abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43512711
Na de top 3 hebben alleen Viola en LAZIO redelijke doelsaldo's. De rest lijkt nergens op.
pi_43516798
Ik heb al eerder gezegd en ben er ook aan gehouden, maar ga het ook echt doen: ik scheer m'n kop kaal als Shev terug gaat naar Milan.
pi_43518812
Sonetti wordt waarschijnlijk de opvolger van Tesser bij Ascoli
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_43519420
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:34 schreef zjroentje het volgende:

En de doelsaldo's vanaf Siena zijn ook echt hilarisch.
Vorig jaar was het in Frankrijk echt nog veel dramatischer maar nu wordt er ook weinig gescoord ja.

Soms zie ik ploegen in Italie spelen/in de stand staan waarbij je je afvraagt waarom je daarvoor je zuur verdiende geld uitgeeft.
Pisa in de Serie C1 bijvoorbeeld. Staan verdienstelijk 5e. Maar na 11 wedstrijden een doelsaldo van 5-3 wordt toch niemand vrolijk van?
pi_43528305
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:19 schreef pfaf het volgende:
Iedereen overigens DE redding al teruggezien?
mooie save
pi_43532861
quote:
Sheva: No going back
Monday, Nov 13, 2006

Andriy Shevchenko has dismissed media talk he wants to return to Italy.

Stories over the last two days suggest AC Milan president Silvio Berlusconi claimed that the Chelsea striker wished to return to Serie A following a telephone call between the pair.

However, speaking to Italian newspaper Corriere della Sera, Shevchenko has said:

‘There's nothing in it. The phrase I made that I wanted to return was out of simple courtesy.’

Further reports have Milan vice-president Adriano Galliani stating that a return for Shevchenko to the San Siro is 'technically impossible'.

The Galliani quotes say: ‘It is technically impossible. Shevchenko is a non-European player and his (non-European) spot has been taken by Ricardo Oliveira, full stop.

‘The president thinks ahead to the future and speaks about feelings but he doesn't look at the acquisitions. Hence, there's no point in remembering the rest, that 'Sheva' is a Chelsea player, that they paid lots of millions for him and that he made a life choice.’
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 november 2006 @ 07:40:59 #97
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_43533461
Zlatan deed echt niks
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_43536458
quote:
Op maandag 13 november 2006 20:15 schreef DIGGER het volgende:

Pisa in de Serie C1 bijvoorbeeld. Staan verdienstelijk 5e. Maar na 11 wedstrijden een doelsaldo van 5-3 wordt toch niemand vrolijk van?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_43541922
quote:
Milan houdt vier spitsen in de gaten

Uitgegeven: 14 november 2006 10:20
AMSTERDAM - AC Milan wil zich tijdens de komende transferperiode in januari met minstens één aanvaller versterken. De Italiaanse club, die momenteel op de zestiende plaats staat in de Serie A, heeft liefst vier voetballers op het oog: Igor Budan (Parma), Giorgio Corona (Catania), Christian Riganò (Messina) en Rolando Bianchi (Reggina).

Milan heeft door betrokkenheid bij het Italiaanse corruptieschandaal acht punten aftrek gekregen in de Serie A. Maar ook zonder de opgelegde straf zouden de Rossoneri niet verder komen dan de negende plaats op de ranglijst. Met name de aanval van de ploeg van Carlo Ancelotti hapert. Filippo Inzaghi, Alberto Gilardino, Kaká, Marco Borrielo en Ricardo Oliveira maakten samen slechts vijf doelpunten.

Riganò maakte voor Messina dit seizoen al acht doelpunten. Daarmee voert de 32-jarige spits de topscorerslijst aan in Italië.
Bron: Nu.nl
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
pi_43607753
Rigano
Met Pipo, Gilardino en Oliveira moet het opzich best lukken lijkt me
Gun ze even de tijd om aan elkaar te wennen, Sheva was wel de absolute slagroom op de taart he.
Die vervang je niet zomaar, bovendien is hij gewoon ongekend goed.
Die Borrielo ken ik alleen van cm/fm, maar daar was hij nooit echt bijzonder

En als je dan een spits wil aantrekken, koop dan een écht goede. Niet een die óók moet wennen of al bijna versleten is.
pi_43618574
Borriello wordt al seizoenenlang verhuurd door Milan, dus dat lijkt me ook niet de man die het ineens gaat maken. Al kan het in Italië soms snel gaan, dat relatief onbekende spitsen ineens een seizoen hebben waarin ze flink scoren. De laatste jaren bijvoorbeeld Suazo, Tavano, Rocchi, Pellissier, Flachi, Di Michele, Bogdani, Bonazzoli, Caracciolo, Zampagna, Bazzani, Fava, Maniero, Marazzina en Ferrante.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_43633539
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:18 schreef DeVinger het volgende:
Rigano
Met Pipo, Gilardino en Oliveira moet het opzich best lukken lijkt me
Gila en Pipo zijn teveel hetzelfde type, je kunt beter complementaire spitsen hebben.
pi_43633558
Tavano is wel iemand die in de winterstop van club kan veranderen, heeft het nu namelijk totaal niet naar het zin.

En mbt transfers/gerochten: Corriere Dello Sport vanmorgen:

Juve wil dus weer gaan shoppen in IJdorp.
  vrijdag 17 november 2006 @ 13:03:02 #104
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43634187
Zdenek Grygera kan komende zomer transfervrij vertrekken en Pavel Nedveld is een held voor hem, dus dat zou best weleens kunnen gaan gebeuren. Johnny Heitinga en KJH zie ik niet zo snel vertrekken bij Ajax en vind ik daarbij ook nog eens geen échte Serie A-verdedigers, dus lijken me onzingeruchten.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_43634965
De naam van KJH circuleert al lang in de Italiaanse Media, zelfs vorig jaar nog bij Napoli.
Weet alleen niet of ie wel past in de Serie A, nu scoort hij makkelijk tegen mindere ploegen, maar moeilijk tegen zeer goed en stug verdedigende teams van hoger niveau.

Heitinga lijkt me niks voor de Serie A maar ook zijn naam wordt nu en dan genoemd en dan vooral in verband met Juve.

Gezien Nedved en gratis winkelen is de kans dat Grygera naar Juve trekt zeer reeel, al verkopen ze hem een half jaar later dan weer of zo.
  vrijdag 17 november 2006 @ 13:35:55 #106
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43635090
Juventus had toch aangegeven dat er de komende tijd niet veel topaankopen verwacht konden worden? Wat denken ze in de Italiaanse media dan dat KJH waard is? En als men bij Juventus Sevilla-achtige bedragen wil neerleggen voor Johnny Heitinga, mag hij van mij vertrekken.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_43635437
Het is volgens mij ook niet de eerste keer dat Grygera aan Juve wordt gelinkt.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 17 november 2006 @ 13:51:20 #108
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43635587
Toen hij voor Ajax tekende, kon hij ook al naar Juventus, maar hij dacht dat de stap van Sparta Praag naar Juventus te groot was om in één keer te maken.

Overigens zitten we in het verkeerde topic, Juventus speelt in de Serie B.
  vrijdag 17 november 2006 @ 14:05:33 #109
67174 Dos37
Come on Twente
pi_43636018
Maarja volgend jaar niet meer en het gaat over transfers van volgend jaar
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_43641858
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 13:51 schreef M0NTANA het volgende:
Toen hij voor Ajax tekende, kon hij ook al naar Juventus, maar hij dacht dat de stap van Sparta Praag naar Juventus te groot was om in één keer te maken.
Daarnaast had Juve toen al 4 spelers van buiten de EU geloof ik.

Die Pepe in dat bericht, DIGGER, dat is toch niet die verdediger van Porto mag ik hopen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_43657185
Milan vanavond maar weer is winnen?
  zaterdag 18 november 2006 @ 15:07:51 #112
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_43657364
Het is wel jammer dat Milan nu niet meer goed meedraait. Maar het is wel leuk dat Palermo het stokje op zo'n aanvallende manier over lijkt te nemen.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_43686958
Luca Toni maakt de 0-1 tegen Ascoli
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_43688224
Roma is op schot
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_43688442

kut van Palermo...
pi_43688580
Goed weekend op Sicilië.
pi_43688962
Roma 7-0 gewonnen.
pi_43690402
Potverdikke, niet dat ik de illussie heb dat Palermo de titel gaat winnen, maar dan zo verliezen in de laatste minuut en Inter weer met een magere 1-0 en eigenlijk al het hele seizoen niet soeverein speelt, maar wel telkens de punten pakt
Maargoed, van Milan moet het dus niet komen (voorlopig niet iig), dus wat dat betreft heet Roma goede zaken gedaan.
pi_43692002
LAZIO! .
  zondag 19 november 2006 @ 20:50:57 #120
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')