Milan staat 5e van onderen met 4 winst 3 gelijk en 3 nederlagen. en dus 7 punten na die 8 aftrek.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:44 schreef Kadoc het volgende:
Staat Milan nu niet gevaarlijk dicht bij de degradatiezone?
Opstelling vanvond:quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:46 schreef -Wolf- het volgende:
Wie zijn er allemaal geblesseerd bij Milan? Gattuso... wie nog meer? Ik snap niet dat het zo slecht gaat de laatste tijd.
Wat kun je zeggen over de wedstrijd? Welk team speelt beter?quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:50 schreef DIGGER het volgende:
Pffffff dat was geen buitenspel voor Totti, heeft Simic geluk.
Favalli, Gatusso, Serginho, Kaladze en Ambrosini.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:46 schreef -Wolf- het volgende:
Wie zijn er allemaal geblesseerd bij Milan? Gattuso... wie nog meer? Ik snap niet dat het zo slecht gaat de laatste tijd.
Neen, want dat kost me geld!quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:29 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dan moet AC Milan het de 2de helft maar doen![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:11 schreef -Wolf- het volgende:
YES! Volhouden!!!! Daddy needs to party in Prague!
Totti, je moeder is een hoer, maar toch bedankt!
mwuah ah ah aaaahhhh!quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:21 schreef dndiek het volgende:
Buitenspelgoal Milan en dus afgekeurd
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:21 schreef dndiek het volgende:
Buitenspelgoal Milan en dus afgekeurd
Ja, en bij Chelsea vind ik hem niet veel toevoegen. Zou me ook niets verbazen als ie over een seizoen ofzo terug wil.quote:Op zondag 12 november 2006 00:37 schreef mcyodogg het volgende:
Zouden ze Sheva zo erg missen?
Hij begint steeds meer z'n draai te vinden. Nog niet echt met goals, maar vooral met mooie passes. Maar hij heeft z'n Milan-vorm nog lang niet. Zou het wel erg jammer vinden als hij weer terug ging naar Italie.quote:Op zondag 12 november 2006 00:38 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, en bij Chelsea vind ik hem niet veel toevoegen. Zou me ook niets verbazen als ie over een seizoen ofzo terug wil.
Hij is geen voetballer voor Engeland, net zoals Zambrotta geen voetballer is voor spanje. Shevchenko zou wel bij een team als Barcelona aan de bak kunnen maar bij Chelsea niet.quote:Op zondag 12 november 2006 00:45 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hij begint steeds meer z'n draai te vinden. Nog niet echt met goals, maar vooral met mooie passes. Maar hij heeft z'n Milan-vorm nog lang niet. Zou het wel erg jammer vinden als hij weer terug ging naar Italie.
Goh, zou niet de 1e, 2e, 3e euh 4e? keer zijn.quote:Op zondag 12 november 2006 21:17 schreef pfaf het volgende:
Viera had al met rood het veld af gemoeten.
Als Inter maar puntverlies lijdt.quote:Op zondag 12 november 2006 21:49 schreef pfaf het volgende:
Waar Inter niet verder komt dan wat slaan en vooral schoppen speelt Parma Inter bij vlagen compleet zoek met strak positiespel. Waarom staan ze toch zo laag?![]()
Juist geniaalquote:Op zondag 12 november 2006 22:05 schreef -Wolf- het volgende:
Ik gun het Palermo wel ook al zijn hun clubkleuren erg gay.
Precies, heerlijk dat zoiets in Italië gewoon kan.quote:
Gevalletje Mendez.quote:Op zondag 12 november 2006 22:21 schreef -Wolf- het volgende:
Rood Zlatan. Onverbeterlijk.
Viera staat op 14quote:Op zondag 12 november 2006 21:20 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Goh, zou niet de 1e, 2e, 3e euh 4e? keer zijn.
Mij niet.quote:Op maandag 13 november 2006 00:01 schreef De_Ananas het volgende:
Volgens de Belgische teletekst (:')) heeft Berlusconi met Sheva gebeld over een terugkomst. Iedereen wil hem bij Milan terug en Sheva zou er wel oren naar hebben.
Lijkt me op zich wel raar als ie binnen een jaar weer terug zou gaan...
Ja maar of Chelsea hem laat gaan? Of dat zijn vrouw terug wil?quote:Op maandag 13 november 2006 00:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
Mij niet.
Sheva hoort bij Milan. En hij weet het zelf ook.
precies, ze kunnen hem goed gebruikenquote:Op maandag 13 november 2006 00:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
Mij niet.
Sheva hoort bij Milan. En hij weet het zelf ook.
Ze hadden de match al veel eerder in de 2e helft kunnen en moeten beslissen.quote:Op maandag 13 november 2006 07:53 schreef RayMania het volgende:
En dan in stijl in blessuretijd.
Vooral die kans van Zlatan bij de 2e paal.quote:Op maandag 13 november 2006 12:07 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ze hadden de match al veel eerder in de 2e helft kunnen en moeten beslissen.
Parma kon lang mee met Inter maar Cruz en Zlatan hadden al eerder moeten scoren.
Here you go: http://www.youtube.com/watch?v=Eym71MTBf4Iquote:Op maandag 13 november 2006 12:21 schreef pfaf het volgende:
DIGGER komt altijd met de samenvattingen, daar zal die wel tussen zitten.
Vorig jaar was het in Frankrijk echt nog veel dramatischer maar nu wordt er ook weinig gescoord ja.quote:Op maandag 13 november 2006 16:34 schreef zjroentje het volgende:
En de doelsaldo's vanaf Siena zijn ook echt hilarisch.
mooie savequote:Op maandag 13 november 2006 12:19 schreef pfaf het volgende:
Iedereen overigens DE redding al teruggezien?
quote:Sheva: No going back
Monday, Nov 13, 2006
Andriy Shevchenko has dismissed media talk he wants to return to Italy.
Stories over the last two days suggest AC Milan president Silvio Berlusconi claimed that the Chelsea striker wished to return to Serie A following a telephone call between the pair.
However, speaking to Italian newspaper Corriere della Sera, Shevchenko has said:
‘There's nothing in it. The phrase I made that I wanted to return was out of simple courtesy.’
Further reports have Milan vice-president Adriano Galliani stating that a return for Shevchenko to the San Siro is 'technically impossible'.
The Galliani quotes say: ‘It is technically impossible. Shevchenko is a non-European player and his (non-European) spot has been taken by Ricardo Oliveira, full stop.
‘The president thinks ahead to the future and speaks about feelings but he doesn't look at the acquisitions. Hence, there's no point in remembering the rest, that 'Sheva' is a Chelsea player, that they paid lots of millions for him and that he made a life choice.’
quote:Op maandag 13 november 2006 20:15 schreef DIGGER het volgende:
Pisa in de Serie C1 bijvoorbeeld. Staan verdienstelijk 5e. Maar na 11 wedstrijden een doelsaldo van 5-3 wordt toch niemand vrolijk van?
Bron: Nu.nlquote:Milan houdt vier spitsen in de gaten
Uitgegeven: 14 november 2006 10:20
AMSTERDAM - AC Milan wil zich tijdens de komende transferperiode in januari met minstens één aanvaller versterken. De Italiaanse club, die momenteel op de zestiende plaats staat in de Serie A, heeft liefst vier voetballers op het oog: Igor Budan (Parma), Giorgio Corona (Catania), Christian Riganō (Messina) en Rolando Bianchi (Reggina).
Milan heeft door betrokkenheid bij het Italiaanse corruptieschandaal acht punten aftrek gekregen in de Serie A. Maar ook zonder de opgelegde straf zouden de Rossoneri niet verder komen dan de negende plaats op de ranglijst. Met name de aanval van de ploeg van Carlo Ancelotti hapert. Filippo Inzaghi, Alberto Gilardino, Kaká, Marco Borrielo en Ricardo Oliveira maakten samen slechts vijf doelpunten.
Riganō maakte voor Messina dit seizoen al acht doelpunten. Daarmee voert de 32-jarige spits de topscorerslijst aan in Italië.
Gila en Pipo zijn teveel hetzelfde type, je kunt beter complementaire spitsen hebben.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:18 schreef DeVinger het volgende:
Rigano
Met Pipo, Gilardino en Oliveira moet het opzich best lukken lijkt me
Daarnaast had Juve toen al 4 spelers van buiten de EU geloof ik.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:51 schreef M0NTANA het volgende:
Toen hij voor Ajax tekende, kon hij ook al naar Juventus, maar hij dacht dat de stap van Sparta Praag naar Juventus te groot was om in één keer te maken.
Dat verdedigen van Parma bij de 1-0 was echt van het Niveau E3quote:Op zondag 19 november 2006 20:50 schreef pfaf het volgende:
zucht.
Om vervolgens (ALLEMAAL) gekocht te worden door Inter en daarna in het slop te belanden. .. jay Inter!quote:Op donderdag 16 november 2006 19:37 schreef methodmich het volgende:
Borriello wordt al seizoenenlang verhuurd door Milan, dus dat lijkt me ook niet de man die het ineens gaat maken. Al kan het in Italië soms snel gaan, dat relatief onbekende spitsen ineens een seizoen hebben waarin ze flink scoren. De laatste jaren bijvoorbeeld Suazo, Tavano, Rocchi, Pellissier, Flachi, Di Michele, Bogdani, Bonazzoli, Caracciolo, Zampagna, Bazzani, Fava, Maniero, Marazzina en Ferrante.
Denk het niet, de komende drie wedstrijden gaan we sowieso nog winnen!quote:Op maandag 20 november 2006 12:29 schreef DIGGER het volgende:
Na volgende week stopt de opmars van Lazio dus alweer, tis maar een tijdelijke opleving
Niet overdrijvenquote:Op maandag 20 november 2006 08:11 schreef Smeich het volgende:
[..]
Om vervolgens (ALLEMAAL) gekocht te worden door Inter en daarna in het slop te belanden. .. jay Inter!![]()
Trouwens Digger, zou Cassano niets voor Napoli zijn als deze volgens seizoen in A te bewonderen is?
[afbeelding]
http://www.youtube.com/watch?v=O7yZ6u7IgsUquote:Op maandag 20 november 2006 12:10 schreef DIGGER het volgende:
En helaas nog geen clip gevonden, maar de 2-2 van Loria gisteren voor Atalanta was echt schitterend: Voorzet vanop rechts, randje 16 een heel hoog genomen halve omhaal hard en strak de rechter kruising in.
Respect! mooie club ook.quote:Op maandag 20 november 2006 20:44 schreef DIGGER het volgende:
De Catania fans waren trouwens met zo veel dat ze zelfs in de Curva Nord zaten, het uit-vak zat helemaal vol, ruim 8.000 fans mee.
[afbeelding]
Woon jij eigenlijk in Italië?quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:46 schreef Peter83 het volgende:
Inderdaad. Het was gisteren dan ook voorpagina nieuws op de GdS met 'Sembravi Van Basten'.
Wie denk jij trouwens dat Milan op het oog heeft voor in de winterstop?
Geen idee, moeilijk nog echt hoogte van te krijgen en veel hangt af van de situatie van de potentiele kanshebbers bij hun eigen clubs, zoals Tavano, Tevez, Suazo.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:46 schreef Peter83 het volgende:
Wie denk jij trouwens dat Milan op het oog heeft voor in de winterstop?
Kerlon Moura Souza wordt bij veel clubs genoemd en is daarbij niet een spits die meteen het verschil gaat maken bij AC Milan, meer iets voor de toekomst. Zou hem die zeehondendribbel weleens willen zien doen in een wedstrijd tegen Internazionale, kijken hoe Marco Materazzi dan ingrijpt/invliegt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:26 schreef methodmich het volgende:
Ze scouten toch in Zuid-Amerika? Die knul van de "zeehondendribbel" werd laatst genoemd.
Geweldig dat die ouwe nog zijn doelpuntjes meepiktquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:44 schreef dndiek het volgende:
Maldini 1-0
Laatste seizoen he.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Geweldig dat die ouwe nog zijn doelpuntjes meepikt![]()
Dat zal bij een eigen doelpunt dus welmeevallen.quote:Op zondag 26 november 2006 15:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
Fraaie goal, meen ik in een uithoek te zien.
Zeer fanatieke aanhang, gemiddeld een man of 20.000 op de tribune, da's zo goed als vol.quote:Op zondag 26 november 2006 15:24 schreef pfaf het volgende:
Mooie club trouwens, dat Catania. Een van de weinige Serie A clubs die het stadion uitverkoopt?
Volgens Talpa de 2-4quote:Op zondag 26 november 2006 16:43 schreef stevengerrard het volgende:
wat een goal van Totti!! Ineens op het sloffie!
Sorry, de pingel was 100% terecht.quote:Op zondag 26 november 2006 16:27 schreef pfaf het volgende:
Het zal niet lang meer duren voor Parma bezwijkt vrees ik.
En een penal tegen... Onterecht lijkt me.
Zoals vorige week al voorspeld: Niet. Zondag nerlaag bij Fiorentina, week erop Nederlaag tegen Roma. Die reeks mag van mij daarna nog wel even zo doorgaan.quote:Op maandag 27 november 2006 11:59 schreef M0NTANA het volgende:
Lazio gaat weer lekker, ben benieuwd hoe lang deze reeks standhoudt.
Met z'n linker, he. Wereldgoal inderdaad. Hij werd mede door die goal weer beoordeeld met een 8.quote:Op zondag 26 november 2006 16:43 schreef stevengerrard het volgende:
wat een goal van Totti!! Ineens op het sloffie!
Zo geweldig doen ze het nou ook weer niet..quote:Op maandag 27 november 2006 16:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Mancini zou rond de tafel zitten om zijn contract te laten verlengen bij Inter
2de ronde CL en bovenaan ?quote:Op maandag 27 november 2006 19:59 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Zo geweldig doen ze het nou ook weer niet..
Mijn italiaans is niet zo goedquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:04 schreef DIGGER het volgende:
Opmerkelijk: http://img279.imageshack.us/img279/742/pain29dj2.jpg
Ultras.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:34 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Mijn italiaans is niet zo goed. Wie of wat is vrij oid
?
Toch wel, dan zal ik wel wat gemist hebben want ik snap hem nietquote:
Ze winnen wel, maar ik vind hun spel niet bijzonder goed.quote:Op maandag 27 november 2006 23:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
2de ronde CL en bovenaan ?
winnen van ROma,Palarmo en Milan
Maar de kans is toch best aanwezig dat ze een buiten EU-speler laten gaan in de plaats van shev?quote:Op donderdag 30 november 2006 07:56 schreef DIGGER het volgende:
Sheva kan niet naar Milan: Milan heeft al alle plaatsen voor niet EU-spelers ingevuld en kan dus geen EU speler uit het buitenland halen.
Wel echter als deze speler al in Italie "speelt"
De route is dus 1 zoals Juve dat deed met Mutu.
Sheva zal dan door een andere Serie A club getekend moeten worden welke nog wel een plek vrij heeft voor een buitenlandse niet EU speler en deze club zal hem dan direct door moeten verkopen aan Milan.
Probleem is echter dan weer dat Chelsea Sheva eigenlijk zou willen uitlenen, niet verkopen.
Ingewikkelde situatie dus.
Ik heb even wat gemist denk ik? Wat heeft Inter allemaal misdaan dan?quote:Op maandag 4 december 2006 08:49 schreef M0NTANA het volgende:
Paolo Bergamo (oud scheidsrechter-coördinator?) heeft aangegeven dat Internazionale zwaarder gestraft zou moeten worden dan Juventus in het Calciopoli-schandaal.
quote:Op maandag 4 december 2006 09:40 schreef egoTRON het volgende:
MONTANA / DIGGER vertel mij eens waarom Milan niet gewoon Suazo koopt als ze aanvallend zo zwak zijn. Dat is toch gewoon een topspeler?
Mag Suazo wel tekenen als non-EU speler? Of heeft ie een EU-pas of zit Milan inmiddels onder de max?quote:Op maandag 4 december 2006 12:22 schreef DIGGER het volgende:
Ik ga niet over het transferbeleid van Milan maar vindt het wel best zo eigenlijk.
Simpel kijkend naar de spitsen hadden ze juist een type Suazo goed kunnen gebruiken, is namelijk een compleet ander type dan Gila, Pipo en Oliviera. Nu heeft Milan te veel dezelfde types staan. Er is weinig variatie mogelijk, tegenstanders weten wat te verwachten, de spitsen lopen elkaar te veel in de weg, verandering van tactiek is lastig etc.
Pipo is van de intikkers, corte combinatie, kluts etc. Suazo is een powerhitter, groot en vooral enorm snel. zo'n duo zou elkaar geweldig aanvullen.
Wat Milan in Januari gata doen is nog een raadsel, nog geen hele conrecte zaken te melden, wel veel geruchten uiteraard.
Maar ik weet wel met alle geruchten over Rijkaard, Kaka en Ronaldinho: Als Milan geen CL speelt komen Ronaldinho en Rijkaard zeker niet naar Milan en is de kans dat Kaka naar Real gaat enorm. Dus Milan moet plek 4 halen en het zal dus snel beter moeten.
en Inter kreeg gewoon de titel als cadeautje ...quote:Op maandag 4 december 2006 08:59 schreef M0NTANA het volgende:
Check: http://www.channel4.com/sport/football_italia/dec3j.html
Ja ja ze hebben er geen profijt van gehad.quote:Op maandag 4 december 2006 22:30 schreef BramKVO het volgende:
[..]
en Inter kreeg gewoon de titel als cadeautje ...![]()
Ik ben ervan overtuigd dat ook Inter niet vrijuit gaat in deze zaak. En frustraties omtrent de "prestaties' van de laatste 10 jaar kan veel doen ...
quote:‘Adriano slechtste speler van 2006'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 5 december om 09:13
Adriano is gisteren door het bekende Italiaanse radioprogramma Catersport uitgeroepen tot de slechtste speler van het kalenderjaar in de Serie A. De aanvaller van Internazionale kreeg 31,2 % van de stemmen toebedeeld en hield daarmee Alberto Gilardino (9%) en Ricardo Oliveira (8,7%) van stadgenoot AC Milan ruim achter zich.
L’Imperatore scoorde op 11 maart van dit jaar tegen Sampdoria zijn laatste treffer voor de Milanese grootmacht en kampt sindsdien met een vormcrisis. De Nerazzurri besloten daarom in oktober om de Braziliaan enkele weken naar zijn vaderland te sturen, maar ook sindsdien heeft de aanvaller het Giuseppe Meazza niet kunnen beroeren.
Adriano is overigens de opvolger Christian Vieri (2005), Nicola Legrottaglie (2004) en Rivaldo (2003).
Die Bergamo is gewoon een boef, dus waarom zou je die geloven? Oh ja, omdat je Milan-fan bent.quote:Op maandag 4 december 2006 22:30 schreef BramKVO het volgende:
[..]
en Inter kreeg gewoon de titel als cadeautje ...![]()
Ik ben ervan overtuigd dat ook Inter niet vrijuit gaat in deze zaak. En frustraties omtrent de "prestaties' van de laatste 10 jaar kan veel doen ...
en Inter is zo heilig denk je ? Dat Inter telefoons afgeluisterd heeft is intussen ook al aangetoond, heb daar gerechtelijk wel niks meer van gehoord. Inter heeft wellicht evenveel ah spelletje mee gedaan als Milan, Lazio, Reggina, ...quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:59 schreef Capetown het volgende:
[..]
Die Bergamo is gewoon een boef, dus waarom zou je die geloven? Oh ja, omdat je Milan-fan bent.
Eerder was de club die eerder al riep dat er iets fout was door fraude..quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:19 schreef BramKVO het volgende:
[..]
en Inter is zo heilig denk je ? Dat Inter telefoons afgeluisterd heeft is intussen ook al aangetoond, heb daar gerechtelijk wel niks meer van gehoord. Inter heeft wellicht evenveel ah spelletje mee gedaan als Milan, Lazio, Reggina, ...
ThanQ.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:38 schreef DIGGER het volgende:
Yep, avondwedstrijd.
Is altijd te vinden op de site van de bond: http://www.lega-calcio.it
Directe link voor je vraag: http://www.lega-calcio.it
Discussie over wie nou de grootste wielrener aller tijden was en dat door het verschil der tijden van de groten, dat eigenlijk niet (nooit) te bepalen valt.quote:Op zondag 10 december 2006 03:42 schreef BramKVO het volgende:
Wat is dat over Eddy Merckx ?
Voor Italiaanse begrippen zeker.quote:Op zondag 10 december 2006 15:28 schreef DIGGER het volgende:
Wat een doelpuntenregen tot nu toe!
quote:29' AC Milan 0 - 0 Torino
29' Atalanta 1 - 0 Messina 28' D. Bombardini
29' Cagliari 0 - 0 Parma
29' Catania 0 - 0 Udinese
29' Chievo 0 - 0 Fiorentina
29' Empoli 0 - 0 Inter Milan
29' Sampdoria 0 - 0 Siena
20:30 Lazio ? - ? AS Roma
Ik doel meer op de hooligans van Lazio dan de club zelfquote:Op zondag 10 december 2006 20:54 schreef M0NTANA het volgende:
Laten we het er maar op houden dat je alleen verstand van Engels voetbal hebt.
Als de assistent-scheidsrechter zijn ogen open had, stond Lazio al op 1-0, onterecht gevlagd voor buitenspel. Verder nog niet zoveel gebeurd in de wedstrijd, stilte voor de storm.
Doe maar een club zonder politiek op de Curva: Forza Napoli!quote:
Als de politiek jouw clubvoorkeur bepaald, dan wel. Extreem-links is even slechts als extreem-rechts.quote:Op zondag 10 december 2006 21:10 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ik doel meer op de hooligans van Lazio dan de club zelf, al zitten er natuurlijk ook genoeg van dat soort idiooten bij As
![]()
Hup Livorno dan maar![]()
Nee hoor daarom dat ik ook zo een smiley achteraan de zin heb gezet. Als er maar een leuke wedstrijd is... verder kijk ik sowieso niet veel naar de Serie A.quote:Op zondag 10 december 2006 21:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als de politiek jouw clubvoorkeur bepaald, dan wel. Extreem-links is even slechts als extreem-rechts.
Lazio net eerste kans, Mauri had net even iets sneller moeten schieten. AS heeft al meer kansen gehad.
Irriducibili kan het geld wel gebruiken: rechtsgang, acties etc.quote:Op zondag 10 december 2006 21:14 schreef kollie het volgende:
Wat mij meer stoort dan de politieke instelling van Lazio is de totale vercommercialisering van de Irriducibilli. Het is toch te zot voor woorden dat ze zo'n 5 winkels (heb er 5 geteld) hebben waar hun merchandise wordt verkocht?
Ja, dat geldt voor elke ultra groeperingquote:Op zondag 10 december 2006 21:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Irriducibili kan het geld wel gebruiken: rechtsgang, acties etc.
net of dat de reden is van dat gedrag.quote:Op zondag 10 december 2006 21:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Irriducibili kan het geld wel gebruiken: rechtsgang, acties etc.
De Belgen ongetwijfeld ook niet, die zouden die Mudingayi best aardig kunnen gebruiken.quote:Op zondag 10 december 2006 21:16 schreef Ludacriss het volgende:
verder kijk ik sowieso niet veel naar de Serie A.
quote:Op zondag 10 december 2006 21:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja, dat geldt voor elke ultra groepering![]()
Was ook niet serieus, zelf keur ik het natuurlijk ook af.quote:Op zondag 10 december 2006 21:20 schreef kollie het volgende:
[..]
net of dat de reden is van dat gedrag.
Deed het aardig bij Torino. De Belgen zullen een flinke zak Vlaamse friet met mayo voor hem moeten bakken om hem terug te halen bij het nationale team.quote:Op zondag 10 december 2006 21:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
De Belgen ongetwijfeld ook niet, die zouden die Mudingayi best aardig kunnen gebruiken.
Ga dan ook aan de schotelquote:Op zondag 10 december 2006 21:27 schreef Smeich het volgende:
JAAAAAAAAAAA
en meteen godverkut upc... allemaal leuk en aardig dat digitale televie, maar sinds enkele dagen loopt het na 15 minuten al vast en duurt het 1-2 minuten om weer terug te komen naar waar ik aan het kijken was. Net ook dus, eerst die mooie kopbal en toen ze weer aandrongen *beeld weg* en ik had dus al het vermoeden dat ze juist nu gingen scoren en ja hoor, wat ziet ik tot mijn verbazing nadat het beeld weer terug is? een prachtige 1-0 voorsprong!!!
Doelpunt wel al gezien inmiddels?quote:Op zondag 10 december 2006 21:27 schreef Smeich het volgende:
JAAAAAAAAAAA
en meteen godverkut upc... allemaal leuk en aardig dat digitale televie, maar sinds enkele dagen loopt het na 15 minuten al vast en duurt het 1-2 minuten om weer terug te komen naar waar ik aan het kijken was. Net ook dus, eerst die mooie kopbal en toen ze weer aandrongen *beeld weg* en ik had dus al het vermoeden dat ze juist nu gingen scoren en ja hoor, wat ziet ik tot mijn verbazing nadat het beeld weer terug is? een prachtige 1-0 voorsprong!!!
Die zit toch gewoon in de selectie van de Duivels?quote:Op zondag 10 december 2006 21:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
De Belgen ongetwijfeld ook niet, die zouden die Mudingayi best aardig kunnen gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |