Als PvdA-lijsttrekker?quote:Op zondag 12 november 2006 11:32 schreef vw_caddy het volgende:
Moet je kijken hoe de NOS Bos hier omschrijft.
[afbeelding]
Idd en dan kan ie nog meer gan huilenquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:14 schreef pberends het volgende:
Verdonk haalt hard uit naar 'bange' Bos.
Lekker domme zet van Bos, nu krijgt hij nog meer de wind van voren.
Ow, nou ja.quote:Op zondag 12 november 2006 12:09 schreef vw_caddy het volgende:
Acteur verbitterd over CDA en VVD
Mwoa, alleen de laatste posts toch?quote:Op zondag 12 november 2006 12:35 schreef X. het volgende:
[..]
Ow, nou ja.
Maar de hele NOS zit jou wel hoog hè? Je blijft er maar over door zaniken
Wanneer heeft de minister-president geklaagd over persoonlijke aanvallen jegens hem van de oppositiequote:Op zondag 12 november 2006 13:05 schreef rebel6 het volgende:
De Telegraaf is weer lekker hypocriet bezig.
Toen Balk jankte over persoonlijke aanvallen gaven ze hem groot gelijk.
Doet Bos hetzelfde dan noemen ze hem een huilebalk.
Sinds de verkiezingscampagne heeft hij al een paar keer gezegd 'wat ik allemaal niet over me heen heb gekregen de afgelopen jaren!'.quote:Op zondag 12 november 2006 13:13 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Wanneer heeft de minister-president geklaagd over persoonlijke aanvallen jegens hem van de oppositie![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 13:51 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Sinds de verkiezingscampagne heeft hij al een paar keer gezegd 'wat ik allemaal niet over me heen heb gekregen de afgelopen jaren!'.
Natuurlijk zijn er een hoop grappen gemaakt, soms ook echt hatelijkheden.
Maar Balk vertelt er alleen niet bij dat die hatelijkheden van aktievoerders, cabaretiers en columnisten kwamen en niet van Wouter Bos.
En dus is het niet terecht dat het CDA een regelrechte hetze tegen Bos persoonlijk voert.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:11 schreef more het volgende:
Misschien kan hij Melkert om hulp vragen.![]()
[afbeelding]
Bos draait zelf, Bos liegt zelf, Bos moppet zelf. Om met Rob Hoogland te spreken: "de enige die Wouter Bos kapot maakt is Wouter Bos zelf."quote:Op zondag 12 november 2006 13:51 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Sinds de verkiezingscampagne heeft hij al een paar keer gezegd 'wat ik allemaal niet over me heen heb gekregen de afgelopen jaren!'.
Natuurlijk zijn er een hoop grappen gemaakt, soms ook echt hatelijkheden.
Maar Balk vertelt er alleen niet bij dat die hatelijkheden van aktievoerders, cabaretiers en columnisten kwamen en niet van Wouter Bos.
En dus is het niet terecht dat het CDA een regelrechte hetze tegen Bos persoonlijk voert.
quote:Op zondag 12 november 2006 11:32 schreef vw_caddy het volgende:
Moet je kijken hoe de NOS Bos hier omschrijft.
[afbeelding]
Wat lief van Rutte.quote:Op zondag 12 november 2006 13:40 schreef Aoristus het volgende:
http://www.nu.nl/news/883(...)nder_de_riem_vk.html
Dit spreekt voor zich, lijkt me. Van het hele gesprek dat Rutte afstak over een veel belangrijker onderwerp, namelijk de tanende situatie voor volkshuisvesting, ligt nu.nl dit stukje inleiding er uit en neemt het dit voor waar aan.
Rob Hoogland.quote:Op zondag 12 november 2006 13:56 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Bos draait zelf, Bos liegt zelf, Bos moppet zelf. Om met Rob Hoogland te spreken: "de enige die Wouter Bos kapot maakt is Wouter Bos zelf."
Bronquote:CDA reageert verbaasd op klacht Bos
De klacht van Wouter Bos dat hij al jaren persoonlijk wordt aangevallen door het CDA en de VVD heeft vooral verbazing opgeroepen.
'Bang'
Ook vindt de CDA-lijsttrekker het niet gek dat Bos een 'draaikont' wordt genoemd, aangezien hij in drie dagen drie verschillende gewenste coalities voor de PvdA heeft genoemd.
VVD-minister Rita Verdonk (Integratie) denkt dat Bos 'bang' voor haar is. 'Dit is een huilende Wouter Bos die al weet dat hij verloren heeft.' Het 'kabinet-Bos' zal er nooit komen, aldus Verdonk voor Radio 1.
'Niet aanstellen'
Ook oud-minister van Justitie Piet Hein Donner (CDA) reageert in het Tros-radioprogramma Kamerbreed verbaasd op de uitspraken van Wouter Bos.
Hij wijst erop dat hijzelf, minister Rita Verdonk van Integratie en minister-president Jan Peter Balkenende ook veel te verduren hebben gehad. Ook zegt Donner dat Bos 'zich niet moet aanstellen' als hij ooit premier wil worden.
Rassenrellen
Bos zei vanochtend in De Telegraaf dat het CDA 'voor de aanval' kiest als de christendemocraten iets te verbergen hebben. 'Dan zeggen ze dat ik een draaikont ben. Heel doorzichtig. Ze krijgen me niet kapot.'
Verder zei de PvdA-lijsttrekker in de toekomst rassenrellen te voorzien als gevolg van het falende integratiebeleid van de premier.
Voor een groot deel welquote:Op zondag 12 november 2006 14:05 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Geen woord over de moddergooierij van Verhagen en Balk, nee het ligt geheel aan Bos zelf.
Bos maakt zichzelf wereldkampioen flip-flop en ministersposten uitdelen voor de verkiezingen hoor.quote:Op zondag 12 november 2006 14:05 schreef rebel6 het volgende:
Rob Hoogland.
Die is stekeblind aan z'n rechteroog.
Geen woord over de moddergooierij van Verhagen en Balk, nee het ligt geheel aan Bos zelf.
Ach hou toch op. Er is helemaal geen fuck tegen Bos gezegd. Hij heeft gewoon een laag incasseringsvermogen. Hij zou beter eens na kunnen denken hoe hij zichzelf kan verbeteren in plaats van dit soort flauwekul te roepen.quote:
Nee, daarmee geven ze aan dat een MP geen huilbaby moet zijn.quote:Op zondag 12 november 2006 14:13 schreef SCH het volgende:
Ik vind het niet slim van Bos maar ik vind het argument van het CDA dat "wij ook zoveel te verduren hebben gehad" een ontiegelijk zwaktebod. Daarmee geven ze dus aan dat ze daaruit het recht ontlenen om het zelf nu maar even terug te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |