quote:Op maandag 13 november 2006 16:48 schreef EL_REY het volgende:
[..]
![]()
waar was jij al die tijd??????
ouwe poepert!!
![]()
owkay relaxtquote:
tis een vervolgverhaal...quote:
Die grap heb ik al gemaakt in dit topicquote:
Is dit een [subtiele] hint?quote:Op maandag 13 november 2006 17:02 schreef SiemeN het volgende:
Slowchat verwijderd. Baggeren doen jullie maar ergens anders. Of nee, eigenlijk dat ook niet.
O.quote:Op maandag 13 november 2006 17:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die grap heb ik al gemaakt in dit topic![]()
Ik zou het alleen maar doen voor het kleurtje!quote:
Bruin jaquote:Op maandag 13 november 2006 17:06 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik zou het alleen maar doen voor het kleurtje!
Je vond het niet grappigquote:Op maandag 13 november 2006 20:06 schreef Snakey het volgende:
Tief op.
Er zijn users die er een ban voor hebben gekregen.quote:Op maandag 13 november 2006 20:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je vond het niet grappig![]()
![]()
![]()
Van een beetje hersens en een teddybearquote:Op maandag 13 november 2006 20:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er zijn users die er een ban voor hebben gekregen.![]()
Andere context enzo. Vandaar alleen een waarschuwing.quote:Op maandag 13 november 2006 20:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Van een beetje hersens en een teddybear![]()
zal het niet meer doen![]()
Ik heb ook spijtquote:Op maandag 13 november 2006 22:08 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Toch jammer van dat staken destijds. Dat blauw misstond je niet.
ik had niet de indruk dat ze het zo op prijs steldequote:Op maandag 13 november 2006 22:20 schreef mrkanarie het volgende:
Mijn adoratietopic voor fietsje, wat doe je?! [afbeelding]
Je doet me denken aan Clarence Seedorf.quote:
Had er dan 1 voor mij gemaaktquote:Op maandag 13 november 2006 22:20 schreef mrkanarie het volgende:
Mijn adoratietopic voor fietsje, wat doe je?! [afbeelding]
Ik hoop dat Marco van Roodbol me selecteert als NJ wegvalt.quote:Op maandag 13 november 2006 22:30 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Je doet me denken aan Clarence Seedorf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |