Vooraf feedback geven is ook nogal moeilijk, niet?quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:19 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dibbes, waar staan we nu!?
Achteraf feedback geven heeft geen ruk zin
Hij zou ze nog persoonlijk willen starten om zetels te winnen. Iemand die genocides ontkent voor zetels is tot alles in staat.quote:
De belangrijkste voorwaarde voor integratie lijkt mij juist dat de instroom wordt beperkt zodat er niet steeds weer een nieuwe eerste generatie allochtonen bijkomt. Het kabinet heeft daar de afgelopen jaren juist flink op ingezet terwijl het eerste wat Bos naar eigen zeggen zal gaan doen als premier is een generaal pardon aankondigen voor 38.000 uitgeprocedeerde economische asielzoekers...quote:De PvdA-leider waarschuwt voor 'Franse toestanden', doelend op de allochtone jongeren die vorig jaar in Parijse achterstandswijken en andere Franse steden hevige rellen veroorzaakten.
Tja, de slachtofferol gaan spelen zal hem definitief de kop als premierkandidaat kosten. Ik ben blij dat ik thans niet zijn adviseur ben.....quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:06 schreef digitaLL het volgende:
Ah, the pour VICTIM asking your support![]()
Ik begin mij echt af te vragen of Bos wel de goede keus was als partijleider voor de PvdA ik denk dat een man als Cohen veel beter leiding had kunnen geven. Want wat Bos nu ten toon sprijdt is gewoon het gedrag van een klein kindquote:Op zaterdag 11 november 2006 12:59 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ben het gejank van Bos spuugbeu. Eerst voor de Nova-camera die zielige oproep aan Balkenende om inhoudelijker te worden. En nu weer zielig gaan doen dat hij kapot zou worden gemaakt de afgelopen drie jaar.
Wouter Bos maakt de laatste paar weken de opgebouwde winst in de peilingen helemaal kapot. Reken maar dat deze uitspraak weer zo'n 5 zetels gaat kosten.
Als ik zo naar zijn reacties kijk dan twijfel ik er hard aan of hij wel capabel is als MP. Zijn huidige gedrag doet anders verwachtenquote:Op zaterdag 11 november 2006 12:59 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zoek een verklaring voor het onbegrijpelijk verongelijkte gedrag van Bos. Natuurlijk kan een kat in het nauw rare sprongen maken. Maar Bos moet niet vergeten dat hij als premier wel voor hetere vuren komt te staan. Ik weet niet of hij dat zich wel realiseert.
Ja, en dat vlak voor de verkiezingen....quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:59 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vraag mij of het gepest zijn vroeger op school hem nu gaat opbreken. Het zo verongelijkt reageren kan volgens mij daar een verklaring voor zijn. Hij kan immers gemakkelijker worden getriggerd door het verleden. Hij kon zich de afgelopen jaren zich geweldig verweren tegen allerlei aanvallen, maar het lijkt hem nu wat teveel gaan worden en zielig gaat reageren....
Dat krediet heeft Bos bij mij allang verspeeld met de Armeense kwestie. Ik vind Bos absoluut niet geschikt als MPquote:Op zaterdag 11 november 2006 12:59 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik heb de afgelopen periode het zwaar opgenomen voor Bos. Maar op deze manier verspeelt hij bij mij zo alle krediet. Met deze schaamteloze vertoning, ben je imo ook niet geschikt voor het hoogste politieke ambt.
Als jou posts waar zou zijn dan snap ik dit topic ( Telegraaf schaamteloos partijdig ) niet.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:10 schreef beertenderrr het volgende:
alle telegraaf lezers vinden dit natuurlijk helemaal waar en hebben te doen met de o zo arme Bos, dus stemmen ze op hem, omdat hij zo zielig is![]()
Gelukkig weet bijna heel Nederland dat alles wat in de Telegraaf staat, zo goed als niet waar en manipulatief is
Paniek. De pvda staat op velries in de peilingen en de partij is nog altijd toe aan grondige hervorming. Bos is de enige die dat kan en wil (en doet) inzetten. Met verlies raakt Wouter draagvlak kwijt en kan hij het wel vergeten..quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:59 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zoek een verklaring voor het onbegrijpelijk verongelijkte gedrag van Bos. Natuurlijk kan een kat in het nauw rare sprongen maken. Maar Bos moet niet vergeten dat hij als premier wel voor hetere vuren komt te staan. Ik weet niet of hij dat zich wel realiseert.
Ik kan het helemaal met je eens zijn. Zondermeer zou Cohen een veel beter keus zijn geweest. Maar het grote probleem was dat Cohen niet beschikbaar was.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:08 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik begin mij echt af te vragen of Bos wel de goede keus was als partijleider voor de PvdA ik denk dat een man als Cohen veel beter leiding had kunnen geven. Want wat Bos nu ten toon sprijdt is gewoon het gedrag van een klein kind![]()
Hij laat het op cruciale momenten het totaal afweten. Ik denk dat hij de druk niet aankan. Het zijn gewoon ordinaire missers die hij nu aan het maken is.quote:Als ik zo naar zijn reacties kijk dan twijfel ik er hard aan of hij wel capabel is als MP. Zijn huidige gedrag doet anders verwachten
Devastating, gewoon devastating (ja op zijn Engels klinkt het nog verwoestender)quote:Ja, en dat vlak voor de verkiezingen....
Ik zou bijna zin krijgen om een paar mensen van het campagneteam inc Bos ff goed de oren wassen.....quote:Dat is juist niet het moment waarop je dit soort dingen moet gaan doen. Heeft ie geenn Spin doctor die hem dat soort dingen kan afraden?
Wat mij betreft is hij door het ijs gezakt. Dit komt niet meer goed. Maar ik moet misschien oppassen dat ik maar al te fatalistisch begin te worden. De echte peiling is op 22/11quote:Dat krediet heeft Bos bij mij allang verspeeld met de Armeense kwestie. Ik vind Bos absoluut niet geschikt als MP
Ik ben het helemaal met je eens. Ik denk dat het tij niet meer te keren is. Aftocht Bos is begonnen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:15 schreef Napalm het volgende:
[..]
Paniek. De pvda staat op velries in de peilingen en de partij is nog altijd toe aan grondige hervorming. Bos is de enige die dat kan en wil (en doet) inzetten. Met verlies raakt Wouter draagvlak kwijt en kan hij het wel vergeten..
Dat is idd jammer te noemen dat ie niet beschikbaar was want een man als Cohen had ook bij mij op veel meer respect kunnen rekenen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik kan het helemaal met je eens zijn. Zondermeer zou Cohen een veel beter keus zijn geweest. Maar het grote probleem was dat Cohen niet beschikbaar was.
Idd, ik vraag mij echt af of Bos geen media training heeft gehadquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Hij laat het op cruciale momenten het totaal afweten. Ik denk dat hij de druk niet aankan. Het zijn gewoon ordinaire missers die hij nu aan het maken is.
Ja, en dat zijn alleen de grote onderwerpen.....quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Een rijtje
1 AOW-deblacle. Herdefinitie van rijke ouderen is zwak.
2 de nova-camera -actie is een beginnersfout: Gij zult nooit zielig doen
3 Armenie kwestie. Genocide, maar nu eventjes niet
4 Grapje over coalitie PvdA VVD GL, was absoluut geen grapje maar een ordinaire misser
5 Het verbitterd zijn over de aanvallen door CDA en VVD is een beginnersfout: Gij zult nimmer zielig doen.
Dit in slecht enkele weken tijd.....
Iddquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Devastating, gewoon devastating (ja op zijn Engels klinkt het nog verwoestender)
Ik denk dat er straks enkel mensen toch hun conclusies moeten gaan trekkenquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zou bijna zin krijgen om een paar mensen van het campagneteam inc Bos ff goed de oren wassen.....
Ja, maar ben benieuwd wat die gaat worden een CDA-VVD kabinet wordt steeds realistischer. (Tiest wat ik niet erg vind)quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Wat mij betreft is hij door het ijs gezakt. Dit komt niet meer goed. Maar ik moet misschien oppassen dat ik maar al te fatalistisch begin te worden. De echte peiling is op 22/11
En ik denk vele nederlands met jouquote:
in die categorie:quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Ik denk dat het tij niet meer te keren is. Aftocht Bos is begonnen.
Of er moet een zeer grote wonderen gaan gebeuren.
Je replies het afgelopen jaar doen anders vermoedenquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:24 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat is idd jammer te noemen dat ie niet beschikbaar was want een man als Cohen had ook bij mij op veel meer respect kunnen rekenen.
Ik denk het wel. Maar teveel media-training kan weer het gevaar op leveren dat je teveel aan authenticiteit inlevert.(ik geloof dat Balkenende niet eens zoveel aan media training heeft gedaan en bleef stoïcijns zichzelf). Dat geeft hem veel sympathie binnen het electoraat. Kiezers houden er ook van ook de personen "naturel" te zien.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:24 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, ik vraag mij echt af of Bos geen media training heeft gehad
Dat zul je altijd zien . Als het fout gaat dan gaat het ook goed fout. Met de zwaarste onderwerpen op de meest cruciale momenten. De boterham met jam van altijd met de jam-zijde op de mooie vloerdekkingquote:Ja, en dat zijn alleen de grote onderwerpen.....
Reken maar. En als het verkiezingsresultaat erg tegenvalt is het afgelopen met Bos.quote:Ik denk dat er straks enkel mensen toch hun conclusies moeten gaan trekken![]()
De kans wordt groter. Het CDA lijkt door te stijgen naar de 50 zetel grens. De daling van de VVD lijkt enigszins te zijn gestopt.quote:Ja, maar ben benieuwd wat die gaat worden een CDA-VVD kabinet wordt steeds realistischer. (Tiest wat ik niet erg vind)
Ik hoop het maar niet, maar er kan in 1,5 week veel gebeuren natuurlijk....quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:28 schreef Sniper het volgende:
[..]
in die categorie:
- Lijkenzakken uit Uruzgan.
Ik hoop het maar niet. Overigens schat ik die kans niet zo heel groot in. Er zijn weliswaar redenen om Balkenende te beveiligen, echter mijn inschatting is dat hij zeer beperkt risico loopt. Of er moet iets met Geert Wilders gebeuren. Maar God moge het aub verhoeden....quote:- Een politieke moord. (we zijn er wel weer aan toe toch, zeker al een paar jaar geen politieke liquidatie meer geweest)
Ik denk dat de schade inmiddels te groot is om het in 1,5 week nog te herstellen. Ik denk dat de beste spindoctor dat niet meer gaat lukken....quote:Links lijkt de laatste tijd continu boemerangs te lanceren: AOW, wij willen meer belasting betalen, wij staan achter Saddam H., het gaat heel slecht met Nederland!, afijn, noem alle blunders maar op. Dat valt ook niet meer recht te spindoctoren door de publieke omroep natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |