zondag 12 november 2006 14:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
vieze Psv goal, maar ben zo sportief wel om jullie te feliciteren.
Gefeliciteerd met de winst.![]()
mooie foto, genietenquote:
apetrotsquote:Op zondag 12 november 2006 14:23 schreef BadRabbit het volgende:
Nou gefeliciteerd hoor PSVers, wees maar trots op je ploeg![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 14:22 schreef troje het volgende:
einde. Ajax weggespeeld.
Kom kom .. doe een schone luier aan en ga je middagdutje doen.quote:Op zondag 12 november 2006 14:23 schreef Kleine_Jelle het volgende:
kutluckertjes![]()
![]()
![]()
psv
talpa
het zuiden van nederland
Nee hoor, is ze de afgelopen seizoenen prima gelukt.quote:Op zondag 12 november 2006 14:23 schreef geertbargeman het volgende:
die 9-0-1 opstelling breekt ze nog een keer op die seizoen
Als PSV naďef voetbalt tegen Ajax wordt het 3-4 of 4-3. Dan kun je denk ik beter georganiseerd en behoudend voetballen.quote:Op zondag 12 november 2006 14:23 schreef MrDoegewoon het volgende:
Gefeli maar dit soort voetbal wat PSV speelt verneukt de hele sport
Ja, zou ik ook zijn, je wint gewoon, klaar.quote:Op zondag 12 november 2006 14:23 schreef BadRabbit het volgende:
Nou gefeliciteerd hoor PSVers, wees maar trots op je ploeg![]()
jaloers zeker muhahaha. PSV wint al 3 jaar op rij het kampioenschap met zo'n laffe instellingquote:Op zondag 12 november 2006 14:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Met zo'n laffe wedstrijd-instelling gaat PSV 't gelukkig nog heel lastig krijgen.
Omdat ze van Ajax hebben gewonnen.. Kan je van een andere "topploeg" niet zeggenquote:Op zondag 12 november 2006 14:24 schreef TC03 het volgende:
Ik snap echt niet waarom iedereen nou PSV feliciteert.
Ernstiger is dat ze het niet eens lukt met zo'n balle scheidsrechter.quote:Op zondag 12 november 2006 14:24 schreef gday het volgende:
Best wel suf dat Ajax van het huidige PSV verliest.Dat bewijst toch maar weer dat Ajax helaas bij lange na niet zo sterk is als gedacht.
Het had 0-2 moeten zijn, niet 1-1!quote:Op zondag 12 november 2006 14:23 schreef WEST het volgende:
jammer, het had 1-1 moeten wezen.
maarja 1 punt achter in eindhoven zetten wij het recht
quote:Op zondag 12 november 2006 14:24 schreef Nashje het volgende:
Kut.
Proficiat aan alle normale Psv'ers.
Hehehe ja precies.quote:Op zondag 12 november 2006 14:25 schreef DenniZZ het volgende:
Geweldig!!! Vanavond eens kijken wat onze Talpa vrienden er van maken om ajaks er toch nog zo goed mogelijk vanaf te laten komen
Dan win je weer netjes in Amsterdam en NOG gaan jullie lopen calimeroen. Wat zijn jullie toch allemaal zielig en achtergesteldquote:
Je wordt creatiever in het verzinnen van feiten van je eigen wereldje.quote:Op zondag 12 november 2006 14:25 schreef DenniZZ het volgende:
Geweldig!!! Vanavond eens kijken wat onze Talpa vrienden er van maken om ajaks er toch nog zo goed mogelijk vanaf te laten komen
Aandoenlijk ditquote:Op zondag 12 november 2006 14:23 schreef MrDoegewoon het volgende:
Gefeli maar dit soort voetbal wat PSV speelt verneukt de hele sport
Ach ja, ben je iets anders gewend van ze?quote:Op zondag 12 november 2006 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan win je weer netjes in Amsterdam en NOG gaan jullie lopen calimeroen. Wat zijn jullie toch allemaal zielig en achtergesteld.
quote:Op zondag 12 november 2006 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan win je weer netjes in Amsterdam en NOG gaan jullie lopen calimeroen. Wat zijn jullie toch allemaal zielig en achtergesteld.
Daar hoef je niet veel voor te doen; Ajax was gewoon de betere ploeg vandaagquote:Op zondag 12 november 2006 14:25 schreef DenniZZ het volgende:
Ga toch weg man, de beste ploeg wint zo simpel is het.quote:Op zondag 12 november 2006 14:27 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Daar hoef je niet veel voor te doen; Ajax was gewoon de betere ploeg vandaag
Dat is humorquote:Op zondag 12 november 2006 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
net zoals vorig jaarquote:Op zondag 12 november 2006 14:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ach aan het einde staan de twee ploegen van de huidige top 3 die wel willen voetballen toch op 1 en 2.
En dan heb ik het dus over Ajax en AZ.
Ja wij zijn vreselijk zielig en achtergesteld, maar zo gaat het wel al jaren.quote:Op zondag 12 november 2006 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, en dat maakt het zo ongelovelijk triest.quote:Op zondag 12 november 2006 14:27 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ach ja, ben je iets anders gewend van ze?
quote:Op zondag 12 november 2006 14:28 schreef Rossoneri het volgende:
Lucky PSV weer, wrm maken ze er verdomme geen volleybal club van. Anti voetballers, als je zo kampioen moet worden. Diep triest
PSV ''fans'' Gefeliciteerd
VI.nlquote:Ajax is beter, maar PSV pakt de punten
12/11/2006 14:24
Ajax dicteerde in de topper tegen PSV, maar de regerend landskampioen ging er onterecht met de winst vandoor: 0-1. De Eindhovenaren scoorden na een dood spelmoment en sleepten de winst uiteindelijk met tien man over de streep.
Hoewel de topper negentig minuten lang spannend was, was het voetbal uit de beginfase in de Arena het best. PSV liet zich gelden met een schot van Arouna Koné, maar daarna was het Ajax dat de wedstrijd bepaalde. PSV wist zich geen raad met de zwervende Kenneth Perez en op de rechterflank kreeg Tim De Mul te veel ruimte van Carlos Salcido om de bal voor te geven.
Het overwicht van Ajax kwam niet tot uiting in de score, maar wel in het aantal gele kaarten. Aan de zijde van PSV gingen Ibrahim Afellay, Edison Méndez en Timmy Simons binnen het half uur op de bon.
Hoewel Ajax dus veel beter was, kreeg het geen kansen. De aanvallen strandden vrijwel allemaal op de rand van het strafschopgebied en eenmaal binnen de zestien was de bal een prooi voor Gomes.
Na de rust kwam PSV iets beter voor de dag, maar werd het slechts gevaarlijk bij corners en vrije trappen. Jan Kromkamp kopte net over uit een vrije trap van Méndez. Even later kreeg Timmy Simons zijn hoofd tegen een vrije trap van de Ecuadoriaan en verdween de bal stuiterend in het doel van Ajax: 0-1.
Het ideale scenario voor PSV leek zich af te tekenen: leunen op de verdediging en gokken op de counter via de snelheid van Jefferson Farfán en Koné. Het liep anders, want Méndez schoot de bal weg op het moment dat scheidsrechter Jan Wegereef al had gefloten. Met een tweede gele kaart kon de middenvelder inrukken. Trainer Ronald Koeman offerde Farfán op en ging volledig op de verdediging spelen.
Het tekende de onmacht van Ajax dat de allergrootste kans in de slotfase nog voor PSV was. Cocu bediende Koné, die snoeihard op de paal schoot. Ajax werd gevaarlijk in de persoon van Wesley Sneijder. De middenvelder die dit seizoen al vaak zo belangrijk was, kon zijn ploeg in de topper niet over het dode punt heen helpen.
Door de winst in de Arena nam PSV de koppositie in de Eredivisie over. Ajax volgt op een punt. AZ staat op twee punten.
Dit soort reacties maken de overwinning nog mooierquote:Op zondag 12 november 2006 14:28 schreef Rossoneri het volgende:
Lucky PSV weer, wrm maken ze er verdomme geen volleybal club van. Anti voetballers, als je zo kampioen moet worden. Diep triest
Gooi t er maar uit ... binnenvetten krijg je toch alleen maar kanker vanquote:Op zondag 12 november 2006 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, en dat maakt het zo ongelovelijk triest.
Ze mogen dan winnen in Amsterdam, maar ze gaan wel weer terug naar het suffe en doodsaaie eindhoven..
liever verliezen en in een normale stad wonen dan in zo'n suf gat.
whaha kneusjequote:Op zondag 12 november 2006 14:29 schreef Mister_YingYang het volgende:
MET 10 MAN, DE SCHEIDSRECHTER TEGEN, TOCH GEWONNEN![]()
![]()
wat is ajax slecht zeg
![]()
Wees maar trots op het voetbal van jouw clubquote:
hahahaha wat een dieptrieste reactie is dit zegquote:Op zondag 12 november 2006 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze mogen dan winnen in Amsterdam, maar ze gaan wel weer terug naar het suffe en doodsaaie eindhoven..
Bwahaha, en dat noemt zich AC Milan fan, als er een club goed is in het spelen van anti-voetbal zijn het die stinkende Italianen wel..quote:Op zondag 12 november 2006 14:28 schreef Rossoneri het volgende:
Het is nog niet over inderdaad.quote:Op zondag 12 november 2006 14:30 schreef Jnk18 het volgende:
Wat een trieste reacties idd. 0-0 was beter geweest... staat allemaal nog dicht bij elkaar.
1.PSV 31
2.Ajax 30
3.AZ 29
4 Feyenoord 23
Het is nog niet over. Lekker spannend was het wel hoor..
Je zou je kapot moeten schamen!quote:Op zondag 12 november 2006 14:29 schreef kollie het volgende:
[..]
Dit soort reacties maken de overwinning nog mooier![]()
Jeemig, dit is echt beneden niveau.quote:Op zondag 12 november 2006 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 november 2006 14:28 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Ga toch weg man, de beste ploeg wint zo simpel is het.
Alleen willen voetballen is niet genoeg.quote:Op zondag 12 november 2006 14:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ach aan het einde staan de twee ploegen van de huidige top 3 die wel willen voetballen toch op 1 en 2.
en zo wordt de overwinning weer wat mooierquote:
Iddquote:Op zondag 12 november 2006 14:29 schreef kollie het volgende:
[..]
Dit soort reacties maken de overwinning nog mooier![]()
Ik hoop het van harte, want met dit laffe spel gun ik PSV niks. Als ze ons wegspelen met 0-3 met oogstrelend voetbal en we zijn totaal kansloos, dán is het een ander verhaal.quote:Op zondag 12 november 2006 14:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
quote:Op zondag 12 november 2006 14:28 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Mja dat boeit me niet. de gasten die zeggen dat ajax niks is zijn gewoon zielige aapjes.. PSV had het niet echt makkelijk vandaag hoor..quote:Op zondag 12 november 2006 14:31 schreef KansloosForEver het volgende:
En onze joodse broeders spreken nu vol afschuw over "Lucky PSV" terwijl ze zelf altijd zeer trots reagaren wanneer ze "Lucky ajax" worden genoemd![]()
![]()
quote:
Geboren en getogen Amsterdammer hier, blaatschaap.quote:Op zondag 12 november 2006 14:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jeemig, dit is echt beneden niveau.Als het daar zo leuk is waarom zit je je tijd dan te verspillen als mod op Fok? Of wacht, jij komt natuurlijk niet eens uit Amsterdam maar uit een of ander pisdorp waar je nog niet eens een normale voetbalclub hebt.
Sorry hoor, maar dat zijn echt typische uitspraken van fans van een club die er als een dief in de nacht onterecht vandoor gaat met 3 punten.quote:Op zondag 12 november 2006 14:28 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 november 2006 14:30 schreef Toewan het volgende:
[..]
Bwahaha, en dat noemt zich AC Milan fan, als er een club goed is in het spelen van anti-voetbal zijn het die stinkende Italianen wel..
niets onterecht, dan moet Ajax gvd maar eens scoren..quote:Op zondag 12 november 2006 14:32 schreef gday het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat zijn echt typische uitspraken van fans van een club die er als een dief in de nacht onterecht vandoor gaat met 3 punten.
Ja PSV heeft elke keer dat ze Ajax verslaan gewoon gelukquote:Op zondag 12 november 2006 14:28 schreef Shreyas het volgende:
Ajax was de betere ploeg, PSV de gelukkigste. Dat mag niemand verbazen, zo gaat het al jaren. Het punt is dat Ajax gewoon zoveel beter moet zijn dan PSV dat het geluk van PSV geen rol meer mag spelen. Het niveauverschil tussen Ajax en PSV is klein, Ajax is maar een klein beetje beter en daar moeten we aan werken. We zijn er nog niet. Ajax moet en kan veel beter worden dan PSV.
Het verschil tussen Ajax en PSV moet net zo groot worden als tussen Ajax en Feyenoord...ok, dat is wat overdreven want dat verschil is wel erg groot, maar goed, niet onmogelijk.
Dat lijkt me meer dan logischquote:Op zondag 12 november 2006 14:32 schreef Adidah het volgende:
Jammer, maar ik geloof nog steeds heilig in de kansen van Ajax om landskampioen te worden.
Geniet er maar van zolang het nog kan want ik gok dat jullie bijv tegen Utrecht of Heerenveen weer eens punten gaan morsen.quote:
Ze spelen nu een stuk anders dan onder Hiddink, maar dat wordt niet gezien.quote:Op zondag 12 november 2006 14:33 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
![]()
![]()
Weer zo'n typsiche reactie die iedereen overneemt omdat ie ook eens wat hoort.
Milan PROBEERT tenminste leuk te voetballen. itt Pisvee wat een schijt'club' is dat geworden zeg.
Maar als het andersom was dus ajax met baggerspel wint en psv goed speelt miep je ook niet of wel?quote:Op zondag 12 november 2006 14:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte, want met dit laffe spel gun ik PSV niks. Als ze ons wegspelen met 0-3 met oogstrelend voetbal en we zijn totaal kansloos, dán is het een ander verhaal.
quote:Op zondag 12 november 2006 14:33 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
![]()
![]()
Milan PROBEERT tenminste leuk te voetballen. itt Pisvee wat een schijt'club' is dat geworden zeg.
quote:Op zondag 12 november 2006 14:34 schreef SCH het volgende:
Ajax is met open ogen in de val gelopen en uit zo'n wedstrijd blijkt toch wel wie momenteel de sterkste maar vooral slimste ploeg is.
Anti voetbal bestaat niet jongen maar wel een sterke tactiekquote:Op zondag 12 november 2006 14:34 schreef keesjeislief het volgende:
Kan PSV niet verhuizen naar de Duitse competitie of zo. Daar passen ze een stuk beter thuis met hun anti-voetbal. Bah..
Mooi gezegdquote:Op zondag 12 november 2006 14:34 schreef SCH het volgende:
Ajax is met open ogen in de val gelopen en uit zo'n wedstrijd blijkt toch wel wie momenteel de sterkste maar vooral slimste ploeg is.
Hap hap hap.quote:Op zondag 12 november 2006 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geboren en getogen Amsterdammer hier, blaatschaap.
En JOUW reactie is lekker slim, omdat ik in een leuke stad woon zou ik niet op fok kunnen posten.. neem nog maar een pilletje en slaap lekker.
Stoere internet-hooliganquote:Op zondag 12 november 2006 14:35 schreef Kleine_Jelle het volgende:
bom op het psv-stadion!
Ze staan 1 punt achter, alles is nog open.quote:Op zondag 12 november 2006 14:32 schreef Adidah het volgende:
Jammer, maar ik geloof nog steeds heilig in de kansen van Ajax om landskampioen te worden.
En hier een voorbeeld van een zielige reactie. Mjaquote:Op zondag 12 november 2006 14:34 schreef Mister_YingYang het volgende:
PSV WORDT WEER KAMPIOEN![]()
we hebben az uit, ajax uit en fc twente uit al gehad
![]()
AJACIEDEN JULLIE ZIJN KEI HARD GEPWNT![]()
![]()
![]()
MUAHAHHAHAA![]()
![]()
![]()
Er zit maar 1 punt onderling verschil tussen de nummer 1, 2 en 3quote:
Man, klets toch niet zo slap met je "in de val gelopen". 1 tegengoal uit een standaarsituatie heeft daar niets mee te maken. 3-0 omdat je 3 counters om je oren krijgt, dat is in de val lopen.quote:Op zondag 12 november 2006 14:34 schreef SCH het volgende:
Jep, ik zou graag een applaus geven voor een voetbal-show van PSV in de ArenA, zoals ze bijv in Bernabeu wel eens doen. Helaas, PSV heeft daar geen behoefte aan gezien het spel.quote:Op zondag 12 november 2006 14:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte, want met dit laffe spel gun ik PSV niks. Als ze ons wegspelen met 0-3 met oogstrelend voetbal en we zijn totaal kansloos, dán is het een ander verhaal.
JA!quote:
nu al over kampioenschap pratenquote:Op zondag 12 november 2006 14:34 schreef Mister_YingYang het volgende:
PSV WORDT WEER KAMPIOEN![]()
we hebben az uit, ajax uit en fc twente uit al gehad
![]()
AJACIEDEN JULLIE ZIJN KEI HARD GEPWNT![]()
![]()
![]()
MUAHAHHAHAA![]()
![]()
![]()
Perfecte conclusie.quote:Op zondag 12 november 2006 14:34 schreef SCH het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |