ik ben toch beterquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:25 schreef Mojave het volgende:
godver
Misschien zie je ooit nog eht licht, en ga je beginnen met tuinierenquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:28 schreef Mojave het volgende:
[..]
ja, das waar.. maar ik ben ook nog maar net begonnen met schaken.
Vliegen is leukerquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:28 schreef cheukert het volgende:
[..]
Misschien zie je ooit nog eht licht, en ga je beginnen met tuinieren
Wie heeft jou hier uitgenodigdquote:Op zaterdag 11 november 2006 01:31 schreef rudedeltadude het volgende:
fipo posters zijn rukkers
nu had ik laatst in een gekke bui een foto gemaakt van mijn drol op het plateau van de wcquote:Op zaterdag 11 november 2006 01:31 schreef rudedeltadude het volgende:
fipo posters zijn rukkers
Wat is er mis mee?quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:15 schreef YellowLedbetter het volgende:
Geheh, mcDavid zal blij zijn met de OP
Homofoobquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:37 schreef mcDavid het volgende:
Ik bedoel, homo's vliegen er zó weer uit bij mij, dus wat dat betreft is het volledig correct.
Ga toch iets nuttigs doen...quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het spijt me voor je dat je geen levensgezel in me gevonden hebt.
Wij kunnen wel vliegenquote:Op zondag 12 november 2006 12:10 schreef ChopperMick het volgende:
Die hebben het toch ook altijd gedaan? Zijn samen met ultra lights zo'n beetje de allochtonen uit de vliegerij.![]()
Ben ik nu verstoten van de samenleving? Ik ben allochtoon én zweefvliegerquote:Op zondag 12 november 2006 16:06 schreef nsfw het volgende:
[..]
Allochtonen zeggen ook dat ze kunnen intergreren
Een echte piloot die zonder motor durft te vliegenquote:Op zondag 12 november 2006 17:42 schreef Mojave het volgende:
Wat is een zweefvlieger?
Iemand die een zuivere bocht kan vliegen.quote:Op zondag 12 november 2006 17:42 schreef Mojave het volgende:
Wat is een zweefvlieger?
Precies. Er dient onderscheid gemaakt te worden tussen "piloot" en "vlieger".quote:Op zondag 12 november 2006 21:26 schreef Mojave het volgende:
Oh ja en, een zweefvlieger die zich piloot noemt
quote:Op zondag 12 november 2006 21:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Precies. Er dient onderscheid gemaakt te worden tussen "piloot" en "vlieger".
Dat ding vliegt niet, dat valt.quote:Op maandag 13 november 2006 09:57 schreef Oversight het volgende:
....
De mijne kan vliegen en zweven..... en nu?
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 november 2006 09:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat ding vliegt niet, dat valt.
Het valt alleen toevallig zo snel dat het steeds om de aarde heen blijft vallen. Maar het valt.
Zet er dan een foto van de lancering bij!quote:Op maandag 13 november 2006 13:22 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
en tijdens de lancering valt ie omhoog?
Nee, dat die unit omhoog gaat betekent nog niet dat het vliegtquote:Op maandag 13 november 2006 13:22 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
en tijdens de lancering valt ie omhoog?
Anders hebben ze de vorm van de letters wel héél tactisch aangepast zodat ze ondanks de ronding van de romp niet vervormd zijn op de foto!quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:18 schreef YellowLedbetter het volgende:
omfg, dat is toch wel een fotoshop he?
nee, een echtequote:Op vrijdag 17 november 2006 13:18 schreef YellowLedbetter het volgende:
omfg, dat is toch wel een fotoshop he?
bij CAE staat de sim alquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:18 schreef YellowLedbetter het volgende:
omfg, dat is toch wel een fotoshop he?
Bijna! Deze heeft geen flapsquote:Op maandag 20 november 2006 18:22 schreef cheukert het volgende:
LS3 ?
quote:Op maandag 20 november 2006 22:44 schreef Mojave het volgende:
'n traktor van de Bart Smit
Je moeder is een traktor van de Bart Smitquote:Op maandag 20 november 2006 22:44 schreef Mojave het volgende:
'n traktor van de Bart Smit
quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:36 schreef SnowBite het volgende:
[..]
Dan is het een LS4 natuurlijk.
Dat kan m'n hond nog zien...
Toepasselijkquote:Op dinsdag 21 november 2006 01:36 schreef SnowBite het volgende:
[..]
Dan is het een LS4 natuurlijk.
Dat kan m'n hond nog zien...
quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je moeder is een traktor van de Bart Smit
een uur en 47 minuten!quote:Op woensdag 22 november 2006 00:34 schreef Mojave het volgende:
[..]
wat laat jij je snel kennen zeg.
Bandenzwart hecht niet op modder.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:09 schreef YellowLedbetter het volgende:
Jonge, doe es een beetje bandenzwart op dat bandje. Ding ziet er niet uit mr Mc.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:05 schreef YellowLedbetter het volgende:
dan maak je dat ding eerst schoon!
quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:37 schreef nsfw het volgende:
Zeven is voor homo's
idd...quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:52 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Is een echt nichtengetal ja!
Jij wilt zeker heel graag dat deze stelling op jou bewezen wordtquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:24 schreef nsfw het volgende:
[..]
idd...
Maar behalve dat 7 voor homo's is.
Is zweefvliegen ook voor homo's
vroeger deden die weenies tenminste nog aan `hak je wakje` op de vijver. Maar dat was in de tijd dat het nog vroor in de winter.quote:Op maandag 4 december 2006 21:20 schreef YellowLedbetter het volgende:
no way, is me veel te koudmoet hard leren he
Haha, en dat moet jij zeggen als zweefvlieger.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:54 schreef mcDavid het volgende:
Helicopters can't fly.
They're just so ugly the earth repells them
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalala Die Dom Die Dom
Sjeezus man,quote:
neequote:Op woensdag 6 december 2006 14:06 schreef YellowLedbetter het volgende:
zit je nu in amerika ofzo?
Feest man!quote:
Daar ben ik dan weer de voorzitter van.quote:Op donderdag 7 december 2006 04:35 schreef Mojave het volgende:
jeweettogg
http://muh.oiin.com/
jeweettogg
Verstandig jonkquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:41 schreef YellowLedbetter het volgende:
vanavond weerBen al sinds woensdag aan het bier drinken en heb gister even een balansdag ingelast
du bist gefahrlich!quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:37 schreef cheukert het volgende:
You're dangerous
Dat is gayquote:Op maandag 11 december 2006 06:02 schreef Catch22- het volgende:
telt laagvliegen ook?
Mits inverted.quote:Op maandag 11 december 2006 06:02 schreef Catch22- het volgende:
telt laagvliegen ook?
Is coolquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:15 schreef cheukert het volgende:
Ik nomineer Mojave voor de meest inhoudloze berichten in het aviateuren topic van Fok! 2006
en ditquote:
waren nog enigzins semi-serieusquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:02 schreef SnowBite het volgende:
en hoe is het in C1, YellowLedbetter?
trouwens, prettig weekend!
0530 de sim inquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:29 schreef cheukert het volgende:
Musst du arbeiten?
Je fotoboekquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:32 schreef Oversight het volgende:
Wat betekent de term "Cabin-crew, crash positions" ?
Moeten die lui stoelendans doen tijdens een vlucht ofzo?
En even later hoorde je "Never mind" ...en een hoop gelach op de achtergrond op de intercom...
dan wil de cockpit bierquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:32 schreef Oversight het volgende:
Wat betekent de term "Cabin-crew, crash positions" ?
Moeten die lui stoelendans doen tijdens een vlucht ofzo?
En even later hoorde je "Never mind" ...en een hoop gelach op de achtergrond op de intercom...
Dan wordt de volgende cabin crew opgeroepen om op de schoot van de captain te zitten....quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:32 schreef Oversight het volgende:
Wat betekent de term "Cabin-crew, crash positions" ?
Moeten die lui stoelendans doen tijdens een vlucht ofzo?
En even later hoorde je "Never mind" ...en een hoop gelach op de achtergrond op de intercom...
Da's voor vliegtuigen met een boordcomputer die op windows draait.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:32 schreef Oversight het volgende:
Wat betekent de term "Cabin-crew, crash positions" ?
Hou je smoel kuteend! Anders kun je lekker gaan zwemmen!quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:43 schreef SnowBite het volgende:
het valt me op dat yellowledbetter niet meer reageert![]()
is hij de eendjes aan het voeren ofzo?
ff dimmenquote:Op maandag 18 december 2006 10:51 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Hou je smoel kuteend! Anders kun je lekker gaan zwemmen!
Eerst poenquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:34 schreef nsfw het volgende:
[..]
Goedzo..
Ga nu maar bier voor ons halen![]()
![]()
Wat leer je toch veel in één week he?quote:Op woensdag 20 december 2006 17:17 schreef YellowLedbetter het volgende:
rondje bier! ik ben van de partij!
best wel man, ikdrink meer bier dan wat anders tegenwoordigquote:Op woensdag 20 december 2006 21:21 schreef nsfw het volgende:
[..]
Wat leer je toch veel in één week he?
ghehe, nou weet ik welke klas je zitquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:14 schreef SnowBite het volgende:
Over een weekje lekker naar Scottsdale!
Mooi! Wordt een goedkoop rondje dan!quote:Op donderdag 21 december 2006 09:35 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ik kan niet zingen
whehehe, jullie waren toch die klas die een autootje heeft vernield voor de logofilm?quote:Op woensdag 27 december 2006 13:41 schreef SnowBite het volgende:
gefeliciteerd!
(je kan ook via m'n emailadres in het smoelenboek kijken, of gewoon op dit knopje [afbeelding] hierboven drukken om het te weten)
quote:Op woensdag 27 december 2006 17:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Mooi! Wordt een goedkoop rondje dan!
whehehehe, notquote:Op woensdag 27 december 2006 20:23 schreef SnowBite het volgende:
De klas met de beste logofilm ooit ja!
Oh, maar dan wil ik best even mijn best doen met zingen hoor!quote:Op woensdag 27 december 2006 17:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Mooi! Wordt een goedkoop rondje dan!
Homo EN bicultureel!quote:Op donderdag 28 december 2006 00:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hou ik zelfs nog geld over voor een goedkoop rondje op je moeder!
Zorg nou zelf maar eerst voor een fatsoenlijk logo en een film, en houd het logofeest na 26 mei...quote:
Wie klaagt er over koude voeten danquote:Op donderdag 28 december 2006 18:03 schreef mcDavid het volgende:
Tip tegen koude voeten: Maak een beetje epoxy aan met teveel harder.
Teleurgesteld?quote:Op zondag 31 december 2006 10:53 schreef anisubs het volgende:
Het niveau hier is zo te lezen erg laag.
Van die site heh?! Ben jij toevallig L. A. uit D.M.? (die staat nl. ook bij de academy)quote:Op donderdag 28 december 2006 22:54 schreef SnowBite het volgende:
[..]
Zorg nou zelf maar eerst voor een fatsoenlijk logo en een film, en houd het logofeest na 26 mei...
Ga maar naar AW danquote:Op zondag 31 december 2006 10:53 schreef anisubs het volgende:
Het niveau hier is zo te lezen erg laag.
De mensen hier hebben qua inteligentie niets meer te bewijzen naar de "buitenwereld" omdat ze al enigsinds superieur zijn aan de overige forumgebruiker/medemens.quote:Op zondag 31 december 2006 10:53 schreef anisubs het volgende:
Het niveau hier is zo te lezen erg laag.
Vergeet enigszins (met sz en zonder "d") niet.quote:
Dyslexi heren... Dyslexi...quote:Op maandag 8 januari 2007 12:52 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Vergeet enigszins (met sz en zonder "d") niet.
Ik heb het idee dat dat namelijk geen typfout was...
Dat gaat het ook wel weer!quote:Op maandag 8 januari 2007 13:02 schreef Alexxxxx het volgende:
wat een gezeik hier, ik dacht dat het over vliegen zou gaan
Doe het dan goed en delete gelijk het hele topic.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:17 schreef Alexxxxx het volgende:
oeps, druk ik zomaar op mn delete knopje
Je bent echt een hele nare man!quote:Op maandag 8 januari 2007 13:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Doe het dan goed en delete gelijk het hele topic.
nouja op 3 posts na misschien.
Die is leuk! Thnx voor de tipquote:Op maandag 8 januari 2007 14:10 schreef The_stranger het volgende:
Mocht je ngo op zoek zijn naar een leuk bagagelabel:
http://cluster.icecards.com/klm2006uk/first.aspx
Gratis, gratis, moet de beginnend vlieger toch waarderen....
Dat zie je tegen die tijd welquote:Op maandag 8 januari 2007 12:02 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ey cheuk, wanneer kom je keertje deze kant op? Duurt wel lang hoor
Wat een lief kort neusjequote:Op maandag 8 januari 2007 13:05 schreef nsfw het volgende:
[..]
Dat gaat het ook wel weer!
Laat ik eens een voorzetje geven!
[afbeelding]
wanneer begin jij op de KLS cheuk?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:56 schreef cheukert het volgende:
Zo te zien heb jij meer haast dan ik![]()
Lollercoptereinz!!!111rofllmaonade!!lollsloyceofmgzWei!!!poliZei!!!!!![]()
Nog erger, het moet maar nog blijken of ik mag beginnen op de KLSquote:
Beetje doorzetten en dicipline tonen! Komt alles goedquote:Op maandag 8 januari 2007 19:56 schreef cheukert het volgende:
Nu wordt het engo help me dan toch
maar nee, ik zit nu nog op school
thanks man.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Doe het dan goed en delete gelijk het hele topic.
nouja op 3 posts na misschien.
Youre Damn Right!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:15 schreef cheukert het volgende:
nsfw heeft een kaal poesje zie ik net hihi
nee volgens mij niet... ATPL theorie gevolgd door PPL praktijkquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:34 schreef cheukert het volgende:
Is het bij Stella trouwens nog steeds zo dat ze eerst hun PPL doen en daarna verder gaan met ATPL theorie?
Oh, je maakt me helemaal geil met je geweldige animaties ;')quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:30 schreef mcDavid het volgende:
Deze week in een kersverse aflevering van Zo Werkt Het:
Het onderstel van de LS4
klik hier om de aflevering te bekijken
Een heerlijke 1-zitter om in te zweefvliegen... Althans, ik vind hem heerlijk vliegenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:02 schreef Mojave het volgende:
wat is een LS4???
Kunnen er ook GE90's onder?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:35 schreef MutZ het volgende:
[..]
Een heerlijke 1-zitter om in te zweefvliegen... Althans, ik vind hem heerlijk vliegen
try itquote:
Oui, al een tijdjequote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:54 schreef Mojave het volgende:
ow een zwevert
Je wist niet eens waar het over ging jonge!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
opruimslotje
weer open. volgende slotje word een permanent slotje, doe eens normaal hier zeg
ja, heeft niemand last van toch!quote:Op zondag 14 januari 2007 13:36 schreef YellowLedbetter het volgende:
wtf is dit nou, worden wij nou serieus overruledOngehoord! Als wij ons eigen topic willen opkloten doen we dat gewoon!
Heb m'n keuring weer gehadquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Heb je een doorstart gemaakt of wat?
ah nu snap ik hoe dat zit op die foto van terlet op Google maps!quote:Op zondag 14 januari 2007 02:17 schreef cheukert het volgende:
[ramptoerist]wass war loess?[/ramptoerist]
Doellanden?
[afbeelding]
Hij zal vast al ergens gemaakt zijn....quote:Op zondag 14 januari 2007 18:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ah nu snap ik hoe dat zit op die foto van terlet op Google maps!
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=nl&q=apeldoorn+nederland&ie=UTF8&z=19&ll=52.060755,5.936565&spn=0.001138,0.00339&t=h&om=1&iwloc=addr
quote:Op zondag 14 januari 2007 18:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ah nu snap ik hoe dat zit op die foto van terlet op Google maps!
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=nl&q=apeldoorn+nederland&ie=UTF8&z=19&ll=52.060755,5.936565&spn=0.001138,0.00339&t=h&om=1&iwloc=addr
Als alles de goede kant op blijft gaan, dan welquote:Op zondag 14 januari 2007 18:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Dus je gaat komend seizoen weer beginnen?
(*net terug is van winteronderhoud)
ik snap alleen niet zo goed waarom de LT bovenop die andere husky geparkeerd staatquote:Op zondag 14 januari 2007 20:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
Was een mooi 04 dagje zo te zien, alleen wat die kist daar aan het einde, vlak voor de bomengrens doet, dat snap ik dan weer niet zo goed
Ze waren gewoon in een knuffelige buiquote:Op zondag 14 januari 2007 23:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik snap alleen niet zo goed waarom de LT bovenop die andere husky geparkeerd staat
Over het algemeen is het idd zo dat op een zweefvliegclub álles kapot gemaakt wordt. Maar over het algemeen vallen de vliegtuigen daar wel enigszins buiten..quote:Op maandag 15 januari 2007 16:17 schreef YellowLedbetter het volgende:
Die piloten moeten ook altijd alles afbreken!! Ongehoord!
Gelukkig, ik dacht al dat onze club de enige was waar alles kapot ging... ;')quote:Op maandag 15 januari 2007 16:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Over het algemeen is het idd zo dat op een zweefvliegclub álles kapot gemaakt wordt. Maar over het algemeen vallen de vliegtuigen daar wel enigszins buiten..
Gooien ze bij jullie ook boormachines weg omdat men niet snapt dat ze het niet doen als het linksom/rechtsom knopje in het midden staat?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:08 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht al dat onze club de enige was waar alles kapot ging... ;')
Daar kan'ie misschien beter een apart topic voor aanmakenquote:Op maandag 15 januari 2007 23:15 schreef YellowLedbetter het volgende:
Vertel jij eens over al je failures dan mister Mojave, alle vliegtuigen die door jouw toedoen al in die woestijn staan weg te stoffen
quote:Op maandag 15 januari 2007 23:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Daar kan'ie misschien beter een apart topic voor aanmaken
Ga dan ook bij een echte club vliegenquote:Op maandag 15 januari 2007 19:41 schreef mcDavid het volgende:
Nou hier lopen wel een paar bolo's rond hoor!Maar goed dat er toch iedere keer weer mensen met gezond verstand in de buurt zijn om ze erop te wijzen als ze weer eens wat fout doen...
voor landende vliegtuigen langs het veld oversteken met een auto'tje, "strak" geven als er nog een bocht van 10 meter in de kabel ligt, kabels tever doorrijden (over vliegtuigen heen), met de grasmaaier over uitgereden kabels karren, veldauto's in de sloot parkeren, de tractiediesel van de lier droogrijden precies op het moment dat je de verharde baan van EHLE oversteekt, het is allemaal al een keer gedaan hoor!
Die van jouw was overigens wel grappigquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:57 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ik vond em ook een beetje matig hoor..
och bij ons starten we dan weer niet als er onweer boven het veld hangt enzoquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ga dan ook bij een echte club vliegen
Op het feit na dat er bij ons wel eens kisten in de hei geland worden, gebeurt er verder niet echt veel noemenswaardig...
Hmm lekker!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:17 schreef The_stranger het volgende:
Neem aan dat het zo stil is in dit topic omdat de heren cowboys vandaag eens lekker gingen vliegen, met 50+kts?
(hoor net via de atcbox stream een wind van 230/45G67)
Blij dat ik een dagje vrij ben
Ik ben gelukkig ook vrij... morgen weer maar denk dat het dan wat rustiger is.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:17 schreef The_stranger het volgende:
Neem aan dat het zo stil is in dit topic omdat de heren cowboys vandaag eens lekker gingen vliegen, met 50+kts?
(hoor net via de atcbox stream een wind van 230/45G67)
Blij dat ik een dagje vrij ben
Meb, zo'n ding stijgt al op als je de hangaar openschuift joh!quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:46 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ik vandaag zo met mijn ultralightje paar circuitje gedraaid joh!! Whehe, grapje!! Pwned, kan toch ganz nicht met een ultralightje met dit weer!!! Je wordt zo ganz de hele baan afgeblazen!! Als je er al op komt!!!11einz!!1
Klopt! Heb een keer een college gehad over hoe schiphol het baangebruik plant. Best netjes!quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:48 schreef The_stranger het volgende:
Ze hebben nog mazzel dat de wind uit richting 240/250 komt, nu kunnen ze 22/24/27 nog gebruiken.
310/48G61 is al snel buiten limieten
Dan wordt "mijn" F50 ook "ganz de hele baan afgeblazen"...
Op een of andere manier kozen veel klm'ers niet voor de brake off naar 24 vanaf 22 toen die vanmiddag beschikbaar was en de wind uit 250 kwam...quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:48 schreef The_stranger het volgende:
Ze hebben nog mazzel dat de wind uit richting 240/250 komt, nu kunnen ze 22/24/27 nog gebruiken.
310/48G61 is al snel buiten limieten
Dan wordt "mijn" F50 ook "ganz de hele baan afgeblazen"...
quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:46 schreef YellowLedbetter het volgende:
Voor cheukert begint het lange wachten nu!
Ik heb nooit gezegd dat ik het zou laten horenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:21 schreef YellowLedbetter het volgende:
Men,ik weet al waarom die cheuk deze week zo stil is he. Die gozer zit gewoon in tha wonderfull city of EeldeZegt ie dat ie het wel ff laat horen wanneer ie in Eelde komt, maar nee dus
erg matig hoor Cheuk!
Ik was gisteren op Schiphol, dat was gewoon genietenquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hmm lekker!
Ze zullen het wel fijn hebben op schiphol
Ik denk dat dat niets met de KLM te maken had, maar met het feit dat 24 ook voor vertrek in gebruik was. ALs het dus mogelijk is om op de 22 te landen, komt dat de vertrekcapaciteit weer ten goede...quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:18 schreef Mojave het volgende:
[..]
Op een of andere manier kozen veel klm'ers niet voor de brake off naar 24 vanaf 22 toen die vanmiddag beschikbaar was en de wind uit 250 kwam...
Heeft dat een reden bij KLM?
Mja tower kwam zelf met het idee...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:36 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niets met de KLM te maken had, maar met het feit dat 24 ook voor vertrek in gebruik was. ALs het dus mogelijk is om op de 22 te landen, komt dat de vertrekcapaciteit weer ten goede...
Geen idee dan, ik zou zelf voor de 24 kiezen, makkelijker m.b.t. de wind en dichterbij de parkeer positie (=sneller thuis) Daarentegen moet je wel van de ILS afbreken, misschien dat dat een onderdeel is geweest in de beslissing...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:39 schreef Mojave het volgende:
[..]
Mja tower kwam zelf met het idee...
Enkeltje AMS-LUX, daar slapen.. Ja, ja drukke avond.. (maar dan wel de eerste vlucht in de linkerstoel (onder supervisie), dus zal wel druk genoeg worden....quote:Jij nog werken vandaag? ik vanavond ff
Wow gaaf man! gefeliciteerd dan alsnog.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:40 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Geen idee dan, ik zou zelf voor de 24 kiezen, makkelijker m.b.t. de wind en dichterbij de parkeer positie (=sneller thuis) Daarentegen moet je wel van de ILS afbreken, misschien dat dat een onderdeel is geweest in de beslissing...
[..]
Enkeltje AMS-LUX, daar slapen.. Ja, ja drukke avond.. (maar dan wel de eerste vlucht in de linkerstoel (onder supervisie), dus zal wel druk genoeg worden....
Thanks..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:44 schreef Mojave het volgende:
[..]
Wow gaaf man! gefeliciteerd dan alsnog.
Altijd KLC'er geweest of nog een andere airline hiervoor?
Het betere werk, vliegen is leuk, maar je moet het niet overdrijvenquote:Ik doe vanavond AMS - TXL - AMS, ook niet zo lang dus
Vlot hoor! goeie zaak....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:01 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Thanks..
Na een wachtlijst van 6 jaar bij KLC begonnen, nu iets minder dan 4 jaar rechts alweer...
[..]
Het betere werk, vliegen is leuk, maar je moet het niet overdrijven
6 jaar in de schulden zitten voor je aan de slag kunt en dat is vlot?quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
6 jaar in de schulden zitten voor je aan de slag kunt en dat is vlot?
ik blijf wel zweefvliegen
Oh dat!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:21 schreef Mojave het volgende:
[..]
![]()
Binnen 4 jaar van rechts naar links.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |