Maar toen was van Bommel er nog bijvoorbeeld.quote:Op maandag 13 november 2006 13:29 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Dit was een mooi excuus. Er zijn tal van interlands geweest waar er een middenvelder geblesseerd raakte..
Doet ie aan de F1 meequote:Op maandag 13 november 2006 15:27 schreef pfaf het volgende:
Maar ik hoop zeker dat Clarence de wedstrijd van z'n leven rijdt...
hoezo maakt hij zich belachelijk, leg me dat eens uit?quote:Op maandag 13 november 2006 15:27 schreef pfaf het volgende:
Wat maakt van Basten zich belachelijk met deze actie. Maar ik hoop zeker dat Clarence de wedstrijd van z'n leven rijdt...
Heeft dat nog uitleg nodig?quote:Op maandag 13 november 2006 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
hoezo maakt hij zich belachelijk, leg me dat eens uit?
quote:
quote:Op maandag 13 november 2006 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
hoezo maakt hij zich belachelijk, leg me dat eens uit?
jazeker! want ik zou niet weten hoe hij zich belachelijk maakt?!?!?!quote:
Kun jij me dat beleid eens uitleggen?quote:Op maandag 13 november 2006 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
jazeker! want ik zou niet weten hoe hij zich belachelijk maakt?!?!?!![]()
hij heeft een selectiebeleid waar hij zich aan houd.,.. niks meer.. niks minder!
kan je het dus ook uitleggen? of kan je alleen meepraten met het gros van de mensen?
hij vind sneijder en vdvaart beter (of meer potentie met oog op het aankomende EK) nu er blesures zijn komt seedorf in aanmerking (van basten heeft nooit gezegd bv dat hij seedorf er niet in wilde hebben, hij heeft altijd gezegd die en die zijn de beste spelers in het systeem)quote:Op maandag 13 november 2006 15:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nou vooruit.
Van Basten weigert om voetbaltechnische redenen al 2 jaar lang één van de beste voetballers van Nederland niet te selecteren, maar precies, toevallig, helemaal per ongeluk, een week na een interview met Seedorf wordt hij voor het eerst opgeroepen.
Je kunt excuses bedenken wat je wilt, maar dat is gewoon vreemd.
nee dat kan san marco!quote:Op maandag 13 november 2006 15:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kun jij me dat beleid eens uitleggen?
Waarom heeft hij dat dan niet eerder gedaan. Van der Vaart en Sneijder zijn al zo vaak geblesseerd geweest.quote:Op maandag 13 november 2006 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
hij vind sneijder en vdvaart beter (of meer potentie met oog op het aankomende EK) nu er blesures zijn komt seedorf in aanmerking (van basten heeft nooit gezegd bv dat hij seedorf er niet in wilde hebben, hij heeft altijd gezegd die en die zijn de beste spelers in het systeem)
er zijn geen excuses. seedorf komt na vdvaart en/of sneijder en dat is nu het geval! simpel! niks belachelijks aan in mijn ogen!![]()
beide tegelijk? noem eens wanneer. tegen luxemburg was dit eventueel een optie maar toen vond marco dit niet nodig. engeland is een ander verhaal!quote:Op maandag 13 november 2006 15:49 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Waarom heeft hij dat dan niet eerder gedaan. Van der Vaart en Sneijder zijn al zo vaak geblesseerd geweest.
Je hebt over het algemeen altijd twee dezelfde types per positie nodig in de selectie. Dus als Van der Vaart of Sneijder geblesseerd is, kan Seedorf in aanmerking komen. Dat is dus nog nooit gebeurd. Van Basten greep dan altijd naar veel mindere spelers.quote:Op maandag 13 november 2006 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
beide tegelijk? noem eens wanneer. tegen luxemburg was dit eventueel een optie maar toen vond marco dit niet nodig. engeland is een ander verhaal!
ik ben blij dat jullie allemaal zo goed weten hoe dat hoofdje van van basten werkt!quote:Op maandag 13 november 2006 15:55 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Nee hoor, dat komt helemaal niet door het interview en het vooroordeel wat Van Basten eerst had![]()
Dat is inmiddels wel duidelijk geworden, ja.quote:Op maandag 13 november 2006 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben blij dat jullie allemaal zo goed weten hoe dat hoofdje van van basten werkt!![]()
Haha ik wou net zeggen, krijgtie dalijk geen speeltijd.quote:Op maandag 13 november 2006 15:57 schreef Crush65 het volgende:
Zal je zien dat ie hem op de bank zet!
Of hij mag in de 88ste minuut invallen voor Van Der Vaart en heeft vervolgens 1 slechte balaanname, dan heeft Van Basten weer een reden om hem voortan niet te selecteren.quote:Op maandag 13 november 2006 16:24 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Haha ik wou net zeggen, krijgtie dalijk geen speeltijd.
Dan kan je me echt opvegen![]()
Domheid aan jouw kant. Van Basten laat nu duidelijk zien dat hij dus wel achter zijn standpunt blijft staan, omdat hij Seedorf pas oproept nadat Sneijder geblesseerd is geraakt.quote:
iddquote:Op maandag 13 november 2006 16:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Of hij mag in de 88ste minuut invallen voor Van Der Vaart en heeft vervolgens 1 slechte balaanname, dan heeft Van Basten weer een reden om hem voortan niet te selecteren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |