Zaken uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomstquote:Op maandag 13 november 2006 20:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee, en zeker niet als Seedorf de beslissende penalty neemt.
Nou met Seedorf ben ik er vrij zeker van dat het betreft de penalty's niet goed zal komen.quote:Op maandag 13 november 2006 20:51 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Zaken uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst
En iemand met een beetje ervaring erbij kan geen kwaad.
wordt dit nog steeds als "grap" gebruikt?quote:Op maandag 13 november 2006 20:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou met Seedorf ben ik er vrij zeker van dat het betreft de penalty's niet goed zal komen.![]()
Over zulke belangrijke momenten maak ik geen grap.quote:Op maandag 13 november 2006 21:08 schreef Flashwin het volgende:
wordt dit nog steeds als "grap" gebruikt?![]()
sjezus, dat was 10 jaar geledenquote:Op maandag 13 november 2006 20:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee, en zeker niet als Seedorf de beslissende penalty neemt.
ach jochie je ligt er dus nog steeds wakker vanquote:Op maandag 13 november 2006 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Over zulke belangrijke momenten maak ik geen grap.
Nee, dat valt wel mee hoorquote:Op maandag 13 november 2006 21:13 schreef Flashwin het volgende:
[..]
ach jochie je ligt er dus nog steeds wakker van![]()
ben geen fan, maar het verbaast mij gewoon dat zoveel mensen hem dit kwalijk nemen terwijl Frank de Boer dit alles bespaard bleef.quote:Op maandag 13 november 2006 21:13 schreef -Hans- het volgende:
oeh.. anders quoten alle Seedorf fans even dat ene stukje waar ik iets minder positief ben over Seedorf.
Volgens mij heeft Frank ook wel de nodige shit over hem heen gehad, al dan niet terecht.quote:Op maandag 13 november 2006 21:14 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
ben geen fan, maar het verbaast mij gewoon dat zoveel mensen hem dit kwalijk nemen terwijl Frank de Boer dit alles bespaard bleef.
Daar hebben ze nog wel andere spelers voor die dat kunnenquote:Op maandag 13 november 2006 20:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou met Seedorf ben ik er vrij zeker van dat het betreft de penalty's niet goed zal komen.![]()
Inderdaad! Stam heeft een leidende rol bij Ajax. Ik zie Seedorf dat ook wel krijgen op het middenveld (mits hij opgesteld wordt), want ik denk dat hij het verschil wel degelijk kan maken. Het is toch iemand die jongere spelers aan kan sturen.quote:Maaruh, voor de rest heb je natuurlijk wel gelijk. De ervaring van Seedorf kan best veel uitmaken, zie ook hoe Stam het doet bij Ajax. Betreft de ervaring en kwaliteit (want voetballen kan hij best wel..) is Seedorf wel een aanwinst.
Wie is er hier nu dom. Van Basten had al veel eerder de kans Seedorf op te roepen, omdat zowel Sneijder als Van der Vaart al meerdere keren geblesseerd zijn geweest.quote:Op maandag 13 november 2006 16:52 schreef honderd het volgende:
[..]
Domheid aan jouw kant. Van Basten laat nu duidelijk zien dat hij dus wel achter zijn standpunt blijft staan, omdat hij Seedorf pas oproept nadat Sneijder geblesseerd is geraakt.
Ek 2004 voetbalde ie best goed.quote:Op maandag 13 november 2006 22:28 schreef keijz het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat Seedorf goed in Oranje gespeeld heeft, dus ik ben benieuwd
Doe die open deur eens dicht.quote:Op maandag 13 november 2006 21:39 schreef Messenga het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoor. Als hij goed speelt is het een aanwinst, als hij slecht speelt een aanfluiting.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |