Weet ik ook wel, maar als je het zou willen...quote:
Je begint je dag mopperendquote:Op zaterdag 11 november 2006 08:40 schreef VoreG het volgende:
pfff al vanaf 8 uur op, wie verzint die achtelijke tijden om te gaan voetballen... 9.15 uur verzamelen om richting Veenedaal te gaan.
Lekker?quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:56 schreef pascalheister het volgende:
zo de maag is weer gevuld, savooie stamppot
ja lekker, made by momquote:
Verslag van mij moet maandag ingeleverd worden, vandaag begonnen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:42 schreef borisz het volgende:
Ik moet dinsdag wat vertellen over dystopieën. dus ben ook wat inelkaar aan het zetten
quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Verslag van mij moet maandag ingeleverd worden, vandaag begonnen.
Staat 6 weken voor.
Ghe, scheikunde-verslag? Die zijn over het algemeen inderdaad uitermate vervelend bij tijd en wijle...quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:37 schreef RayMania het volgende:
Ik word helemaal gek van dat verslag![]()
.
Verslag over DNA-Ligase. Moet alles vertellen over het mechanisme, introns, extrons, waar op het chromosoom, gen, actieve centrum, pathologie, evolutie, regulatie, *ARGH HELP*.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:48 schreef FLR het volgende:
[..]
Ghe, scheikunde-verslag? Die zijn over het algemeen inderdaad uitermate vervelend bij tijd en wijle...
ach ik moet 10 minuten wat vertellen en het is niet voor een cijfer ofzo. dus ja een beetje wikipedia'en en het boek gebruiken en je komt een eindquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Verslag van mij moet maandag ingeleverd worden, vandaag begonnen.
Staat 6 weken voor.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:51 schreef borisz het volgende:
[..]
ach ik moet 10 minuten wat vertellen en het is niet voor een cijfer ofzo. dus ja een beetje wikipedia'en en het boek gebruiken en je komt een eind![]()
Ghe, Okazaki-fragmenten, 3'->5' en dat soort dingen? Ik ben blij dat ik inmiddels van de biochemie af benquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Verslag over DNA-Ligase. Moet alles vertellen over het mechanisme, introns, extrons, waar op het chromosoom, gen, actieve centrum, pathologie, evolutie, regulatie, *ARGH HELP*.
ehhh nee dankje, ik ben niet zo'n scheikundigequote:
Jaquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:56 schreef FLR het volgende:
[..]
Ghe, Okazaki-fragmenten, 3'->5' en dat soort dingen?
tijd voor wat kroegfilosofie :quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:58 schreef Bluezz het volgende:
Ik had dus een reply op Borissie getiept
Recensie komt rond kerst denk ik, en die boete was ik al bijna vergeten
Wat zijn trouwens dystopieën, heb je daar het recept van?
Ach ja, ik heb het inmiddels nog steeds vrij redelijk in mijn hoofd zitten. Maar dat krijg je met megagrote biochemie-tentamens waarin je zowel het complete Polymerase-mechanisme, als de complete Glycolyse/Gluconeogenese, Citroenzuurcyclus + oxidatieve fosfylering moet kennen.quote:
Dat receptuur wil ik niet hebben in mijn receptenboekjequote:Op zaterdag 11 november 2006 14:02 schreef borisz het volgende:
[..]
tijd voor wat kroegfilosofie :![]()
Dystopie is een (denkbeeldige) samenleving met louter negatieve eigenschappen waarin men beslist niet zou willen leven. Een dystopie is daarmee het tegenovergestelde van een utopie, dat juist een bijzonder positieve samenleving voorspelt.
bron wikipedia
oa 1984 van Orwell is een voorbeeld hiervan![]()
Leukquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:02 schreef borisz het volgende:
tijd voor wat kroegfilosofie :![]()
Dystopie is een (denkbeeldige) samenleving met louter negatieve eigenschappen waarin men beslist niet zou willen leven. Een dystopie is daarmee het tegenovergestelde van een utopie, dat juist een bijzonder positieve samenleving voorspelt.
bron wikipedia
oa 1984 van Orwell is een voorbeeld hiervan![]()
Die had ik maandag, had er een 7,5 voorquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:02 schreef FLR het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb het inmiddels nog steeds vrij redelijk in mijn hoofd zitten. Maar dat krijg je met megagrote biochemie-tentamens waarin je zowel het complete Polymerase-mechanisme, als de complete Glycolyse/Gluconeogenese, Citroenzuurcyclus + oxidatieve fosfylering moet kennen.
Ik geloof dat ik dat tentamen uiteindelijk drie keer gemaakt heb![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:27 schreef FrankyMcG het volgende:
Morge!
Rondje op de Rassenrellen van Wouter Bos!
De puzzel valt in elkaar....!quote:
vandaag 11e van de 11e...behalve st maarten ook nog prinsverkiezing volgens mijquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:19 schreef SCH het volgende:
Is het dit weekend carnaval?
Ja in de meeste plaatsen wordt vandaag de prins gekozen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vandaag 11e van de 11e...behalve st maarten ook nog prinsverkiezing volgens mij
misschien als je een doos snickers had gekocht, dat je belletje meer had gerinkeld.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:49 schreef golfer het volgende:
Heel kistje mandarijnen gekocht.
Zal je zien dat er, net als vorig jaar, maar 1x wordt aangebeld door de kindertjes.
Het is godverdomme niet doorgegaan, ben ik voor niks te vroeg opgestaan!quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:48 schreef Eilanden het volgende:
Die VoreG loopt altiiiiiiiijd te zeuren over het voetbal van zijn team, of de tegenstanders of grove overtredingen of etc etc etc etc etc ... die jongen moet gewoon lekker gaan korfballen
vorig jaar wilden bij ons de kinderen juist allemaal mandarijnen en wij blijven met veel chocola achter, wij hebben weer bijdequote:Op zaterdag 11 november 2006 15:49 schreef golfer het volgende:
Heel kistje mandarijnen gekocht.
Zal je zien dat er, net als vorig jaar, maar 1x wordt aangebeld door de kindertjes.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:21 schreef Ambrosius het volgende:
Geen idee of er wat in huis is, ik doe de deur gewoon niet open.
Sint Maarten heeft geen moer met carnaval te maken hoor, gierigaard.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:23 schreef VoreG het volgende:
Ik weiger aan Sint Maarten mee te doen, al helemaal omdat het voorbereiding is op carnaval
Zegt iemand die fuckin mandarijnen aan kinderen geeftquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Sint Maarten heeft geen moer met carnaval te maken hoor, gierigaard.
Mandarijnen horen bij de traditie om weg te geven.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zegt iemand die fuckin mandarijnen aan kinderen geeft.
Opening van het carnavalsseizoen vind ik al te veel.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Sint Maarten heeft geen moer met carnaval te maken hoor, gierigaard.
"maar maar... geen snoep"quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Mandarijnen horen bij de traditie om weg te geven.
we openen vandaag het Carnavals seizoenquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:19 schreef SCH het volgende:
Is het dit weekend carnaval?
Bah, ik haatte het vroegerquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Mandarijnen horen bij de traditie om weg te geven.
Euh ja wat precies? Begint hier nu echt te hozen en hoorde ook wat onweer?quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:00 schreef Againzender het volgende:
Voor clauwheee: er komt pokkeweer jullie kant op!
ja, dat dusquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:12 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Euh ja wat precies? Begint hier nu echt te hozen en hoorde ook wat onweer?
Ooooo mooi, ik zit niet in Friesland, gelukkigquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, dat duszwaartepunt trekt over Friesland met flink onweer, veel wind en hagel. Maar Groningen krijgt ook z'n portie zo te zien.
Neequote:Op zaterdag 11 november 2006 19:20 schreef maril het volgende:
Is dat hetzelfde als driekoningen?
Ik dacht dat het om Jack , Bob en teddy gingquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:42 schreef methodmich het volgende:
http://frontpage.fok.nl/column/4756/1
Voor de Kennedy-fans!
quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:46 schreef methodmich het volgende:
Nee, dat zijn maar neppe Kennedy's.
Tom Egbers!quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:53 schreef methodmich het volgende:
Hoe dan ook, ben de kroeg uit.
We gaan naar een verjaardag.
Fijne avond allen!
Hoe dan ook, we hebben weer een druk TV-avondje voor de boeg.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:06 schreef Bjoro het volgende:
Hoe dan ook, ik kom ff binnen...maar ben zo weer weg......ook naar een verjaardag !
de video snort hier alleen voor Paul de Leeuw...de rest geloven we wel !quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe dan ook, we hebben weer een druk TV-avondje voor de boeg.
Die zegt nogal vaak 'hoe dan ook'quote:
A zo okèquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die zegt nogal vaak 'hoe dan ook'
Hij eindigt bijv. standaard met "Hoe dan ook nog een prettige (...)".
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:08 schreef methodmich het volgende:
Dit zijn de categorieen in het onderdeel [Users] voor het jaar 2006:
Fanatiekste nachtbraker op Fok!: Bjoro
31 kinderen hier gehad in m'n geboortedorp bij mn ouders... Ze kregen hier een mars en 50 eurocent. Toch mooi als je tien bent, denk ik dan.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:55 schreef golfer het volgende:
Inmiddels toch al 2 groepjes van 3 kinderen wat mandarijnen in de snoepzak bezorgd.![]()
31quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:46 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
31 kinderen hier gehad in m'n geboortedorp bij mn ouders... Ze kregen hier een mars en 50 eurocent. Toch mooi als je tien bent, denk ik dan.
Geweldige film!!quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:26 schreef maril het volgende:
Voor de pokerliefhebbers hier.
Film: Rounders
Euhmm...jaquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:52 schreef DIGGER het volgende:
Clauwheee, je schreef het woord "kloten" en moest aan mij denken?
Alles is goed, volgende week weer aan het werk, gelijk een hele drukke en belangrijke week, beurs in IJdorp
Ik kan me ook niet herinneren dat wij dat gedaan hebben.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
31, ik heb dat vroeger nooit gedaan, weet ik wel. Thuis was er ook snoep
.
Ik nietquote:
Vroeger toen alles beter was en ik zelf nogquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
31, ik heb dat vroeger nooit gedaan, weet ik wel. Thuis was er ook snoep
.
Sinds wanneer zit jij in een rolstoelquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:16 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Vroeger toen alles beter was en ik zelf nog liep,
Wordt hier opgenomen.quote:
quote:
Zet de video dan maar uit, want Lotto Weekend Miljonairs is al aan de gang. Tenzij je die ook wil opnemenquote:
Wat dacht je van Sint Maartenlopen (toen ik zelf ? t/m 11 jaar oud was, zeg maar).quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit jij in een rolstoel![]()
Zet dan het woordje mee er tussen, dan snap ik het pasquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:26 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Wat dacht je van Sint Maartenlopen (toen ik zelf ? t/m 11 jaar oud was, zeg maar).
Speciaal voor jouquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zet dan het woordje mee er tussen, dan snap ik het pas![]()
quote:
hij is 87 geworden tongquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:16 schreef tong80 het volgende:
Pascal reageert niet eens over Jack Palance
ik had je gewaarschuwdquote:
ja, het is niet zo heftig geworden als laatst gelukkig. Maar het is wel herfstquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Haha jaNu weer 'rustig' trouwens!
Zürich, Geneve, Basel, Bern of Lausanne?quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:52 schreef cultheld het volgende:
Zo, nog 8 minuten om te douchen en aan te kleden en dan in de auto naar de stad![]()
ben jij morgen in het stadion?quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:52 schreef cultheld het volgende:
Zo, nog 8 minuten om te douchen en aan te kleden en dan in de auto naar de stad![]()
It's good.quote:
Eerst staat voor volgend jaar juni trouwen op het programmaquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:25 schreef popolon het volgende:
[..]
It's good.
Wanneer kom je nou in Miami tussen de Cubanen wonen?
En bij een gelijkspel?quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:26 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga de PC maar uitzetten en nog wat TV kijken of zotot morgen.
De azijn is al uit de kelder gehaald neem ik aan.
Of Ajax of PSV nu wint morgen, azijn zal er zeker gedronken worden denk ik.
Dan zorgen Twente of VItesse wel dat ze winnenquote:
Als het overlijden van mijn schoonvader en de maagoperatie van mijn vriendin er niet tussen was gekomen, dan was ik al getrouwd gweestquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:29 schreef clauwheee het volgende:
Wat zijn jullie allemaal trouwlustig heren!
Ga jij eens heeeeeeeeeeel hard je mond spoelen! WIJ gaan winnen morgen! Hoop ik...quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan zorgen Twente of VItesse wel dat ze winnen
Hou jij eens effe lekker op! Vitesse staat dus zeker wel in de top 3 van teams die ik absoluut niet mag!quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan zorgen Twente of VItesse wel dat ze winnen
Cool.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Eerst staat voor volgend jaar juni trouwen op het programma![]()
Daarna zullen we naar de verdere toekomst kijken
Maar leuk hoor, dat wilde ik eigenlijk zeggen, ik wist het echt niet.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als het overlijden van mijn schoonvader en de maagoperatie van mijn vriendin er niet tussen was gekomen, dan was ik al getrouwd gweest
Ik kom.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:34 schreef Eilanden het volgende:
Trouwen zal plaats vinden in Puerto Rico, dus we zijn al heeeeeeeeel druk met alles te regelen. Krijg er soms wel een punthoofd van
Ik kan wel wat hebben, die van mij was ook een mix van weet ik wat.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als je het risico durft te nemen op een PRicaanse/Hollandse bruiloft![]()
Onze bruiloft zal aan het strand zijn, maar de muziek en het voedsel/drank zal ook een rare combi zijnquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:40 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik kan wel wat hebben, die van mij was ook een mix van weet ik wat.
Met muziek van de Stone Roses, veel drank en vlees.
Hier iemand die dat absoluut niet isquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:29 schreef clauwheee het volgende:
Niet trouwen is zo 90's.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hier iemand die dat absoluut niet is![]()
Niet echt, maar ik heb er ook weinig aan gedaan. Mijn vrouw heeft dat op zich genomen en dan weet ik dat het goed komt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:51 schreef Eilanden het volgende:
Ben jij nog voor veel verrassingen komen te staan bij de voorbereidingen Popo?
Join the club!quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hier iemand die dat absoluut niet is![]()
Ja, zou er iets in de lucht hangen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:29 schreef clauwheee het volgende:
Vriendin doet ook veeeeeeel meer dan ik. Ik bemoei me wel met sommige zaken, maar andere dingen kunnen me echt weinig schelen en dat mag mijn vriendin samen met haar zus/vriendin/nicht lekker uitzoekenquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Niet trouwen is zo 90's.
[..]
Niet echt, maar ik heb er ook weinig aan gedaan. Mijn vrouw heeft dat op zich genomen en dan weet ik dat het goed komt.
Kijk, dat is nou een bruiloft naar mijn hart!quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:46 schreef Eilanden het volgende:
Onze bruiloft zal aan het strand zijn, maar de muziek en het voedsel/drank zal ook een rare combi zijn
Het urinoir is door die deur daar en dan linksaf het trappetje af, als je het zover kunt ophouden.quote:
Kaartje en een belletje kan geen kwaad toch?quote:Op zondag 12 november 2006 00:52 schreef golfer het volgende:
Oh, ik realiseer me opeens dat mijn zoontje jarig is vandaag.
Hij wil het niet vieren.
Veel plezier in pluskut morgen, Clauw(n)tje!quote:Op zondag 12 november 2006 00:57 schreef clauwheee het volgende:
Nou. Clau gaat pitten, morgenochtend vroeg richting Enschedeeeeeeeee.Hoolsjes!
Opeens.quote:Op zondag 12 november 2006 00:52 schreef golfer het volgende:
Oh, ik realiseer me opeens dat mijn zoontje jarig is vandaag.
Hij wil het niet vieren.
Belletje zal ik wel doen hoor.quote:Op zondag 12 november 2006 00:58 schreef RayMania het volgende:
Kaartje en een belletje kan geen kwaad toch?
quote:
Dank u.quote:Op zondag 12 november 2006 01:43 schreef popolon het volgende:
Slaapze allen.
doe mij maar koffiequote:Op zondag 12 november 2006 09:09 schreef borisz het volgende:
Bob Marley, daar kan je goed mee wakker worden![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:31 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ga jij eens heeeeeeeeeeel hard je mond spoelen! WIJ gaan winnen morgen! Hoop ik...
Ik heb het ook niet zo op Vitesse. Groningen mag van mij ook winnen, maar uit winnen is voor Groningen helaas meer uitzondering dan regel.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hou jij eens effe lekker op! Vitesse staat dus zeker wel in de top 3 van teams die ik absoluut niet mag!
quote:Op zondag 12 november 2006 09:48 schreef borisz het volgende:
heb de finale van het wk Pool 9-ball maar is aangezet
ja in Manilla,quote:Op zondag 12 november 2006 11:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]! Was dat vandaag? Ik hoorde dat Lely er mee gestopt is...
mijn profider is hetnetquote:Op zondag 12 november 2006 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Damn, Sop werkt niet meer bij mij.
Wat voor server gebruik jij borisz?
kennelijk is het nu dat de verliezer mag breaken,quote:Op zondag 12 november 2006 12:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Hmm. Kerel speelt een rekje weg en de ander mag breaken.
Lijkt me onmogelijk, ik ga er vanuit dat die kerel niet al 14 keer heeft mogen breaken en dan nog maar op 7 staat...quote:Op zondag 12 november 2006 12:05 schreef borisz het volgende:
[..]
kennelijk is het nu dat de verliezer mag breaken,
Dat is nooit fijnquote:Op zondag 12 november 2006 12:27 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is ook weer terug
Op het laatste moment toch het veld afgekeurd![]()
Ja hoor, vanmorgen eerst ff gesport en nu PSV kijken via een live-streamquote:Op zondag 12 november 2006 13:27 schreef Bos81 het volgende:
Diekie
Alles goed, afgezien van de zenuwen![]()
OKeequote:Op zondag 12 november 2006 13:28 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ja hoor, vanmorgen eerst ff gesport en nu PSV kijken via een live-stream
en met jou ?
Ja, maar ik zette hem maar in de eerste quotequote:Op zondag 12 november 2006 13:30 schreef dndiek het volgende:
Dat vraag ik toch
Wat een baggertentquote:Op zondag 12 november 2006 13:32 schreef SCH het volgende:
Mick O Connels niet Ajax-PSV op scherm doet
* SCH weer naar huis fietst
als ajax niet scoort is azijn wel op zijn plaatsquote:
Je kunt hier komen opruimen, heb er zelf niet zo'n zin in.quote:
Er moet zeker voornamelijk gezogen worden?quote:Op zondag 12 november 2006 14:23 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je kunt hier komen opruimen, heb er zelf niet zo'n zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |