quote:
Dat is het rare van deze verkiezingen. Die lijstjes worden begin oktober al ingeleverd.quote:Op maandag 27 november 2006 22:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De juryleden hebben de laatste 3 maanden liggen slapen?
Vooral voetballer van juni/juli 2006.quote:Op maandag 27 november 2006 22:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voetballer van de maanden januari tot en met september 2006 dus
Speelde op het midenveldquote:Op maandag 27 november 2006 22:56 schreef Zjakkie het volgende:
Ik heb trouwens gelezen dat Sammer in 1996 de laatste verdediger was die hem won
Oke dan hadden ze dat verkeerd gedaan. Ik kan het nu ook nergens meer terug vinden dus waarschijnlijk hebben ze het weer aangepastquote:
In het sportjournaal zeggen ze ook verdediger. Dus zal ik er wel geen verstand van hebben.quote:Op maandag 27 november 2006 23:23 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Oke dan hadden ze dat verkeerd gedaan. Ik kan het nu ook nergens meer terug vinden dus waarschijnlijk hebben ze het weer aangepast
Matthias Sammer speelde eerst op het middenveld, alvorens vrije verdediger / ausputzer te worden. Laatste periode in zijn loopbaan speelde hij doorgaans achterin dus.quote:Op dinsdag 28 november 2006 05:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
In het sportjournaal zeggen ze ook verdediger. Dus zal ik er wel geen verstand van hebben.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het is toch traditie dat een wereld-/europeeskampioen dit prijsje wint?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |