ik ben toch beterquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:25 schreef Mojave het volgende:
godver
Misschien zie je ooit nog eht licht, en ga je beginnen met tuinierenquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:28 schreef Mojave het volgende:
[..]
ja, das waar.. maar ik ben ook nog maar net begonnen met schaken.
Vliegen is leukerquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:28 schreef cheukert het volgende:
[..]
Misschien zie je ooit nog eht licht, en ga je beginnen met tuinieren
Wie heeft jou hier uitgenodigdquote:Op zaterdag 11 november 2006 01:31 schreef rudedeltadude het volgende:
fipo posters zijn rukkers
nu had ik laatst in een gekke bui een foto gemaakt van mijn drol op het plateau van de wcquote:Op zaterdag 11 november 2006 01:31 schreef rudedeltadude het volgende:
fipo posters zijn rukkers
Wat is er mis mee?quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:15 schreef YellowLedbetter het volgende:
Geheh, mcDavid zal blij zijn met de OP
Homofoobquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:37 schreef mcDavid het volgende:
Ik bedoel, homo's vliegen er zó weer uit bij mij, dus wat dat betreft is het volledig correct.
Ga toch iets nuttigs doen...quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het spijt me voor je dat je geen levensgezel in me gevonden hebt.
Wij kunnen wel vliegenquote:Op zondag 12 november 2006 12:10 schreef ChopperMick het volgende:
Die hebben het toch ook altijd gedaan? Zijn samen met ultra lights zo'n beetje de allochtonen uit de vliegerij.![]()
Ben ik nu verstoten van de samenleving? Ik ben allochtoon én zweefvliegerquote:Op zondag 12 november 2006 16:06 schreef nsfw het volgende:
[..]
Allochtonen zeggen ook dat ze kunnen intergreren
Een echte piloot die zonder motor durft te vliegenquote:Op zondag 12 november 2006 17:42 schreef Mojave het volgende:
Wat is een zweefvlieger?
Iemand die een zuivere bocht kan vliegen.quote:Op zondag 12 november 2006 17:42 schreef Mojave het volgende:
Wat is een zweefvlieger?
Precies. Er dient onderscheid gemaakt te worden tussen "piloot" en "vlieger".quote:Op zondag 12 november 2006 21:26 schreef Mojave het volgende:
Oh ja en, een zweefvlieger die zich piloot noemt
quote:Op zondag 12 november 2006 21:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Precies. Er dient onderscheid gemaakt te worden tussen "piloot" en "vlieger".
Dat ding vliegt niet, dat valt.quote:Op maandag 13 november 2006 09:57 schreef Oversight het volgende:
....
De mijne kan vliegen en zweven..... en nu?
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 november 2006 09:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat ding vliegt niet, dat valt.
Het valt alleen toevallig zo snel dat het steeds om de aarde heen blijft vallen. Maar het valt.
Zet er dan een foto van de lancering bij!quote:Op maandag 13 november 2006 13:22 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
en tijdens de lancering valt ie omhoog?
Nee, dat die unit omhoog gaat betekent nog niet dat het vliegtquote:Op maandag 13 november 2006 13:22 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
en tijdens de lancering valt ie omhoog?
Anders hebben ze de vorm van de letters wel héél tactisch aangepast zodat ze ondanks de ronding van de romp niet vervormd zijn op de foto!quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:18 schreef YellowLedbetter het volgende:
omfg, dat is toch wel een fotoshop he?
nee, een echtequote:Op vrijdag 17 november 2006 13:18 schreef YellowLedbetter het volgende:
bij CAE staat de sim alquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:18 schreef YellowLedbetter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |