Zeer fanatieke aanhang, gemiddeld een man of 20.000 op de tribune, da's zo goed als vol.quote:Op zondag 26 november 2006 15:24 schreef pfaf het volgende:
Mooie club trouwens, dat Catania. Een van de weinige Serie A clubs die het stadion uitverkoopt?
Volgens Talpa de 2-4quote:Op zondag 26 november 2006 16:43 schreef stevengerrard het volgende:
wat een goal van Totti!! Ineens op het sloffie!
Sorry, de pingel was 100% terecht.quote:Op zondag 26 november 2006 16:27 schreef pfaf het volgende:
Het zal niet lang meer duren voor Parma bezwijkt vrees ik.
En een penal tegen... Onterecht lijkt me.
Zoals vorige week al voorspeld: Niet. Zondag nerlaag bij Fiorentina, week erop Nederlaag tegen Roma. Die reeks mag van mij daarna nog wel even zo doorgaan.quote:Op maandag 27 november 2006 11:59 schreef M0NTANA het volgende:
Lazio gaat weer lekker, ben benieuwd hoe lang deze reeks standhoudt.
Met z'n linker, he. Wereldgoal inderdaad. Hij werd mede door die goal weer beoordeeld met een 8.quote:Op zondag 26 november 2006 16:43 schreef stevengerrard het volgende:
wat een goal van Totti!! Ineens op het sloffie!
Zo geweldig doen ze het nou ook weer niet..quote:Op maandag 27 november 2006 16:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Mancini zou rond de tafel zitten om zijn contract te laten verlengen bij Inter
2de ronde CL en bovenaan ?quote:Op maandag 27 november 2006 19:59 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Zo geweldig doen ze het nou ook weer niet..
Mijn italiaans is niet zo goedquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:04 schreef DIGGER het volgende:
Opmerkelijk: http://img279.imageshack.us/img279/742/pain29dj2.jpg
Ultras.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:34 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Mijn italiaans is niet zo goed. Wie of wat is vrij oid
?
Toch wel, dan zal ik wel wat gemist hebben want ik snap hem nietquote:
Ze winnen wel, maar ik vind hun spel niet bijzonder goed.quote:Op maandag 27 november 2006 23:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
2de ronde CL en bovenaan ?
winnen van ROma,Palarmo en Milan
Maar de kans is toch best aanwezig dat ze een buiten EU-speler laten gaan in de plaats van shev?quote:Op donderdag 30 november 2006 07:56 schreef DIGGER het volgende:
Sheva kan niet naar Milan: Milan heeft al alle plaatsen voor niet EU-spelers ingevuld en kan dus geen EU speler uit het buitenland halen.
Wel echter als deze speler al in Italie "speelt"
De route is dus 1 zoals Juve dat deed met Mutu.
Sheva zal dan door een andere Serie A club getekend moeten worden welke nog wel een plek vrij heeft voor een buitenlandse niet EU speler en deze club zal hem dan direct door moeten verkopen aan Milan.
Probleem is echter dan weer dat Chelsea Sheva eigenlijk zou willen uitlenen, niet verkopen.
Ingewikkelde situatie dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |