Ik zie niet in waarom?quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:09 schreef zoalshetis het volgende:
Adveteren-Ruimte
ik vond dit een van de meest grappige topics die ik in mijn korte fok!loopbaan ben tegen gekomen.
hoezo zben je dan mod in onz? of moeten we een subforum openen dat hum heet en over humor gaat, zonder mods die een beetje de boel verstieren?quote:
Excuses, maar ik denk dat ik doorgaans nog best tolerant ben.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoezo zben je dan mod in onz? of moeten we een subforum openen dat hum heet en over humor gaat, zonder mods die een beetje de boel verstieren?![]()
![]()
Nee sorry, filmpje is al oud en de grap al meerdere malen gemaaktquote:Op zondag 12 november 2006 12:15 schreef postmortum het volgende:
limburgse taliban meldt zich mag deze weer open , aangezien ik hetzelf ben en de eisen over het onz-forum gaan
jij bent helemaal geen modquote:Op zondag 12 november 2006 12:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee sorry, filmpje is al oud en de grap al meerdere malen gemaakt![]()
kut verkeerdequote:
quote:
blas·fe·misch (bn.)quote:
...bedanktquote:Op zondag 12 november 2006 19:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
blas·fe·misch (bn.)
1 godslasterlijk
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |