Je leest niet goed. Ik vergelijk ze namelijk helemaal niet met elkaar qua stem, maar op het vlak van zelfingenomenheid en de mogelijkheid dat dat zijn muzikale talent gaat overschaduwen.quote:Op maandag 4 december 2006 13:49 schreef BVO het volgende:
Ik vind z'n stem toch heel wat matiger dan die van Bo-Rush hoor.
Jij hoopte zeker ook al dat ze nog wat van die zwembadscènes gingen laten zien. Maar helaas, it wasn't to bequote:Op zaterdag 9 december 2006 20:16 schreef shiNinG_staR het volgende:.
Daar gaat de enige knappe mannelijke kandidaat dan.
Idd.quote:
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:28 schreef Marble het volgende:
[..]
Jij hoopte zeker ook al dat ze nog wat van die zwembadscènes gingen laten zien. Maar helaas, it wasn't to be.
quote:Op zondag 10 december 2006 10:44 schreef Natalie het volgende:
Heeft een boerenpummel-uitstraling. Zie 'm zo op de tractor over het land scheuren.
Ik snap het ook nog steeds niet.... Ik vond hem echt welquote:Op zondag 10 december 2006 16:33 schreef Flyga het volgende:
ik snap echt niet dat hij er uit ligt
Daaromm..quote:Op zondag 10 december 2006 17:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik snap het ook nog steeds niet.... Ik vond hem echt welen hij kon nog zingen ook
![]()
Hij zong bij de chorus line anders perfecto hoor..quote:Op zondag 10 december 2006 17:47 schreef PeRi het volgende:
Hij kon niet zingen, althans dat heeft ie niet laten zien tijdens de Confrontatie.
IDD!quote:Op zondag 10 december 2006 17:48 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hij zong bij de chorus line anders perfecto hoor..![]()
Dat HJ geen smaak had waren we toch al achterquote:Op zondag 10 december 2006 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
IDD!
Henk Jan heeft geen smaak... hij heeft Werdy ook niet door laten gaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |