Liep hij dan achter Mao aanquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:33 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat was bij Fortuyn, je held, toch ook geen probleem?
Dat is natuurlijk maar ten dele waar. Een programma wordt door mensen uitgevoerd, de macht wordt door mensen uitgeoefend, en aan het einde van de rit heb je naast een programma OOK te maken met de mensen die het uit (mogen) voeren en dus ook met hun persoonlijkheden.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:38 schreef milagro het volgende:
dus al zou JM een mega klootzak zijn, dat verandert toch niets aan waar de SP voor staat en wat jou tot de SP aantrekt?
Kamerleden die hun echtgeno(o)t(e) in het landelijk partijbestuur hebben zitten? Een wethouder die o.a. beoordeeld wordt door zijn zoon die fractievoorzitter is?quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dat mensen elkaar kennen en niet zoals bij andere nieuwe partijen zonder ervaring hoppa in de politiek gedropt worden, er zijn veel teveel Gonny OUdenallens momenteel.
Ik heb een mening over de SP. Die is gevormd door persoonlijke ervaringen in 1997, maar die is in de loop der jaren alleen maar sterker geworden. Een stem op de SP is voor mij vrijwel uitgesloten, zeker zolang een potentaat als Marijnissen aan het roer staat. Je mag dat simpeltjes afdoen als 'teleurgestelde ex-SP'er', maar zou het niet zo kunnen zijn dat ik beter dan anderen weet waarover ik praat?quote:Ik ben geen SP-fan maar ik vind allemaal van die goedkope zwartmakerij. In jouw geval van een wat teleurgestelde ex-SP-er.
PF was ooit links, in een tijd dat iedereen die jong was links wasquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:44 schreef ceedeehoer het volgende:
[..]
Hmm, linkje?
Want jouw opmerkingen kloppen vaker niet, vandaar m'n vraag om een linkje.
Ik denk dat die uithaal van Marijnissen tegen Kant op TV een indicatie geeft dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:45 schreef Kozzmic het volgende:
Kamerleden die hun echtgeno(o)t(e) in het landelijk partijbestuur hebben zitten? Een wethouder die o.a. beoordeeld wordt door zijn zoon die fractievoorzitter is?
Ik heb een mening over de SP. Die is gevormd door persoonlijke ervaringen in 1997, maar die is in de loop der jaren alleen maar sterker geworden. Een stem op de SP is voor mij vrijwel uitgesloten, zeker zolang een potentaat als Marijnissen aan het roer staat. Je mag dat simpeltjes afdoen als 'teleurgestelde ex-SP'er', maar zou het niet zo kunnen zijn dat ik beter dan anderen weet waarover ik praat?
dat is helemaal waar.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:44 schreef Argento het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk maar ten dele waar. Een programma wordt door mensen uitgevoerd, de macht wordt door mensen uitgeoefend, en aan het einde van de rit heb je naast een programma OOK te maken met de mensen die het uit (mogen) voeren en dus ook met hun persoonlijkheden.
Nou ja zeg.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:28 schreef SCH het volgende:
Je bent een beetje zielig bezig Genverbrander
Je bent een echte CDA-er aan het worden
Inderdaad ja, Agnes Kant kan zo een goedbetaalde functie in de gezondheidszorg krijgen, die is echt niet van de SP afhankelijk om carriere te maken.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ie de hele tijd Agnes Kant af loopt te snauwen, waarom staat ze dan telkens weer op nummer 2?
Einde geloofwaardigheid zou dat zijn.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:51 schreef rebel6 het volgende:
Inderdaad ja, Agnes Kant kan zo een goedbetaalde functie in de gezondheidszorg krijgen, die is echt niet van de SP afhankelijk om carriere te maken.
want omdat ik bb volg kan ik geen mening hebben over politiek? zoiets?quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:17 schreef Aoristus het volgende:
volgens mij heeft Jan M nog steeds hetzelfde gezicht. Het is goed dat hij hersteld is van zijn hernia en zijn hartaanval. Niemand kan hem nog van het ontbreken van passie veroordelen.
En bigbrother mod, hou jij je even bij je leest wil je
idd, dit filmpje als voorbeeld nemen is precies dat wat Kant deed met de kerstbomenquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:53 schreef ThE_ED het volgende:
Nou ik vind het niet zo'n erg filmpje hoor, hij heeft harde bewoordingen, maar hij geeft haar toch gewoon tips en laat zien wat ze echt niet goed doet?
Omdat ze misschien reageert als de gemiddelde mishandelde huisvrouw?quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ie de hele tijd Agnes Kant af loopt te snauwen, waarom staat ze dan telkens weer op nummer 2?
Populisme: helaas associeer ik daar momenteel zo'n beetje elke partij mee. Hooguit CU en SGP zijn niet populistisch.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:50 schreef Genverbrander het volgende:
De SP associeer ik met populisme, nationalisme, opportunisme en een autoritaire leider.
Wat ik bedoel is waarom grote leider Jan haar niet al lang uit de partij heeft geschopt als het echt zo'n dom wijf is.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:56 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Omdat ze misschien reageert als de gemiddelde mishandelde huisvrouw?
Dat zou goed kunnen. Maar het is naief te denken dat het met de ideologie te maken heeft. De meeste Fortuynstemmers stemden op de leider. Marijnissen is ook een leider (wat mij betreft de enige op dit moment) en komt niet over als een softie.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:01 schreef buachaille het volgende:
Van een politicoloog (dat mag ook een leek zijn) zou ik toch wel eens willen horen of Marijnissen (onbewust) het gat heeft opgevuld dat na de moord op Fortuyn is ontstaan. Zijn SP-ers in feite neo-Fortuynisten of onderschat ik het Nederlandse volk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |