PvdA, omdat ik't spel doorheb. Ikquote:Op zondag 12 november 2006 15:02 schreef sitting_elfling het volgende:
waar gaat de stem dan naar toe als ik vragen mag![]()
Dus het sprookje we pakken de vergrijzing aan door meer mensen aan het werk werkt NIETquote:Op zondag 12 november 2006 15:05 schreef yeremy het volgende:
[quote]Op zondag 12 november 2006 14:58 schreef yeremy het volgende:
[..]
Geeft al aan dat Het Beleid van deze regering met betrekking tot Reintegratie niet werkt.
Het werkt prima, maar je moet geen geld verspillen aan bemiddeling.quote:Op zondag 12 november 2006 15:06 schreef yeremy het volgende:
Dus het sprookje we pakken de vergrijzing aan door meer mensen aan het werk werkt NIET
Das regerings beleid.quote:Op zondag 12 november 2006 15:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het werkt prima, maar je moet geen geld verspillen aan bemiddeling.
Integratie naar werk kan best maar de bedrijven die het doen moeten afgerekend naar resultaat.quote:Op zondag 12 november 2006 15:09 schreef yeremy het volgende:
Das regerings beleid.
Die wilde externe integratie buro`s
QED.quote:Op zondag 12 november 2006 14:42 schreef -scorpione- het volgende:
och, mocht je van je moeder een uurtje op internet![]()
Reintegratiebeleid is gewoon niet nodig. Korten op de uitkering, schop onder de kont. Dat werkt.quote:Op zondag 12 november 2006 15:09 schreef yeremy het volgende:
Das regerings beleid.
Die wilde externe integratie buro`s
In heel nederland heeft dit regerings beleid gefaald.quote:Op zondag 12 november 2006 15:12 schreef digitaLL het volgende:
[..]
Integratie naar werk kan best maar de bedrijven die het doen moeten afgerekend naar resultaat.
Jij laat toch ook geen huis bouwen zonder garanties dat't goed en volgens planning etc afgeleverd wordt.
Tja vind ik ook.quote:Op zondag 12 november 2006 15:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Reintegratiebeleid is gewoon niet nodig. Korten op de uitkering, schop onder de kont. Dat werkt.
Valt mee hoor. In wezen is de HRA een belastingkorting en daarmee een vermindering van de eerdere marktverstoring van de belasting. Logischer zou zijn lagere belasting en geen HRA maar dat stelt niemand voor en de VVD weet donderdsgoed dat afschaffing van de HRA meer geld naar de overheid betekent dus die kiezen de minste van twee kwaden.quote:Op zondag 12 november 2006 14:56 schreef digitaLL het volgende:
Was't maar waar zie HRA ook de VVD grijpt in, in de markt.
Waarom moet ik als huurder meebetalen aan de huiseigenaren die vaak toch al over een hoger inkomen beschikkenquote:Op zondag 12 november 2006 15:17 schreef Napalm het volgende:
Valt mee hoor. In wezen is de HRA een belastingkorting en daarmee een vermindering van de eerdere marktverstoring van de belasting. Logischer zou zijn lagere belasting en geen HRA maar dat stelt niemand voor en de VVD weet donderdsgoed dat afschaffing van de HRA meer geld naar de overheid betekent dus die kiezen de minste van twee kwaden.
De grap is dat je niet meebetaalt.quote:Op zondag 12 november 2006 15:22 schreef digitaLL het volgende:
[..]
Waarom moet ik als huurder meebetalen aan de huiseigenaren die vaak toch al over een hoger inkomen beschikken![]()
Dus van mijn belastingcenten wordt geen HRA betaald ?quote:Op zondag 12 november 2006 15:24 schreef nikk het volgende:
De grap is dat je niet meebetaalt.
Nee.quote:Op zondag 12 november 2006 15:26 schreef digitaLL het volgende:
[..]
Dus van mijn belastingcenten wordt geen HRA betaald ?
De grap is dat dat niet meer te zeggen is. We moeten allemaal geld op een grote hoop gooien en we krijgen er allemaal wat van. Van wie je geld dan is wordt op deze manier lastig te bepalen. En laat dat nou net de bedoeling zijn van politici.quote:
Daar komt het wel op neer. de HRA is een persoonlijke belastingkorting en die kan nooit meer zijn dan de belasting die die persoon betaalt. Het grote hoop argument van Cor gaat dus niet op.quote:Op zondag 12 november 2006 15:26 schreef digitaLL het volgende:
Dus van mijn belastingcenten wordt geen HRA betaald ?
Of het nu als korting op de belasting gegeven wordt, of als subsidie verstrekt maakt in feite natuurlijk weinig uit. Het blijft een sigaar uit eigen doos, die aan sommigen wel en aan anderen niet verstrekt wordt.quote:Op zondag 12 november 2006 15:53 schreef Napalm het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer. de HRA is een persoonlijke belastingkorting en die kan nooit meer zijn dan de belasting die die persoon betaalt. Het grote hoop argument van Cor gaat dus niet op.
Nu kan je ook wel een belastingkorting willen maar dan vergeet je dat de huizenbezitter ook allerlei extra lokale lasten als de OZB mag betalen (waar jij als huurder dankzij de VVD geen last meer van hebt) en ook zaken als overdrachtsbelasting...
Precies want ik als huurder moet wel degelijk meer belasting betalen door het gat wat de HRA slaat in de begroting.quote:Op zondag 12 november 2006 16:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Of het nu als korting op de belasting gegeven wordt, of als subsidie verstrekt maakt in feite natuurlijk weinig uit. Het blijft een sigaar uit eigen doos, die aan sommigen wel en aan anderen niet verstrekt wordt.
Anti-liberaal in ieder geval, want het ontneemt mensen werkelijke keuzevrijheid.
Het maakt wel degelijk uit aangezien een belastingteruggave gerelateerd is aan hetgeen dat je aan belastingen afdraagt. Iemand die subsidie ontvangt zal mogelijk netto gezien minder aan belastingen afdragen dan dat hij als burger kost, terwijl een huizenbezitter (en dan hebben we het over de toptarieven waaraan kennelijk een groot deel van de Nederlanders zich stoort) zal netto vele malen meer aan belastingen afdragen dan dat hij of zij door middel van een aftrek terug zal krijgen.quote:Op zondag 12 november 2006 16:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Of het nu als korting op de belasting gegeven wordt, of als subsidie verstrekt maakt in feite natuurlijk weinig uit. Het blijft een sigaar uit eigen doos, die aan sommigen wel en aan anderen niet verstrekt wordt.
Anti-liberaal in ieder geval, want het ontneemt mensen werkelijke keuzevrijheid.
Yep, en ondertussen kunnen zij en hun ambtenaren fijn uit het ruifje mee eten.quote:Op zondag 12 november 2006 15:50 schreef Corelli het volgende:
De grap is dat dat niet meer te zeggen is. We moeten allemaal geld op een grote hoop gooien en we krijgen er allemaal wat van. Van wie je geld dan is wordt op deze manier lastig te bepalen. En laat dat nou net de bedoeling zijn van politici.
Nee, een waarom verbaast mij dit helemaal niets?quote:Op zondag 12 november 2006 12:26 schreef DenniZZ het volgende:
Met modder gooien? Een wethouder mag hier toch wel op aangesproken worden? 400 miljoen euro met 0,0 resultaat.
Dat zijn geen "kinderachtige" bedragen
Schatje.quote:Op zondag 12 november 2006 19:36 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, een waarom verbaast mij dit helemaal niets?
En dit soort projecten wil de PvdA straks in heel Nederland opgaan zetten om de integratie te verbeteren.....![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |