De mensen hier hebben qua inteligentie niets meer te bewijzen naar de "buitenwereld" omdat ze al enigsinds superieur zijn aan de overige forumgebruiker/medemens.quote:Op zondag 31 december 2006 10:53 schreef anisubs het volgende:
Het niveau hier is zo te lezen erg laag.
Vergeet enigszins (met sz en zonder "d") niet.quote:
Dyslexi heren... Dyslexi...quote:Op maandag 8 januari 2007 12:52 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Vergeet enigszins (met sz en zonder "d") niet.
Ik heb het idee dat dat namelijk geen typfout was...
Dat gaat het ook wel weer!quote:Op maandag 8 januari 2007 13:02 schreef Alexxxxx het volgende:
wat een gezeik hier, ik dacht dat het over vliegen zou gaan
Doe het dan goed en delete gelijk het hele topic.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:17 schreef Alexxxxx het volgende:
oeps, druk ik zomaar op mn delete knopje
Je bent echt een hele nare man!quote:Op maandag 8 januari 2007 13:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Doe het dan goed en delete gelijk het hele topic.
nouja op 3 posts na misschien.
Die is leuk! Thnx voor de tipquote:Op maandag 8 januari 2007 14:10 schreef The_stranger het volgende:
Mocht je ngo op zoek zijn naar een leuk bagagelabel:
http://cluster.icecards.com/klm2006uk/first.aspx
Gratis, gratis, moet de beginnend vlieger toch waarderen....
Dat zie je tegen die tijd welquote:Op maandag 8 januari 2007 12:02 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ey cheuk, wanneer kom je keertje deze kant op? Duurt wel lang hoor
Wat een lief kort neusjequote:Op maandag 8 januari 2007 13:05 schreef nsfw het volgende:
[..]
Dat gaat het ook wel weer!
Laat ik eens een voorzetje geven!
[afbeelding]
wanneer begin jij op de KLS cheuk?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:56 schreef cheukert het volgende:
Zo te zien heb jij meer haast dan ik![]()
Lollercoptereinz!!!111rofllmaonade!!lollsloyceofmgzWei!!!poliZei!!!!!![]()
Nog erger, het moet maar nog blijken of ik mag beginnen op de KLSquote:
Beetje doorzetten en dicipline tonen! Komt alles goedquote:Op maandag 8 januari 2007 19:56 schreef cheukert het volgende:
Nu wordt het engo help me dan toch
maar nee, ik zit nu nog op school
thanks man.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Doe het dan goed en delete gelijk het hele topic.
nouja op 3 posts na misschien.
Youre Damn Right!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:15 schreef cheukert het volgende:
nsfw heeft een kaal poesje zie ik net hihi
nee volgens mij niet... ATPL theorie gevolgd door PPL praktijkquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:34 schreef cheukert het volgende:
Is het bij Stella trouwens nog steeds zo dat ze eerst hun PPL doen en daarna verder gaan met ATPL theorie?
Oh, je maakt me helemaal geil met je geweldige animaties ;')quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:30 schreef mcDavid het volgende:
Deze week in een kersverse aflevering van Zo Werkt Het:
Het onderstel van de LS4
klik hier om de aflevering te bekijken
Een heerlijke 1-zitter om in te zweefvliegen... Althans, ik vind hem heerlijk vliegenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:02 schreef Mojave het volgende:
wat is een LS4???
Kunnen er ook GE90's onder?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:35 schreef MutZ het volgende:
[..]
Een heerlijke 1-zitter om in te zweefvliegen... Althans, ik vind hem heerlijk vliegen
try itquote:
Oui, al een tijdjequote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:54 schreef Mojave het volgende:
ow een zwevert
Je wist niet eens waar het over ging jonge!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
opruimslotje
weer open. volgende slotje word een permanent slotje, doe eens normaal hier zeg
ja, heeft niemand last van toch!quote:Op zondag 14 januari 2007 13:36 schreef YellowLedbetter het volgende:
wtf is dit nou, worden wij nou serieus overruledOngehoord! Als wij ons eigen topic willen opkloten doen we dat gewoon!
Heb m'n keuring weer gehadquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Heb je een doorstart gemaakt of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |