0530 de sim inquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:29 schreef cheukert het volgende:
Musst du arbeiten?
Je fotoboekquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:32 schreef Oversight het volgende:
Wat betekent de term "Cabin-crew, crash positions" ?
Moeten die lui stoelendans doen tijdens een vlucht ofzo?
En even later hoorde je "Never mind" ...en een hoop gelach op de achtergrond op de intercom...
dan wil de cockpit bierquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:32 schreef Oversight het volgende:
En even later hoorde je "Never mind" ...en een hoop gelach op de achtergrond op de intercom...
Dan wordt de volgende cabin crew opgeroepen om op de schoot van de captain te zitten....quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:32 schreef Oversight het volgende:
Da's voor vliegtuigen met een boordcomputer die op windows draait.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:32 schreef Oversight het volgende:
Hou je smoel kuteend! Anders kun je lekker gaan zwemmen!quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:43 schreef SnowBite het volgende:
het valt me op dat yellowledbetter niet meer reageert![]()
is hij de eendjes aan het voeren ofzo?
ff dimmenquote:Op maandag 18 december 2006 10:51 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Hou je smoel kuteend! Anders kun je lekker gaan zwemmen!
Eerst poenquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:34 schreef nsfw het volgende:
[..]
Goedzo..
Ga nu maar bier voor ons halen![]()
![]()
Wat leer je toch veel in één week he?quote:Op woensdag 20 december 2006 17:17 schreef YellowLedbetter het volgende:
rondje bier! ik ben van de partij!
best wel man, ikdrink meer bier dan wat anders tegenwoordigquote:Op woensdag 20 december 2006 21:21 schreef nsfw het volgende:
[..]
Wat leer je toch veel in één week he?
ghehe, nou weet ik welke klas je zitquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:14 schreef SnowBite het volgende:
Over een weekje lekker naar Scottsdale!
Mooi! Wordt een goedkoop rondje dan!quote:Op donderdag 21 december 2006 09:35 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ik kan niet zingen
whehehe, jullie waren toch die klas die een autootje heeft vernield voor de logofilm?quote:Op woensdag 27 december 2006 13:41 schreef SnowBite het volgende:
gefeliciteerd!
(je kan ook via m'n emailadres in het smoelenboek kijken, of gewoon op dit knopje [afbeelding] hierboven drukken om het te weten)
quote:Op woensdag 27 december 2006 17:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Mooi! Wordt een goedkoop rondje dan!
whehehehe, notquote:Op woensdag 27 december 2006 20:23 schreef SnowBite het volgende:
De klas met de beste logofilm ooit ja!
Oh, maar dan wil ik best even mijn best doen met zingen hoor!quote:Op woensdag 27 december 2006 17:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Mooi! Wordt een goedkoop rondje dan!
Homo EN bicultureel!quote:Op donderdag 28 december 2006 00:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hou ik zelfs nog geld over voor een goedkoop rondje op je moeder!
Zorg nou zelf maar eerst voor een fatsoenlijk logo en een film, en houd het logofeest na 26 mei...quote:
Wie klaagt er over koude voeten danquote:Op donderdag 28 december 2006 18:03 schreef mcDavid het volgende:
Tip tegen koude voeten: Maak een beetje epoxy aan met teveel harder.
Teleurgesteld?quote:Op zondag 31 december 2006 10:53 schreef anisubs het volgende:
Het niveau hier is zo te lezen erg laag.
Van die site heh?! Ben jij toevallig L. A. uit D.M.? (die staat nl. ook bij de academy)quote:Op donderdag 28 december 2006 22:54 schreef SnowBite het volgende:
[..]
Zorg nou zelf maar eerst voor een fatsoenlijk logo en een film, en houd het logofeest na 26 mei...
Ga maar naar AW danquote:Op zondag 31 december 2006 10:53 schreef anisubs het volgende:
Het niveau hier is zo te lezen erg laag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |