Milan staat 5e van onderen met 4 winst 3 gelijk en 3 nederlagen. en dus 7 punten na die 8 aftrek.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:44 schreef Kadoc het volgende:
Staat Milan nu niet gevaarlijk dicht bij de degradatiezone?
Opstelling vanvond:quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:46 schreef -Wolf- het volgende:
Wie zijn er allemaal geblesseerd bij Milan? Gattuso... wie nog meer? Ik snap niet dat het zo slecht gaat de laatste tijd.
Wat kun je zeggen over de wedstrijd? Welk team speelt beter?quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:50 schreef DIGGER het volgende:
Pffffff dat was geen buitenspel voor Totti, heeft Simic geluk.
Favalli, Gatusso, Serginho, Kaladze en Ambrosini.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:46 schreef -Wolf- het volgende:
Wie zijn er allemaal geblesseerd bij Milan? Gattuso... wie nog meer? Ik snap niet dat het zo slecht gaat de laatste tijd.
Neen, want dat kost me geld!quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:29 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dan moet AC Milan het de 2de helft maar doen![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:11 schreef -Wolf- het volgende:
YES! Volhouden!!!! Daddy needs to party in Prague!
Totti, je moeder is een hoer, maar toch bedankt!
mwuah ah ah aaaahhhh!quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:21 schreef dndiek het volgende:
Buitenspelgoal Milan en dus afgekeurd
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:21 schreef dndiek het volgende:
Buitenspelgoal Milan en dus afgekeurd
Ja, en bij Chelsea vind ik hem niet veel toevoegen. Zou me ook niets verbazen als ie over een seizoen ofzo terug wil.quote:Op zondag 12 november 2006 00:37 schreef mcyodogg het volgende:
Zouden ze Sheva zo erg missen?
Hij begint steeds meer z'n draai te vinden. Nog niet echt met goals, maar vooral met mooie passes. Maar hij heeft z'n Milan-vorm nog lang niet. Zou het wel erg jammer vinden als hij weer terug ging naar Italie.quote:Op zondag 12 november 2006 00:38 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, en bij Chelsea vind ik hem niet veel toevoegen. Zou me ook niets verbazen als ie over een seizoen ofzo terug wil.
Hij is geen voetballer voor Engeland, net zoals Zambrotta geen voetballer is voor spanje. Shevchenko zou wel bij een team als Barcelona aan de bak kunnen maar bij Chelsea niet.quote:Op zondag 12 november 2006 00:45 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hij begint steeds meer z'n draai te vinden. Nog niet echt met goals, maar vooral met mooie passes. Maar hij heeft z'n Milan-vorm nog lang niet. Zou het wel erg jammer vinden als hij weer terug ging naar Italie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |