quote:Ik vraag me af of het wel een meisje is.
Ze kan in dat oerwoud twintig illegale Chinezen mee smokkelen, man.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:28 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
, dat zie je toch...je ziet toch dat ze een kutje heeft
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:26 schreef Scarface2004 het volgende:
wtf spank je me....check roflpantoffel het met me eensch zijn.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:46 schreef -Wolf- het volgende:
net klitteband.
get it???? klitteband... clit......
ah forget it......
Ja want wat loop je nou te ijlen!quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:46 schreef -Wolf- het volgende:
net klitteband.
ah forget it......
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:46 schreef -Wolf- het volgende:
net klitteband.
ah forget it......
ik ben al met nummer 5 bezig hoor!quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Eerst nog een paar biertjes en dan klik ik dit topic nog wel een keer aan!
@ flesje 4quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:51 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik ben al met nummer 5 bezig hoor!.
.
is ook wel te merken....
Ik op 4 maar ben niet dronken genoeg om geil van de OP te worden.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:51 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik ben al met nummer 5 bezig hoor!.
.
is ook wel te merken....
Nee, dan moet er nog heel wat gebeuren!quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:52 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik op 4 maar ben niet dronken genoeg om geil van de OP te worden.
Ik probeer het nog eens als het krat leeg is.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, dan moet er nog heel wat gebeuren!
wedstrijdje wie het eerst geil wordt van de OP! DOORZUIPEN!quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, dan moet er nog heel wat gebeuren!
Daar gaan we!quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:54 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
wedstrijdje wie het eerst geil wordt van de OP! DOORZUIPEN!
Ik wil ze de kans niet gevenquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daar gaan we!
Ik moet nog een verslag af maken, maar dat wordt dus niks meer![]()
Welke mongool laat dat dan ook zitten tot zaterdagavond....![]()
ik probeer ook al de hele dag huiswerk te maken, maar het resultaat is tot nu toe 0,0. Heb net 52 Euro gewonnen met gokken op voetbal dus moet dalijk ff uitgaan om dat overschot te spenderen en morgen om 07:00 opstaan zodat ik om 10:00 @ supp. home van AJAX biertjes kan gaan drinken voor AJAX-PSV.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daar gaan we!
Ik moet nog een verslag af maken, maar dat wordt dus niks meer![]()
Welke mongool laat dat dan ook zitten tot zaterdagavond....![]()
wtf?quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:58 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik probeer ook al de hele dag huiswerk te maken, maar het resultaat is tot nu toe 0,0. Heb net 52 Euro gewonnen met gokken op voetbal dus moet dalijk ff uitgaan om dat overschot te spenderen en morgen om 07:00 opstaan zodat ik om 10:00 @ supp. home van AJAX biertjes kan gaan drinken voor AJAX-PSV.. Wat een leven heb ik toch...
.
ik zie dat jij je erin verdiept hebt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
De eerste persoon (meisjes van 13 incluis) die een snellere haargroei heeft dan een Gilette Mach3 in 5 minuten aankan moet nog geboren worden.
jong haar in de vik steekten kan ji nie eensquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:03 schreef KopieerMachine het volgende:
Hoi.
ik had dat meisje dus gewoon echt KEIHARD gepaald en eers der haar ff in de fik gestoken.
die blaren zijn haar probleem...dus.
Het is verschrikkelijk he! Hier ongeveer herzelfde, al ga ik niet uit vanavond. Ik ga gewoon hier drinken totdat ik halfdood in slaap val. Ga dalijk nog een filmpje kijken, Usual Suspects. Schijnt wel vet te zijn. Morgen Ajax - psv kijken in de kroeg.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:58 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik probeer ook al de hele dag huiswerk te maken, maar het resultaat is tot nu toe 0,0. Heb net 52 Euro gewonnen met gokken op voetbal dus moet dalijk ff uitgaan om dat overschot te spenderen en morgen om 07:00 opstaan zodat ik om 10:00 @ supp. home van AJAX biertjes kan gaan drinken voor AJAX-PSV.. Wat een leven heb ik toch...
.
ja bij deze heb je een gilette machgyver 3 nodig!!!!quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
De eerste persoon (meisjes van 13 incluis) die een snellere haargroei heeft dan een Gilette Mach3 in 5 minuten aankan moet nog geboren worden.
haar kut-haar wel.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:04 schreef veldmuis het volgende:
[..]
jong haar in de vik steekten kan ji nie eens
Goed idee. Die blaren moet je schijt aan hebben jaquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:03 schreef KopieerMachine het volgende:
Hoi.
ik had dat meisje dus gewoon echt KEIHARD gepaald en eers der haar ff in de fik gestoken.
die blaren zijn haar probleem...dus.
je moet der een scheetje bij late of haar ne kutscheet late makequote:Op zaterdag 11 november 2006 23:05 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
haar kut-haar wel.
Check mijn formule:
a=aansteker
b=schaamhaar
c=Gas ICM vonk van vuursteen
d=kaale kut
a+c+b=D = KEIHARD PALUH
pnage roflpantoffelquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:05 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
haar kut-haar wel.
Check mijn formule:
a=aansteker
b=schaamhaar
c=Gas ICM vonk van vuursteen
d=kaale kut
a+c+b=D = KEIHARD PALUH
ik was E vergeten IDDquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
je moet der een scheetje bij late of haar ne kutscheet late make
iemand anders hier op fok had honderden euro's tegen ingezet.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:05 schreef leolinedance het volgende:
Wel rlx trouwens, 52 euro winnen!
en dit? Ook een hairy pussyquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:24 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik zou dr beffen
ok, sorry van mijn reactie in het andere topic. Ik wou hem graag open hebben.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:16 schreef remlof het volgende:
bagger van leolinedance verwijderd
En nu je medicatie nemen govverdomme Totaly n00bquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
ok, sorry van mijn reactie in het andere topic. Ik wou hem graag open hebben.
Hulde dat ie weer open is!
Wat noob, jij ja.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:18 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
En nu je medicatie nemen govverdomme Totaly n00b![]()
Een nette bikinilijn zeg ik geen nee tegenquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:04 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik zie dat jij je erin verdiept hebt.
ik denk dat een grasmaaier toch meer effect zal hebben.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:19 schreef remlof het volgende:
ok jongens, nu weer ontopic!
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:21 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik denk dat een grasmaaier toch meer effect zal hebben.
Conclusie: drink nooit koffie zonder suiker.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:48 schreef TwyLight het volgende:
Hoe mensen users behandelen met hun topics tegenwoordig is werkelijk te zot voor woorden
De bikinilijn zit toch onder het shirt?quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:40 schreef Jordy-B het volgende:
Als ze ooit d'r bikinilijn gaat bijwerken, kan ze er drie kussens mee vullen...
kutkickquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:20 schreef leolinedance het volgende:
Plaatje in de OP doet het niet meer. Kon me herinneren dat ze welwas
WAAROM IS DAT PLAATJE DAN NIET TE VINDEN VIA WEBARCHIVEquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:30 schreef Cinch het volgende:
Tuurlijk heeft dit topic veel views.
HET IS UIT 2006
Dude!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:59 schreef Walter81 het volgende:
Googlen op de bestandsnaam cj_52488 geeft dit plaatje:
[ afbeelding ]
Dat moet 't zusje uit de OP wel zijn.. kan niet missen.
dat is d'r dan ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:59 schreef Walter81 het volgende:
[ afbeelding ]
Goedenmorgen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:41 schreef SuperAttie het volgende:
wtf, dit is gewoon een topic uit 2006
ew dude.quote:
fukin trauma kutslutquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:58 schreef RadioSlut het volgende:
Zie vorige bladzij
Als iemand 'r tegenkomt, ga er met een grasmaaier er overheen 14.gif
Mijn ogen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:59 schreef Walter81 het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft die ook zoveel haar?quote:
Nog steeds met mij eens?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:44 schreef Roflpantoffel het volgende:
Schop2 Jaar geleden ook al is gereageerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |