Ook dat ja.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Was het geen skateboardtrucje?
Wat jij zegt dusquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:40 schreef Cee het volgende:
Volgens mij had ie geen flauw idee wat hij aan het zingen was. Maar hij zong wel mooi. Komt ooit nog wel goed terecht in een geflopte boyband.
http://www.rtl.nl/(vm=/sh(...)_ollie.avi_plain.xmlquote:
Ik vond het maar een kwal, totaal geen uitstraling.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:26 schreef Cairon het volgende:
hij lijkt op die foto een beetje op Joey Lawrence (die tegenwoordig ultra-kort/kaal haar heeft)
Echt veel te zeggen heb je ook niet he? Probeer je dit forum vol te krijgen met alleen jouw naam erbij ofzo?quote:Op zondag 12 november 2006 00:10 schreef BVO het volgende:
Die gaat ver komen.
Dat is vrij normaal in dit forum hoor. Niets om je druk over te maken.quote:Op zondag 12 november 2006 00:20 schreef DarkManta het volgende:
Probeer je dit forum vol te krijgen met alleen jouw naam erbij ofzo?
Zeg meneertje, ik ben net thuis en geef nu even overal mijn zeer gewaardeerde mening. Niet zeiken of opbokken.quote:Op zondag 12 november 2006 00:20 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Echt veel te zeggen heb je ook niet he? Probeer je dit forum vol te krijgen met alleen jouw naam erbij ofzo?
Jij bent zeker de leukste en de enige thuis, dwaas.quote:Op zondag 12 november 2006 00:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg meneertje, ik ben net thuis en geef nu even overal mijn zeer gewaardeerde mening. Niet zeiken of opbokken.
Och, komt m'n TV kaart toch nog eens van pasquote:Op zondag 12 november 2006 00:22 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat is vrij normaal in dit forum hoor. Niets om je druk over te maken.
Mooie caps Vlarp..
Even dimmen, jaquote:Op zondag 12 november 2006 00:25 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Jij bent zeker de leukste en de enige thuis, dwaas.
tohc niet brandpunt he, dat is zo afgezaagdquote:Op zondag 12 november 2006 23:34 schreef Chris_Highhat het volgende:
Hij had het over weinig stappen. Wat een onzin zeg, iedere week in dezelfde kroeg te vinden.
quote:X FACTOR als laatste kans
De 22-jarige Ollie vult zijn dagen met tennissen. Tussendoor hoopt hij op een succesvolle zangcarrière. "Ik zie X FACTOR als mijn laatste kans."
"Ik hoop dat ik het heb"
Wanneer Ollie gevraagd wordt waarom hij meedoet aan X FACTOR heeft hij een duidelijk antwoord klaar: “De X Factor heb je wanneer je er goed uitziet en je een publiek kunt entertainen. Je moet ‘het’ gewoon hebben. En ik hoop dat ik ‘het’ heb."
Laatste kans
De liefde voor muziek is niet onlangs aan komen waaien bij de Limburger: “Als kind deed ik samen met mijn broer al Michael Jackson na, tot diep in de nacht. Nu begint er wel wat meer ambitie te komen. Maar je breekt natuurlijk niet zomaar door naar een groter publiek. Ik denk ook niet dat ik het zou kunnen redden zonder X FACTOR. Ik doe dit als een soort laatste kans.”
Einde aan vrije tijd?
Ollie, een vriend van Idols-winnaar Boris, houdt zich in het dagelijks leven fulltime bezig met tennissen. Daarnaast steekt hij zijn tijd ook graag in het bereiden van heerlijke maaltijden. Het is de vraag of hij daar de komende maanden tijd voor blijft houden, want Ollie is door naar De Confrontatie.
Je leest niet goed. Ik vergelijk ze namelijk helemaal niet met elkaar qua stem, maar op het vlak van zelfingenomenheid en de mogelijkheid dat dat zijn muzikale talent gaat overschaduwen.quote:Op maandag 4 december 2006 13:49 schreef BVO het volgende:
Ik vind z'n stem toch heel wat matiger dan die van Bo-Rush hoor.
Jij hoopte zeker ook al dat ze nog wat van die zwembadscènes gingen laten zien. Maar helaas, it wasn't to bequote:Op zaterdag 9 december 2006 20:16 schreef shiNinG_staR het volgende:.
Daar gaat de enige knappe mannelijke kandidaat dan.
Idd.quote:
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:28 schreef Marble het volgende:
[..]
Jij hoopte zeker ook al dat ze nog wat van die zwembadscènes gingen laten zien. Maar helaas, it wasn't to be.
quote:Op zondag 10 december 2006 10:44 schreef Natalie het volgende:
Heeft een boerenpummel-uitstraling. Zie 'm zo op de tractor over het land scheuren.
Ik snap het ook nog steeds niet.... Ik vond hem echt welquote:Op zondag 10 december 2006 16:33 schreef Flyga het volgende:
ik snap echt niet dat hij er uit ligt
Daaromm..quote:Op zondag 10 december 2006 17:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik snap het ook nog steeds niet.... Ik vond hem echt welen hij kon nog zingen ook
![]()
Hij zong bij de chorus line anders perfecto hoor..quote:Op zondag 10 december 2006 17:47 schreef PeRi het volgende:
Hij kon niet zingen, althans dat heeft ie niet laten zien tijdens de Confrontatie.
IDD!quote:Op zondag 10 december 2006 17:48 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hij zong bij de chorus line anders perfecto hoor..![]()
Dat HJ geen smaak had waren we toch al achterquote:Op zondag 10 december 2006 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
IDD!
Henk Jan heeft geen smaak... hij heeft Werdy ook niet door laten gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |