abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 19 november 2006 @ 11:13:22 #41
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43679256
Ik ben deze week wat minder in de gelegenheid om DGK te volgen: updates in dit topic zijn in ieder geval aan één lezer al zeer goed besteed.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_43680774
quote:
Op zondag 19 november 2006 11:13 schreef Gert het volgende:
Ik ben deze week wat minder in de gelegenheid om DGK te volgen: updates in dit topic zijn in ieder geval aan één lezer al zeer goed besteed.
Twee dus
pi_43683818
quote:
Op zondag 19 november 2006 12:30 schreef karn het volgende:

[..]

Twee dus
3
Ik kijk eigelijk nooit de steams..
denk geen geduld voor..
maar zo volg ik toch alles
Do you want to go to the seaside?
pi_43691797
Ok, op speciaal verzoek van Gert

Gister was er een feest en ook Wilgo heeft DGK bezocht voor Natasia. Wilgo is een goede vent die haar even flink de waarheid heeft verteld. Ze moet haar haar weer kort doen, haar doelen proberen te bereiken en normaal doen. Dan gaat hij met haar trouwen maar onder geen voorwaarde in DGK. Na DGK gaan ze emigreren naar Suriname. Natasia lijkt er van doordrongen dat ze moet inbinden en concentreren op het afvallen en andere plannen. Ze is bij vertrek overstuur omdat ze hem niet meer zal zien tot half januari omdat hij naar Suriname vertrekt en Natasia niet voldoende punten heeft om hem nogmaals uit te nodigen binnen een maand.

Het feest in het kort:
- Het duurde lang voor de gasten er waren
- Iedereen zag er top uit
- Bart en Lesley waren door de drank wel wat losser, zoenen met de camera erbij maar verder niet en Lesley is gewoon naar huis gegaan ondanks dat Bart meerdere keren vroeg of ze bleef slapen (alleen slapen)
- Brian was stomdronken en heeft Barts kamer onder gekotst wat mooie beelden van de wasbak vol met Brians uitwerpselen. Later hing hij over het toilet
- Stephan heeft de hele tijd lopen dansen en was behoorlijk dronken. HIj ging helemaal uit zijn dak.
- Topper van de avond was Sylvia, die diverse dansshowtjes weggaf tot op de tafel aan toe. Ze is GoGo danser geweest en liet dat zien ook. Ze was niet van de dansvloer af te slaan
- Yvonne de huishoudster was behoorlijk uitgelaten en wilde de poolboy David van 20 jaar jonger versieren. Ze kon niet bij hem wegblijven.

Voor zover gisteren. Gezellig feestje dat wat laat op gang kwam maar geen uitspattingen. Vul gerust aan als er dingen missen.

[ Bericht 0% gewijzigd door happyme28 op 19-11-2006 18:44:28 ]
pi_43760243
Korte update van de afgelopen dagen:

- Brian gaat speeddaten voor mundo. Er zijn 300 reacties op zijn video en hij moet er 40 uitzoeken waar hij aanstaande zondag mee gaan speeddaten, 5 min. met date.
- Bart is zonder dat iemand het weet (alleen de redactie wel natuurlijk) met Natasia meegeweest met de auto rijles.
- Nena is begonnen met haar HAVO studie
- Eveline heeft met Sylvia besproken dat ze het ok vind als ze gaat, maar wil ook proberen Stephan er uit te krijgen bij de ontslag ronde. Ze vertelt het eerst aan Bart en die ziet het wel zitten. Brian en Natasia is ook geen probleem, maar ondanks dat Nena eerst JA zei op het plan vertrouwd ze het toch niet zo en wil eigenlijk gewoon Natasia weg. Bart zegt dat dat toch niet lukt, maar ze wil toch op Natasia stemmen. Het gekonkel duurt nu al een paar dagen. Eveline wil op het laatste moment Ilona confronteren en haar wijzen op Stephan denigrerende gedrag naar vrouwen en dat ze zich zonder hem veel beter kan ontwikkelen. Ze wil pas op het laatste moment toeslaan zodat Ilona het niet meer met Stephan kan bespreken.
- Er komt een nieuwe en misschien wel 2 miljonairs bij binnenkort is via de plasmaboty verteld. Precies wanneer is niet verteld.
- Bart en Natasia bespreken het onderstaande:
Het gesprek in Private Room krijgt een andere wending. Natasia richt haar pijlen op Bart: “Vergeet jezelf ook niet hé. Jij hebt Lesley wel en je ziet haar, maar vergeet niet dat ze ook weer weg gaat. Als je weg gaat dat krijg je wel met mij te doen! Dan heb je echt hoofdpijn met mij.” “Het is heel moeilijk. Ik vind haar echt heel leuk. Maar ik heb wel meerdere meisjes gehad die ik leuk vond. Maar ik heb nog nooit de kans gehad om Miljonair te worden”, reageert Bart.
- Lesley ontvangt een mail waarin dit bovenstaande verhaal wat verdraaid wordt en Lesley denkt dat zij niet zo belangrijk voor Bart is en Bart heeft daar de balen van en is de rest van de dag chago.
- Na stemming met meerderheid van stemmen kiest iedereen unaniem voor Nena bij het aanbod dat de miljonairs hun motorrijbewijs mogen halen. Nena mag dus als eerste beginnen omdat zij al vanaf het begin aangeeft dit graag te willen doen.
  Moderator woensdag 22 november 2006 @ 13:52:47 #46
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43780481
Top weer, Happyme!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_43780996
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:52 schreef Gert het volgende:
Top weer, Happyme!
Thanks!
  Moderator woensdag 22 november 2006 @ 14:54:34 #48
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43782413
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:10 schreef karn het volgende:

[..]

Thanks!
Karn! Wat heb je met je háár gedaan!
pi_43782776
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:54 schreef Gert het volgende:

Karn! Wat heb je met je háár gedaan!
It's a wig
  Moderator woensdag 22 november 2006 @ 22:53:22 #50
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43802791
talpa.tv:

Nathanael is binnen!

De poorten gaan open...een auto komt aanrijden. Het is de nieuwe Miljonair Nathanael.

De Miljonairs wachten hem op en als hij uitstapt doet Eveline een stapje terug: “Oh, die ziet er eng uit! Ik ga even weg!” Maar er is geen ontsnappen meer aan. Nathanael staat sneller voor haar dan verwacht en dan begint het kennis maken.

“You must be Brian mate”, zegt hij tegen, jawel, Brian. Ook Bart schud hij een hand en er lijkt gelijk een soort sympathie tussen de twee. Bart had eerder op de dag bedacht hem te negeren, maar dat idee lijkt gelijk weggegooid. “Heb je honger?”, vraagt Bart zijn plaatsgenoot. Nathanael geeft inderdaad aan wel wat te lusten en loopt mee naar binnen. Daar komt hij Ilona nog tegen. “En jij bent?”, vraagt ze. Nathanael stelt zich nogmaals voor en Ilona vraagt of hij de nieuwe Miljonair is. “Jep.”

De entree is wat chaotisch, want het eten gaat gewoon door. Nathanael staat wat ongemakkelijk om zich heen te kijken en gaat maar aan tafel zitten. Click here to find out more! “Marc, heb jij nog een extra portie voor Nathanael?”, vraagt Bart.

Ondertussen hebben Stephan en Ilona zich even buiten teruggetrokken en moeten lachen om de hele situatie. Ilona vertelt over haar bijzondere kennismaking: “Ik wist niet dat ‘ie binnen kwam, dus in één keer stond hij heel popiejopie voor me. Hij stelde zich voor als Nathanaaaal ofzo.” De twee lachen zich een ongeluk. Ook Stephan had een aparte kennismaking: “Hij zei tegen me; wat ben je bruin. Hoe komt dat?” Maar de twee beseffen dat ze wel even hun best moeten doen en besluiten naar binnen te gaan.

Ondertussen is de sfeer binnen wat vijandig en met name Bart is in de sarcastische rol geschoten en laat Nathanael duidelijk weten dat hij het zwaar zal gaan krijgen: “Aanstaande donderdag is een ontslagronde en wie weet ben je hier dus niet langer dan twee dagen”, dreigt hij.

De Miljonairs willen weten of hij restricties heeft gekregen met wat hij wel of niet mag zeggen. “Nee, ik mag zeggen wat ik wil”, laat hij weten. “Je kan informatie bij me kopen.” Iedereen zakt hierdoor van zijn stoel, maar zien dan zijn glimlach op zijn gezicht. Ja jongens, dit is niet zomaar iemand.
  † In Memoriam † vrijdag 24 november 2006 @ 14:11:38 #51
135486 Manu82
How you doin'?
pi_43850312
tvp
Some memories are best forgotten
Room 23
  Moderator dinsdag 28 november 2006 @ 14:42:47 #52
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43961277
Wat verhaallijntjes van de afgelopen dagen:

* Stephan heeft een voorstel gekregen: hij kan veel contactpunten voor zichzelf én de overige bewoners verdienen door te stoppen met roken. Hoe meer weken hij het volhoudt, hoe meer punten.
Stephan weigert. Brian ontploft, scheldt Stephan de huid vol, vliegt hem nog net niet aan, gooit zijn sigaretten in het water. De dagen hierna is Brian een campagne begonnen om Stephans sigaretten te verstoppen of weg te gooien, en te zorgen dat de boodschappenlijst gemanipuleerd wordt zodat er geen nieuwe besteld worden.

* Nathaniel, de nieuwe bewoner, ontpopt zich als een echte intrigant. Hij weet veel, zéér veel van de andere bewoners, en lijkt geslepen genoeg om hiervan gebruik te maken. Van het plan van de "vaste kern" om een nieuwe bewoner totaal te negeren, is niks terechtgekomen.

* De plasmaboy heeft de nieuwe ontslagronde aangekondigd. Voor woensdagmiddag 12 uur moeten de bewoners doorgeven of ze hiervan gebruik wensen te maken, zo niet dan vervalt de stemming van deze maand. Evelien heeft met Bart al afgesproken dat hij een stemming voor Stephan aan gaat vragen. De grote vraag is of Illona hierin mee zal gaan, de rest van de bewoners lijkt er geen probleem mee te hebben om Stephan er uit te stemmen.

Tweede vraag is, of de komst van Nathaniel nog invloed zal hebben op de stemming. Nath heeft de andere bewoners verteld dat hij de eerste ronde niet weggestemd mag worden. Of dit waar is, weet niemand nog.

pi_43999411
Brian en Nena hebben woorden;

Brian noemt Nena een kutkop en een kankerhoer.

Brian heeft iets gehoord, maar hij wil Nena niet zeggen wat.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_44021251
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:39 schreef Nostalgist het volgende:
Brian en Nena hebben woorden;

Brian noemt Nena een kutkop en een kankerhoer.

Brian heeft iets gehoord, maar hij wil Nena niet zeggen wat.
Lol die brian ook altijd
  donderdag 30 november 2006 @ 21:46:28 #55
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_44037946
de stemming mbt Stephan:
quote:
Op donderdag 30 november 2006 21:45 schreef Nostalgist het volgende:
Plasmaboy geeft de procedure aan. Hij noemt een naam.
Dan geeft die de beredenering. daarna moeten ze wachten op plasmaboy

Sylvia: Ik vond het moeilijk. Ik heb niet veel met jou gesproken. Ze stemt vóór gaan.

Ilona : Ik heb het heel gezellig met je. Ik zie geen reden je weg te stemmen, maar ik doe het wel. Ik ben ook met het spel bezig. Je mag lekker naar Debby toe.

Natasia : Voor mij is het denk ik overduidelijk. Ik wil heel graag dat je er uit gaat. Ik heb genoeg, ga maar naar huis. beter.

Brian : Ik wil ook heel graag dat Stefan de villa verlaat. Je gaat tweaken en twisten op hun individuele gedrag. En het manipuleren van vrouwen : Bad, bad boy.

Bart : Toen Natel binnenkwam en iemand zei : dat is een stevige concurrent, Stefan zei je : Concurrent, ik heb hier geen concurrent.

Nena : Ik vind je heel aardig, maar dat doe je alleen om aardig gevonden te worden. Eiegenlijk ben je dus niet aardig. Ik stem je er ook uit.

Eveline : Als iemand je beter heeft leren kennen, ben ik dat. Ik heb veel van je geleerd, maar het spel is het spel, dus tot ziens...

Nathanael : Stefan, het is prettig te horen dat ik een concurrent ben. Je hebt een spel gespeeld, en dat keur ik af. Ik denk niet dat je de ware Stefan laat zien. Ik de nk dat je beter het huis kan verlaten.

Bart : Wie de bal kaatst, Stefan....

Stefan: Hier is weinig op te reageren. Ik vind het heel erg knap. Chapeau voor Eveline.
Eveline : Als je hier unaniem wordt weggestemd, heb je dat aan jezelf te danken.

Stefan : Ik vind het heel erg jammer dat het spel niet kan worden uitgespeeld.

If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  vrijdag 1 december 2006 @ 23:00:33 #56
58921 Day
You can fly!
pi_44068969
Speciaal voor APK!!!!:

Het is vandaag rustig geweest in De Gouden Kooi. De dag heeft voornamelijk in het teken gestaan van Ilona en haar jacht op nog niet gekregen contactpunten.

Belangrijkste gebeurtenis:
Ilona heeft Bart en Nathanael weer geconfronteerd over de 150 contactpunten die ze zou krijgen voor het wegstemmen van Stephan. De heren zijn nl. niet van plan deze punten aan haar te geven. Zij vindt dat zij zich de gemaakte afspraak moeten houden, maar de heren vinden dat ze het spel niet goed gespeeld heeft en laten zich niet 'chanteren'.

Ilona begint dan maar over de 75 contactpunten die Bart haar beloofd zou hebben als ze zou stoppen met roken. Op de dag dat Stephan het aanbod afsloeg om te stoppen met roken en daarmee veel contactpunten voor zichzelf en voor de groep te winnen, heeft zij nl. aangeboden om de deal over te nemen. Om haar aan te moedigen zou Bart gezegd hebben dat hij haar dan 75 punten zou geven. Bart zegt echter dat dit niet serieus was en dat zij hem hier niet aan kan houden. Ilona blijft erbij dat het haar beloofd is en wil zowel de punten van de Stepan-deal als die van het niet roken-deal hebben. Ze geeft de heren een week bedenktijd en dreigt dat ze anders nog niet van haar af zijn. Bart en Nathanael vinden het allemaal heel erg vermakelijk.

Woedend verlaat Ilona het kantoortje en gaat zich beklagen bij de zieke Eveline. Ze deelt haar mee dat zij het spel vanaf nu ook hard gaat spelen en als ze de punten na een week nog niet heeft alles gaat dwarsbomen (stemmingen, cadeautjes, uitjes). Natasia vangt dit op brieft dit natuurlijk door aan Nathanael.

Nog een aantal weetjes:
* Ilona wil voor de volgende ontslagronde voor Nathanael gaan en heeft dat gepolst bij Eveline.
* Nathanael heeft weer zijn zinnen gezet op Ilona.
* Ilona heeft vanavond aangegeven dat ze niet weet of ze het verblijf in DGK nog lang zal trekken. Nathanael zit haar behoorlijk dwars.
* Nena heeft haar 2e motorrijles gehad.
* Natasia is nog steeds op haar 'roddeltoer', gesteund door Nathanael.
* Brian is druk bezig met het voorbereiden van de volgende dates (a.s. zondag)
* De bewoners moeten surprises voor elkaar maken inclusief gedichten, daar zijn waarschijnlijk contactpunten aan verboden.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  Moderator zaterdag 2 december 2006 @ 14:03:11 #57
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44078501
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 23:00 schreef Day het volgende:
Speciaal voor APK!!!!:
Kan wel zijn, maar het wordt hier ook gewaardeerd.
pi_44113635
De dates komen voor Brian.

Dionne gaat als eerste.

Dionne : van wijn krijg je hoofdpijn.

Brian : Dat rijmt.

Terug naar Suriname? : "Daar is het vet arm, Hell no."

Ze gooit haar hele levensverhaal, inclusief aanrakingen met Justitie eruit. Brian kan er nauwelijks tussenkomen.....
----
Tamara komt daarna. Ze is half libanees, half nederlands.

Brian wil na afloop van het hoodgerecht samen met haar dansen op "Machata", het spaanse nummer

Ze werkt fulltime in Almere Haven. Sinds haar zesde woont ze in Nederland. Ze voelt zich niet zo heel erg thuis in Nederland, ze wil graag weer naar het buitenland. Ze wil wel graag naar Spanje.

Tamara heeft anderhalf jaar verkering gehad, maar haar vriendje was te jaloers. Ze wil zelfstandig zijn.

Ze zoekt een sterke man. "Een sterke man hoeft niet bang te zijn voor een sterke vrouw"

Tamara lust geen wijn. Wel champagne. Het hoofdgerecht is tournedos van de haas. De jus is met truffel. Bovenop zit een stukje eendelever.

Tamara spreekt Brian aan op zijn boos worden. Hij geeft aan dat hij altijd voor vrouwen op zal komen. Ze vindt het zonde dat hij zo wild wordt.

Brian geeft aan wat hij voor vrouw zoekt: Zorgzaam, lief, aardig. Ze let op kleine details. Ze moet een sterke vrouw zijn. ze is erg romantisch.

Tamara geeft hem fortunecookies. Tamara geeft in het weekend buikdansles in Rotterdam.

Ze dansen close. Brian omhelst haar aan het einde van de date nogmaals. Ze kussen elkaar ook.
------
Guislaine (19) eet met Brian het nagerecht.

Brian legt uit, waarom hij haar tóch nog uitgenodigd heeft. Hij las veel in haar ogen, en hij vond het gaaf dat ze een playboy aan hem heeft gegeven.

Het nagrecht is een chocoladefontein met vruchten. Ze drinken er een Chardonnay bij.
Guislaine gaat ook naar de milionair's fair. Ze staat op een stand.

Brian vertelt ook over zijn "relatie" met Nena. Hij geeft aan dat het geen handige timing is.

Brian legt het contactpuntenverhaal nog een keer uit...

Guilaisne geeft aan dat ze nu sinds kort single is, het fijn vindt geen verantwoording te hoeven afleggen.
Brian geeft ook aan dat hij nog veel verdriet heeft van zijn relatie die beeindigt is.

Het gesprek vlot niet echt. Het blijft hangen in oppervlakkigheid.

Brian geeft ook aan, dat hij normen en waarden belangrijk vindt.

Guislaine geeft wel aan dat ze nog veel geeft om haar ex.

Brian krijgt oorbellen Ze kussen elkaar plichtmatig op de wang aan het eind van de date

Morgenavond is de laatste date. Tamara is de gelukkige.

[ Bericht 6% gewijzigd door Nostalgist op 03-12-2006 22:19:53 ]
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_44134837
ilona vind het smerig hoe het spel gespeelt wrd door somige mensen
het enige wat ik wil is mn vlieglessen daarna zie ik wel zegt ilona

als ik ook mee ga met deze houding die er heerst heb ik straks geen leven buiten de kooi ik wil daar boven staan...ze geeft een voorbeeld hoe natasia, en naatehaan inhakken op haar,..nena begrijpt wat ze bedoeld ,Brain begrijpt ook dat het zwaar is dat er sommige mensen misbruik van haar maken mischien ben je wel te lief en spelen mensen met je
jah zegt ilona maar ik heb ook een andere kant maar ik wil niet ordinair doen,..
nena zagt natasia voelt zich opermachtig.

ilona vnd het jammer dat ze vals is overgekomen m.b.t. tot stefan er uit stemmen en dan de vlieglessen nemen (mes in zijn rug,..?)
ilona verteld ook dat steef er niet meer tegen kon op deze manier het spel te spelen,hij heeft niemand beschadigd niets gepikt e.d.
ja ja zegt Brain ( brain heeft de munten gejat en in steef zn schoenen gedumt!! j.l. )

ilona zegt nathael te ontlopen in vervolg
Brain gaat verder over nattehaan hij is mijn vijand,..Nena vraagd zich af welke afspraken brain dan heeft met nattehaan..
ilona is lekker op dreef ach het is een grote smurf
,brain weer verder met ja ja ilona ik snap je ( brain krijgt zo een lange steek neus van pinokkio denk ik menn wat een gladjakker
Hangplek voor vrije gedachten
pi_44134853
Ilona: "Mijn vader schreef van de week ook al 'kom lekker naar huis'. Hier wil je toch niet mee geassocieerd worden, met dit zooitje." Nena: "Brian heeft het in de hand. Samen met hem kunnen we Natasia er uit stemmen." Die kans is vooralsnog gering. Ilona is nog steeds overstuur van de brief - waar ook in staat: 'ga naar huis'.
Hangplek voor vrije gedachten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')