via de veiling?quote:
iig pas sinds wij weg zijnquote:
Kan.quote:
http://www.boode.nl/ ahaquote:
Het was een quote zonder toevoeging/veranderingquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:29 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kan.
Je kunt trouwens ook overdrijven met weghalen in Hools
daar staat de volgende vraag ook alquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Maar dan wel op zondag, anyway, Hools is voor slowchat.
Zal de volgende keer dezelfde smiley meeposten. Simpel...quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het was een quote zonder toevoeging/verandering
SImpel...
Preciesquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zal de volgende keer dezelfde smiley meeposten. Simpel...
Dat is dus dat overdrijven wat ik bedoel. Als je dezelfde mening hebt moet je wat in de quote staat onder de quote overnemen dan is het ineens wel in orde.quote:
Ja en Nee, in Hools kan het nog wel .ALs er in andere topics ook 10 van zulke posts onder elkaar staan, is de kans groot dat er de delete knop aan te pas komt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:36 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat is dus dat overdrijven wat ik bedoel. Als je dezelfde mening hebt moet je wat in de quote staat onder de quote overnemen dan is het ineens wel in orde.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en Nee, in Hools kan het nog wel .ALs er in andere topics ook 10 van zulke posts onder elkaar staan, is de kans groot dat er de delete knop aan te pas komt.
Maa rje hebt wel gelijk dat ik die post in HOOLS wel had kunnen laten staan, kwam op mij over van mijn TVP is verwijderd dan maar zo in myAt krijgen.
Mijn excuses daarvoor, ik had die post gewoon moeten laten staan.
Opgeschoond, dank je.quote:
Ja dat zijn dezelfde topicsquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:52 schreef dndiek het volgende:
Is dit niet hetzelfde?
Fabio Cannavaro voetballer van het jaar 2006. en Fabio Cannavaro voetballer van het jaar 2006.
Het zijn ook 2 dezelfde topics.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:52 schreef dndiek het volgende:
Is dit niet hetzelfde?
Fabio Cannavaro voetballer van het jaar 2006. en Fabio Cannavaro voetballer van het jaar 2006.
Heb je em al.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:56 schreef Bos81 het volgende:
Nieuw FBtopic zal ik wel klaar zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |