quote:De Nintendo Wii is vanochtend uitgekomen in de Verenigde Staten. De eerste console werd op 00.01 uur verkocht in de Toys 'r' Us op Times Square in New York. Nintendo's topman Reggie Fils-Aime verkocht het eerste exemplaar aan een trouwe fan die meer dan 70 uur in de rij had gewacht.
En Southpark maar Family Guy verwijten dat de grapjes niets met het plot te maken hebben.quote:Op maandag 20 november 2006 16:57 schreef Hugster het volgende:
"He will die sooner then Steve Irwin in a tank of stingray's"
Als dit serieus is heb je het duidelijk niet begrepen.quote:Op maandag 20 november 2006 18:35 schreef TheRuud het volgende:
[..]
En Southpark maar Family Guy verwijten dat de grapjes niets met het plot te maken hebben.![]()
Iets met een pot en ketel enzo.
Dat zou best kunnen. Ik dacht dat dat het statement was dat Southpark maakte met Cartoon Wars. Verlicht mij dan even als je wilquote:Op maandag 20 november 2006 18:39 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Als dit serieus is heb je het duidelijk niet begrepen.
Dat is zo, maar volgens mij hebben die grapjes niet veel met het verhaal van deze episode te maken. Zo heeft Steve Irwin geen inbreng in het hockey team waar het om ging deze week.quote:Op maandag 20 november 2006 18:48 schreef Kadoc het volgende:
Er was aardig wat controversie rondom de aflevering Hell On Earth 2006, omdat daar Steve Irwin-grapjes werden gemaakt terwijl hij pas net dood was. De makers deden in deze aflevering dus nog wat zout op de slakken door er nog een paar te maken.
Nee het was gewoon een uitspraak. Als steve irwin opeens zou verschijnen en met een pijlstaartrog zou gaan vechten had je een punt.quote:Op maandag 20 november 2006 18:54 schreef TheRuud het volgende:
[..]
Dat is zo, maar volgens mij hebben die grapjes niet veel met het verhaal van deze episode te maken. Zo heeft Steve Irwin geen inbreng in het hockey team waar het om ging deze week.
Wèl als bijna geeneen grap met het plot te maken heeft zoals vaak het geval is bij FG.quote:Op maandag 20 november 2006 19:26 schreef slindenau het volgende:
En dan was het verwijt richting Family Guy dus ook niet juist van SP.
Er zat alleen geen grap aan hij ging dood en dat was het.quote:Op maandag 20 november 2006 20:23 schreef Evil_Jur het volgende:
De mensen die moeite hebben met het kankerpatientje zijn duidelijk niet geschikt voor South Park. Ik ben het helemaal met Matt & Trey eens dat je geen grens aan humor kan stellen, dat is hypocriet, triviaal, persoonlijk en onzinnig. Of alles mag, of niets mag.
Ik ook hoorquote:Op maandag 20 november 2006 20:12 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik vind dat juist het leuke aan Family Guy, die absurde humor.
Dat was een vorm van ironie, je mag het ook best niet grappig vinden hoor, maar als je er moeite mee zou hebben zit je bij de verkeerde show.quote:Op maandag 20 november 2006 20:31 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Er zat alleen geen grap aan hij ging dood en dat was het.Voor mij mag ook overal een grap van gemaakt worden, maar ik vind deze aflevering gewoon middelmatig.
Ik verwachtte juist dat ze hem dood zou laten gaan dat zat er wel in omdat het southpark was, maar ik verwachtte nog een clou erbij. Waarom moet ik meteen een andere show gaan kijken als ik een aflvering middelmatig vind.quote:Op maandag 20 november 2006 20:35 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat was een vorm van ironie, je mag het ook best niet grappig vinden hoor, maar als je er moeite mee zou hebben zit je bij de verkeerde show.
Tof idee, ik zoek even mn HD met sp opquote:Op maandag 20 november 2006 20:48 schreef Sheepcidus het volgende:
Een oud seizoen als marathon kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |