Zolang de discussie goed blijft lopen zal het topic gewoon open laten (zal dadelijk even goed deel 2 doorlezen).quote:Op maandag 13 november 2006 21:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Seedorf opgeroepen! #2
Was 1 topic net na het breaking news niet genoeg en kan het nu niet beter verder in al twee topics; het wedstrijdtopic en het van Basten topic?
Die discussie wordt nu niet daar gevoerd. Dus er is niks dubbelops. Ik zie het probleem niet zo van een topic over die situatie. Op deze manier kan het algehele selectiebeleid en presteren van Marco los worden bediscussieerd dan de terugkeer van Seedorf.quote:Op maandag 13 november 2006 22:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar diezelfde discussie kan toch gewoon in het van Basten topic; hij zal er toch wel, plus de rest van het elftal en beleid ook in betrokken worden. De discussie is prima, maar moet dat persee in een apart topic?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:31 schreef borisz het volgende:
Gooeden Morgen
Het AFC AJAX topic deel #484 zou er AFC kunnen worden toegevoegd in de TT ?
bvd![]()
Voegt weinig toe inderdaad. Maar last ervan hebben we ook niet, laat Jorienvandenherik lekker zijn lolletje hebben in die soep.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:25 schreef ruud_fr het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #224: Schoppen we AZ kapot
kan het onderste plaatje + bijbehorende tekst uit de OP weggehaald worden?
heeft niets met Feyenoord te maken
Verwijderd wat verwijderd kon wordenquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:00 schreef DarkShine het volgende:
Sfeer in stadions (zang)
Kan de Ajax/PSV slowchat ff weggehaald worden? 't Was een goed topic...
We vullen elkaar toch mooi aan.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Verwijderd wat verwijderd kon worden.
romantisch hoorquote:
Slut.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:36 schreef RayMania het volgende:
Het is alleen zakelijk hoor, privé wil ik niet met je te maken hebben, Messenga.
Tribunehoer!quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:36 schreef RayMania het volgende:
Het is alleen zakelijk hoor, privé wil ik niet met je te maken hebben, Messenga.
Dank u.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Verwijderd wat verwijderd kon worden.
ben je stout geweest?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:08 schreef De_Ananas het volgende:
Waarom zijn mijn reacties in Sfeer (zang) verwijderd?
Voetbal Literatuur dl. 3 - Lezend door de zomerstopquote:Op woensdag 15 november 2006 11:56 schreef MaxPower het volgende:
Kan iemand een actueel open voetballiteratuurtopic vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |